Even een tip, de wibra heeft echt geweldige suuuuuuuperzachte dekentjes te koop! In blauw en roze met opdruk van een beertje en als je geen opdruk wil dan blauw roze of groen zonder opdruk maar icm een knuffel in dezlfde kleur en materiaal. Heb een roze en groene gekocht, maar ben dan ok dekentjes verslaafd haha. Ook hebben ze boxkleden voor maar vijf euro, leuke badcapes speendoekjes etc echt voor een habbekrats! Die dekentjes zijn trouwens vijf euro met opdruk en zes euro me beer. Zachter materiaal ga je nergens vinden heerlijk om kindje in te wikkelen, in maxicosi of buggy. Whahaha lijkt wel of ik aandelen wibra heb! Niet dus, vind he gewoon zo super da je mooi en goed spul kan krijgenvoor een normale prijs pfff ging laats boxkleden kijken en je betaald minstens dertig euro! En dan heb je niets bizonders slaat echt nergens op. Lig trouwens in bed nu, heb niet de illusie da ik kan slapen maar wat moet je dan? Geen zin in tv of PC en ben best moe eigenlijk. Kroepie meis, denk aan je hoop dat je kan slapen!
Nog een tip: de HEMA verkoop een setje kleine flesjes waarin je makeupremover, bodylotion, shampoo etc kan doen. Drie flessjes in verschillende groottes en 2 doosjes voor creme. Ik heb het voor mezelf gekocht, maar ook voor de kleine en gevuld met haarlotion bodylotion wasgel en zinkzalf. Ideaal voor als je een dagje weggaat of een weekend en niet allemaal grote flessen mee wil nemen ( en goedkoper dan mini s) ( indedaad, ik kan niet slapen val jullie dus maar lastig )
Ik heb ze gezien die dekentjes... maar ben er snel voorbij gelopen omdat ik al zoveel geld had uitgegeven! Ik vond ze echt megaschattig Ik ga nu ook op bed. Denk dat ik wel in slaap val, maar ben weer wakker als mannetje thuiskomt en gaat snurken Hoop dat 't meevalt vannacht. Ik zal ook aan jou denken. Oh... mijn mega goede energie is al weer weg whahahahha De oud papier containers werden hier vandaag geleegd. Keurig dat ding voor huis neergezet, kom ik vanavond thuis van yoga zijn ze bezig met legen. Wat doen die sukkels, rijden gewoon die van ons voorbij!! Dus ik roepen (ze waren aan 't eind van de straat) of ze die van ons ook nog even doen?! Zegt die gast: Dan moet je 'm maar beter aanbieden, hij staat achter een auto... Ik schoot uit mijn slof joh!! Dat ding staat *piep* gewoon voor huis!! Rij er dan niet met 50 voorbij *piep* Dus die gast teruggelopen en de container gehaald. Grote bek kreeg ik ook nog... tsssss! Morgen z'n baas maar 's bellen (als ik nog steeds boos ben) Enniewee... Netje gaat koesen. Nog even vlug: Mamasuusjuh succes met de krampen. Toch een teken dat je rustiger aan moet doen! Mamasan, lekker zo'n dutje op de bank Ik heb mini magnums gehaald.. yummie! Majkuh... goed gedaan meid! *Geeft schouderklopje* KaatjeK.. hoop dat je kleine monster nog draait! Moet er niet aan denken dat mijn kleine wurm overdwars ligt. Ik vind 't zo allemaal al krap genoeg. Jomi... maak je niet druk om ons. jij kunt beter om jezelf denken meis. Hoe gaat 't nu? en met je mams? *knuf* Succes morgen bij de vk/gyn. TRUSTEN!
Goeden morgen meiden hoop dat jullie allemaal lekker geslapen hebben. hier zoals altijd weer hetzelfde maar hoef niet in details te treden want begrijp dat het voor sommige niet leuk is om te lezen. @kroepie hier was ik op maandagavond altijd alleen maar het kaart seizoen is afgelopen dus voorlopig is ie weer thuis. mmm zo ook maar ijsjes meenemen. en heb je lekker geslapen? @jomi meid als je geen puf heb om op iedereen te reageren moet je dat ook niet doen. we vinden het wel leuk dat je af en toe een update van jezelf neerzet. succes bij de vk vandaag. @majkuh lekker dat je gesprek goed gegaan is! nu hopen dat het helpt. ow waarom hebben wij geen wibra hahaha je lijkt wel een shopaholic @mamasan succes vandaag met damian. @mamasuusjuh bah lastig steeds van die krampen. ik ben het ook zat maar ga steeds meer twijfelen of ik niet over ga lopen. ow ja vandaag 34 weken *spring in het rond en maak een dansje* zometeen een paar uurtjes werken en dan gaat me verlof in. ga zo op me werk ff lekker 2 caken in de kantine gooien! kennen ze lekker smullen. liefs sabrina
Hier ook weer een vroege vogel. Gelukkig vannacht iets beter geslapen. Nu vroeg er uit, mijn spalkje onder wordt vandaag geplaatst. Dan nog 2 weekjes en dan ben ik verlost van mijn beugel! JIPPIE! Eindelijk weer een tandpasta smile zonder hekwerk whahahaha @Sabrina GEFELICITEERD met je 34 weken! Veel plezier vandaag met je laatste daggie @Majkuh Heb je vannacht beter geslapen? @mamasan Succes met het kennismakingsgebeuren! @de rest Geniet van deze prachtige zonnige dag Ik ben vandaag 32 weken!!!! Liefs
Goede morgen allemaal, @ Cleo: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je 2 meisjes! Wat een mooie namen heb je ze gegeven! Verder even geen puf om te reageren...loop al 2 dagen met harde buiken en voorween...bah! Moet straks ook nog naar de tandarts toe, mijn kies weer aan elkaar laten plakken. Keano is nu op de psz, en vanavond gaat hij voor een weekend naar zijn Tante toe. Hij blijft daar tot Zondag logeren, dus manlief en ik even de tijd aan onzelf. We willen in ieder geval de baby-kamer helemaal klaar hebben! Geniet allemaal van deze zonnige dag...ik ga me klaar maken voor de tandarts...! Fijn weekend alvast! liefs, misspuma
Missspuma : ik herken het... hier ook al sinds gisteren gerommel enz! @sabrina : Gefeliciteerd met je 34 weken! @Kroepie : gefeliciteerd met je 32 weken! Hier sinds gisteren middag al last van ongi pijntjes en krampjes en harde buiken.... Gisteren avond een warme douche genomen en dat hielp wel iets maar voor het slapen gana was het weer precies het zelfde! Weinig geslapen door de ongi pijn en rugpijn... 2 keer naar de wc geweest voor ( Sorry ) grote boodschap. Nu is het nog steeds het zelfde... harde buiken en ongi buikpijn! Niet fijn...
Nou hier even ego. Vannacht om 2.00uur werd ik wakker, verging van de buikpijn en misselijk dat wil je niet weten. Ben rond 4 uur in bad gegaan omdat het echt steeds erger werd. Voelde de kleine wel heel goed bewegen. Om 6.30 hield ik het niet meer uit en heb de vk gebeld. Zij was er snel. Bloeddruk weer erg laag. Maar toen ze aan mijn buik voelde zei ze, ik voel geen hoofdje beneden. Ik denk dat ze in een stuit ligt zegt ze. *slik* en nog eens *slik*. Waarschijnlijk is ze dus vannacht omgedraaid en heeft me dat zo ziek gemaakt. Maar nu heb ik straks een echo om het zker te weten. meiden, ik zit mezelf nu alweer zo bang te maken. Ze had het al over een versie en een keizersnee. Daar ben ik altijd zo bang voor geweest. Duimen jullie dat ze toch goed ligt straks, ik ben zo benieuwd.
Hee meiden, Ten eerste natuurlijk: Cleo gefeliciteerd! Wist je van te voren dat het twee meiden waren? Goh, kan me die vreugde toch zo voorstellen, als je nog niet weet wat het is en dat ze je het dan vertellen. Terwijl ik dat toch niet zal hebben, weet immers al dat het hier een kleine meid is. Bij mij, qua zwangerschap, gaat het lekker eigenlijk. Schoppen begint nu pijn te doen, maar ben allang blij dat ze goed ligt. Schrik wel elke keer weer van die striae, die ik alleen maar met spiegel kan zien. (gelukkig maar) Mijn hartkloppingen waren denk ik inderdaad van de stress en het ziek zijn, want dat is nu helemaal over. Voel me ook een stuk beter. Man heeft eindelijk begrepen dat ik het meen, want hij was gisteren weer lief en drong ook niet meer aan. Ik weet wel dat hij het zwanger zijn en een baby hebben/krijgen enorm onderschat. Het is ons eerste kindje, maar ik ben ook met kleintjes opgegroeid en heb vaak mijn moeder een handje geholpen, dus weet ook hoe zwaar het kan zijn. Hij Ben wel blij dat het nu even wat beter gaat. Probeer zelf ook wat meer belangstelling te tonen, in zijn werk enzo, maar probeer hem ook uit te leggen dat ik gewoon soms in dingen echt geen zin heb. Dit weekend gaat hij bijvoorbeeld naar zijn zus, dat houdt dan meestal in: veel alcohol drinken, laat op bed en dan nog niet eens een echt bed, nee een luchtbed. Ik heb hem gisteren maar verteld dat ik dat niet zo zie zitten om mee te gaan: dan zit ik daar bij, kan alleen maar cola ofzo drinken, tol om 11 elf om van de slaap, om vervolgens niet te kunnen slapen, omdat het een luchtbed is. En stiekem heb ik eigenlijk ook gewoon geen zin om naar zijn zus te gaan, want die weet mij met haar 25 jaren altijd precies te vertellen wat ik moet doen. Iets zoals: ja, als je wilt dat je kind de waarheid vertelt, moet je een snoepje bij hem leggen en als het kindje dan liegt moet je het snoepje zelf op gaan eten. Dat meent ze serieus, maar sorry, ze heeft helemaal geen kinderen en laat haar eerst haar eigen leven maar eens op de rails hebben. Ze wou eerst, toen alles nog goed ging, dat wij ons kind vanaf geboorte elk weekend maar naar haar toebrachten. Nou never nooit niet, zijn zus heeft namelijk af en toe wel eens een wietplantage boven staan op zolder, of af en toe een drugshandeltje. Dat noem ik nou niet echt verantwoordelijk. En trouwens, ons kindje logeert zijn eerste levensjaar nergens dan alleen maar bij mij! Nou ja, tot zover mijn frustraties... Ow ja, ik heb een afspraak vanmiddag met de begrafenisverzekering, en ook om te kijken of ik de kleine alvast kan verzekeren. Maar ik weet het allemaal nog niet, het is vrij ingewikkeld. Maar wil natuurlijk wel, dat mocht de kleine overlijden bij geboorte of daarna dat hij dan fatsoenlijk begraven wordt enzo. Niet fijn om over na te denken, maar, denk ik, wel handig. Ook waar de kleine naartoe gaat als wij tegelijk overlijden. Heb wel mensen in gedachten, maar hoe breng je zoiets op in een gesprek he.. Regelen jullie dat soort dingen nou ook, of wachten jullie daarmee?
Wat een heerlijke dag vandaag.! Ik ga zo lekker shoppen in Arnhem. Zal wel vaak op en terras belanden denk ik. Ik ga met een zwangere collega/vriendin. Heb er veel zin in. Vanacht alleen erg beroerd geslapen. Mn meisje lag tussen ons in. Huilde veel en riep steeds pijn. Hopelijk slaat het kuurtje snel aan. Iedereen een fijne dag.!
Zij vormt vaak een oordeel over anderen of over gebeurtenissen die ze niet onder stoelen of banken schuift! Zij zegt bijv.: "Ik vind mensen die geen combinatietest laten doen niet goed bij hun hoofd". Ik praat liever voor mezelf en zeg bijv.: "Wij hebben niet voor de combinatietest gekozen, omdat...". Dan hou je het bij jezelf. Ieder heeft recht of een eigen mening, maar ga geen mensen kwetsen of kleineren.
@Tinke Fijn dat het een beetje opgeklaard is tussen jou en je man! En ik zou ook niet naar zo'n schoonzusje gaan hoor. Wat een verstand zeg. @zogelukkig Kijk, dat is het verschil tussen hard en direct/eerlijk Wij gaan vanmiddag denk ik ff naar Harlingen... even genieten van de zon. Morgen naar A'foort met mijn meissie. Lekker haartjes knippen en kleuren en shoppen (meissie wil sneakers) Lekker met de trein (kaartjes van de Kruidvat) dus geen autostress.
@Sim: sterkte meid; hou je taai! @tinke: je bent best een verstandige meid voor je leeftijd! Ik ben twee keer zo oud als jij, toen ik zo oud was als jij was ik een pretstudent en feestte ik alleen maar! @Majkuh: fijn dat het gesprek goed ging; ben trots op je! @iedereen met (pijnlijke) harde buiken: sterkte en doe rustig aan! @nesteldrang: word een beetje gek......... Net kwam de nieuwe wasmachine en ik was sinds gisteravnd al nerveus; het ouwe ding moest naar voren en er moest eronder en erachter gepoetst worden en nu staat dat nieuwe ding er en twijfel ik of ie wel goed klinkt enzo...... Herken mezelf helemaal niet! Manlief zegt dat ik rustig aan moet doen, maar ben helemaal hieperdepieper!
Hoi allemaal, Ik dacht ik laat ook even wat posten, heb alles weer braaf gelezen! Het is ook hier ontzettend mooi weer en alle ramen staan open om lekker te luchten. Manlief heeft vandaag een halve dag van werk dus die zal wel over een uurtje of 2 thuis zijn. Misschien dat we dan een poging gaan wagen om waggelend naar het park te gaan. Ik wens iedereen een fijne dag en misschien dat ik later op de dag nog even langs kom
goedemorgen. slechte nacht gehad, weinig geslapen. gelukkig kon ik wel uitslapen omdat het creche dag is. Ik heb ook erge last van mijn darmen, misschien dat de harde buiken daardoor komen. het is al iets minder dan gisteren maar ik voel me nog beroerd. Misschien weer per ongeluk gluten binnen gekregen, ik moet nog voorzichtiger doen. hier geen mooi weer helaas, grauw en grijs... sim, ik voel met je mee! alhoewel mijn bloeddruk de laatste weken wat beter is, en dat voel ik ook. minder slap! tinke, fijn dat je met je man hebt kunnen praten, het klinkt al beter nu dan laatst! begrafenisverzekering moet je niet doen hoor! verekeringen gaan over kansen en risico's. de kans dat de kleine komt te overlijden op jonge leetijd is heel erg klein. dat betekent dat je dus zeer waarschijnijk een hele lange tijd premie gaat betalen. de totaal betaalde premie is dan veel hoger dan begrafeniskosten. reken maar eens door! ze verkopen dit soort dingen om mensen bang te maken, maar het levert vooral de verzekeraars geld op. iemand had laatst een mooi voorbeeld voor een extra verzekering die je kon afsluiten voor een toestenbord bij je computer. dat koste iets van 15 euro per jaar. ja, is wel handig als je je het sloopt. maar wat kost een nieuw toestenbord nu helemaal? een paar tientjes! en hoe groot is de kans dat je het sloopt! kortom, je verliest er vrijwel zeker op! iets anders dan bv medische of reisverzekering, dat moet je wel echt hebben natuurlijk! en nadenken over waar de kleine heen moet mochten jullie komen te overlijden is ook niet onverstandig. hebben wij helaas nog niet echt gedaan...
goedenmiddag meiden Wow wat een rare dag vandaag! je zit al 11 weken thuis en dan nu heen voor je laatst paar uurtjes werken en dan nu nog 16 weken thuiszitten. helemaal afschijt nemen hoefde niet want ik kom er elke maandag me boodschappen doen en dat blijven we nu ook gewoon doen. maar toch vreemd doei meiden tot over een paar maanden! en had nu nog zograag ff fulltime willen werken! ben blij maar ook verdrietig! het is ook zon leuke baan en zulke leuke collega's. heb nog ff lekker cake getrakteerd! dat vonden ze heerlijk want alles is op! @kroepie jij gefeliciteerd met je 32 weken. lekker dat je wat beter heb geslapen! @misspuma ben jij soms de volgende? @marloes22 mmmm ze zeggen als je veel moet voor een grote boodschap dat het kan zijn dat je snel gaat bevallen. @sim80 ik duim met je mee dat het goed ligt. @tinke meid heerlijk dat je zo met je man heb kunnen praten! ik lees nu echt positiefietijd in je verhaal! ben er eigenlijk nog niet mee bezig geweest en nog niet over nagedacht. @joki ow arnhem is zo leuk om te shoppen! heb er vlak bij gewoont vroeger dus ja ken het gevoel! @zogelukkig ja was mij ook al opgevallen van imd had ook een stukje van haar gelezen nee niet mijn ding! @zonstraal lekker he dat waggelen! hier ook en manlief begint dan lief te lachen! zo ga nu ff lekker wachten op mannetje zo samen eten en danmaar weer ff wandelen en ik ga straks nog ff een paar boodschapjes doen! geniet lekker van het weer meiden
Hallo iedereen, @CLEO: Van harte met je 2 meiden. Geniet ervan! (Had ik goed gegokt dat je de eerste zou zijn. HAHA!) Even ego... sorry dames Vandaag 35 weken! Ben druk in de weer om alles op orde te krijgen. Maxi cosi staat weer in elkaar. Een hoop voor de stort klaargezet, voeren we morgen af. Vandaag ff luiertaart afmaken en dan op kraamvisite. Ik voel me prima! Sinds mijn verlof is ingegaan geniet ik weer met volle teugen. Oke veel voorww maar dat vind ik niet erg. Heerlijk die kleine zo te voelen. En dan dit weer! Helemaal top. Gisteren de kraamhulp gesproken, ik heb ff mijn ongenoegen geuit en toen kwam het er ook nog eens uit dat ik NIET dezelfde kraamhulp krijg. Ze heeft haar baan opgezegd en is dus gestopt. WEER iets wat ze dus al wisten en gewoon verzwegen hebben. Heb ik gelijk gezegd dat ik erg boos ben over dat ik zo slecht geinformeerd wordt en alles wat me toegezegd is ook weer doodleuk op het laatste moment ontzegt werd. Ik heb gelijk gezegd dat als ik ook maar enigzinds rook ruik (aan kleding of whatever, ik deze persoon zonder pardon de deur wijs! Ivm mijn zware astma.) En mijn nr 1 zorg Toon is en verder bijzaak. (voor de kraamhulp bijzaak, ik heb echt geen trek erin om Toon de hele tijd te moeten bijstaan terwijl ik in de kreukels lig zeg maar) Moest ze even door slikken. Vette pech heb het nu al gehad met ze... Ze zei wel dat ze niet wist wie wel en wie niet rookte. Nou zei ik gelijk IK wel. Dus waag het niet er zo een te sturen. Ben eindelijk op mijn strepen gaan staan. (Ben eigenlijk best trots!) Even tussen () heb niets tegen rokers hoor maar heb vorige keer gemerkt dat mijn immuunsysteem wat lager was en bij het ruiken van rook in kleding al in ademhalingsproblemen kwam. Vandaar mijn stellige punt met kraamhulp. Zo haha is best nog een verhaal geworden! Ga echt wat doen nu... Doei!