o ik heb ontzettende steken in mijn buik, niet fijn. zou graag rustig op de bank willen liggen maar zoonlief is het er niet mee eens... zonstraal, bij mij hebben de harde buiken wel degelijk te maken met naar de wc gaan. opgezette of geirriteerde darmen kunnen weeen veroorzaken en zelfs je blaas kan irriteren zodat je harde buiken krijgt. als je dan naar de wc bent geweest gaat het beter (al moet je vaak na 1 minuut weer...) . tijdens de bevalling zat ik vorige keer bij elke wee op de wc! heel bizar ik ben nu ook wel erg benieuwd naar het nieuws van cleo....
hey meiden, Ik zou reageren, maar ik ben gesloopt. Mijn schoonzus (eigenlijk vrouw van mijn schoonbroer) is vannacht bevallen met een zw.duur van 37 en 2 dagen. Ze zou met 38 weken (8 april) ingeleidt worden. Ze had dezelfde problemen als Marooz had (nierstenen etc.). Het hartje van het kindje viel een aantal keer weg. Ze wilden een speodkeizersnede verrichten, maar de baby was er al voordat men iets kon doen. Ze weegt slechts 2200 gram en is ook niet erg lang. Alleen kregen mijn schoonbroer en vrouw vervelend nieuws: ze vermoedden dat ze syndroom van down had (ze stak haar tongetje uit en haar oogjes viele weg ofsow). Gelijk allemaal bloed afgenomen voor onderzoek. Later kwam een andere verpleegkundige en die zij het ten zeerste te betwijfelen dat de kleine meid aan deze aandoening leed. Ik heb haar gezien en het was een klein, maar prachtig kind! En ik zag totaal niets vreemds aan haar. Zou je wel verwachten als ze zoiets vermoeden. Ze heeft nog 2 kleintjes, waarvan er 1 bij mij was. Net even naar oma gebracht. Heb de hele nacht niet goed kunnen slapen. Het is nu ook even spannend, dus miss dat ik niet veel zal reageren. Ben ook wel benieuwd naar cleo btw. Groetjes
Nou ben ik ook wel erg nieuwsgierig. Ik ben kapot. Het breekt me echt op een heel ziek kind. Zo zielig voor haar, maar ik word er ook doodmoe van. Ze wil niks, dan weer naar bed voor 10 min. Ik maar met haar de trap op en af. Ook niet erg prettig in mijn positie. Nu kijkt ze weer een filmpje op de bank. Er moet steeds een andere dvd in. De een is nog niet afgelopen of ze is er alweer klaar mee. Sorry voor mijn geklaag.
Majkuh... SCHIET OP! Oem: ik hoop dat 't allemaal goed is meid. Spannend. Zorg je goed voor je eigen rust? Knuf! Joki... zieke kids zijn nooit fijn. Ze zijn zoooo zielig (net mannen) Hoop dat 't snel opknapt. Is ook niets nix natuurlijjk... en oorontsteking en keelontsteking Kaatje... balen dat je je zo rot voelt Marloes... je houdt 't nog wel ff binnen hoor! Rustig aan jij. Zogelukkig... zacht eitje? Hmmm... hahahhah. Ach, wat jij eerlijk en direct noemt, voelt voor anderen hard. Ik heb 't liever zo dan dat mensen er om heen draaien. Sappie... we zijn ook al driftig op zoek naar een andere omdat ik (wij) niet tevreden ben met haar. Maar ja, schoonmaakhulp is lastig te vinden. En voorlopig blijft ze dus nog even. Is het huis iig schoner dan zonder Ego: Wij hebben net bij de winkel allemaal ijsjes gekocht peer, aarbei, raketjes, minimagnums en cornetto's. Erg hè, maar ik had er zoooo'n zin in! Lekker voor 's avonds op de bank als ik het zo warm heb hahahhaah
Kroepie, het is ook niet niks wat ze doormaakt. Daarom laat ik haar maar. Ze kijkt de hele dag al tv. Het enige wat ze wil. MMM... lekker ijsjes. Mag ik ook 1.?
Nee man, is verschrikkelijk, zeker voor zo'n kleine ukkepuk! Als tv kijken nou 't enige is wat ze wil, nou ik zou d'r ook lekker laten gaan. En je mag 'r wel 2
jeetje oem, klinkt spannend allemaal. ik hoop dat alles goed is en het gewoon een klein kindje is en verder niets.. veel sterkte ermee! en wel rustig aan doen idd mijn zoontj eheeft echt vervelende kuren. mijn man denkt dat hij op mij reageerd, omdat ik me niet lekker voel hij moelijk gaat doen. daar moet ik het dan maar mee doen, ik kan hem nu echt niet aan. joki, och als ze ziek zijn zet maar lekker voor de tv, doe ik zelf ook wel als ik niet lekker ben. ik zou het met mijn zoon nu ook wel willen, maar hij is er nog te klein voor helaas... kroepie, ik ken dat met slechte schoonmaaksters. had ik eerst ook, duurde best lamg maar ik heb eindelijk een fijne! wil ook ijs, raketje graag
DE EERSTE BABIES ZIJN ER ! Chiara en charissa ( als ik het goed heb onthouden) beiden iets meer dan 2 kilo zijn gisteren met mama cleo thuisgekomen ! Bevalling was zaterdag ( keizersnede) Zit nu op iPhone kan niet bij mijn Mac, maar plaaats vanavond haar bericht aan mij op het forum, daar staan alle details
WOW! Cleo, ik weet niet of je het leest maar: heel erg gefeliciteerd!!!!!!! hopelijk alles goed met de kleintjes en de mama. ik neem aan van wel als ze al naar huis mochten. het is wel echt heel bizar, nu komt het wel heel dicht bij voor ons allemaal. wie zou de volgende zijn? ben erg benieuwd naar de details! ik heb trouwens nu steeds vervelende krampen. ik vind het niet voelen als weeen, het is bovenin mijn buik en erg pijnlijke steken, elke paar minuten en het wordt ook wel hard. mijn man is van het type of naar de dokter/ vk bellen of niet zeuren.... ik wil even afwachten of het niet weggaat, heb niet echt het gevoel dat er iets aan de hand is. zoals ik al zei is het erg pijnlijk maar voelt het niet zoals ik me weeen herinner... ik voel ook de baby heel erg druk doen, echt grote stukken steken steeds uit...
GEFELICITEERD!!!! Oh heerlijk 2 meiden! Hoop dat alles goed is... wat spannend Ik krijg krrrriebels Kaatje, als het te lang duurt bellen hoor!
@OemHudaifa: dat is dan ook schrikken zeg, hopelijk is alles in orde!! @Joki: hoe oud is je dochtertje misschien dat je ze nog de trap op en af draagt, dit is toch niet goed in jouw positie. Spijtig dat ze nog steeds niet beter is. @kroepie: laat de ijsjes smaken hoor, de laatste tijd worden er bij ons ook meer magnums gegeten en heb onlangs ook mokka-ijs gekocht, mmmmmmm. @Chloe: PROFICIAT AAN ONZE EERST MEI (maart) MAMA . Dan stellen de meisjes het goed als je nu thuis bent. Goh, bij mij wordt het nog zó lang wachten
Cleo gefeliciteerd met je 2 dames! geweldig! @ sim.. zet maar op het lijstje!!!!! hahaha dames ben net terug van de gyn, ze gaan hem maandag draaien, en mocht ik het niet meer willen of niet lukken houden ze er meteen mee op.. dus.. waarom niet proberen he!
Cleo ik wist het al door je pbtje maar nogmaals: Gefeliciteerd met je 2 meiden!!!! Jaaaa komt erg dichtbij nu he
hier net als jij kaatje veel last van harde buiken... Ze zijn alleen niet pijnlijk maar wel drukkend richting ribben... Wel pijnlijke buikrampen de hele tijd! Als manlief straks thuis is effe een warm bad pakken voor de ontspanning!
Meiden ondanks mijn mega harde buiken de hele dag ben ik nog gewoon thuis hoor! hahah Ben wel wat stiller, maar heb echt geen puf... doe mijn best! ************************** MAAAAAARRRR.... kreeg sms van me buddy, en moet natuurlijk eve schreeuwen JOEPIE DE EERSTE MEI (ehmm april hihi) BABIES ZIJN ER! GEFELICITEERD CLEO! IK BEN BENIEUWD NAAR FOTO"S! hahaha ****************** Ok dikke knuff meiden... probeer snel weer wat te laten horen!
Op de iPhone mAar weer Net gesmst met marooz, veel voorwerk en best pijnlijk maar nog geen echte ww, wel is ze er erg moe van, dus ook wat stiller. Tsja dames, wie volgt?! Hier nog niets, wat harde buiken, maar verder noppes, ooohhhh heb geen zin meer! Zware buik, niet slapen en verder gelukkig geen klachtjes behalve the usual maar ben zoooooo benieuwd! ( jullie ook allemaal haha!) Dat mensje binnenin je, wie is hij/zij, hoe ziet ie eruit Nog wel vol te houden hoor ( alsof er een keuze is) maaar ooooh wat zou het toch fijn zijn!