Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Marooz, fijn wat van je te horen. Je snapt wel dat je een paar x per dag een meldplicht hebt hè.? :)
    Fijn dat de kleine nu goed ligt en dat alles goed was in het ziekenhuis.

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    MAROOZ!
    Ik lees het net, meis, wat een soap inderdaad bij jou zeg pfff, die kleine moet maar gewoon komen want hier word je toch ook gek van......
    Anyway, succes vandaag, hopp van harte dat ik vanavond een smsje op het forum mag zeggen, word hij 'mijn' verjaardagscadeautje! ;)

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    lage bloeddruk, ja heel vervelend als je het niet gewend bent, wij hebben het thuis allemaal, heb regelmatig 100/50 of 95/45 tsja, merk het zelf niet meer, maar ben in mijn puberteit heeeel wat flauwgevallen!

mamasan fijn dat je kleine nog zit, binnenhouden hoor, kurk erin! ;)

Harmless, ai........limonade....ik voel me je mee........;)

Kroepie, adem in-adem uit, denk yoga meisje ;)

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Vraagje, gaan jullie bij de bevaldatum ui van de datum van de echo of van de eerste dag van de laatste menstruatie?
    En waar gaat je VK vanuit?

5. @Marooz: Jeetje laat je ons niet meer zo schrikken [-X
    Wel fijn dat alles goed is en je weer naar huis mocht!
    Maar duidelijk is dat het niet lang meer zal duren bij jou.....
    sucses en hopelijk levert al dat voorwerk en harde buiken flink wat op :)

@Sabrina : Lekker aan het zonnen ? Hier is jet ook 23 graden.... Echt super!

@ Majkuh : Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! super gefeliciteerd! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

@Sistabigbones : Haha wat een naam :) Welkom hier! en van harte met de zwangerschap... klets gezellie met ons mee

@Sim : fijn weer wat van je te horen! Rot dat je zoveel last hebt van harde buiken enz. Wel fijn dat de kleine vast in de bekken ligt!

@Mamasan : Volle maan dus niks gedaan bij jou ? Mag ook nog wel effe blijven zitten he...
    als het zo is is het zo maar zolang het goed gaat is het =D> Idd lekker niks doen en genieten van het mooie weer!

@Ria : Huilen ohhh dat is bekend... Hier met name s'morgens en s'nachts door het slechte slapen... en moet zeggen ons Joey is laatste tijd erg dwars en dat zorgt ook voor die jank buien!

Sorry als ik iemand vergeten ben....
    Vanmorgen visite gehad en lekker buiten gezeten... super warm hier!
    Joey ligt op bed dus gooi hem zelf ook effe plat!

tot latersssss

6. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Hahaha sorry meiden ik zal jullie niet meer zo in spanneng laten de volgende keer!

Inderdaad laat dat voorwerk maar heel veel opleveren! Een paar cm ofzo! ;)

Maaike, in princiepe wordt er voor je uitgerekende datum uitgegaan van je eerste dag laatste menstruatie. (mits je een regelmatige cyclus hebt) Als er uit de eerste echo (termijnecho) een verschil van een week of mer komt dan wordt dit de uitgerekende datum, en vervalt de datum van je eerste dag laatste menstruatie.

Snap je hem nog? hihi

7. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Lag op bed en moest toch eventjes kijken of er iets van marooz was en ja hoor de soap gaat weer verder :) :)
    Doe maar rustig aan meis je krijgt het ook wel te verduren zo hoop dat het nu gauw doorzet bij je en dat je die kleine lekker in je armen vast mag nemen, hoe is het trouwens met je nirstenen zitten die er nog of ben je ze kwijtgeraakt, en als ze nog zitten moeten die dan verwijdert worden, heb misschien heel wat al gemist hoor maar ben zo duf als ene konijn de laatste tijd sluit me van alles en iedereen ook af en wil helemaal niks meer dus sorry als je het al een keertje geschreven hebt hoor.

8. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ria; wat lief dat je daarnaar vraagt. Helaas zitten de nierstenen (gruis) ernog. Maar sinds ik geen rennies meer gebruik is het stukken beter! Ik slik nog dagelijks een lading medicatie, en na de bevalling wordt ik onder een MRI doorgeschoven, en dan horen wat ze verder willen doen.

Doe maar lekker rustig aan hoor meid, ik merk dat ik ook wat meer op mezelf ben, zal wel te maken hebben met het feit dat de kleintjes bijna mogen komen. Dat hoor je dan wel vaker toch?

9. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    OW GATVER WAT IS DIE ZON VERVELEND :D :^o

@joki voel me vandaag stukken beter! ik eet ook veel meer zout en vreet me rond in de drop! en dat mag je niet hebben tijdens de zwangerschap omdat je dan kans op een verhoogde bloeddruk hebt! nou dan weet ik niet hoe die van mij zou moeten zijn normaal maar pffff er zijn hier al heel wat zakken doorheen!

@sim80 lekker dat de echo goed is! heb je toch weer ff lekker kunnen genieten van de kleine!
    doe maar lekker rustig aan hoor!

@eva welkom hier en klets nog maar lekker een paar weken mee hier!

@marooz he he daar is ze dan! jee je kan ons wel in spanning laten hoor!gatver mijn man zou dat dus ook wel willen! vieze mannen!hey uk hou ons is niet zo in spanning! laat je mama met rust of kom er gewoon uit!!!
    goed zo lekker dat ie vast ligt!

@majkuh ja hier ook gek op knuffels voor al foreverfriends vind ik zo lief staan er ook heel veel van op de babykamer! je bent dus al lekker verwend lekker hoor!
    hier gaan we vanuit de echo datum maar er zit maar 1 dag verschil in hoor!

@oemhudaifa was je net weer klaar met typen?

@marloes22 ja heerlijk he dat weer ook zon straf dat we nu verlof hebben! mannetje zeg net dat ie binnenkomt zo zit je lekker! ik ja jij heb me zwanger gemaakt anders was ik nu aan het werk! hij lekker toch doe je goed lekker genieten schat! ow wat is het ook een lieverd =P~ =P~
    slaap lekker!

zo ga weer verder met zonnen!
    owja NIEUWE BUIK FOTO'S IN ME ALBUM! ik word echt big mama nu hoor!

10. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @Kroepie; Ik ga wel met je mee het zonnetje in hoor, ik hou van de zon hahaha
    En baby van Kroepie, laat je moeder is met rust!!! (helpt het een beetje???)

@Daggie; vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Ik heb eindelijk weer eens een keer een hele nacht doorgeslapen. Dat is al zeker, ehh... nou al heel lang niet meer gebeurd ;) Succes straks bij de gyn

@Kaatje; Jeetje, dus jij hebt ook slecht geslapen. hopelijk kan je vanmiddag (eh nu dus) even plat

@Sabrina; En lig je al in de zon te bakken??? Het is echt te lekker weer nu. Ik ga zo ook even naar buiten maar ik heb nooit echt het geduld om echt buiten te gaan zitten zeg maar. Ik eet wel een waterijsje, dan lijkt het net of ik ook zo in de zon zit ;)
    Enne bij deze gooi ik een bosche Bol naar je toe *gooit heel hard en ver* heb je hem???

@Harmless; Nee geen rotterdam hier, wel 't Gooi ;)
    Ooooo en lees net wat je kleine boef heeft gedaan en moest even heel onverantwoord lachen... Wat erg zeg... Ik kan me enigzins voorstellen dat je daar niet zo heeeeel erg van gecharmeerd was. Is alles weer een beetje schoon?

@Makjuh; Ben je een beetje aan het genieten van je mooie dag? Iedereen hier wenst je een zonnige dag toe en dat is gelukt volgens mij. Ik ben ook stapel op knuffels maar ik koop ze toch maar voor Gwen, mijn vriend ziet me aankomen :)En ik ga uit van mijn eigen datum die van de laatste menstruatie zeg maar. Daar gaat mijn vlos ook van uit. De echo scheelde maar 2 dagen en was dan de 23e geweest (is mijn verjaardag) dus ik wilde dat niet. Je hebt nogal wat te willen he :)

@Kippie; Is het gelukt met de boodschappen? Ik ga straks als die kleine meid weer wakker wordt. Heb alleen geen idee wat ik moet eten vanavond...

@Jomi; Jij hebt ook je boodschappen al binnen.

@Ria; Ja bizar he, ookal heb ik dan al een dochtertje. Ik kan me er echt nog niets bij voorstellen dat er straks weer zo'n klein hummeltje in een wiegje ligt. En al helemaal niet dat het een jongetje is hahahaha. Balen dat je zoveel au hebt aan je lichaam. Maar wat je al zegt, je hebt het er graag voor over.
    Lees net je berichtje dat je toch niet zo heeeel erg lekker voelt, dikke knuffel voor jou!

@Mamasan; Ahhh wat sneu dat je mannetje zo slecht slaapt nu. Is ook niet niets dat zijn mama nu af en toe weg is. Dikke knuffel voor jullie. Lees net dat je bloeddruk nog steeds best laag is. Hopelijk komt die wel weer iets bij. Kom op kleine smurf van mamasan, nog even in je mamabuik blijven zitten.

@Joki; Balen dat ze nog zo hoog ligt. Hier heb ik ook dat gevoel. Mijn hele ribben liggen in de verdrukking.

@Sim; Fijn dat ze helemaal vast ligt. En ook fijn dat je mannetje je wel veel helpt. Hier ook hoor, waar hij kan neemt hij dingen uit handen. Ben daar wel erg blij mee.

@Sistabigbones; Welkom! EN jeetje, jij hebt ook niet een allebeste zwangerschap op deze manier... En ja, het is hier heeeeel erg verslavend hahaha. Kost veel tijd in ieder geval ;)

@marooz; Jeetje wat een heftig nachtje hebben jullie gehad! Die kleine van jou maakt het je wel lastig op deze manier. Ik ben benieuwd wanneer het dan door gaat zetten.

@Oem; Hahaha zo reageerde ik dus ook toen ik het vanochtend merkte ;) Alles goed bij jullie?

@Marloes; en zelf ook nog een beetje kunnen tukken?

@Ego; Ik ga zo even de enveloppen schrijven, heb een mooie vulpen gekocht dus kan weer mooi aan de schrijf.
    Gwen ligt heerlijk te slapen en ik voel me eigenlijk ook wel redelijk fit door eindelijk een keer een goede nacht.

11. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Wauw Sabrina, best buikje al. Heel anders dan die van mij. Ik vind dat zo grappig om te zien dat iedereen anders zwanger is.

12. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

allereerst: Maaike: heel erg gefeliciteerd!!!!!!!!!!

jeetje dames, ik ga even uitslapen en jullie lullen weer zooooveel! wat nou mooi weer, hier regent het!

ooh harmless, lekker zo'n jochie! mijne had gisteren alle telefoons verstopt. ik dus zoeken met m'n dikke buik! opgesloten in de keuken, kan hij daar niet nog meer uithalen?

och kroepie. kop op! bijna pasen, kun je lekker eieren eten!

mamasan, je houdt het goed vol hoor! hopelijk nog wat langer. lekker naar buiten met meneertje, als jij maar rusitg aan doet. ik geniet altijd zo van het kijken naar smurf in de tuin... jammer dat het zo regent hier,. ik had trouwens tot een maand geleden steeds 90/45, dus dan valt jouw bloeddruk wel mee toch? daar deden ze ook niets aan, moest ik maar mee leven.... maar misschien is het anders want mijne is altijd vrij laag

sim, we zijn 37 weken nu he dus dan mag het komen toch!!

sistabigbones, welkom. het is hier een gelul van jewelste, maar wel gezellig! KFC, een keer gegeten en toen zo misselijk geworden dat ik er niet eens meer langs wil lopen. bleegh..

Soap marooz, altijd wat te beleven met jou! Maar het mag nu he, met 37 weken! Oe, en ik lees nu ook dat hij keurig is ingedaald, nou, dan ben je er helemaal klaar voor! Geweldig hoor!

Maaike, ik tijfel ook altijd welke datum ik zal gebruiken. volgens mijn cyclus ben ik vandaag 37 weken!!!! dan mag ik dus thuisbevallen. volgens de scan echter 5 dagen korter. ik denk eerlijk gezegd dat die realistischer is, ik heb een onregelmatige en lange cyclus namelijk. maar 37 weken klinkt zo cool, en ik wil lekker kunnen thuisblijven. ik twijel dus ook waar ik mijn banner op zal zetten...

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @misssz ja idd heel verschillend al die buiken wel gaaf! ow lekker een bossche bol die dingen zijn zo lekker!!!!ik zit heerlijk in de zon te bakken! af en toe er ff uit want kleine vind het niet altijd even leuk! ben blij dat ik niet hoogzwanger ben in de zomer want ben veel te verslaafd aan de zon! hier staat op zolder de zonne hemel te wachten voor een kuur voor alvast voor de zomer! lekker bruin erin!

@kaatje k pak het vliegtuig en kom hier heen het is hier in de tuin 24graden!
    balen dat het daar regent hoor!

14. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik wil mijn atavar terugzetten maar mijn man heeft de compu in beslag genomen... (dit is de laptop) dus ik heb het plaatje niet... mijn ouders willen ons een digitale videocamera (hoe heet zo'n ding..) geven, en nu zit hij dus al uren te internetten wat er allemaal is. hij wil natuurlijk mijn mening horen, maar het interesseert me niet zo, ik denk, zoek maar wat uit en geef mij die compu. nee, dat is onaardig, het is natuurlijk wel goed een fijne te hebben. lekker de kids filmen straks!!!

ik hoop zo dat dat mooie weer morgen deze kant opkomt! hebben we een lang weekend, is het zo knudde

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    AHA! Ik ben regelmatig als een klok, 29 dagen, uitgerekende datum is 10 mei, volgens termijnecho 13 mei, is minder dan een week, dus ik mag van 10 mei uitgaan??

want mijn VK heeft iii op mijn kaart 10 mei gezet, maar als ik nu kom houd ze altijd 13 mei aan....vind dat zo krom....

16. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ha, dan mag ik ook 1 mei aanhouden!!!

ik had het er laatst met de VK over, ze vroeg welke ik wilde gebruiken. dus ik zei dat ik wat betreft wanneer je thuis mag bevallen liefst die eerste aanhoud. Toen moet ze lachen en zei ze dat ik zeker wat betreft over tijd gaan juist de laatste wil gebruiken (ze weet dat ik absoluut niet naar het ziekenhuis wil om te bevallen, dus ook niet ingeleid worden liever). Nou, dat klopt, en ze zei al dat ze best flexibel wilde zijn, dat we het gewoon moesten nemen hoe het kwam.. Ze zei als jij bijna 37 weken bent ga ik je zowieso echt niet naar het ziekenhuis laten komen als je dat niet wilt. Het is echt een grappig mens, nogal een ras-optimist, maar dat ligt me wel!!

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Weet trouwens wel dat mijn ei inderdaad 3 dagen later springt haha, dus 13 mei is realistischer, doe er dan de 3 dagen op die de meiden allebei langer zijn blijven zitten en deze dame komt op 16 mei, maar vind uitgerekend op moederdag wel vet cool haha ;)

Knuffels, mijn vriend vind deze echt vreeeeeselijk, hij houd van WNF knuffels, dus dat ze echt lijken, mij kunnen ze niet vreemd genoeg ;) Ben gek op Happy Horse.
    Heb dus zelf ook best veel knuffels, tik van vroeger, mijn oude beer ligt zelfs nog in bed en vriendje koopt altijd standaard een knuffel voor me als we naar de Efteling of Disney oid gaan hihi *bloos* ben echt een klein kind.

Zit nu echt nog stampvol van het ontbijt, heerlijke broodjes en chinois en paling, spinazietaart, focaccia etc etc aahhhhhh zaaaalig, maar veels te veel gegeten en nu helemaal afgetankt dus :)

OH VRAAGJE OVER VOCHT:
    Ik ga steeds meer vocht vasthouden, iemand enig idee hoe dat kan, heb mijn ring al aan de andere hand gedaan en die word ook te klein, sokken staan ongeveer driekwart cm in mijn kuiten *ieks* het word echt steeds meer......

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Weet trouwens wel dat mijn ei inderdaad 3 dagen later springt haha, dus 13 mei is realistischer, doe er dan de 3 dagen op die de meiden allebei langer zijn blijven zitten en deze dame komt op 16 mei, maar vind uitgerekend op moederdag wel vet cool haha ;)

Knuffels, mijn vriend vind deze echt vreeeeeselijk, hij houd van WNF knuffels, dus dat ze echt lijken, mij kunnen ze niet vreemd genoeg ;) Ben gek op Happy Horse.
    Heb dus zelf ook best veel knuffels, tik van vroeger, mijn oude beer ligt zelfs nog in bed en vriendje koopt altijd standaard een knuffel voor me als we naar de Efteling of Disney oid gaan hihi *bloos* ben echt een klein kind.

Zit nu echt nog stampvol van het ontbijt, heerlijke broodjes en chinois en paling, spinazietaart, focaccia etc etc aahhhhhh zaaaalig, maar veels te veel gegeten en nu helemaal afgetankt dus :)

OH VRAAGJE OVER VOCHT:
    Ik ga steeds meer vocht vasthouden, iemand enig idee hoe dat kan, heb mijn ring al aan de andere hand gedaan en die word ook te klein, sokken staan ongeveer driekwart cm in mijn kuiten *ieks* het word echt steeds meer......

19. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

mijn man is echt irritant, hij pest me altijd met het forum. hij loopt nu door het huis te zingen als hij langs de studeerkamer komt dat ik verslaafd ben!
    Zeuren jullie mannen ook zo over het forum? Hij vind het niet oprecht erg ofzo, maar wel een beetje raar geloof ik en dat laat hij merken ook!

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hé meiden,

Hier ben ik weer even kort.

Mamasan en Marrooz, fijn dat alles nog goed is. Blijft bij alletwee lekker spannend.

Verder heb ik de boodschappen binnen, jeetje wat is dat nu vermoeiend zeg. Ik moest gewoon tussendoor even stil blijven staan. Ben blij dat ik gisteren ook al een gedeelte heb gedaan. Ik ben om 11 uur weg gegaan en om 14 uur alles weer in de kast. Dus heb mijn dutje gemist. Maar het was wel een mooie rustige tijd, iedereen zo'n beetje aan het eten.

Ik ga nu even naar de boerderij, mannetje belde net op of ik daar een bakkie koffie kwam drinken. Is natuurlijk even gezellig, bij schoonouders en mannetje (beter dan alleen). Wat ook nog leuk is, ik kan dan even bij Gizmo (mijn kat) kijken en bij Pascha (Benner Sennenhond). Als ik het niet vergeet maak ik wel even een foto van ze en ook even van de boerderij.

Groetjes en tot later.

Deel Deze Pagina