raar forum hoor....... Anyway..... MIjn vk is een stuk moeilijker, ik heb er 4. 1 van hen ken ik nog van 12 en 8 jaar terug, de rest is nieuw. Wil dus aanstaande donderdag vragen of ze het gewicht wil schatten, hoe groot de kans id dat dit meisje nog van achter naar voren draait met haar ruggetje en of ze dus meteen vanaf 40 weken wil strippen, ben heeel benieuwd......
mijn man is zelf gek op knuffels trouwens haha, hij heeft er meer dan ik!! vocht geen last van gelukkig... ik denk zelf eigenlijk dat die latere datum realistischer is omdat mijn cyclus meestal 32 dagen is, soms zelfs 35. Maar ach, wat zegt zon datum nou helemaal, ze komen toch nooit op de datum!
@kaatje k lekker je pc terug eisen!!! hier word het morgen wat minder dus hoop dat het zonnetje ook jouw kant een beetje opkomt. mijn man zegt ook dat ik verslaafd ben en dan zeg ik ja klopt moet na een rehab kliniek!en dan ligt ie in een deuk!lekker belangrijk is toch gezellig! @datum hier volgens menstruatie op 16 mei uitgereken en de echo zegt 15 mei en de vk houdt ook steeds 15 mei aan. maar ik ga nu uit van 17mei!!! wat kan een mens zich gek laten maken door dromen! #-o ze komen wanneer hun er zin in hebben! dus who is next ik zeg marooz! @majkuh heerlijk toch kind zijn terwijl je 30bent. mmm lekker ontbijt dus! zit hier nu lekker aan ijsje! is me 3de al vocht heb ik geen antwoord op heb er geen last van altans nog niet! @jomi heel veel plezier lekker met de beesten ff knuffelen. en dan vanavond maar lekker vroeg na bed!
Goede middag allemaal, @ Daggie1984: Wat vervelend dat je niet geslapen hebt...probeer toch niet te veel te malen hoor je hebt je rust hard nodig! @ kroepie: Een terrasje pikken vind ik helemaal geen probleem hoor ! @ kaatje k: Jij dus ook al een slechte nacht gehad...hopelijk slaap je vannacht beter! @ Harmless: Gefeliciteerd met je 36 weken zwangerschap! Ja, het is echt prachtig weer lekker van genieten hoor. Jeetje wat een slim mannetje...ik zou ook behoorlijk kwaad zijn als Keano zoiets doet! @ Makjuh: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er maar een mooie dag van, maar dat zal wel lukken met dit mooie weer! @ Sabrina1984: Ja, lekker klunzig hé kunnen we weer alles opnieuw doen...nu ga ik het toch echt allemaal eens opslaan want om nou iedere keer weer opnieuw alles te moeten doen...bah! Ik heb het hoofdje van onze kleine meid ook al wel eens gevoeld, grappig is dat hé...het eerste lichamelijke contact dat je hebt met je kleintje. @ MisssZ: Fijn dat de enveloppen binnen zijn, kan je ook aan het schrijven beginnen ik heb het vandaag allemaal al gedaan...kon het niet laten haha! @ Ria32: Gefeliciteerd met je 35 weken! Ik heb dat zelfs nu nog met Keano dat ik soms niet kan geloven dat het ons zoontje is en hij is nu twee en een half jaar oud...ik denk dat je dat blijft houden...maar het is heerlijk hoor! @ mamasan: Gelukkig dat je nog dik en wel rondloopt! Wat zielig voor je zoontje dat hij nu niet wilt gaan slapen omdat hij bang is dat Mama weg moet...! Gelukkig dat de CTG goed was, maar wel vervelend dat je bloeddruk zo laag blijft...! Ik hoop zo dat je de kleine nog even binnen kan houden, sterkte ik denk aan je! @ kroepie: Erg is dat hé als je zo een dag hebt dat je alles laat vallen, ik heb dat de laatste tijd ook steeds vaker. @ Joki: En heb je genoten van het rijk voor je alleen...? Is de zon nog doorgekomen? Vreemd dat de kleine nog niet wil indalen, maar dat zal vast niet lang meer duren. Fijn dat je bloeddruk netjes laag is. @ Sim80: Fijn dat de echo goed was! Dus je hebt het gevoel dat de kleine er bijna uitfloept...hou hem nog wel even binnen hé. Vervelend dat je zo misselijk bent, sterkte. @ Eva: Welkom hierzo, leuk dat je nu een dochter verwacht. En wow dat je de naam al hier noemt... Hou oud zijn je zoontjes? Jammer dat je niet hebt kunnen genieten van je zwangerschap i.v.m. een voedselvergiftiging en een depressie hoe gaat het nu met je? @ Marooz: Jij houdt het wel spannend hierzo hé...gelukkig dat de kleine man nog in je buik zit! Hou hem daar voorlopig ook nog maar eventjes hoor. Sterkte en hopelijk gaan de harde buiken nog minder worden...of misschien worden het wel echte ween. @ kaatje k: Mijn man vindt het niet gek dat ik veel op het forum zit, hij vindt het geweldig dat ik hier mijn hart kan luchten samen met vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten. Zo een half uur verder en nu ben ik eindelijk klaar met reageren =D>! Hier een redelijke goede nacht gehad, wel een paar keer naar de w.c. gemoeten om te plassen maar redelijk snel weer in slaap gevallen. Vanmorgen heeft Keano heerlijk in de zandbak gespeeld, en ik heb ondertussen de enveloppen geschreven en postzegels geplakt. Ik heb ook mijn vluchtkoffer nog een keertje nagekeken of ik echt alles wel heb ben zo bang dat ik iets vergeten ben...maar goed dit had ik bij Keano ook en ik had véél te veel mee genomen haha! Fijne zonnige namiddag allemaal nog, ik ga zo aan het eten beginnen mijn man heeft nachtdienst dus die kruipt straks samen met Keano onder de wol. Ik kom vanavond nog wel eventjes langs hoor! Liefs, misspuma
even een berichtje ter notificatie, Ik zie namelijk net dat bij 'toon berichten' alles weg is. Zo kan ik het niet goed bijhouden. Groetjes
Jemig meiden het is veeeeels te mooi weer om hier rond te hangen!! Ik heb heerlijk gelunched met een 'dinnetje en toen nog een rondje stad gedaan. Heb een nachthempje gekocht bij de H&M (met een mega diepe V-hals) die ik na de bevalling kan gaan gebruiken voor de borstvoeding Helemaal blij was ik. Toen lekker naar huis en op terras (eigen terras dan) in het zonnetje gelegen. Zit nu net binnen, beetje te veel zon in 1x hahahahahah. Mannetjelief is ook net thuis van zijn lunchdate (werd meer brunchdate geloof ik) dus nu even uitpuffen in de schaduw. Mijn humeur is inmiddels weer beter hoor. @Kaatje Mijn mannetje vind 't mega grappig dat ik het zo leuk heb met jullie. Hij weet hoe 't werkt, heb ook internetvriendinnen overgehouden van een 'afval-forum' die ik nog steeds spreek. Dus hij vindt 't wel leuk. Zegt ook vaak als er iets gebeurt hier 'staat 't al op 't forum? Heb je je vriendinnen al ingelicht?' Dus dat is leuk! @Majkuh Wat heerlijk dat je zo'n leuke verjaardag hebt! Ik ben blij voor je. Qua vocht... hier ook sokken in mijn enkels en dikke vingers. Ringen heb ik al tijden niet meer om. Ben bang dat ik ze niet af krijg. Zelfs mijn armbandjes gaan nu straks zitten. *zucht* Ik eet niet te veel zout, probeer veel te drinken... maar bij de vorige zwangerschap had ik 't ook. @Sabrina Wauw, mooie buik man! Melkflesje Ben je inmiddels al een beetje verkleurd??? @Bossche bollen Wie gooide er hier met Bosche bollen??? Ik wil ook!!! @Oem Lukt 't allemaal nog een beetje hier op 't forum meis? Ergernis hè, dat ineens alles anders werkt. @Daggie hoe was het in het ziekenhuis?? @Sistabigbones Je was al eventjes eerder geweest of niet? Mooie naam voor jullie meisje... ik begrijp dat 't geen geheim meer is @jomi En nu lekker rustig aan doen jij! Nou dat was 't weer even. Tot laterzz
Oh meiden wat een weertje! Kaatje en maaike, jullie mogen het dan inderdaad op die manier aanhouden, maar ja zoals sabrina al zei wat zeggen data's nou helemaal... ze komen wanneer ze komen... of niet hahahah grumble! En we wisten al dat deze een dwarsligger is toch? Nou het zou me niets verbazen als ik gewoon in mei nog met een toeter loop hoor sabrina! hahaha Eigenwijs is eigenwijs denk ik maar weer. Ondanks de zon heb ik net weer 2 uren liggen slapen, was kapot na vanacht. Bloedverlies (bruin) gaat hier wel gewoon door, en slijm... bah... dus heb weer inlegkruisjes in! hahaha lekker vertrouwd gevoel! NOT!!! Mijn zus komt me zo even ophalen, en dan ga ik daar lekker in de zon zitten, ze hebben een hele grote tuin en wij echt een stadstuin... dan daar lekker even eten, en dan weer naar huis! Dus meiden ben er vanavond wel weer hoor! Maaike ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt! Kaatje mijn man zeurt niet om het forum, maar vind me wel verslaafd inderdaad, en eerlijk is eerlijk dat ben ik ook echt! Sabrina lekker bakken!!! hahahah Misspuma ik ben ook zo overdreven controleerderig hoor!!! Geeft niets weet je iig 10 keer zeker dat je alles hebt! Oem dat akelige forum is wel wennen heh?.... rustig blijven! adem in en uit! Nou meiden ik ben weg! KNUFFEL
Oh ja vocht???.... ik alleen een heel klein beetje in mijn enkels, maar voor de zekerheid mijn ringen wel afgedaan, helemaal omdat het wat warmer wordt en ik er dan soms in mijn vingers wel last van krijg.... is gewoon het laatste trimester! De 1 heeft er meer last van dan de ander, en als je er andere klachten bij krijgt, sterretjes zien, misselijk, hoofdpijn duizelig... bellen! DOEI!!!
Zooooow wat een relaxte verjaardag, hele middag met visite in de tuin gezeten en over een uur kotm de volgende lading, pffff ben eigenlijk best moe hoor en eigenlijk hoeft het niet zo.....wil liever met manief in bed een filmpje kijken haha, maar ja, word vast gezellig! komen jullie anders even taart eten, heb een hele schwarzwalder kirsch over, een hele zelfgebakken appeltaart en nog een halve taart door mijn vriendin speciaal voor mij gemaakt....pfffff, waar moet ik het laten??! Zou ik die appeltaart in kunnen vriezen? Vocht is nu best erg, heb mijn ring maar afgedaan, word ook een beetje moe van d eharde builken, maar ja, is toch wel vermoeiend ondanks dat ik de hele dag al op mijn gat zit haha. Gisteren bijna de hele dag op stap geweest, dus veels te veel gedaan...
Goede avond meiden, @ kroepie: Ow heerlijk dat je zo lekker hebt geshopt! En dan na puffen op je eigen terras heerlijk hoor! @ Marooz: Ja, je kan alles maar beter een keer teveel controleren als een keer te weinig toch? En lekker bij je zus gegeten...? Ik heb vanmiddag ook ondanks het mooie week een tukkie gedaan had het gewoon even nodig. @ Makjuh: Snap dat je moe bent na zo een hele dag visite en dan ben je zo te lezen nog niet klaar met de visite... Volgens mij kan je appeltaart best wel invriezen hoor...maar weet het niet zeker ben niet zo een appeltaart liefhebber. Ik ben 17 April jarig en ik vier het 25 April, maar ik heb gezegt dat iedereen van 10.30-15.00u welkom is dan hou ik het een beetje korter als anders, want ik denk niet dat ik een hele dag visite red hoor... Veel plezier nog vanavond en anders zeg je tegen de visite dag je moe bent, dat zullen ze vast wel begrijpen. @ Vocht: Ik heb mijn ringen al 2 maanden niet meer aan mijn handen, ik heb ze nu aan mijn ketting gedaan. Ik vind het ook zowat om mijn trouwring opzij te leggen...op een of andere manier kan ik dat niet. Zo Keano ligt frisgewassen met zetpil op bed, hij heeft nog steeds koorts en is heel hangerig/huilerig...zielig hoor zo een klein mannetje zo ziekjes laat mij dan liever maar 10x ziek zijn. Mijn man heeft zijn nachtdienst vrijgenomen...hij had er totaal geen zin in wou liever bij mij zijn hihi. Ik vind dat helemaal niet erg hoor! Hij heeft de 4e DVD van The Fast And The Furious van een collega te gehad, dus die gaan we straks lekker samen kijken. Dan nog even samen douchen en dan heerlijk naar dromenland. Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
hallo dames! wat kletsen jullie veel.. ff in het kort @majkuh, proficiat meis!! heb je een beetje leuke dag gehad? @vocht, ik ben in augustus getrouwd, en heb misschien mijn trouwring 2maanden om gehad.. daarna past hij al bijna niet meer! heb last van heel veel vocht! @mamasan, en marooz, fijn dat jullie nog even bij ons zijn! wat een spanning allemaal haha @eva, welcome hier, heb je er geen moeite mee om de naam van de kleine al te zeggen? ik wil nog even wachten daarmee! @sabrina, was het lekker in de zon? hier was het rond de 25graden!! ego, vandaag ook weer de hele dag in het ziekenhuis, gesprek gehad met de anastesiste en verpleegkunidge. en de kamer gezien waar ik kom te slapen na de keizersnee! net een hotel! mooi zeg, en de baby slaapt bij mij, en me mannetje mag ook slapen! daarna nog na de gyn, had het hartje gehoord, maar was gelukkig niks verkeerds te horen. Moet wel dinsdag terug voor een ctg. nog 10dagen, en is het zover.. bijna niemand weet die datum, alleen me ouders en de peter en de meter! de rest weet wel dat het in die week gebeurd, maar de datum houden we lekker geheim, krijgen wel een sms! haha nou kreeg dus vandaag te horen hoe en wat er allemaal gaat gebeuren, pff.. komt heel wat op me af.. ben doodsbang.. haha.. moet medicijnen slikken (heb al moeite met de pil slikken) en krijg een ruggenprik, infuus en daarna een spuit tegen tramboze (hou helemaal niet van spuiten) maaaaaaaaaarrrrrr... krijg er wat moois voor terug ik reageer straks weer.. straks x-factor kijken
@misspuma Mijn oudste zoon relfijo is 6,5jaar en mijn jongste zoontje evandro is 3,5 echte deugnietjes soms denken ze dat ze al 16 zijn hihih.En tja die depressie heb ik toch ookal eerder gehad bij de andere 2 dus ik ben wel wat gewend het gaat wel beter maar ik heb zo mijn dagen. @kroepie hahaha nee de naam is geen geheim meer ik heb er zolang over na moeten denken omdat ik gewoon geen leuke naam kon bedenken en nu dat ik hem heb mag iedereen hem horen ze heeft drie namen jayleigh jamielynn jaleesa. @daggie1984 nee totaal geen moeite mee ik ben zo blij met de naam dat iedereen hem mag horen hihihih verder zo ik irriteer me dood aan me vriend het lijkt wel als of zijn ballen gegroeid zijn groter dan deze wereldbol.Hij weet dat ik niet alleen kan blijven s avonds omdat ik dan heel angstig ben en dan wil meneer in een keer uit gaan morgen(terwijl hij er niet eens van houd) Gisteren zei hij van nee ik ga niet en vandaag hoor ik van een vriendin dat ze niet weet wat ze aan moet doen morgen want zij haar vriend en mijn vriend gaan naar dat feest!!!!!!!! .Spreek ik hem daarop aan gaat ie me uitschelden hij doet al een paar dagen zo raar geirriteerd en schreeuwerig tegen me en ik snap er niks van . Hij heeft altijd wel zijn kuren net als normalen mensen maar hier word ik zo verdrietig van hij heeft nog nooit zo erg gedaan tegen me in 5 jaar.Kan niet met hem praten want hij gaat gelijk over op de snauw toon!!!En hij heeft zo een attitude van als jij vervelend doet doe ik het ook echt zo een klein kind man pfffffffff moest er effe uit hoor
@ Daggie1984: Wow wat spannend allemaal meisje, nog 10 dagen...! Ik snap dat je een beetje bang bent zeker voor die prikken zou ik ook zijn. Maar net wat je zegt je krijgt er wel iets héél moois voor terug! Wel fijn dat je man ook mag blijven slapen en dat de beeb ook bij jou op de kamer is. Vervelend hé al dat vocht wat je vasthoud, nou meid nog eventjes en je bent ervan af! Liefs, misspuma
@ sistabigbones: Dan ben jij ook een jonge moeder, net zoals ik! Mooi namen hebben je zoontjes, wel moeilijk uit te spreken...je dochter krijgt ook hele mooie namen alleen wel een beetje een tongval naam met die 3 J's. Wat vervelend dat je vriend zo doet, als hij weet dat jij het eng vind om alleen te zijn ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Sterkte *knuffel voor jou*! Liefs, misspuma
JA hier toch weer ff de laptop aangezet! ow ow ow wat ben ik verslaafd! de zon was heerlijk alleen zat me stoel niet zo lekker last van me rug en me buik! dus manlief heeft me geholpen onder een warme douche en wat gemasseerd heerlijk nu gaat het wel weer een beetje! vanavond lekker optijd me bedje in en morgen middag waarschijnlijk ook me zwager is jarig en vind het niet leuk om dan vroeg na huis te gaan. @misspuma lekker dat je je weer beter voelt meid!heel appart gevoel idd dat ik de kleine heb gevoeld! alleen me man maakte een opmerking nou te gek om hier te plaatsen! [-X wat lees ik deel 4 van the fast and the furious mmmmmm lekker hoor(vin diesel) zon lekker Gei*** vent! =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ kun je hem niet in mail naar me toe mailen?????????????????????????????????????????? @kroepie ja erg he vorig jaar veel gewerkt en niet bij gehouden dus ja niet veel zon gezien! maar daar word aan gewerkt! durf nu alleen niet te lang nu in de zon te zitten. voor borstvoeding en sexy voor je mannetje! ik heb buiten met me laptop op schoot gezeten! @majkuh je kan appeltaart wel invriezen maar is niet zo heel erg lekker na de tijd!waar woon je??? kom ik hem wel opeten??? @marooz zo moeder zo kind dus! hahaha net zo eigenwijs nee denk niet dat jij mei gaat halen! vertrouwd gevoel nee denk niet dat je dat hebt denk dat je nu een kruizen kijker bent! @Daggie1984 ow ja lekker he die zon! hier nu onweer! @stigtabigbones jee wat een ingewikkelde naam heb je hier! wat vervelend dat je vriend zo doet! helpt praten niet? zo ben weer bij! ga nu nog ff tv kijken en optijd me bedje in me rug is nog niet helemaal lekker! hier onweert het nu bah is niet lekker! denk dat er nog een beste bui kan komen! nou meiden niet te veel kleppen! tot morgen!
@ Sabrina1984: Ja, ik ga zo even lekker wegkwijlen bij Vin Diesel en Paul Walker...haha! Het is inderdaad iets heel aparts dat je het hoofdje van je kindje kunt voelen zitten. Jammer dat je last hebt van je buik en rug...ga maar lekker optijd je bedje in! En zet die laptop dan ook eens UIT en laat hem UIT...haha! Anders moet je man er maar kinderbeveiliging op zetten gna gna! Liefs, misspuma
@misspuma Ja beetje tricky he die drie j`s maar ik vond het wel grappig en ik gebruik alleen der eerste naam natuurlijk.Haha ja jonge moeder leuk he tenminste ik vind het wel leuk alleen krijg altijd wel veel vragen en opmerkingen van mensen hoor.Moest 2 weken geleden in de nacht naar het ziekenhuis want ik had weeen en ik ging met de taxi naar huis ik was alleen want mijn zoontjes waren thuis en ik kom geen oppas vinden dus mijn vriend moest thuis blijven.Zegt die taxichauffeur and i qoute `de hoeveelste is dit?` ik zeg de derde! hij zegt `hoe oud ben je dan ?`ik zeg 25. `zegt ie nou dan moet je verdorie wel ophouden hoor want jullie donkere vrouwen zijn zo vruchtbaar als de pleuris` Nou ik dacht dat ik van me stoel afviel ten eerst wat heeft hij ermee te maken en ten tweede ik ben half nederlands half antiliaans dus ik ben niet donker sjeetje. En wat mijn vriend betreft ik hoop ook dat we er samen uitkomen maar hij is geen prater en al hij moet praten dan snauwt hij dus dan heb ik al geen zin meer!!!tja het leed dat mannen heet