Ik ben zelf een beetje bang, of het geen kwaad kan! Die broeken zitten inderdaad best heel strak, past prima maar goed ik weet dus niet of het wel goed is voor het vruchtje. Nou ja, als het niet meer goed voelt dan doe ik gewoon een knoop open, net als een echte bouwvakker!
haha ik heb bijna geen kleren meer had ik al niet alles kapot maar wou even wachten ivm de test. Maa ik durf nog geen nieuwe positiekleding te kopen... dus ik doe het nog maar 3 weken mt me eigen broeken die nog heel zijn en dan net wt meisje zeg de knoop open
Een strakke spijkerbroek is vooral heel erg vervelend voor jezelf De kleine frummels zitten lekker veilig in een zak met water, die hebben echt nergens last van hoor meiden!
Haha iedereen zit hier met de broek los Ik heb zelf mijn broeken met een elastiekje door het knoopgat dicht, anders gaat het echt niet meer! Vrijdag komt bij mij MvM, ik vind het echt een superinitiatief! Bij mij komt de misselijkheid en de moeheid ook echt in vlagen en ik kan ook echt niet tegen heel veel geurtjes, ga er gewoon van kokhalzen. Gelukkig nog niet hoeven spugen, maar heb wel voor de zekerheid een plastic tasje bij me als ik ergens heen ga @Natassie als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen of naar een ha-post gaan hoor!
dank je wel daadje ik kijk het nog heel even aan maar als het blijft ben ik het zat. Want tot de 3 maanden als een oud wijf stil op de bank zitten dat werk niet denk ik.,, haha inderdaad wij zijn de club broeken los
Ik kan mn broeken nog aan. Haha! Bij mij gaat het dus nog niet zo hard.. MvM, daar ben ik gister mee begonnen. Vind het een goede zaak en daar wil ik graag aan mee helpen. Ik was ook de 2e ronde al zwanger, dus ja.. Dit is wel het minste dat ik kan doen!
En over de misselijkheid. Dat komt bij mij met vlagen, ja. Vooral als ik iets gegeten heb (al is het maar een appeltje) en 's avonds. Moe ben ik sowieso. En helemaal geen kracht om lang te staan of te lopen in de stad. Haha! Net zo'n oud wijf! Vorige week las ik dat 1 van jullie bandenpijn had. Dacht toen nog: "kan dat nu al?!". Maareh, als ik die omschrijving nu nog eens bekijk. Heb ik daar sinds een paar daagjes misschien ook wel 'last' van. Denk ik... Tenminste, met snel opstaan voel ik even iets trekken, een steek.. Is dit wat jullie bedoelen?
Ik kan mijn broeken nog wel gewoon aan. Maar met autorijden en 's avonds gaat de knoop ook lekker open. Verder draag ik wel wat meer jurkjes met leggings enzo, dat zit gewoon lekkerder. De informatrice van MvM vertelde inderdaad dat er een zwembad vol urine nodig is om één potje werkzame stof te kunnen maken. Wow! Dat is wel veel. Eens kijken of ik in 10 weken een zwembad bij elkaar kan piesen, hahaha! Ik ga in ieder geval mn best doen. Ik kan morgen starten, dat had te maken met de ophaaldag hier, de donderdag.
hier ook nog mijn eigen broeken aan. Bij mijn eerste zwangerschap kon ik tot 20 weken mijn gewone broek aan (oke eigenlijk kon het niet maar op de een of andere manier wilde ik dat wel heel graag want wij zijn met 20 weken getrouwd en ik wilde nog heel graag in mijn jurk passen.... ook heel mooi gelukt en ik had een bescheiden bobbel.... maar daarna ging het megahard.... een inhaalslag). Weet nu wel zeker dat ik dat niet ga halen deze keer. Maar had net als voor mijn vorige zwangerschap een ingevallen platte buik dus heb wat reserveruimte..... En meiden wat je ook eerst kan doen is gewoon een maatje groter kopen (is ook fijn voor na de bevalling want dan wil je echt niet meer de hele tijd in die positiekleren lopen)
Zo te horen beginnen de eerste klachtjes zich al te passeren. Vooral de misselijkheid en moeheid. Nou hier nog weinig, eerder ongi krampjes, zo voelen ze iig. Dat had ik ook bij de eerste. Heel af en toe misselijk that's it. Bij de 1ste begon de heftige misselijkheid bij 6 weken, dus wie weet hoe ik me over 1.5 week voel. We wachten af. Ik heb bij de eerste ook tot zo'n 20 weken in mijn eigen broeken kunnen lopen, was toen ook 4kg afgevallen in de 1ste 3 maanden (lang leve de misselijkheid). Maar daarna ging het hard. hihi Na de bevalling ben ik in totaal 10kg extra afgevallen (maar goed ook want ik wilde wat extra eraf), dus ik heb nog wel wat grotere maten broeken in de kast liggen, komt dat voor nu mooi uit. Kan ik die straks weer aan. @Brigitte: lijkt me een goede deal. Jij nu een jongen en ik nu een meisje. Liefs, Patries
hebben jullie dat ook, soms die vreselijk zeurderige pijn in je baarmoeder? pffff, ik voel dan gewoon dat alles aan ht oprekken is, het is niets om me zorgen over te maken, enkel een stja...niets eens pijnlijk, meer een vervelend gevoel.....
Ik ben net nog ff speciaal naar de wc gelopen om te checken. Die kramp joh niet normaal. Maar niets te zien... Dus ik denk dat ik mezelf gek aan het maken ben. (En mijn collegae want die denken vast wat moet die vaak naar de wc.... pfff nog ruim 2 uur...)
jeetje wat hebben jullie veel geschreven! Welkom nieuwe mei-mama's Hier staat ook een knoopje open hoor (normaal mt 36 nu durf ik echt geen strak shirtje aan...) ook de behas zitten strak!
:-D :-D :-D :-D Doet me echt goed om te lezen dat er zoveel zijn die zich een ongeluk piesen! hahaha heel erg blij wordt ik daarvan! JA die steekjes idd als je je even snel omdraait of even te snel opstaat zijn je banden, en ik voel ook een constante druk/zwaar gevoel in mijn baarmoeder idd.. zal de rek en strekpijn zijn? Hoewel het nie echt pijn doet hahaha Nou mijn broeken zijn van de stof, rek maar lekker mee! Maar ook ik voel dat ze strakker zitten, en mijn bh's... pffffff... die cup E is niet meer voldoende! Kan wel janken! Ik krijg BOOBS! En wat voor!
Alle nieuwe meiden, Welkom en gefeliciteerd..! Ik heb even geen puf om op iedereen te reageren. Ben erg moe na een dag hard werken. Voel me een beetje depri, de laatste x dat het mis ging begon het in deze periode. Voel me erg onzeker. Ik weet dat ik positief moet blijven, maar dat gaat even niet lukken ben ik bang.!
Zo even alle berichtjes nagelezen...waren er weer veel Ik ben de hele dag misselijk geweest en als ik opsta vooral onverwachts opstaan maakt me draaierig en lijkt het of ik flauw ga vallen Achja zal er allemaal wel bij horen al had ik dit in mijn 2 vorige zwangerschappen niet... Zou iemand mij in de lijst willen plaatsen? Ik ben 6 mei uitgerekend en is mijn 3 e kindje
helaas meimammas ik mag me niet bij jullie toevoegen, na 2 dagen overtijd ben ik vandaag ongi geworden, volgende ronde beter xxxx
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 3 mei * shannah, 3de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje * Hannahw, 1ste kindje * Miracle81, 1ste kindje * Angelique83, 1ste kindje 5 mei * webmiertje * knuf, 2de kindje 6 mei * Naiobi, 1e kindje * Malka, 1e kindje * Meimama, 3de kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje 8 mei * Lana81, 1ste kindje * Lautje, 1ste kindje * Dolgelukkig, 2de kindje 9 mei * Nano73, 1ste kindje (?) *Stillewens, 1ste kindje 10 mei * Yinte, *Chantal87, 2de kindje * Draadje, 1ste kindje * Majkuh, 3de kindje 11 mei * Lintje, 2de kindje * Skye, 1ste kindje * Marloes22, 2de kindje * Manny, 1ste kindje 12 mei * Joki, 2de kindje * Marije1980, 1ste kindje 14 mei *Sab85, 2e kindje * Gaby83 *Sannie306 15 mei *Dafje, 2de kindje *Iris77, 1ste kindje * Ria32, 1ste kindje * Nina30, 1ste kindje 16 mei *Vrouw1984, 1ste kindje * Natassie, 2de kindje * Patries81, 2de kindje * Jammie 17 mei * Dylan07, 2de kindje (?) * Tji, 1ste kindje * Lothlorien, 2de kindje 18 mei * Meisje0123, 1ste kindje * Mamavanbrittje, 2de kindje Eventuele afspraken * 9 september Miracle, 1ste echo, 6,5 wkn, 11.30 uur * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 Sim80, echo 7 wkn 16.30 Linda1980, intake vk 11:00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 16 september Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15 * 17 september Lautje1976, 1 ste afspraak gyn * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 Miracle81, 2de echo, 9.40 uur * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 Marije1980, 1ste echo Draadje, 1ste echo 7,3 wkn *24 september Marloes22 , afspraak vk , 18.20 * 25 september Ylona, afspraak VK Brigitte,afspraak VK intake en eerste controle Remmar 1e afspraak VK * 26 september meisje023, 1ste echo, 6,4 wkn * 29 september Ria32, 1ste echo Natasssie, eesrte echo, 17.00 uur * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur Manny, afspraak vk * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Draadje, intake vk * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur Natassie VK, 13.30 uur Manny, 1ste echo * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur Knuf, intake VK (11 wk) * 7 oktober meisje0123, afspraak vk, 8,1 wkn Knuf, 1 ste echo (11 wk) * 8 oktober Shannah, 1ste echo * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Er zijn op dit moment 56 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de