Whahaha, ja,w e sturen zogelukkig erop af, dat is lachen (hihi, we hebben zeker een hele hoge pet op van jouw directheid zogelukkig!maar dat wist je al... )
is in het onderwerp zelf ook al een paar keer genoemd... het is wel 1 april hè? Zou 't echt zijn? Zelf heeft dat mens niet meer gereageerd dusss... ik geloof 't niet zo. Als 't wel echt is, dan is 't gewoon te zielig voor woorden. Wat een doos.
Konh het neit laten heb ook maar even gereageert was toch al chagerijnig en verkeerd vandaag door de pijn in me lijf dus was blij dat ik het er even uit kon gooien whahahahahha moet zeggen lucht lekker op
Goedemorgen allemaal, Ach ja, vannacht de klok weer naar half 3 zien gaan en om 7 uur ging de wekker weer....zucht.....ik snap er niets van, ben gewoon moe, lig niet te piekeren, maar val gewoon niet in slaap, is toch idioot?! Slecht geregeld van mama natuur, de echt slapeloze tijden moeten nog komen! Of zou het zijn om ons voor te bereiden alvast op het weinige aantal uren slaap? Vanavond dus gesprek met de ex van mijn vriend, best spannend moet ik zeggen. Gelukkig heb ik nog nooit wat met haar gehad ofzo, groeten elkaar altijd netjes en als er even info uit moet worden gewisseld als we elkaar zien gaat dat altijd goed. Maar toch.......wel HAAR kind en ik kan vertellen dat ze het NIET goed doet (niet in die bewoordingen uiteraard, maar toch ) Dus......20.00 vanaaf, denk aan mij!
Goeie morgen. Hier een redelijke nacht gehad. Met mn meisje gaat het weer wat beter. gelukkig maar. Ze hoest nog wel veel. Ze drinkt ook weer en eet een beetje. Wat kunnen die kleintjes ineens ziek zijn zeg. Vandaag maar een rustige dag houden. Beetje rommelen in huis. Ook wel eens lekker. @Majkuh, wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Ik zal aan je denken vanavond. Lijkt me geen fijn gesprek.
Majkuh... hebben we samen wakker gelegen hoor... Misschien kleine troost. Succes vanavond! 't Is hier een stuk kouder dan gister... brrrr! Maar hopelijk komt 't zonnetje er nog bij. Fijne dag!
Goedemorgen allemaal, Ben weer op het werk computer thuis is nog steeds stuk! arghhh Nog 50 dagen te gaan! Morgen 33 weken Harde buiken heb ik steeds meer maar niet te gelukkig. Valt niet mee om rustig aan te doen met een kleintje van 1 jaar en 10mnd. 11 april laatste werkdag begint op te schieten. Vanavond naar de yoga Indalen: kleintje heeft nog steeds geen zin dus constant tegen m`n ribben aan mijng evoel zegt dat het geen kleintje is we zullen zien Maandag weer naar de vk hopen dat het gedraaid is anders nog een echo! zou de kleine nog best een keer willen zien laatse keer was 7 jan. Andere: gene die weten dat ze bijna bevallen succes we zijn nu bijna allemaal 32 weken dus het kritieke is er af! KG: ben nu 11 kg aangekomen ben super trots op m`n eigen die 29kg van vorige keer ga ik echt niet meer halen! reken op een kg of 15 lekker landelijk gemiddelde echt fijn Ga m`n spullen klaar zetten op naar pasen is druk in de salon nog een paar dagen doorbijten en dan genieten al heb ik geen hekel aan werken en knippen enzo word zwaarder maar in de schoonheidssalon is het goed vol te houden Groetjes een vrolijke Colin 8)
Goedenmorgen meiden ik denk dat ik gisteravond op de bank wat indalingsweeen heb gehad! heel vreemd was het kleine steekjes onderin me buik geen regelmaat ofzo dus heb me er niet druk om gemaakt. wat soms lastig is is dat de kleine meid steeds met de kon van links naar rechts draaid ze heeft niet zoheel veel ruimte meer dus dat doet soms goed pijn. @majkuh luilak! vind je het zelf niet heel erg dat je je warm eten niet lekker vind.succes vanavond zal aan je denken! @oemhudaifa wat een achterlijk mens zeg! @joki lekker dat je kleine meid zich een stuk beter voelt. @kroepie hier ook nog geen zon! hoop dat ie komt kan ik vanmiddag ff lekker buiten vertuffen! @colin als je harde buiken hebt is dan heel je buik hard? nou ga hier maar ff wat doen!
Mijn buiken zijn dan niet heel hard het blaast even op en zakt dan weg en ik heb ze 2 a 3 keer per dag dus nog niets om me zorgen te maken en dit heb ik niet elke dag groetjes Colin
Hee hallo, Hier nog een slechte slaper, heb met toch liggen draaien! Ik kan echt niet lekker meer liggen hoor; alles doet zeer; van kramp in de benen tot rugpijn en bandenpijn, bleeeeeeeh! @Majkuh; ik zal aan je denken vanavond. @Colin: als je baby is ingedaald kan je hem of haar zeker nog goed voelen bovenin hoor! Ingedaald betekent dat het hoofdje in het bekken ligt. Dat is bij mij al weken zo, maar helemaal bovenin is de mijne goed druk! Kontje, knietjes, voetjes, lekker trappelen zowat heel de dag! @Harde buiken: ik heb ene tijd last gehad van pijnlijke harde buiken, da;s niet goed, maar nu "gewone" harde buiken, paar per dag. Ik heb er geen last van, gelukkig!
@harde buiken vraag me af hoe ik ze het beste kan herkennen! ik heb af en toe wel dat me buik hard en gespannen aanvoelt! zijn dat dan de beruchte harde buiken? @zogelukkig banden pijn ja hier ook lekker he! zon rot gevoel is het!
hee dames! ook een slechte slaper hier! @majkuh, shit dat je bijna niks kan eten!en yoghert dan? @oem, heb het niet gelezen, maar wat een onzin!haha @joki, fijn dat je kleine zich beter voelt! @kroepie, hier is de zon volop aanwezig! wordt 18graden vandaag, en morgen 20! @colin, 11 april is al snel! @zogelukkig, shit he, zo slapen! en tussen door ff plat liggen? helpt dat? ik heb ontzettend last van de liezen! vooral s'nachts als ik wil draaien, wordt ik wakker ervan van de pijn, maarja.. hoort erbij! vanmiddag naar de gyn!
Ja; je buik blaast dan helemaal op en voelt echt heel hard en gespannen aan! Duurt niet lang, van enkele seconden tot een paar minuten, hier althans!
Ik slaap slechter als ik 's middags heb geslapen, zoals gistermiddag! Maar dat moet wel om de dag, want anders val ik gewoon om! Vandaag dus de ogen goed open houden en vechten tegen de moeheid en dan hopen dat ik vanavond een beetje beter slaap! Ja, het zijn echt de laatste loodjes met de bijbehorende kwaaltjes!
@zogelukkig, shit man! sterkte ermee.. hou vol hou vol even een vraagje, voor de gene wie het aanspreekt in de tas voor de baby voor na het ziekenhuis, doen jullie daar ook een speen en de fles in, zodat het kind meteen went aan die speen en fles?