Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

@Daggie; ik las dat als je flesvoeding gaat geven en een zh-bevalling hebt, je het beste je eigen spullen mee kan nemen. Lijkt mij ook logisch!

@Joki: nogmaals beterschap voor je meisje!

@Cleo: ik denk echt dat ze bevallen is, ben benieuwd! Had ze geen buddy?

2. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    thanks,

nee die had geen buddy volgens mij..die is er als een van de laatste bij gekomen!

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

cleo had idd geen buddy! denk ook dat ze bevallen is.
    maar dat betekend dat de eerste mei mama bevallen is!

4. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Daggie, ik weet nog bij mn dochter dat ze kant en klare flesjes hadden, met voeding er al in.
    Anders bel het ziekenhuis even voor informatie. Kan toch altijd even voor je eigen gevoel.

5. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    sorry, dubbel gepost

6. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    thanks.. moet toch straks erheen.. vraag ik het meteen :)

7. @Cleo : Had ook het vermoeden nu het zo stil is rondom haar dat de kleintjes al geboren zijn....
    Ben benieuwd!
    We zullen dan toch moeten afwachten aangezien ze geen buddy heeft!
    spannend....

@ Daggie : ik gaf met joey ook flesvoeding ... bij ons in het ziekehuis hadden ze van die flesjes die ze eenmaal gebruiken en alle soorten voeding!
    Geen verwarring gehad omdat joey daar maar 1 keer de fles heeft gehad.
    als er geen complicaties zijn ben je vrijwel meteen weer thuis dus dan zou je dat echt niet mee hoeven te nemen...
    Als de kleine langer moet blijven kan je eventueel zelf fles meenemen.
    Over de voeding zou ik effe navragen of ze dat daar ook hebben.
    Bij ons was dat wel...

8. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Hoi Dames,

Wat heb ik enorm veel gemist sinds gistermiddag :) ... ik heb wel alles braaf gelezen. Maar echt, ben alles wel een beetje kwijt wat ik heb gelezen :oops:

Ik heb wel een vraag waar ik geen antwoord op heb m.b.t. borstvoeding;- Tijdens je zwangerschap mag je een aantal producten niet eten (zoals rauwe dingen, kaapsroducten met au lait cru etc). Maar hoe zit dat als je borstvoeding gaat geven, moet je hiermee dan ook nog rekening mee houden?

Zogelukkig & Sabrina: Ik heb ook wel eens een harde buik maar, ik weet niet of dat wel een harde buik is wat ik heb. Want als ik dan even naar de wc ben geweest bijv. dan zakt de harde buik weg. Is dit dan een harde buik?
    Verder gaat de baby steeds meer aan de buitenkant liggen waardoor mijn huid enorm gespannen aanvoelt en dat veroorzaakt ook een harde buik. Maar is dat dan wel hetzelfde? :(

Majkuh: Succes met je gesprek vanavond!

Cleo: Als je dit leest post even een reactie ik ben ook ontzettend benieuwd :D

EGO
    Vanavond weer alleen thuis. Ik vind het echt verschrikkelijk, ik kan geen kant op en heb ook niemand om me heen om naar toe te gaan, of dat iemand naar mij toe komt. Soms voel ik me echt eenzaam :(
    Manlief moet vanavond weer overwerken, op zijn werk hebben ze een nieuw project wat binnen een deadline gehaald moet worden. Dat betekent dat hij regelmatig moet overwerken en als hij eindelijk dan thuis is dan is hij ontzettend moe ... en dan gaat hij vroeg slapen terwijl ik net zoals de meeste hier dan maar in bed lig te draaien omdat ik geen houding kan vinden. Het is echt een schat en hij kan er niks aan doen, maar nu is het gewoon even balen omdat ik dingen niet meer zelfstandig kan doen. Oké genoeg geklaagd!

Hier schijnt het zonnetje heerlijk warm, ik ben wasjes aan het draaien en meteen in het zonnetje aan het laten drogen. Ga toch maar even een bammetje smeren, begin weer honger te krijgen :D

9. Ik heb alles gelezen, maar geen puf sorry.
    Slecht geslapen, toch weer in bed gegaan, uitgeslapen en net met mijn mannetje lekker buiten in de zon een broodje gegeten in de tuin.

@Tinke
    Je man mag zich wel 's goed achter de oren krabben.
    wie denkt ie wel dat ie is!?!
    Sterkte er mee meid.

@Cleo
    inderdaad spannend dat we al een tijd niets hebben gehoord!

@spenen/flesje/ziekenhuis
    Ik had het toen niet mee. Ze kreeg daar haar eerste flesje van het ziekenhuis en thuis had ik alles klaarliggen. Zie antwoord Marloes

Nou, dat was 't weer.
    Onze schoonmaakster is er, dus ik wacht nog even op mijn meissie en dan vlucht ik 't huis weer uit (Vind 't zoooo'n verschrikkelijk mens, sorry)
    X

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    heb Cleo een PB gestuurd, wie weet reageert ze.....

11. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Zonstraal, je mag tijdens de borstvoeding lekker weer alles eten..!
    Allen kunnen kool en uien nog wel eens darmkrampjes bij de kleine opleveren.
    Die dus niet elke dag eten.
    Behalve geen alcohol drinken, mag je verder alles hebben. Fijn idee hè.?
    Hoop dat de avond snel voorbij gaat voor je.
    Is het trouwens nog gelukt met het wiegmatrasje.?

12. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    jeetje stelletje kletsmajoren, ik hou het niet bij hoor. Heb net als een aantal ook soms echt de puf niet om een hele rits te reageren maar dat vind ik dan weer ontzettend asociaal van mezelf...

@Tinke; ook ik vind het niet echt een normale reactie/actie van je vriend. Het respect naar jou toe is ver te zoeken als ik het zo lees. En blijf bij je nee, dat heeft nog altijd voorrang op ja hoor.
    Succes

@Cleo; Ja, die zal misschien wel al bevallen zijn. Hoever zou ze nu zijn dan? Een 2ling komt meestal wel iets eerder idd.

@Oem; Ik had het ook gelezen, wat een muts zeg! Gaat idd werkelijk nergens over, duidelijk gevalletje van een onnozele kip.

@Zogelukkig; heerlijk hoe jij kan reageren, al kan ik me wel voorstellen dat het niet bij ieder in het goede keelgat kan schieten :) Ik hou er wel van, ben ook redelijk direct maar niet zo als jij dat doet hahaha. Er is er nog 1 op het forum hier die dat zo goed kan hahaha, al is die nog iets harder volgens mij.

@ego; En nu gauw de hond uitlaten en mijn bedje in. Om half 5 mag ik weer voor mijn apk bij de vlos. Wil niet op de weegschaal staan want het weekje weg heeft me niet goed gedaan whahahhaa (zo kan wel door als rijmpiet).
    Nogmaals sorry dat ik zo enorme egomuts ben en niet op iedereen reageer, lees wel alles hoor. Dat alleen al kost al enorm veel tijd als je een tijd niet bent geweest.

Jeetje nog een maand dames en dan mogen wij allemaal!

Liefs

13. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

`

Hoi Joki,

Ik ben toen naar de prenatal geweest en heb €8,- extra betaald voor een afhandeling met spoed. We zouden het matrasje nu over 2 weken krijgen (1 week is inmiddels al voorbij). Ik ben dus erg benieuwd, want ik heb hoeslakentjes/moltons gekocht voor een standaard wiegmatras en ben benieuwd als ik er hard genoeg aan trek dat ze meerekken met 90*40cm.

Verder had ik al als tip van zogelukkig gekregen om losse lakentjes te gebruiken als hoeslaken, dus dat zou ook eventueel kunnen. Moet ik alleen even kijken hoe ik dat bevestig zodat ze niet los kunnen schieten. Dus ben benieuwd als we matrasje binnen krijgen!

Zeker goed nieuws dat we dan weer alles kunnen eten wat we willen, zonder dat blind gestaar naar verpakkingen haha :D

14. zogelukkig

Nee!

Nee, dat gevoel dat wegzakt als je maar het toilet bent geweest, zij gewoon volle darmen of blaas. Dan kan de boel ook wel strak staan, maar bij een harde buik is het echt het gevoel alsof er lucht in je buik wordt gepompt!
    Hier worden harde buiken ook veroorzaakt door de baby! Hij/zij ligt helemaal bovenin, onder mijn borstbeen en als er dan met het kontje geschuurd wordt, dan staat de huid ook helemaal strak en komt er soms ook een harde buik achteraan.

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    net lekker met me mannetje ff rondje gelopen(lees gewaggeld) we zitten nu lekker buiten ben wel uit de zon gaan zitten want ik verkleur altijd al snel maar werd net heel snel rood dat manlief het niet vertrouwde! en na wat ik gelezen heb over in de zon zitten met zwangerschap ben ik er maar uitgegaan.

@daggie1984 ik ga ook flesvoeding geven en twijfelde net als jouw er ook aan. heb dus me eigen flessen en spenen in de tas zitten! hoe is het gegaan bij de gyn?

@zonstraal ja erg is dat alleen zitten! jammer dat er ook geen vrienden zijn die je kunnen vermaken.

@kroepie waarom heb je der dan als schoonmaakster? zoek je toch een ander?

@majkuh ben benieuwd! krijg steeds meer het vermoeden dat ze bevallen is.
    heeft ze geen hyves?

@misssz je moet wat vaker komen kan je het bijhouden!
    wie is die ander op het forum die zo direct is dan?
    maakt niet uit dat je een ego muts bent!
    daar is het forum voor!

@zonstraal kijk je zoveel op de verpakkingen dan? ik eet geen rauwemelk producten en geen rauw vlees maar verder alles.

16. zogelukkig

Of dat de andere voeding darmproblemen oplevert?

17. zogelukkig

"Nog iets harder" nou ja! :confused:

Ik ben niet hard, maar eerlijk en direct. Hard staat voor mij gelijk aan gevoelloos en dat is iets wat ik juist niet ben. Zou je inmiddels moeten weten! ;)
    Beter eerlijk dan altijd maar zoete lieve broodjes bakken of meeslijmen met de massa, daar wordt geen mens beter van! Gelukkig zijn de meesten het wel vaak met me eens en kennen me inmiddels ook wel. Je moet me maar eens ontmoeten; ik ben gewoon een zachtgekookt ei hoor! :)

18. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    zacht gekookt is nu niet goed voor je! :)

19. ik heb ook een pbtje gestuurd gehad en heb al bericht terug gehad van Cleo...
    Ze schreef dat Majkuh het wel zou neerzetten hier dus laat het dan ook aan Majkuh over ;)

Verder hier al de hele middag harde buiken maar ze niet niet super sterk en niet pijnlijk...
    Wel last van buikkrampen... Beetje rommelig gevoel...
    Niet fijn!

20. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    MAJKUH KOM OP MET HET NIEUWS!

mmmm wat ik uit je bericht opmaak is ze al bevallen(of ik lees het verkeerd).
    marloes jij moet ook nog ff wachten he!

liefs sabrina

Deel Deze Pagina