Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @majkuh, is ook shit he.. rond die tijd! ik hoop voor je dat hij er gewoon is!

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ja, he-le-maal bagger, vind hij ook, maar anders trekken we het financiele echt niet :( Met een eigen zaak en alles wat in elkaar dondert is het zwaar......zoveel opdrachten die afgezegd worden, w ehebebn er nog nooit zo slecht voor gestaan, dus tsja, dan heb je geen keuzes, dat babietje wat hij graag geboren ziet worden moet ook eten, en dat gaat voor ;)

Het is wat het is en we maken er gewoon het beste van :)
    Bovendien, ik heb jullie toch?! ;)

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ow meiden wat is het een heerlijk weer zeg!
    zit nu weer lekker buiten maar niet te lang in de zon want merk dat me huidje daar nu niet tegen kan.

@harmless jeetje wat doet je kraamhulp moeilijk zeg! hier werd er gevraagd wat me eisen zijn heb gezegd dat ik een ervaren iemand wil omdat ik niet iemand wil die jonger is dan mij en die mij gaat vertellen hoe ik mijn kind moet verzorgen. en dat wij niet roken en ik dus ook niemand wil die rookt! want dan staan ze de hele tijd buiten ja daag daar betaal ik ze natuurlijk niet voor.
    verder doen ze hier niet moeilijk en was het oke.

@cleo wat een poppetjes!
    *spring op de tafel ik wil ook*

@misssz ja heerlijk dit mooie weer op me werk zeiden ze al ja hoor je weet het wel uit te kienen.

@kaatje k je tijd splitsen nu na de stad en vanaaf lekker op tijd na bed.

@marloes22 ow jammer dat je geen schaduw plek hebt. wij hebben hier een grote uitbouw dus daar de schaduw van en ook zon wij kunnen met 30graden nog buiten zitten heerlijk hoor!

@oemhudaifa ow wat spannend!

@mamasan ow weat lekker dat het zo goed gegaan is.

@mededeling :confused: :confused: :confused: :confused: wat een weekend zonder! :confused: :confused: :confused: hoe gaan we dit weekend overleven meiden?
    ow mijn god dit gaat niet werken!

nou jeetje vanavond maar ff snel nog komen want anders moeten we zonder!

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

oooh ik hoor dat het heel mooi weer is in nederland ik wil ooook! misschien krijgen wij het morgen als het uit het oosten komt?

maaike, wel balen hoor dat hij weg moet. maar tja, als je het geld nodig hebt...

ben eventjes naar de stad geweest. schattig eerste pakje, wel een beetje wishful thinking want nogal meisjesachtig.... heb ook nog een neutrale liggen hoor. en anders bewaar ik deze gewoon of geef hem weg. ik vind het toch wel erg leuk om de eerste dag iets leuks aan te trekken ivm de foto's! En dat engelse spul vind ik vaak echt niet mooi. zo tuttig, alles roze of blauw. ik houd daar niet van, lekker kleurig of anders wit. een beetje mag wel naturlijk, maar echt zo zachtroze of babyblauw hoeft voor mij niet...

5. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

whaaah een weekend zonder! wat als er iemand bevalt. dat wordt afkicken!

6. Kletskousen!
    Ik ben even een middagje (wat... 3 uurtjes) weg en jullie kletsen er gewoon 3 pagina's bij!
    Gelukkig is 't weekend de site plat hahahahha.... kan ik morgen met een gerust hart naar Amersfoort zonder dat ik bang ben dat ik iets mis ;)

Oem, KaatjeK... ik hoop dat 't rustig blijft!
    Majkuh... slaapkop! Lekker hoor :D
    Buddy/harmless... wat een gedoe met die kraamzorg zeg. hier geen problemen gehad. Krijg een wat 'ouder', niet rokend iemand, met veel kennis van borstvoeding, die mijn mannetje en mijn meissie veel gaat betrekken in alles. Was superleuk gesprek! :D Oh... en geniet van je verlof!
    CLEO! Wat een schatjes zeg :D Jammer dat je vriend zo snel al weer weg moet, maar gelukkig komt ie snel weer terug. Rustig aan doen hoor. Een keizersnee is niet nix.
    Mamasan... wat fijn dat ie het zo naar zijn zin heeft gehad! Moet toch een opluchting voor je zijn of niet? Geniet er maar lekker van :D

Dat was alles wat ik zo kon onthouden.
    Heb net lekker Kibbeling gehad en daarna nog een ijsje bij min12. Jongens ik groei dicht en het kan me nog niet eens zoveel schelen ook. Nu nog lekker even in het zonnetje zitten.

Doegie!

7. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @Zogelukkig; Ouwe bokkes! Nee helemaal niet, ik had het niet gedacht hoor zo op het forum al heb je het volgens mij wel is door laten schemeren. En hier ook in onze vriendenkring mensen die de 40 al gepasseerd zijn maar nog gekker zijn dan mijn eigen vriendinnen hahaha.

@Oem; Jeetje wat akelig voor je nichtje. Laat je nog weten of het vruchtwater was?

@ehhh.... f*ck, ben de helft kwijt want er vliegt een grote hommel hier in huis die ik NU weg wil hebben... Ik kom straks terug, voor 22:00 uur want dat is natuurlijk echt erg zo lang zonder forum. 1 ding scheelt, dan blijf ik wel bij hahaha zo zonder berichten ;)

8. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    @Zogelukkig: Doe je wel rustig aan met die nesteldrang? Wel goed aan jezelf denken hoor

@Majkuh: Ik hoop heel heel heel erg voor je dat je mannetje er gewoon bij kan zijn!

@Miszzz: Kraamzorg komt tegenwoordig rond de 36 weken pas ivm veel zwangeren die dan nog werken. Maar als je belt, willen ze nog wel eens eerder komen.

@Mamasan: Ik las dat er nu wat meer vooruitgang zat ivm met je zoontje. Gelukkig maar. Hopelijk gaat het dan allemaal veel beter.

@Kaatje K: Dus jij hebt een lichte voorkeur voor een meisje : p...Nou wie weet!

@Kroepie: Lekker hoor...kibbeling. Hier vanavond ook vis.

Over mezelf: De vk is dus gekomen en ze constateerde geen vruchtwater. Wel voelde ze harde buiken en ik was kortademig. Ze had me het advies gegeven rustig aan te gaan doen, want dat was niet zo best. Tjah...maar er moet zoveel gedaan worden en nu met mijn schoonzus die ook nog 2 kleintjes heeft etc...Verder klonk het hartje van de baby goed.

Al met al gaat het dus uitstekend, alleen dus wel het advies op te passen met die buiken (vooral omdat ze ook pijn doen).

Bedankt voor het meeleven!

Ennuh...Weekend zonder zw.pagina...Dat wordt moeilijk...

9. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi Meiden

Ben ik weer, nou wij hebben een kleine dondersteen.
    Lag vanmorgen de kleine met zijn rug aan de rechterkant en verkeerd om, nu is ze toch weer goed gaan liggen en met de rug aan de linkerkant. De vk vond het ook maar vreemd. Waarschijnlijk heb ik daarvan die weeeen en misselijkheid. Ze is er niet van overtuigd dat ze zo blijft liggen, heb daarom nu elke week een echo om het in de gaten te houden. Ben nu wel opgelucht dat het voor nu toch goed is. ik hoop zo dat het zo blijft. Want kan je vertellen is echt geen pretje meer nu als ze draait.
    Zo nu gaan de we de kindjes ophalen, kom morgen weer bij jullie terug.
    Dank jullie wel voor de lieve reacties, jullie zijn kanjers.

10. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ehhm, inderdaad oem, ik durf het meestal niet toe te geven, maar ik zou erg graag een dochter willen. ik heb al een geweldige zoon! maar goed, mocht het weer een jongen zijn dan denk ik dat ik dat wel vergeten ben zo gauw ik hem zie, en hem weer geweldig vind! en dan doe ik gewoon nog een poging voor een meisje, haha! je zult zien dat ik met 3 jongens eindig!

let je wel een beetje op jezelf, rustig aandoen he

11. Morgen kan niet! ;)
    Maar wat fijn dat ze nu weer goed ligt... nu maar duimen dat het zo blijft.

12. Ach... is toch niets mis met het verlangen naar een dochter?
    Daar wordt je niet een mindere moeder van hoor. En natuurlijk ga je van de kleine houden als het een jongen is... ik duim voor een meisje ;)

13. Fijn dat het geen vruchtwater was... nu op jezelf passen en RUSTIG AAN DOEN! :evil:

14. Ik weet niet meer wie het vertelde van LA ink, maar ik heb nu 2 avonden zitten kijken en ik kan niet wachten tot ik weer kan!
    (hoezo verslaafd?)

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedenavond allemaal,

Dat wordt wel even lastig voor de meesten hier. Het hele weekend geen zwangerschapspagina. Kunnen wel berichtjes lezen maar niet reageren. Dat wordt dus afkicken met z'n allen.

Vanochtend ben ik weer bij de gynaecoloog geweest. Ik werd om 10.45 opgeroepen en 11.45 was ik weer klaar. Nou zullen jullie je wel afvragen waarom het zo lang geduurd heeft. Ik kreeg een studente gynaecologie en die heeft een hele uitgebreide echo bij mij gedaan. Ze moet heel veel dingen nog leren en wilde ook voor haar zelf zoveel mogelijk dingen zien. ook de metingen gaan natuurlijk nog niet zo vlot als een gynaecoloog, maar later deed de gynaecoloog ook metingen en ze zaten op bijna dezelfde metingen. Dus had ze heel goed gedaan, ondanks dat de kleine van ons zo verschrikkelijk druk was. De bloeddruk was 130/95, dus was acceptabel en urine was goed. Mag over 2 weken weer komen.

Ik stop nu, want we gaan boodschappen doen.

Prettig weekend allemaal.

Liefs JoMi

16. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Oem: Wat een naar bericht voor je schoonzus en zwager! Hadden ze tijdens de 20 weken echo niks kunnen contateren of zien? Mijn gyn zei namelijk dat als je geen test wilt doen, ze toch verplicht is om tijdens een echo (als ze denkt dat de nekplooi te dik is) er wat van te zeggen als ze iets ziet of constateerd.

Missz: Nee het park is het niet geworden, wel het strand :D haha, mijn man die had zo'n medelijden met me dat ik geen kant op kan met dit weer, dus had hij besloten om naar het strand te rijden. Heerlijk uitgewaaid en bij thuiskomst hebben we de bbq aangestoken. :) ... al met al een leuk dagje geweest!

Cleo: Wat een plaatjes heb jij als dochters. Geniet ervan dat is het enige wat ik kan zeggen.

Sabrina: Ook hier begint het te kriebelen als ik die foto van cleo haar dochtertjes zie :D

Afkicken!! wordt het dat zeg ik je! Ik ga automatisch als de pc is opgestart naar zwangerschapspagina om te lezen/kijken of iemand gereageerd heeft :oops:

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ladies, is het normaal als je de baby een dag bija niet voelt?
    Maak me een klein beetje ongerust. Heb al geluisterd vanmiddag en hartje klopt goed, ze beweegt ookw elw at, maar wel heel minimaal.....maar ja, het is ook niet zo dat ik niets voel, weet even nietw at te doen.....

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hmmm, ze heeft de hik, dus het zal wel goed zijn....

Andere vraag, ik heb sinds 2 dagen ineens MEGA blauwe aderen over borsten en buik, veel meer dan eerst...is dat wel ok?

19. haha dat was ik!
    Mooi is dat he....
    Wij kijken ook iedere avond :)

20. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @kaatje k zou wel lekker zijn als jij ook mooi weer krijgt! regent het vaak daar?

@oemhudaifa wat was het dan wat je verloor? hou je je wel een beetje rustig. heel veel sterkte met je nichtje.

@sim80 ik lees wij hebben een kleine dondersteen en denk gelijk dat je bevallen bent! hahaha maar nee het zit nog lekker warm.
    wel lekker elke week een echo maar de reden is minder.
    morgen zijn we er allemaal niet!
    helaas waarschijnlijk maandag pas.

@kroepie yes mee too wil ook snel weer een tattoo! was van de week aan het kijken en denk dat het toch voor de zomer word hoor! maar 2 weken verzorging tegenwoordig.

@zonstraal hahaha dat doe ik ook word wakker laptop gaat aan ondertussen ontbijt maken en dan hierheen!

@majkuh mmm heb gelezen dat je de kleine minder voelt ivm ruimte gebrek! kan teken zijn van bevallen en te maken hebben met het indalen. maar weet het niet zeker is me eerste dus herken het ook niet. als je het niet vertrouwd bel je je vk he!
    hier ook de aders zoooooooooo lelijk! komt omdat je huid meer gespannen is! heb ik eerder dat ik dikker was op me borsten al een gehad en nu weer en ook op me buik nu!
    trekt hoop ik net zo weer weg als ik me figuur weer terug heb.

nou meiden dat was het dan! ik ga jullie verlaten :confused: ik hoop dat ik het zonder jullie kan! en anders moeten we elkaar maar via hyves op de hoogte houden :cry: :cry: :cry: zal jullie het hele weekend missen :cry: :cry: :cry:

of we hebben een hoge telefoonrekening ivm smsen naar buddy's :) .

FIJN WEEKEND DAMES

Deel Deze Pagina