Ze was toch al wat ingedaald. Volgens mij hebben ze dan dagen dat 't wat minder beweeglijk is... En als ze de hik heeft, dan zal 't inderdaad wel goed zijn. Je weet wat het motto is toch? BIJ TWIJFEL BELLEN! Blauwe aderen... ik heb 't ook op mijn borsten. Komt en gaat. Ene dag erger dan de andere. Heeft geloof ik met hormonen te maken? Marloes Ik heb zoooooo de kriebels haahhaahah Vandaag weer hele mooie voorbij zien komen aarghhhhh Nou... ik zeg ook de groeten Tot maandag? of zoo...? Ga jullie missen! Oh... dan kunnen jullie wel gelijk mijn nieuwe kapsel zien ahahahaha DOEG!
Klopt, ze is al helemaal ingedaald en ligt vast in het bekken, en volgens de vk had ze ook nog alle ruimte.....maar goed, voel haar wel en hartje doet het, mocht het morgen zo blijven bel ik einde van de dag wel even, just to be sure...
Wat lees ik nou..? Het hele weekend zonder jullie.? Dat wordt idd even wennen hoor. Vandaag was heerlijk. Lekker geshopt. Ook eens voor mezelf. Tuurlijk ook voor mn meisje en de kleine. Lekker terrasje gepakt. Echt een topdag. Ben alleen wel doodmoe. Het gaat weer beter met mn meisje. Gelukkig slaat de anti biotica goed aan. Hopelijk slaapt ze beter vanacht. Dan doe ik dat ook. Ben ik wel aan toe. Ga nu ff bijlezen van vandaag. Probeer ff te reageren zo.
@Tinke, fijn om te lezen dat het een beetje opgeklaard is tussen jullie. @Zogelukkig, haha., moet wel lachen om je nesteldrang. @Kaatje, wij hebben ook nog steeds niet geregeld waar de kids heen gaan als wij komen te overlijden. We moeten het maar eens gaan regelen, eigenlijk wil je hier helemaal niet aan denken. @Sabrina, gek gevoel hè.? nu echt met verlof. Gewoon van genieten. @Cleo, wat een schatjes heb je zeg.! @Misssz, wat fijn dat de kaartjes nu definitief zijn. Lekker gevoel. Ik zou maandag maar even bellen naar de kraamzorg. @Marloes, wat raar zeg. Hopelijk zijn die krampjes snel weg. @mamasan, wat leuk zeg. Fijn dat ie al zo snel terecht kan. @Majkuh, hopelijk is je mannetje er gewoon bij. @sim, wat fijn dat ze goed ligt nu. @Oem, fijn dat het geen vruchtwater is., nu wel rustig aan doen hè.? Meiden tot maandag. Iedereen een heel fijn weekend. gelukkig wordt het weer mooi weer.
@Kroepie : Ja mooi he La ink! Wij kijken het altijd alleen vannavond gemist dus zou niet weten welke tattoo je mooi vond! Hier kriebelt het ook vaak hoor @Sabrina : Fijne avond meid! en als het msisen te erg wordt je mag altijd smsen hoor en hyves bestaat nog he dus komt goed! @Sim :Fijn dat het voor nu goed is en de kleien weer gedraaid is! Ook fijn dat ze het goed in de gaten houden nu! Wel een acrobaatje hoor haha want meestal wordt het toch vort moeilijk om zo te gaan draaien! @oem :Fijn dat alles goed was en het geen vruchtwater was! Was het gewoon slijmverlies of slijmprop ? @Majkuh : Bij twijfel altijd bellen idd maar het komt nu voor dat je ze idd minder gaat voelen omdat ze minder plek hebben! Die adres ja dat heb ik ook! Vooral op men buik nu... @Joki fijn dat je lekker geshopt hebt! Altijd leuk he! @Zonstraal Ohh lekker effe naar het strand geweest! altijd leuk! en nog bbqen.... toe maar ! en osn niks laten weten he haha Nou meiden tot na het weekend! Fijn weekend allemaal! En niet gaan bevallen he... willen wel meteen op de hoogte zijn natuurlijk! kussss voor jullie
Ik dacht nog even checken of er nog wat geschreven is. Kan 't niet laten... wordt echt lastig dit weekend Ik ga jullie missen!
Meiden.. ik wilde net weer gaan reageren... lees ik dat de site er zo uitgaat. Nou.. dan maar voor iedereen een heel fijn weekend, rustig aan doen allemaal en tot na het weekend! Knufff
Per ongeluk de database verwijderd door Jan op vr apr 10, 2009 1:56 am Hoi Dames, Toen ik afgelopen nacht bezig was met de site, wilde ik de site wat sneller maken door, onder andere, wat overbodige tabellen uit de database te verwijderen. Per ongeluk heb ik niet alleen die tabellen maar de hele database verwijderd. Dit betekent dat gebruikers, berichten, privé berichten, onderschriften, foto's, stemmen en overige informatie die opgeslagen stonden in de database, van de afgelopen dagen, definitief zijn verwijderd. Gelukkig was er een backup van het live gaan met de nieuwe site en die hebben we terug kunnen plaatsen. Mijn welgemeende excuses hiervoor! Ik zal in het vervolg het juiste knopje gebruiken. Jan (man van Lotte
niemand anders wakker? heb helemaal niet geslapen.. maalt zoveel door me hoofd, en om nou te zeggen wat.. zou het niet weten! straks na het ziekenhuis, praten met de anastasist, verpleegkundige en gyn!
GRMPF Wat een sukkel die Jan... Nou... goedemorgen dames! Daggie, succes in 't ziekenhuis. Ik ben even kwijt wie er nog meer voor controle moesten... Mamasan... succes met de ctg vanochtend. Hier redelijk geslapen voor 't eerst in lange tijd. Het zonnetje schijnt, dus ik ben voor een terrasje vanmiddag in het zonnetje... wie meer? Liefs
ligt 't aan mij of kun je je geboortedatum niet meer in wijzigen? Ik sta nu op 36 jaar, maar ik ben toch echt 35...