marooz, als ie niet gedraaid is ga ik wat meer opties proberen dan meteen KS. natuurlijk bevallen is geen optie zoals bij een stuit. maar draaien wel, en juist overdwarsen kunnen schijnbaar nog tot heel laat draaien... dus dan ga ik denk ik vragen of ik mag afwachten tot het laatste moment en niet bij voorbaat een ks. ik voel trouwens sinds gisteren een stevige druk op mijn blaas, dus ik heb hoop dat er gedraaid is... daggie, is een stuitbevalling nog een optie
@daggie1984 jee meid leef echt met je mee!als je het zo graag wilt(en dat lees ik aan de manier hoe je het beschrijft) zou ik een poging doen om te draaien! het doet pijn zoals je leest over de meeste ervaringen maar dan heb je wel misschien wat je wilt. zelf als ik voor de keuze zou staan en ik verplaats me in jouw hoe je je gevoel beschrijft zou ik een poging doen! maar goed laten we hopen dat uk uit zichzelf is gedraaid! @joki ja vind ik heerlijk maar manlief lust dat niet! lust bijna alles maar zoals andijvie vind ie nijlpaarden voer dat gooien ze in artis bij de nijlpaarden zegt ie dan ja hij is niet helemaal 100 @kaatje k wil je weer van de lijst af of zal ik je maar laten staan?
wat vreemd iemand die ik ken heeft ook een stuit bevalling gehad! @zogelukkig meid wat ben je weer lekker direct!
Sabrina1984 - 15 mei - 1 mei Joki - 12 mei - 26 april Rian - 3 mei - 29 april Mama-Suusjuh - 19 mei - 9 mei MissPuma - 15 mei - 8 mei Majkuh - 10 mei - 13 mei Daggie1984 - 4 mei - 29 april Marloes22 - 6 mei - 2 mei Kroepie - 29 mei - 4 juni Zogelukkig - 16 mei - 2 mei Manny - 11 mei - 8 mei Cleo79 - 5 mei - 21 april Misss_Z - 21 mei - 15 mei JoMi - 18 mei - 12 mei Evy77 - 31 mei - 22 mei Sim80- 1 mei- 4 mei Marooz- 1 mei- 26 april Harmless- 8 mei- is bang voor 27 april...... hoopt 7 mei! Ria32- 15 mei- denkt 24 april...... hoopt 15 mei! Colin - 22 mei - 23 mei Kaatje k - 6 mei - 24 april
Whaha zoglukkig, ik wilde het nog netjes verpakken, heerlijk jij zeg gewoon wat ik denk Nis ten ndele van jou tinke, maar zogelukig heeft helemaal gelijk, vind HT enorm respectloos van jouw vent....
Ben het ook met jullie eens. Ik ben dus een van die vrouwen die niet zo heel veel zin in sex heeft als ze zwanger is. Ik weet niet maar ik voel me er gewoon niet echt fijn bij. Mijn man begrijpt me volledig en is hier altijd heel lief in geweest. Hij zegt ook dat het voor allebei goed moet voelen. Lijkt me idd ook niet echt fijn als je daar als een dode pier ligt en je mannetje is bezig. Maar we knuffelen en vrijen wel hoor, heerlijk tegen elkaar en er blijft nog genoeg over hoor ipv de "daad" .
@zogelukkig ik denk hou het netjes maar moet altijd zo lachen om jouw reactie's ik zet het vaak niet neer bang dat ik te grof over kom maar dan lees ik jouw weer en dan denk yeah baby thats what i mean! @joki hahaha ik ben er wel gek op idd maar maak het dan voor mezelf en dan voor hem wat anders! maar bedankt voor het aanbod! @sim80 klopt het nu?
Hey meiden, Weer terug van het dobberen en wat is er weer veel gekletst. @harmless, welkom terug, fijn dat je zo hbt genoten! Forum, ligt dus niet aan mij, dacht al dat het aan mijn mobiel breedband lag. @zogelukkig, die snor heb ik dus ook, vind het verschrikkelijk Het probleem is dat ik niks op mijn gezicht verdraag, alleen clinique, maar volgens mij hebben die geen zonnebrand Toch maar eens naar ici paris hobbelen morgen. @sabrina, dat is snel aan de pil, is dat dan een minipil? @majkuh, ieks dan je vriend nog weg.. @tinke, ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest. hou je taai meid. @marloes, fijn dat alles weer goed is, veel plezier vanavond. @bevallen, ik heb al een hele tijd iets met 29 april,zelfs zo sterk dat ik begin mei niks meer afspreek @joki,veel beterschp met je meisje! Heb je trouwens geen waterijsje? doet vaak wonderen en ze krijgt toch vocht binnen. 2marooz, oooow spannend hoor! Ik heb trouwens altijd lichte sproetjes, deze vlekken zijn heel anders van kleur daarom vielen ze op. @daggie, alvast veel succes morgen en doe waar jij je goed bij voelt! @zogelukkig das nog eens recht voor zijn raap, maar je had het niet beter kunnen verwoorden. Ik zal ook eens piepers gaan jassen,zoonlief wilde nog een dutje doen voor het eten dus ik had even tijd om te reageren Tot straks misschien nog
Dan heb je de keus uit dagcreme Superdefense met SPF 25 of SPF 40 Face Cream of City Block Sheer SPF 25. Laat je maar even voorlichten, ik verdraag ook alleen Clinique of spul van de huidarts!
sabrina laat me maar staan hoor.... we zullen wel zien! daggie, je kunt echt wel gewoon bevallen met een stuit. ik ken ook iemand die het gedaan heeft. het ligt wel een beetje aan wat voor stuit precies. anders moet je even googlen erover... en overleggen met je vk/ gyn natuurlijk. een waterbevalling is dan trouwens ook heel goed. het risico is namelijk dat het kindje begint te ademen zogauw het lijfje eruit is en het hoofd nog vast zit, als het lucht voelt dan start er namelijk een ademreflex. als het kind onder water blijft is het dus veel veiliger... maar ik zou het zeker even bekijken, je weet maar nooit!
Hey meiden onder mijn banner staat nu een link met vermoedelijke beval datum! als je daarop klikt dan ga je naar de lijst van vermoedelijke bevallingsdatum. als jullie die willen aanpassen is het het makkelijkst als jullie mij een pbtje sturen! zodat ik de lijst kan aanpassen en de link. zo kunnen we hem altijd makkelijk terug vinden. @mamasan nee geen minipil zitten alleen wat minder hormonen in zodat ik waarschijnlijk minder last van schimmelinfectie's heb. en ik ga geen bv geven vandaar dat ik snel weer mag beginnen! wil niet gelijk weer een kleine erachteraan. @kaatje k doen we hoor! meiden wens iedereen een fijne avond! ik ga lekker lui op de bank hangen! liefs sabrina
Meiden, ik heb het weer geprobeerd en ben weer misselijk van he avondeten vind he zo lullig voor de rest dat ik steeds brood of cornflakes eet, maar ben nu weer misselijk en mijn maag voelt heel ongemakkelijk blegh! Als mijn schrijven niet zo netjes is weet dan dat ik internet op de iPhone en fouten erstellen isdan een prutswerkje en ben ik te lui voor hahaha
Ik heb alles meegelezen, maar voorda tik (morgen) ga reageren moet er even iets uit... Ik las net een belachelijke topic van iemand die vreemd was gegaan (was tegen haar zin, meneer had alcohol op en zij durfde geen nee te zeggen, Goed excuus hoor). En loopt al 30 weken zwanger rond. Ze heeft de dag ervoor nog met haar eigen vriend het bed gedeeld en de dag erna ook : S... En dan zeggen dat die jongen haar bedreigt omdat ie turks is, nou ik ben ook half turks en ik bedreig mensen echt niet : S. En dan ook nog eens zeggen dat je het kind niet meer wilt, omdat je bij je vriend wil blijven (he meid, dan moest je niet vreemd gaan, Wat een broodje aap: Geen nee durven zeggen tegen vreemdgaan, maar wel je eigen kind willen verstoten). Vervolgens zeggen dat je psycholoog zegt daty je niets moet zeggen en dat ze met een pretecho al hadden gezien dat hij op je vriend leek en dat klopt altijd...(Dan is die psych ook niet goed in orde) En dan zijn er nog mensen die medelij hebben met haar ook! Sorry, ik kon het niet kwijt in dat topic (zie het nut er niet van in), maar het moest er even uit hoor! Ben ik de enige die dit absurd vind? Ohw ja en dan van die opmerkingen dat alle turken donker zijn en dat ze er zo wel achter kunnen komen wie zn kind het is, nou mijn man is helemaal turks en hoogblond : S (en dat zijn wel meer turken) PFFFFFFFF
gevonden en even uit mijn slof geschoten, wat een achterlijk fguur... en trouwens OEM, half Turks, en wat is de andere helft ?
tja, misschien was die turk van haar wel donker en is haar vriend juist hoogblond. eigen schuld als de aap dan uit de mouw komt, haha! beetje raar inderdaad om te zeggen dat die jongen haar bedreigt omdat hij turks is... ok hij is turks en hij bedreigt haar... turken zijn net als nederlanders, er zijn goede en slechte. dit lijkt me niet de beste... maar deze dame al helemaal niet... je kunt erop reageren of niet, maar dit soort mensen zijn niet te helpen in mijn ervaring. er zijn ook goede en slechte nederlanders... mag je invullen wat deze dame is. Als jij met jouw nickname gaat reageren zul je wel commentaar krijgen. Maar toch misschien wel goed om te doen! Dan komen wij je wel weer verdedigen hoor, hebben we laatst ook al bij zogelukkig gedaan in een ander topic! Of ha, we sturen zogelukkig er op af, dan zal ze het horen!