Zo weer een heleboel nieuwe mei-mama's! Gefeliciteerd allemaal! Natassie wat vervelend allemaal voor je zeg, denk je zelf ook dat het hyperventilatie is? Heb je verder nog bloedverlies gehad? Ik hoop echt voor je dat het een gesprongen adertje is... Sim wat een ontzettend naar bericht over je zwager zeg, veel sterkte! Naiobi hoe is het nu met jou? Hier verder alles goed, vind het wel heel spannend nu ik de 6 weken weer nader. Ik zal blij zijn als dat punt voorbij ben
hallo allemaal! ik mag ook mee gaan doen hier! heb afgelopen zaterdag positief getest en ben uitgerekend op 14 mei 2009 groetjes San ps wil iemand mij bij de lijst zetten aub?
Ria, wat supergaaf dat jullie zwanger zijn! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap, geniet ervan. Nina, wat een fantastisch nieuws ook voor jou! Gefeliciteerd! Ik wens jou ook een voorspoedige zwangerschap! Jammie, wat spannend dat je ook zwanger bent! gefeliciteerd! Geniet ervan Sannie, super! gefeliciteerd! Ik zag net de lijst met mei-mama's, dat zijn er al aardig wat! gefeliciteerd allemaal. Ik hoop dat alles met iedereen goed gaat.
Hallo allemaal bedankt voor jullie warme en hartelijke welkom hier op het forum, wil de nieuwe zwangeren ook een voorspoedige zwangerschap wensen. En het is echt al idd een hele lijst. Heb ook een vraagje zou iemand voor mij kunnen veranderen in die lijst dat ik zwanger ben van de eerste vind dat zo bijzonder staan Heb nu vannacht voor het eerst echt lekker geslapen maakte me idd veel zorgen over mijn buik voelde van alles en dacht idd ook dat ik ongi zou worden blijkbaar hoort het er allemaal bij maar ja is me eerste keer zwanger dus je zit vol vragen, ben blij te lezen dat idereen dezelfde dingen als ik mee maak, en waar stuurde ik me man vanmorgen voor weg sinaasappelsap hahahhahaha zag eht gisteren in de folder en kreeg er echt zn in dus nu 4 pakken laten halen hahahha
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 3 mei * shannah, 3de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje * Hannahw, 1ste kindje * Miracle81, 1ste kindje * Angelique83, 1ste kindje 5 mei * webmiertje * knuf, 2de kindje 6 mei * Naiobi, 1e kindje * Malka, 1e kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje 8 mei * Lana81, 1ste kindje * Lautje, 1ste kindje * Dolgelukkig, 2de kindje 9 mei * Nano73, 1ste kindje (?) *Stillewens, 1ste kindje 10 mei * Yinte, *Chantal87, 2de kindje * Draadje, 1ste kindje * Majkuh, 3de kindje 11 mei * Lintje, 2de kindje * Skye, 1ste kindje * Marloes22, 2de kindje * Manny, 1ste kindje 12 mei * Joki, 2de kindje * Marije1980, 1ste kindje 14 mei *Sab85, 2e kindje * Gaby83 *Sannie306 15 mei *Dafje, 2de kindje *Iris77, 1ste kindje * Ria32, 1ste kindje * Nina30, 1ste kindje 16 mei *Vrouw1984, 1ste kindje * Natassie, 2de kindje * Patries81, 2de kindje * Jammie 17 mei * Dylan07, 2de kindje (?) * Tji, 1ste kindje * Lothlorien, 2de kindje 18 mei * Meisje0123, 1ste kindje * Mamavanbrittje, 2de kindje Eventuele afspraken * 9 september Miracle, 1ste echo, 6,5 wkn, 11.30 uur * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 Sim80, echo 7 wkn 16.30 Linda1980, intake vk 11:00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 16 september Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15 * 17 september Lautje1976, 1 ste afspraak gyn * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 Miracle81, 2de echo, 9.40 uur * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 Marije1980, 1ste echo Draadje, 1ste echo 7,3 wkn *24 september Marloes22 , afspraak vk , 18.20 * 25 september Ylona, afspraak VK Brigitte,afspraak VK intake en eerste controle Remmar 1e afspraak VK * 26 september meisje023, 1ste echo, 6,4 wkn * 29 september Ria32, 1ste echo * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur Manny, afspraak vk * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Draadje, intake vk * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur Natassie VK, 14.00 uur Manny, 1ste echo * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur * 7 oktober meisje0123, afspraak vk, 8,1 wkn * 8 oktober Shannah, 1ste echo * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Er zijn op dit moment 55 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Het is lekker druk zo, kan het haast niet bijlezen allemaal ERg gezellig vind ik, zoveel zwangeren! Miracle: super meid, dat je echo goed was, echt fijn om te horen! Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom! Ik ga een poging doen alles bij te lezen Liefs Syl
@ draadje nee heb geen bloedverlies meer gehad hopelijk blijf het zo! en zelf tjah ik denk dat het geen hyperventialite is lijtk me sterk dat het de hele dag door kan en zelfs gelijk als je wakker word snap het niet.... maar ik kijk het nog hee eve aan blijf het moet ik weer bellen, doet hij weer niks bel ik de VK ohh wie de lijst aanpast mijn afspraak bij de VK is 2 oktbober maar om half 2 had het fout gezegt en heb 29 september om 5 uur me eerste echo @ nieuwe zwangere weer gefeiciteerd!
Goeienmiddag allemaal, nou hier ben ik ook weer even Aller eerst wil ik alle nieuwe mei mama's van harte feliciteren! super dat jullie hier mee komen kletsen! Mij gaat het iets beterder... Heb gisteren die pillen niet meer ingenomen en voel me nu echt suken beterder! Wel alweer de hele ochtend beroerd en misselijk maarja dat heb ik liever dan dat hele suffe en er niet bij kunnen zijn. Gaat gewoon niet met ons Joey. Moet er dan toch bij kunnen blijven! Joey ligt nu op bed dus ik ga nu ook effe plat ... Anders kan het nie meer en val om van de slaap alweer Fijne dag allemaal!
Doe maar rustig aan Marloes, denk aan jezelf! Fijn dat je niet meer zo ontzettend moe bent als gisteren...
GGGAAAAAPPPPP na een heeerlijk middagslaapje! Nieuwe mei mama's welkom! En wat heerlijk om ook meiden tegen te komen die in de mmm zwanger geworden zijn, klasse gewoon! Goodbye fake hormones, and welcome tot the real ones! JA sinasappelsap, liters! heeerlijk... hahaha ach het is iig een gezonde verslaving! hihi natassie, laat je nie afschepen heh? als je niet gerustgesteld bent, gewoon een ander bellen! marloes, gelukkig voel je je beter meis, weet je wat ook tegen misselijkheid helpt, gember, een klein stukje in je mond even op kauwen, en onder je tong leggen... en echt waar het is weg! OOhh ja en preggypops, die werken ook prima! nairobi hoe is het nu bij jou meis? sim, even een schouderklopje dat je de lijst zo goed bij houdt!
Hoi meiden, Bedankt voor al jullie felicitaties. Kan het nog steeds niet bevatten, maar dat gaat zeker komen. Ander meiden ook van harte met jullie zwangerschap. Genieten met zijn allen. Ben benieuwd of er al meiden zijn die het meteen verteld hebben aan vrienden/familie? Heb ik bij mijn eerste zwangerschap wel gedaan, was na ruim een jaar proberen zo blij dat we zwanger waren, dat ik het niet stil kon houden. Maar nu voelt het anders. Misschien omdat ik nog aan het idee moet wennen. We zien het wel, misschien dat ik het mijn mams wil vertellen. @Brigitte: Leuk nog een septembermama En nu loop je me weer op voor verdorrie. Alles verder goed met jou en Judith? @Marielle: En jij ook een septembermama en nu samen meimama. Leuk hoor. Hoe voel je je meid. Hoop dat je van je zwangerschap kan genieten. Ik ga weer even verder, Jamie staat bij me en wil aandacht. Liefs, Patries
Poeh, bijna 20 bladzijden bijgelezen. Gaat hard hier... Bij onze eerste hebben we het met zes weken aan familie en enkele bekenden verteld. Nu zit ik in de 7e week en nog niemand weet het. Eigenlijk willen we nu wachten tot na de echo. Ik zal eens een belletje naar de VK bellen om een afspraak te maken. Wel apart, ik ben er nu veel minder mee bezig dan bij de eerste. Misschien scheelt het dat ik bij de eerste hondsberoerd was en nu alleen maar erg moe.
hoe doen we dat toch he bij die septembermama's 2007?! Denk dat het besmettelijk is hihihi. Ja loop weer op je voor he (goed voorbeeld doet goed volgen)..... hoeveel was het de vorige keer eigenlijk (ik was 4 sept uitgerekend toen). Ja met mij en Judith alles prima.... een heerlijke dreumes is het inmiddels!
Dan lopen we nu weer hetzelfde. Ik was toen de 20ste uitgerekend, dus 16 dagen verschil. En nu de 16e mei uitgerekend, dus 14 dagen verschil Ja hoe doen we het toch? Lijkt bijna afgesproken werk Liefs, Patries