Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Gefeliciteerd met je 2 meiden CLEO!!

Erg spannend nu allemaal, het is nu officieel begonnen :D

WHO'S NEXT? :)

2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

het is alweer ietsje minder geworden, alhoewel het gevoelig en rommelig blijft...
    ik wil nog niet volgen nu, nog twee weekjes. ik wil echt thuis bevallen dus moet de 37 weken halen! maar dan mag ie dan ook meteen komen van mij!

3. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

daggie, spannend dat draaien! hopelijk gaat het lukken en kun je gewoon bevallen. ben benieuwd naar je ervaring!

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    zo was ik weer even

kon het niet laten dacht kom morgen wel weer kijken maar kan niet laten toch nog even langs te komen!

@oemhudaifa meid veel sterkte hou je ons op de hoogte!

@joki ach gossie heb het te doen met jouw en de kleine kan me voorstellen dat het niet lekker is.

@kroepie toch erg dat je jezelf je huis uit laat pesten omdat je haar niet mag.
    hoop dat je snel een ander vind.
    mmmm lekker ijs morgen maar bij de boodschappen weer eens meenemen.

@majkuh wow wat een top nieuws!

@kaatje k meid doe jij ook rustig aan!

@daggie1984 meid lekker dat ze toch een poging wagen!

@marooz correctie maart mama!

@next ik denk marooz!

ow jeetje zit hier helemaal hyper de pyper te doen zo blij komt allemaal zo dichtbij word je ff met de neus op de feiten gedrukt tuurlijk je weet dat je mama word maar het is nu zo werkelijk geen droom meer!

Cleo gefeliciteerd met je 2 meiden!

5. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Sabrina1984 - 15 mei - 1 mei
    Joki - 12 mei - 26 april
    Rian - 3 mei - 29 april
    Mama-Suusjuh - 19 mei - 9 mei
    MissPuma - 15 mei - 8 mei
    Majkuh - 10 mei - 13 mei
    Daggie1984 - 4 mei - 29 april
    Marloes22 - 6 mei - 2 mei
    Kroepie - 29 mei - 4 juni
    Zogelukkig - 16 mei - 2 mei
    Manny - 11 mei - 8 mei
    Cleo79 - 5 mei - 21 april - 28 maart Chiara & Charissa
    Misss_Z - 21 mei - 15 mei
    JoMi - 18 mei - 12 mei
    Evy77 - 31 mei - 22 mei
    Sim80- 1 mei- 4 mei
    Marooz- 1 mei- 26 april
    Harmless- 8 mei- is bang voor 27 april...... hoopt 7 mei! :)
    Ria32- 15 mei- denkt 24 april...... hoopt 15 mei!
    Colin - 22 mei - 23 mei
    Kaatje k - 6 mei - 24 april

6. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

@cleo GEFELICITEERD ,wauw de eerste babies!

Verdr even heeel erg kort en veeeeeeel erger ego, want ik ben gaar.
    Manlief en ik hebben de knoop doorgehakt met de psz en de gedragsproblemen van zoonlief.
    Ze blijven alles maar uitstellen en we waren het helemaal zat.
    Op aanraden van een vriendin hebben we contact opgenomen met een brede school en ze blijken ook een psz te hebben!
    Vandaag heel de dag aan het bellen geweest en Damian is welkom op de school en op de psz.
    Hij mag naar de plusgroep waar ze ervaring hebben met begaafde kindjes en ze kunnen hem daar kleuterwerkjes aanbieden, zodat hij gemotiveerd blijft.
    Morgenochtend worden we al verwacht voor kennismaking en als het ons aanstaat mag hij volgende week al beginnen.

Pfff dit is zo'n opluchting, zelfs Damian was helemaal blij dat hij nu naar een 'grote' school gaat :)
    De juf die ik heb gesproken was ook super lief en begreep waar ik tegenaan liep en dat is ook een hele verademing.
    dus ik denk dat we een hele goede keuze gemaakt hebben.

sorry voor het ego, maar moest even mijn ei kwijt.
    Ik kom vanavond weer even bijkletsen, maar ik zal nu echt eens aan mijn eten gaan beginnen.

7. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker

ow ja dat is zeker lekker! succes morgen ochtend!

8. Hele goede beslissing meid!
    Succes morgenochtend, laat even weten hoe 't was?

9. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Cleo, gefeliciteerd met je 2 meiden.!!

@Mamasan, succes morgen. Wat fijn dat ie al zo snel terecht kan.

Ben net bij de ha geweest. Mn meisje heeft een anti biotica kuur gekregen.
    Hopelijk knapt het snel op. Dit is echt zielig zo.

10. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Evy, mn dochter is 22 maanden. Ze kan wel zelf de trap op en af lopen, maar daar is ze nu te zwak voor.
    Ik weet dat het niet goed is om haar steeds te tillen, maar ik moet wel.

11. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Hoi allemaal,

GEFELICITEERD CLEO MET JE TWEE MEIDEN!

spannend wie volgt?!

Ga zo naar de yoga tot van het weekend

Groetjes

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Cleo: GEFELICITEERD!!!

Spannend Daggie dat ze gana proberen te draaien; is het trouwens een beentjes- of kontjestuit? Een kennis is van beide eenkeer bevallen, wel in het ziekenhuis, maar zonder pijnstilling of complicaties, dus het kan wel! ;)

Goed nieuws Mamasan omtrent Damian! Nog naar de Ici Paris geweest?

Ik kon me vandaag niet inhouden met dit mooie weer en ben heel stout met de honden naar het park gegaan. Los, want ik kan die sterke rakkers nu natuurlijk niet meer aan de lijn hebben. Het mag niet, maar ze staan goed onder appel. Ik heb vanaf een bankje ballen gegooid. Ik heb 3x moeten horen of ik niet zeker weet of ik morgen ga bevallen, het er niet 2 zijn en of de uitgerekende termijn wel klopt. Omdat ik dat al vanaf 7 maanden hoor, ben ik daar een beetje klaar mee!

Ik was gisteren bij de vk en alles is goed, geen afwijkende waardes en..... maar 1 kilo aangekomen in 2 weken en dat terwijl ik zoveel vocht vasthoud! Maar ik heb ook geen trek omdat ik niet zoveel doe, eet eigenlijk alleen 3 goede maaltijden per dag en fruit en yoghurt tussendoor.
    Ik vroeg nog naar hoe je merkt dat je gaat bevallen, maar dat kon ze me niet echt vertellen. Ik moet nu wel heel vaak voor de grote boodschap de laatste dagen, echt na elke maaltijd! Zegt dat wat? En wanneer verlies je nou die slijmprop, dat kan toch van 2 weken tot 2 uur vantevoren?

Ik moet volgende week nog een hele dag aan de andere kant van het land zijn, vind het zo spannend! Er moeten nog wat kleine dingetjes gedaan worden in huis, manlief gaat van het weekend weer hard aan de bak! Nog wat wasjes draaien en dan is hier de boel ook klaar! ;)

13. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

zogelukkig, ik verloor de slijmprop tijdens de bevalling, zo'n beetje halverwege. het kan van tevoren, aan het begin tijdens of nooit (dat je hem mist), dus je weet het niet...
    net als vliezen breken, dat is bij mij nooit echt gebeurd. volgens de vk zat het hoofdje als een soort stop ervoor, dus kwam er niets uit. is waarschijnlijk later in het bad er mee uitgekomen...

ik voel de baby weer heel erg dwars aan de zijkanten. ik hoopte zo dat ie aan het draaien was....

mamasan, fijn dat je in ieder geval nu al weet wat er met hem is en er gericht aan kunt werken. mijn broertje is ook hoogbegaafd en als ze dat eerder hadden geweten... nu kwamen ze er pas achter toen hij bleef zitten in de 5de klas van het gymnasium en een IQ test kreeg of hij wel VWO kon. ehhm IQ van 163, dus dat was het niet. na een aantal lastige jaren en 3 gefaalde studies op de universiteit en HBO is hij uiteindelijk wel goed terecht gekomen, maar dat duurde dus wel even... als ik jouw verhaal hoor klinkt het wel een beetje als bij hem als kind. nu je weet waar je mee te maken hebt moet het vast makkelijker gaan!

14. zogelukkig

Wat waren dan de voortekenen op jou?
    't Lijkt me zo raar dat het ineens kan beginnen!
    Je moet toch wat merken zo'n dag of twee dagen vantevoren?

Wanneer heb jij voor het laatst een echo gehad? Die doen ze toch zeker nog wel of voelen ze met de hand hoe de baby ligt?

15. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik had geen voortekenen, de weeen begonnen gewoon opeens. tijdens yoga, ik had een harde buik en dacht, goh, deze doet ook een beetje pijn... ik had toen nooit pijnlijke harde buiken gehad dus dat viel me wel op... toen ik thuis kwam ging het langzaam steeds vaker, eerst elk kwartier, toen elke tien minuten, et cetera....pas tegen de tijd dat ze elke 3-4 minuten kwamen begon ik te geloven dat dit dus het echte werk was, ik was immers nog maar 38 weken. toch maar vk gebeld, toeen ze kwam had ik volledige ontsluiting! lekker soepel he!

ik heb geen echo gehad, alleen met 20 weken. ze voelen met de hand. ik neem aan dat als maandag ze denken dat ie nog dwars ligt ik wel een echo krijg.

16. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Cleo meis van hartte gefeliciteerd met je dochters :D :D :D

Daggie s6 morgen met draaien van beebje

En hier krijgen we op 36 weken nog een echo om te kijken of alles goed ligt dit doen ze bij de verloskundige zelf ze willen zekerheid.

Zo nu weer plat en rustig aan doen, laters meiden lees wel mee maar geen puf om te reageren sorry daarvoor.

17. Cleo79

Cleo79 Actief lid

3 mrt 2009
    123
    0
    0
    Groningen
    Hoi allemaal en bedankt voor de felicitaties en sorry dat ik nu pas van me laat horen, maar zoals jullie misschien al hadden begrepen had ik het druk met wat anders en moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen week niet aan jullie heb gedacht :oops: .

Afgelopen donderdag was ik al niet lekker, steeds wat warm en moest het even ind e gaten houden als ik toch weer weeen zou krijgen en toen moesten we donderdagnacht naar het ziekenhuis, daar aangekomen bleek ik al drie cm ontsluiting te hebben en waren de weeen gestopt.
    Naar huis was geen optie, dus gebleven en vrijdagavond zat ik met af en toe een wee op 7 cm en daar is het bij gebleven, toen is besloten dat als de weeen niet door zouden zetten, de babies gehaald zouden worden, helaas heb ik ze dus niet zelf op de wereld kunnen zetten maar hebben we hulp gehad dmv een keizersnede en is Chiara om 01.42 geboren en Charissa om 01.45.

Omdat ze het goed deden en ze allebei al rond de 2300 gram zitten, mochten we ze gistermiddag gelijk mee naar huis nemen, beter zo want ik zag er enorm tegenop om ze achter te moeten laten in het ziekenhuis.

We hebben besloten om ze te vernoemen naar onze moeders, Chiara Selma is vernoemd naar C zijn moeder en Charissa Maria naar mijn moeder, ze zijn allebei zwaarder gebleken dan de gyn vorige week nog schatte, beter zo en inmiddels zijn ze allebei al weer wat zwaarder dan bij de geboorte, al is Chiara vrijwel niet afgevallen en nu al zwaarder dan haar zus.

Voor zover we nu kunnen zien lijken ze enorm op elkaar, maar of ze eeneiig of twee eiig zijn geweest kan ik niet zien, maakt me ook niet uit, we zullen gaan zien.
    Ik zal snel foto's uploaden, maar stop er nu weer mee.

Nog even snel een tip voor de vluchtkoffer, zorg voor extra ondergoed voor doorlekken, zowel van boven als van onderen en een lekkerzittende joggingbroek met koordje of zo zodat je broek je niet van de kont afzakt als je terug naar huis gaat ;)

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Zit in de de stad te wachten op ex van vriendje voor gesprek, redelijk mar niet al te zenuwachtig, buik reageert wel HARD!

Weird dit, ik en mijn grote mond, please zend wat goeie energie mijn kant uit!

19. zogelukkig

Fijn om te horen dat alles goed gaat Cleo!
    Was je vriend er nog bij?

20. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Hahaha zo bedoel ik het ook niet hoor, direkter dan :)
    Sorry meis, je bent namelijk alles behalve gevoelloos. Dat weet ik wel als ik je berichtjes lees.
    Hier net zo een hoor, ik kan daar integen wel hard en lomp uit de hoek komen maar eigenlijk ben ik heel erg lief en een woezie hahaha.

@Sabrina; Die andere die ik bedoel is IMD. Die kan ook zo direkt overkomen.

En nu ga ik weer even verder lezen hahaha. Moest echt even snel reageren.

Deel Deze Pagina