Haaai, Nog steeds geen marooz nieuws? Spannend!!! en ik las iets over slagroomtaart, jammie!!! Wie wil er een stukje naar Breda komen brengen ? Hier in ieder geval weer net de CTG achter de rug en uk doet het nog steeds uitstekend. Wel was er wat activiteit te zien, dus het rommelt nog steeds in het buikkie. Ook mijn bloeddruk is nog steeds erg laag, dus ze zijn niet helemaal tevreden. Ze willen het nu nog 2 dagen aankijken, wordt het niet beter of zelfs nog slechter, stoppen we er mee. Woensdag wordt ik weer helemaal nagekeken en zullen we weten of het nu effect heeft of niet. Zelf had ze in ieder geval het idee dat er nog steeds wat gaande is en dat het alleen vertraagd wordt nu. Dus of we de 34w halen, het zal ons benieuwen. Nou meiden, ik ga er een los laten in de tuin, hij staat te popelen Geniet van het zonnetje vandaag!
Zo net een flinke jankbui gehad lucht wel op maar ben zo moe zo moe ga zo maar weer liggen want trek het gewoon niet zelfs het mooie weer krijgt er geen glimlach op bij me het is gewoon te erg voor woordne maarja. Doe gewoon lekker mijn dingetjes en mannetje zegt ook lekker rustig aan en de rest doe ik wel alleen als die dat zegt voel ik me weer zo schuldig als wat hij werkt al de hele dag en dan ook nog eens hier doe mijn best om het bij te houden. mamasan hopelijk blijft die kleine nog eventjes zitten elkae dag is er toch weer eentje. En Marooz is die aan het bevallen ofzo? heb gisteren niet gelezen dus weet neit wat er aan de hand is.
mmmm ja lust ik ook wel slagroomtaart Majkuh kom je stukjes uitdelen??? mamasan je houdt ons wel allemaal in spanning zo hoor! hoop dat uk beetje luisterd en toch blijft zitten! wat is jouw bloeddruk nu dan? die van mij was gister ook heel laag en moet dus rustiger aan gaan doen. duim voor je woensdag!
@ria32 marooz had gister bruinige afscheiding en al heel wat voorweeen ze vermoede zelf ook dat ze langzaam aan ging beginnen. vandaag is ze 37 weken dus ben benieuwd of het gister nog heeft doorgezet. normaal is ze een van de eerste hier sochtends en we hebben nog niks vernomen van der. *ik stuur je een brede glimlach* hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!
Dank je wel meis Het is wel prachtig weer om mama te worden zo toch, hoop dat als ze bevalt dat alles goed gaat met haar en de kleine.
Zo smurf is los in de tuin en kan het toch niet laten weer te kijken Marooz maakt het inderdaad wel errug spannend, misschien ligt ze al lekker te genieten. @ria, dikke knuf,doe lekker rusig aan! @sabrina, ik heb nu een bloeddruk van 100/50, niet best met die pillen, want ze kunnen het nog lager maken Vooral de bovendruk mag echt niet meer zakken, je wordt er in ieder geval lekker gammel van bah. Die van jou was trouwens toch ook zo iets?
@ria32 graag gedaan daarvoor zijn we hier tenslotte met zijn alle! @mamasan hahaha ik kan het ook nooit laten! ik zet savonds de laptop uit en dan nog geen half uur later toch maar weer aan! me man moet altijd lachen en vind het leuk dat ik me zo vermaak hier! gister was die van mij 105/60 heb altijd 120/60 voel me vandaag weer op en top! wist gister voor ik bij de vk was al van hij is niet goed! maar denk dat hij nu weer een stuk beter is.
@Mamasan, fijn dat alles weer goed was met je ukkie. Ik hoop zo voor je dat ie nog ff blijft zitten. lekker niks doen en genieten van het mooie weer. @Ria, een keer goed huilen lucht wel op hè.? Ga maar lekker ff plat. Misschien voel je je daarna stukken beter. @Slagroomtaart..., ik wil ook.!!!!! @Sabrina, mijn bloeddruk is ook altijd iets van 110/60. Ze hebben nooit gezegd dat het te laag is ofzo. Het zonnetje was van korte duur. Ik haat wolken......
ik was gister de heledag al duizelig en voelde me niet goed! dat aan gegeven bij de vk en heeft toen gelijk me bloeddruk gemeten ze zegt voor jouw doen is die laag! als jij normaal een bloeddruk van 110/60 heb en hij gaat nu ineens na 100/60 dan heb jij ook ineens een lage! ze vergelijken het met de voorgaande keren.
Oh oke, ik heb er ook niet zo heel veel last van. Eet wel meer zout als normaal. Anders gaat het niet goed. Voel je je wel wat beter vandaag.?
Hoi Meiden Ik laat even iets van me horen. ben er heel weinig hier geweest laatst dagen. Heb heel veel last van harde buiken en krampen. ik heb gisteren een echo gehad en alles was goed. Ze lag helemaal vast in mijn bekken. En omdat ik ook veel misselijk ben lig ik zo vaak ik kan. En de tijd die er over blijft besteed ik aan mijn meiden. Gelukkig heeft mannetje al een paar dagen vrij gehad dus dat schilt. Ik heb echt het gevoel dat ze geen cm moet zakken want dan ploept ze er zo uit . ALs ik hier nog 3 weken mee moet rondlopen zou me het verbazen. Sorry voor dit onzettende ego bericht. Zijn er nog spannende ontwikkelingen hier. Veel liefs
hallo dames, ik had mezelf gister al voorgesteld maar nu is mijn berichtje weg . Dan maar nog een keertje toch .Nou ik ben eva moeder van 2 heel ondeugende maar ozo lieve zoontjes.Ik ben ook een mei mama want ik ben 13 mei uitgerekend van mijn dochter jayleigh.Vind het allemaal erg spannend ookal heb ik het al 2 keer meegemaakt maar ja nu krijg ik een dochter dus het is net als of ik alles op nieuw beleef hihih .Heb niet van mijn zwangerschappen kunnen genieten ivm prenatale depressie en bij deze was het ook weer raak! .Ik kan niet tegen zwanger zijn en de hormoon verandering maar ja ik hou van kinderen en ik wilde graag nog eentje dus.en verder ook nog erg ziek geweest van voedselvergiftiging van de KFC(dames eet daar maar niet als je zwanger bent )en nierstenen ontstoken nier en urineweginfectie.Alles gaat gelukkig nu goed kan alleen niet ver meer lopen blokje om en dat is dan ook wel genoeg de kleine is ingedaald en het voelt net als of ik met een skippybal tussen me benen waggel hihihihih Verder ben ik verslaafd aan dit forum maar ja volgens mij kunnen daar heel veel dames over meepraten hihi.Stom dat ik die bevallingslijst nu pas heb ontdekt eigenlijk Nou meiden groetjes eva
JA DAAR WAS IK EINDELIJK! Nou hij zit er nog in hoor! Maar wel een hele onrustige nacht gehad, inclusief ritje naar het ziekenhuis. Ok ga er maar weer lekker voor zitten, hier komt de volgende aflevering van SOAP MAROOZ! Gister dus de hele dag bruine afscheiding, en gisteravond de slijmprop dan daadwerkelijk verloren (jekkiebah wat een vies geval is dat zeg!... brrrr ) Hubby wou het ook zien hahah en was het met me eens dat het er toch wat onpasselijk uitziet. Maar goed, dat betekend helemaal niets natuurlijk, maar had wel ahrde buiken gisteravond, en ben rond een uur of half 11 op bed gegaan... Hele nacht voorweeën gehad, steeds wakker, en dan sliep ik weer, en weer wakker en puffen, en dan sliep ik weer. Rond half vier moest ik plassen, en op de wc had ik ineens helderrood bloedverlies... Ik schrok me helemaal het apelazerus. Mannetje zowat geschreeuwd dat ie moest bellen, en we moesten natuurlijk gelijk komen. Gelukkig was er een collega van mij aan het werk, en ze heeft gelijk een echo gemaakt ( 4 uur vanacht... ) Maar de bloeding kwam niet bij de kleine kerel vandaan, de placenta zag er goed uit, en nog genoeg vruchtwater. Wel zei ze dat hij inderdaad echt een bescheiden baby is. Toen aan de CTG, en meneer deed het weer prima hoor, we veel harde buiken te zien, met echte pieken erin (die voel ik soms ook wel). Ze zei we kunnen je hier houden ter observatie, mar het bloeden werd al wat minder. Ze zei je mag ook lekker naar huis, en dan bellen als het erger wordt of als je pijn in je buik krijgt. Dus wij waren vanochtend om half 6 thuis... Reden bloeding is mijn vele voorwerk. Waarschijnlijk ben ik echt al ontsluting aan het kweken en is er een ader gesprongen... maar ik schrok wel heel erg... en hubby ook.. die arme schat. Gelukkig doet kleine uk het goed. Vandaag nog bloedverlies maar niet heel helderrood, eerder weer bruin, met slierten slijm... ook meer krampen dan ik normaal overdag heb, maar ja... het zegt allemaal helemaal niets! Zo jullei zijn weer op de hoogte! Dikke knuff en ik ga even bijlezen nu!
Even gauw tussendoor, nog niets van marooz gehoord, ga haar zo smsen, no worries! verder al een geweldig begin van de dag gehad! Kids hdden leuke cadeautjes, tegoedbonnen voor knuffels en kusjes enzo, snoep, bonbons, chocola, noga van de familie geld en vriendjelief wist nietw at hij me gaf haha, hij heeft het veels te druk gehad dus had ik zelf wat gekocht. Ben staaaaaapel op knuffels (stja, 30 maar een klein kind haha) dus heb een grote knuffel voor mij gekocht, dezelfde in klein en als knuffellapje voor de baby, vond dat wel heel leuk ;D Deze dus, de grote en de middelste en het lapje met het hoofje!
OOHH ja heeeeeel belangrijk meneer ligt met zijn koppie vast in mijn bekken, die kan geen kant meer op nu!!!!!!
NEEEEEEE al die moeite die ik heb genomen om op iedereen te reageren : S....BALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!