Hoop dat de ctg goed is, hoop echt dat die kleine nog maar even lekker bij mama in d ebuik mag blijven
@Mamasan: Wat sneu voor je manneke dat hij zo ervan onder de indruk is. Geef hem maar een dikke knuffel. Nog even rond en gezond zijn hoor je me! Hoop straks te lezen dat de ctg goed was en dan lekker languit in de tuin! En hopelijk een geweldig en rustig pasen!! @Ria: 35 weken van harte!! Hier inmiddels de 36 weken geraakt. Tjeemig. Er zijn er nu hier in de 37ste week. Dames jullie meldplicht is begonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@jomi leuk he boodschappen doen ale: veel plezier met de nieuwe auto maar niet te hard scheuren he! [-X @ria32 ja hier ook 35 weken! ik kan het ook nog steeds niet geloven!hier is de kleine ook mega actief! is die bij jouw ook al ingedaald??? ik had van het weekend al een vermoeden en gister voelde de vk en idd is ingedaald. met mamasan gaat het goed dus! @mamasan mooi dat je nog rondloopt dikkie a wat lief van het ventje wil niet bij mama weg! @harmless ja dames die zich elke dag moeten melden hoe het met ze gaat! MAROOZ waar ben je! laat me niet in spanning zitten!
[quote="Sabrina1984 @ria32 ja hier ook 35 weken! ik kan het ook nog steeds niet geloven!hier is de kleine ook mega actief! is die bij jouw ook al ingedaald??? ik had van het weekend al een vermoeden en gister voelde de vk en idd is ingedaald. met mamasan gaat het goed dus! [/quote] Gefeliciteerd ook met je 35 weken fijn gevoel he Nou denk dat die nog lekker aan het rondjes draaien is kan geen echte hoogte van hem krigjen gisteren had ik echt een onwijs drukkend en opijnlijk gevoel helemaal onderin de schaamstreek dus had ik zoiets van he he hij ligt weer goed maar ik twijfel heel erg, volgende week 2x naar verloskundige toe we moeten extra nu omdat ze het in de gaten willen houden wat die doet, we laten in ieder geval niet draaien dus eens kijken of die zin krijgt om thuis te bevallen want daar keek ik echt naa ruit. Bij ons lag die maanda gin een stuit terwijl die 2 weken lekker ingedaalt lag maar ja lijkt op zijn moeder he flink eigenwijsssssssss Hoop dinsdag meer te weten en vrijdag de echo die is een week eerder nu.
Yes, mijn album is weer gevuld. Voor de nieuwsgierigen onder ons, buikfoto's en Gwendolyn foto's @Kippie; Ja wij waren nog de diehards gisterenavond @de rest; ga nu eerst naar de drukker, dan even een gebakje halen want ik krijg visite en Makjuh is natuurlijk jarig dus daar moet taart op gegeten worden EN dan ben ik vanmiddag weer even van jullie, zolang Gwen mij kan missen dan hahaha. Liefs
heerlijk gevoel! maar ook eng het komt nu allemaal zo dichtbij! me man zei gister nog tegen me weet nog wel dat je me wakker maakte van we zijn zwanger en nu nog 5 weken en dan papa en mama hooguit 7 weken! hij heeft nu ook echt wel het moet nu wel allemaal af in huis dus dat gaan we volgend weekend allemaal doen. hier ook steken onderin. en de voetjes voel ik halvewege lijkt me als het stuit ligt dat je het dan meer onderin voelt. hoop voor je dat ie gedraaid is of het iig nog doet. @missz ow lekker gebakje!!!
Lieverds, Ik heb niet mijn dag Laat steeds alles vallen en ik kan bijna niet bukken om het op te rapen. Ben dus flink sjachrijnig nu GRRRR. En dan die stomme Jan met zijn actie van vannacht. Daarnaast ook nog ons wurm die me steeds aan alle kanten schopt. Heb even geen idee meer of 't nou nog goed ligt of niet. Denk 't wel, maar ik word doodmoe van 't gebubbel van mijn buik. Ik wens jullie een hele fijn dag en ik kom vanmiddag later nog wel weer even langs om te checken hoe het met iedereen is. Knuf
Mijn goede humeur is omgeslagen naar volstrekte boosheid. Ik wilde kleurplaten gaan halen en potloden. Kom ik weer beneden heeft meneer de stoel geschoven naar het aanrecht de limonadefles gepakt. Deze naar zijn speelhoek en woonkamer getilt daar open gemaakt en zichzelf de vloer de muren maar ook de hagelnieuwe tv zit onder. Hij zit nu voor straf opgesloten in de keuken. (uiteraard zonder stoelen) in een bad. Maarja straf vind hij ook altijd leuk, hij vind altijd wat om te doen. En kon hem moelijk niet in bad zetten want hij zat zelf ook van top tot teen onder en smeerde daarmee dus nog meer onder.... Zit dus nu voluit een uur al te spetteren. En ik alles poetsen.... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
@kroepie ach meid wat kan ik doen om je op te vrolijken???nog ff en je mag de kleine wurm in je armen sluiten en dan weet je waarvoor je het allemaal doet! @harmless ow mijn god zie het helemaal voor me! lekker hoor! succes met schoonmaken wie was het ook alweer die het koppoe voelde? volgens mij majkuh nou ik heb het net ook gevoeld. wat een vreemd gevoel zeg!maar wel heel mooi!
@harmless Oh my god... wat een monster!!! Doet je tv het nog? @Sappie Jij bent lief @Marooz KOM JIJ NU EENS SNEL HIER!!!! Wazzup??
majkuh heb je al wat gehoord van marooz???snap dat je er niet te veel mee bezig bent op je verjaardag maar ze had al erge tekenen en we zijn nu benieuwd of ze al bezig is!
Wat een sukkel zeg............ @Majkuh, HIEP HIEP HOERAAAAAAAA............!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meid een hele fijne dag en geniet er lekker van. Gefeliciteerd.!! @Sabrina, stuur eens wat zon hierheen. Hier is het echt bewolkt. En ik wilde nog wel lekker in de tuin zitten. Mn meisje op de creche en mannetje aan het werk. Heb ik lekker het rijk alleen is het mooie weer ook ver te zoeken.. @Daggie, succes in het ziekenhuis. @Sim, succes straks. Ik denk aan je. @Marooz, JOEHOE................. hier komen.!!!! @Harmless, moest wel een beetje lachen hoor. Succes met schoonmaken. @Kroepie, wat kan ik doen om je op te vrolijken.? De laatste loodjes.., meid kop op...! Ben gisteren weer op controle geweest. Bloeddruk mooi laag. Alles goed. Alleen daalt het maar niet in. Heb het gevoel dat ze nu weer heel hoog ligt. Mn ribben doen weer een partij zeer.
Joki nou hier was het heel even bewolkt maar het is nu heerlijk weer! stoel staat al te wachten op me dus ga nu lekker de tuin in met me laptop! vanmiddag word het hier 21 graden is er voorspelt dus kom maar op!!!! sorry hou de zon hier als je het niet erg vind!
Dankje..!!! Het heeft geholpen.. Lucht wordt blauw en het zonnetje schijnt heerlijk.!!!! Je hebt mn dag weer goed gemaakt..! =D> =D>