Hoi allemaal, ik heb vandaag en mindere dag dus even lekker klagen! Ben zo misselijk en licht in mijn hoofd... Ik moet gewoon heel veel eten! Ik probeer het gezond te houden, maar denk al 2 dagen aan naturelchips en die heb ik vandaag toch maar even gehaald! Een paar dagen geleden zei ik nog: voelde ik maar iets! Nou, ik word op mijn wenken bediend!
@Miracle81: wow! een kloppend hartje is een heel goed teken! Fijn zulk goed nieuws en volgende week weer een echo. Geniet ervan.
Hee Sim wat een vreselijk vooruitzicht. Heel veel sterkte. Schrijf het hier maar lekker van je af hoor als je daar zin in hebt.
Hé meiden, Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen hoor, maar zit niet zo vaak achter de pc, dus soms is het een beetje veel of moeilijk bij te houden! Sim80: jeetje wat een kl*te nieuws! Heel veel sterkte! En had er nu al iemand een echo gehad?! Kan niet wachten op de 1e echo! x Linda
Hallo meiden, ik mag mij bij jullie voegen! Ik ben zwanger! Gisteren was daar ineens die vette positieve test! Volgens onze eigen berekening komt het kindje (als alles goed gaat) op 9 mei 2009. Vrijdag hebben we een afspraak bij de Huisarts. Deze zal dan ook de datum berekenen, dus we zullen zien of ik gelijk heb.... Dit is mijn 1e zwangerschap, vind het zo spannend! Kan het dat ik nu al wat last van het hormoon HCG heb? Ben al paar dagen licht en wat draaierig in mijn hoofd. En echte eetlust heb ik niet zoals normaal. Alleen maar kleine hapjes, geen grote maaltijd. En af en toe voel ik vanalles in mijn buik. Hoe is het met jullie allemaal? Groetjes.
he meiden bedankt voor de tip / info. Ik zal dan maar eens kijken of er hier in de buurt ook een vk zit (woon nogal op platte land) Vrijdag komt er hier iemand van mvm. Ik moet de flessen helaas wegbrengen omdat ze hier niet ophalen (wederom..dat platteland). Maar ik heb het er voor over. Dankzij die medicatie die van de urine wordt gemaakt is mijn neefje op deze wereld dussss...
@ nieuwe mama's: WELKOM! en gefeliciteerd! @ sim: jemig wat een verhaal meid! Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal! Moeilijk hoor, zo'n ziekte.... bah! maar idd, als je je verhaal van je af wilt schrijven oid, je weet ons te vinden he!? @ naiobi: jemig meid! heel erg veel sterkte! en natuurlijk succes! ohw, ook lekker ja! hmm.. auww! wel schattig hoe die leerling reageerde.. hihi.. ik werk zelf op een MCG-groep (meervoudig complex gehandicapten) en ben wel gewend aan wat klappen enzo. maar op je neus doet ook altijd zo zeer! Hoe is het nu met je neus? Jeps, vergeet er ook wel eens eentje. Heb ondertussen een potje in mn auto en een strip in mn tas! haha.. zo heb ik tenminste altijd nog iets bij me, mocht ik het s ochtends vergeten zijn.. haha.. @ miracle: super die echo! @ all: Ik pies me lens in die flessen joh! nooit geweten dat ik zoveel plas op een dag! haha.. Ik heb afgesproken dat ze hier de flessen achter het huis zetten, lekker makkelijk dus! maar je kunt ze ook wegbrengen en ophalen, als je dat wilt.. Kan merken dat ik me moeilijker kan concentreren op het werk enzo.. en vergeet regelmatig iets nu (moet echt alles opschrijven). Nu heb ik daar normaal ook wel last van, maar tis nu toch wel heel erg! haha... Ik heb zelf ook de dokter opgebeld: ik wilde graag ff doorgeven dat ik zwanger ben.. werd gefeliciteerd en ze vroeg of ik behoefte had aan een afspraak en dat was het.... hihi.. verloskundige kun je zo opbellen. ze geven daar zelf wel aan hoe of wat! hihi.. zo, ik ben weer bijgelezen en heb weer mn best gedaan hoor! haha..
Hoi meiden, Hoera, ik mag mij hier ook melden. Heel onverwachts zijn wij zwanger van ons 2e wondertje, wauw ik kan het nog steeds niet geloven, maar ben ontzettend gelukkig! We wilden eind dit jaar voor een 2e gaan, maar dat hoeft niet meer, want we zijn nu al zwanger. Heb gisteravond om 11uur mijn test gedaan (na 2 dagen overtijd) en ja hoor meteen een dikke vette streep, zie mijn album. Mijn mannetje zit nu nog in Turkije voor werk, hij komt morgenavond thuis, dus kunnen we elkaar eindelijk persoonlijk feliciteren. Tuurlijk weet hij al dat we zwanger zijn, hij kan het ook nog steeds niet bevatten, net als ik. Hoe gaat het met jullie meiden? Al wat te merken van de zwangerschap? Moe, misselijk, eetlust etc etc? Hier alleen met flagen misselijk (dat wordt nog leuk heb ik hele zwangerschap van Jamie ook gehad hihi) en wat opgezette darmen. That's it, maar het kan allemaal nog komen. Maakt niet uit, is allemaal voor het goede doel Groetjes, Patries Ps: volgens mijn berekening zijn we 16 mei uitgerekend.
Hoi Patries, Gefeliciteerd! Wat gaaf voor jullie. En wat mooi dat de natuur vond dat jullie nu al klaar zijn voor een tweede! Ik wens je een goede zwangerschap. Groetjes
Hallo allemaal Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Heb afgelopen zaterdag toch maar een test eraan gewaagt en ja hoor 2 streepjes barste gelijk in tranen uit. Wij zijn 16 maanden bezig geweest, we zijn april verleden jaar gestopt met de pil, kreeg toen 2 x gewoon me cyclus daarna 6 maanden niks meer. Toen zijn we naar huisarts gegaan en kwamen bij gyn terecht. Die heeft clomid voorgeschreven eerste x zonder resultaat, 2de keer ging het goed zo ook de derde x de 4de keer duurde het al wat langer en 5de keer was het drama dus toen een dip en naar de vertiliteitsarts toe, alle onderzoeken gehad man was alles goed en na veel onderzoeken bleek ik ook alles op zijn plek te hebben. Toen hebben we in juni een baarmoederfoto meoten maken zeer pijnlijk maar volgens mij wel effectief. Alleen de samenlevingstest die was neit goed het zaad van me man overleefde niet maar dit kon nog komen door clomid. We zouden nu na de vakantie beginnen met hormonen spuiten, en heb sinds juni 2x een normale cyclus gehad maar volgens het ziekenhuis kon dit ook maar voor een paar x weer zijn. Terug van vakantie kreeg ik mijn prikles, niet echt fijn maa rja je wilt wat he hahahah, en toen vroeg ik of we nog 1 x een samenlevingstest mochten doen, en ze zei gelijk oke is goed, dus wij een week later naar zieknhuis toe, en zij wat weggehaald en ze zei niks zegt ze ineens toen ik me aangekleed had, kijken jullie maar eens en zeg me maar of jullie wat zien, ik zag niks alleen een zwarte vlek want keek met 2 ogen hahahah en me man zeg tineens volgens mij zie ik daar wat bewegen, en er waren bij mij 2 eieren op 18mm en slijm was geen 2 maar 3 lagen, we waren al zo gelukkig, net of we al zwanger waren hahahahh. Durfde geen test te halen deze keer omdat we op 15 mei uitgerekent zouden zijn, dit is de verjaardag van mijn man zijn vorig jaar overleden opa, dus heel speciaal voor ons. Voelde me al een paar dagen raar en had erg pijnlijke borsten, dus zaterdag tegen me man gezegt schat als je boodschappen gaat doen neem dan maar een test mee, hij naar het werk toe ik testen en zie ineens 2 echte strepen, tranen gelijk en me man gebeld kon nog net uitbrengen dat hij papa gaat worden, daarna gelijk me ouders gebeld, en me schoonouder heb 's middags nog een extra test gehaald ongeloof was groot hier, en die was ook goed. We hebben 29 september onze eerste echo, en zijn zeer nieuwsgierig wat er te zien valt, dit is onze eerste en zo welkom. Heb alleen heel veel last van me borsten echt irri, en voor de rest vroeg wakker en het rommeld goed daar beneden. Meiden ben blij da tik eindelijk in een topic mee kan schrijven, en hoop voor ons allemaal dat alles goed blijft gaan zal voor jullie ook duimen als jullie het ook een beetje voor mij doen
Goedemorgen allemaal! Ria: GEFELICITEERD, wat een bijzonder verhaal. Andere nieuwe zwangeren ook welkom en gefeliciteerd! Verder lag ik gisteravond erg vroeg op bed, was verschrikkelijk moe en had wat pijn in mn rug. Nu weer misselijk, maar vind het allemaal niet erg, teken dat de hormonen hard aan het werk zijn.
Goedemorgen meiden! Nou hier een elke dag beroerder wordende marooz.. hahaha en ik heb me eerste verslaving te pakken! SINASAPPELSAP! MMMMMMMMMM hahaha raar heh! Verder nog steeds moe maar ja... daar moet ik toch maar wat aan toe geven denk ik. Ik lees dat sommige de eerste controle pas bij 10-12 weken willen, das toch wel wat aan de late kant hoor! deze mag wel bij 8-10 weken... dacht zeg het even, das allemaal wat aangepast namelijk :-D Welkom nieuwe mei mama's! en Miracles wat goed zeg een kloppend hartje! WOEHOE! dat we je allemaal mogen volgen meis
Mijn dokter is ook op vakantie. Ik wacht nu al 2 weken en ga maandag als hij terug is bellen. Ik hoef geen vervanger, dus wacht liever. Ik ben dan bijna 8 weken (dan is het ook wat echter en duurt het wachten op de echo minder lang.)
Wow wat een goed nieuws hier: @Miracle: Van harte, heerlijk nieuws @Ria: Gefeliciteerd. Je bent van harte welkom! Wat een verhaal! Poef @Patries: Van harte! Ik weet dat normaal de eerste afspraak is rond de 8 weken. Maarja dat vond ik vorige keer zo'n rare afspraak. Prikkie in je vinger. Tas met goodies, vragenlijstje en DAAAAAAAAAAAAAG. En daarnaast ben ik zo lang op vakantie.... HIHI kom pas in de 11 weken terug, dus 2 dagen later echo en dan een week later de eerste afspraak bij de vk. De vk vond het ook geen probleem omdat de zwangerschap vorige keer vloeiend liep. Ojeeeeeeeeee meneer heeft plakband gevonden. Even corrigeren.
Vanochtend mijn eerste echte officiele ochtendmisselijkheid. Kreeg vanmorgen geen hap door mijn keel en heb dus niets gegeten. En toch moest ik overgeven. Voel me nu beter. Gefeliciteerd Ria! Heel bijzonder verhaal. Mijn huisarts is tevens verloskundige, vandaar ook dat ik wacht.