Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd! Marooz dacht ik, en Merel een licht streepje toch, Spannend Merel! (vergeef me mn vergeetachtigheid..nu al..) Remmar, gefeliciteerd! Sim: dat er verder maar geen bloed komt. Die steekjes heb ik ook een beetje af en toe, groeien van de baarmoeder. Oja, vandaag weer super positief getest. Met een heeeel licht plasje, en teststreep kwam eerder dan controlestreep! Ik heb trouwens vandaag toch maar de vk gebeld....ze reageerde erg leuk en kende me nog wel. Ik mag 11 september om 19.uur al komen!Ik krijg dan een echo (termijnecho). Ik mag zo snel al komen ivm de 2 mk die ik voor Demi gehad heb. Dusd dat is wel prettig! Weet niet hoe ik dat afsprakenlijstje moet beginnen.. Liefs Sylvia
dag meiden, gefeliciteerd allemaal! Ik mag mij hier ook melden. Gisterenavond heel veel gedronken, snachts getest (was een beetje misselijk, kon niet slapen) met veel gezoek een streepje bespeurd. Net 2 uurtjes geleden weer getest, niks gedronken, en een duidelijke (maar nog wel lichte) streep. Streep is streep, en aangezien ik na t stoppen van de pil 5x stipt ongi werd (en overigens ook voor ik met de pil begon) durf ik mij hier wel aan te melden
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Meisje87, 1ste kindje 2 mei * Amy25, 2de kindje 5 mei * Merel69, 2e kindje Eventuele afspraken Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
@meisje 87, welkom hier en gefeliciteerd hoor. Geniet lekker van je zwangerschap. Na die avond heb ik geen boed meer gezien, gelukkig en ben nu gewoon misselijk. Dus dat is een goed teken hihi.
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Meisje87, 1ste kindje 2 mei * Amy25, 2de kindje 5 mei * Merel69, 2e kindje Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo, 19.00 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Meisje welkom en remmar ook! wordt gezellig hier! Sim en syl heb idd ook steekjes, maar nu na 4 teste hahaha ben ik toch wel overtuigd, vanochtend weer getest en nu was het echt een dikkek vette streep :-D Ik heb ook al afspraak voor eerste echo op 18 september, alleen denk ik dat ik m dan al gehad heb haha omdat ik zelf bij een echocentrum werk en mijn collega's niet kunnen wachten om me te echoën! lol Maar officieel 18 septmeber termijn echo! Omdat ik via IUI zwangergeworden ben moet ik eerst langs gyn, en dan pas naar vk. Maar ook de verloskunde praktijk waar ik heen ga, werk ik zo nu en dan... dus zal ook wel sneller zijn denk ik hihi... be best bevoorrecht gellof ik om in deze sector te werken! :-D Verder al klachten meiden?
voelen jullie je anders? Ik niet.. was zelfs bang dat ik me vergiste, maar nog steeds geen ongi. Ik ben ongesteld sinds mn 11e, en sinds mn 13 kan ik de klok gelijk zetten, elke 28e dag in de ochtend. Had wel een vermoeden hoor, ben NOG emotioneler dan anders, heb veel puistjes, mijn bmm hangt erg laag (normaal altijd hoog) Maar verder helemaal niets (gelukkig)
gefeliciteerd mei-mamas en alle andere mei-mamas die komen gaat en alle andere maanden mamas over een week weet ik pas of ik een mei mama word spannend ik hoop namelijk van wel
meisje... hahaha ja ik geloof het zelfs nog steeds niet hihi... maar ben wel al wat moe...en mijn borsten voel ik wat... maar niets dramatisch. En de andere meiden?
Meisje87 Gefeliciteerd en welkom! Ik voel me wel anders ja... Humeur is echt om op te schieten 8) . Melk uit borsten, rommelende darmen, opgezet gevoel in mijn buik, koortsig gevoel (temp is ook 37.8), veel en snel zweten. Vandaag nog een test gedaan in de hoop dat ie donkerder zou zijn...maar helaas, nog steeds een heel licht streepje . Maar nu ga ik woensdag nog eens testen en dan zien we het wel. Ik voel me zwanger, dus ik ben zwanger (een streep is toch gewoon een streep : . Gisteren hebben we het aan mijn schoonouders verteld, het floepte er zo maar uit . Eigenlijk wilden we deze keer toch wachten tot een week of 12....maar weer mislukt dus . Misschien moeten we dan straks nog vertellen dat ik niet zwanger ben, maar daar ga ik maar niet vanuit. Wanneer gaan jullie het vertellen? Of is dat ook al gebeurd?
Mag ik erbij op 1 mei? Aangezien ik 4 dagen over tijd positief heb getest, denk ik toch dat ik hier moet zijn. Ene calculator zegt 1 mei en andere 29 april. Toch zou ik graag hier bij komen! Ik heb trouwens vandaag een clear blue digitaal gedaan en was ZWANGER Groetjes Rian
Welkom Rian en gefeliciteerd! Wat een hoop 1 mei mama's, gezellig! Nee hier willen we de termijnecho afwachten voor we t vertellen, tenzij mijn buik of bijv. kwaaltjes (spugen bijv) verdacht worden, maar t liefst rond 10-12 weken.
Hoi hoi meiden, Mag ik er ook bij? Ook een 1 mei mama! Lijkt me super fijn om te kletsen met meiden die even ver zwanger zijn als ik. Het is nl mn eerste en vind het best spannend allemaal We hebben er 14 mnd over gedaan om zwanger te raken waarvan 6 in de medische molen. Ons geluk is echt bijzonder groot Groetjes Elke
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Meisje87, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje 2 mei * Amy25, 2de kindje 5 mei * Merel69, 2e kindje Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Meisje87, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje 2 mei * Amy25, 2de kindje 5 mei * Merel69, 2e kindje Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Welkom Elke en Rian! Hier ook in mmm zwanger Elke na 2,5 jaar, is bijzonder als het dan lukt heh? Merel ook mijn humeur is om te schieten, en ik slaap meer. Mijn tepels zijn gevoelig, en borsten wat voller. Voor de rest voel ik me prima! En een streep is een streep! Dus ja meid je bent gewoon zwanger! Wij hebben het al veel mensen verteld, dit ook omdat als onze naaste familie en vrienden wisten dat we met pogingen bezig waren dus dan is het toch net even anders, en weet iedereen het eerder. Toch ben ik echt bang voor de eerste echo... als alles het maar doet!
Hoi Meiden Wat leuk dat er weer twee nieuwe zwangeren bij zijn, Welkom Rian en Elke. Rian is het je eerste kindje, ik zal je op de lijst zetten hoor. Gisteren een feest gehad, en ik dacht als niemand maar merkt dat ik geen alcohol drink. ben er gelukkig zonder kleerscheuren doorheen gekomen hihi.Niemand wat gemerkt. Ik zal morgen ook een de vk bellen voor een afspraak.
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Meisje87, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian 2 mei * Amy25, 2de kindje 5 mei * Merel69, 2e kindje Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Rian en Elke, Van harte gefeliciteerd en welkom hier. We waren bij mijn ouders vanmorgen, maar toch nog niks verteld . Ik wil het toch nog even voor me houden tot we weten of er 1 of 2 wondertjes in mijn aan het groeien zijn . Vind dat zelf ook eeeeeerg spannend. Een tweeling lijkt me helemaal het einde, maar wel ontzetten druk met een kleine van bijna 2 erbij. Met 1 zijn we ook heeeeeel blij. Toch lijkt het me heel speciaal een tweeling .
Heb je kans op een tweeling, merel? Ik blijf lichte testen houden, en zelfs 1 negatief. Maar streep is streep dus zwanger toch? Ik wilde nog geen verloskundige bellen tot ik een heel duidelijk streepje had.