Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Kom vanavond ff reageren, wou nu ff mijn gemaakte onderschrift testen...

2. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Hij doet 't!!
    Nu ff in bad, tot straks.

3. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Niet te geloven. Ben ik eindelijk sinds een hele tijd weer eens op het forum een berichtje achterlaten en is dat alles weg. Typisch! Ik had zelfs fotos geplaats van de babykamer.
    Balen.

4. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Je mag prevalin hebben met je hooikoorts. Ik heb ook erge hooikoorts en heb oogdruppels en een neusspray van prevalin, dit is de enige die je mag naar mijn weten.
    Vervelend dat je je nog zo ziekjes voelt, en dat je zo'n last van vocht hebt...
    Ik ga even verder lezen, hoop dat je hier iets aan hebt.

5. Gelukkig hebben we 't allemaal gelezen meis!
    Fijn dat je weer af en toe langs komt. Is het thuis ook allemaal goed?

@miranda
    LEUK!!!

@Oem
    onder 21????
    Nou, dat zou je niet zeggen aan je reacties.

@Kaatje
    Veel plezier vanaaf :D
    Is je paasei al weer schoon? ;)

@zogelukkig
    hooikoorts... hier ook een patient! Ik heb er nu niet zoveel last van gelukkig. Misschien de hormonen? Geen idee of je iets mag nemen... Sterkte meid en beterschap.

Ik zit al weer alleen... mannetje moet draaien voor een optreden van Hans Dulfer hier in de stad. Op zich niet zo gezellig, maar kan ik wel lekker mijn eigen ding even doen... hihihih.
    Lekker bankhangen en vroeg op bed.
    Heb net voor 't eten ook nog ff uurtje geslapen. Ik was bekaf!
    Mijn mantra: nog 7 weekjes, nog 7 weekjes, nog 7 weekjes, nog 7 weekjes...

Fijne avond,
    X

6. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    Nou dames ik kijk op dit moment 2 fast and 2 furiuos4 enne die mannen mogen bij me bevalling me rug wel komen masseren hoorrr hihihihihhihi :D

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Bedankt voor je meedenken!
    Prevalin is op basis van cetirizine, las ik. Dat mag ik als het echt niet meer gaat idd wel hebben. Mijn oude antihistamine-tabletten zijn op basis van fexofenadine, dat mag je dus niet hebben!

Vanmiddag ging het weer beroerd, was duizelig, die hoofdpijn ging maar niet weg. Mijn man wou met me naar het ziekenhuis, die is echt in alle staten, maar ik zei (bluf): "Schat, als ik daar kom laten ze me niet meer gaan hoor, ik ga wel even slapen". Pffff, daar ging ie mee akkoord gelukkig!

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond allemaal,

@ sistabigbones: Ja, maar als je een depressie hebt is dat anders als dat je je kind constant naar je ouders brengt om zelf te kunnen gaan feesten.
    Vind je het niet moeilijk dat je oudste zoontje niet bij jou woont...? Lijkt me erg moeilijk.
    Ik hoop dat je vriend niet naar dat feest gaat, en anders zou ik echt gewoon heel kwaad worden hoor.
    Zo jij was laat wakker, waar was je jongste zoontje...omdat je zo lang kon uitslapen?
    Ik kijk de nieuwste films altijd op een gekopieerde CD die een collega van mijn man dan kopieerd. Maar wat is die site dan...?

@ zogelukkig: Ik weet eigenlijk niet meer tot wanneer Keano maat 1 heeft gebruikt...maar als je slim bent dan schaf je ook gewoon nummer 2 aan, heb ik ook gedaan.
    Doe rustig aan hoor, en als je het niet vertrouwd bellen hoor!

@ OemHudaifa: Dus jullie vieren je verjaardag niet...? Ow ik lees net dat je jonger bent dan de 25 die ik dacht. En hoe was het bij je vader?

@ ZonStraal: Dat vind ik ook hoor, zolang je je kindje alles kan geven wat hij/zij nodig heeft dan maakt leeftijd niks uit!
    Ja, Vin Diesel en Paul Walker *kwijl kwijl* die heb ik gisteren heerlijk bekeken. Ja, in de bios lijkt me die film nog beter maar ja als ik nu naar de bios ga dan kan ik om de 10 min weg om te piessen...dan mis ik nog bijna de hele film haha!

@ Sim80: Mijn vluchtkoffer is nu helemaal op orde, en staat al bij de voordeur haha!
    Ja, bij jou mag het kindje al komen dus laat maar komen hoor!

@ Sabrina1984 ;): Nee, ik kan er niet tegen dat jij ouder bent dan mij...haha!
    Veel plezier op de verjaardag, en maak het niet te laat hé!

@ Marooz: Maakt niks uit hoor dat je even geen puf hebt om op iedereen te reageren, dat snappen wij allemaal wel hoor!

@ Kaatje k: Veel plezier met je zus bij het uit-eten gaan! Leuk dat je zus zo goed met je zoontje overweg kan!

@ Webmiertje: Jij ook fijne paasdagen toegwenst! Leuk onderschrift hoor!

@ kroepie: Geniet van je avondje voor jezelf, en kruip er inderdaad maar lekker vroeg in voor je het weet ligt je man weer naast je te snurken...dan heb je in ieder geval al wat slaap te pakken!

Sinds een uur last van flinke voorween in mijn buik en rug...bah!
    Verlies ook weer slijm met bloed erin.
    Het is wel echt aan het rommelen de laatste dagen, het echte voorwerk zullen we maar zeggen.
    Ik heb nog een buikfoto gemaakt, zal hem zo ff plaatsen maar hij is nog aan het verkleinen zodra hij klaar is zet ik hem hier neer.

Liefs, misspuma

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nieuwe buikfoto's vanavond gemaakt:

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Vanavond gemaakt
    Verhaaltje voorlezen voor Keano:

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    En zo vond ik hem pas in zijn bedje:

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    En dan de laatste omdat die gewoon zo lief is
    Mijn prinsje:

Liefs, misspuma

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Leuke foto's MissPuma, mooie buik ook en Keano is een lekkertje hoor! :D

Dus jij was 20 toen je voor de 1e keer zwanger werd? Wow; ik 2x zo oud!
    Maar maakt toch niks uit; 't gaat zoals het gaat! Ik was ook 25 toen ik voor de eerste keer afstudeerde en heb lekker gewerkt, veel banen gehad, nog meer gestudeerd en veel gereisd.
    En dan nu moeder worden! Spannend hoor! ;)

15. *zucht*
    Ik kan jullie gewoon niet missen whahahahahha

@Misspuma
    Mooie buik man!!
    En wat een schatje is je ventje *in love*
    Oooooh en ook al voorwerk!!! Wat spannend...

@zogelukkig
    De één is jong bij haar eerste kindje, de ander ouder... maakt niet uit toch?
    Ik heb 't beide. Ik was net 23 met mijn eerste en nu (bijna) 36 met de 2e :D
    Van beide werelden wat meegepikt hahhahaha

16. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Zo ben ik ook weer even. Heb heerlijk geslapen op het hoge bed. Was wel even wennen hoor, zo'n hoog bed. Ben wel blij dat het nu klaar staat.
    Vandaag lekker in de tuin bezig geweest. Vanmorgen naar het tuincentrum geweest. Mooie bloemen en planten gehaald. Tuin is weer mooi in orde.
    Ben nu wel erg moe. Lig languit op de bank. Val bijna in slaap.
    Heb geen puf om te reageren. Sorry.!!

Voor iedereen een dikke knuffel en hele fijne dagen.
    Kom morgen weer ff langs.

Sabrina, wij hadden geen onweer gisterenavond. Wel heeft het geregend vanacht. Vandaag ook weer prachtig weer. Heerlijk...!!!

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Zogelukkig: Ik was 19 toen ik zwanger was van Keano en 20 toen ik beviel van hem. Nu ben ik 22 jaar en zwanger van de 2e als ze geboren wordt ben ik net 23 als het goed is.
    Bedankt, ben ook trots op Keano en mijn buik natuurlijk!

@ kroepie: Heel goed dat je ons niet kan missen, hihi! Bedankt ben ook erg trots op mijn toeter haha!

@ Joki: Blijf jij maar lekker languit op de bank liggen hoor, reageren kan altijd nog!

Het is rustig vanavond op het forum...allemaal moe van het mooie weer?
    Hier is het wel erg benauwd vind ik...misschien komt er vannacht nog onweer.

Liefs, misspuma

18. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Met mij is alles goed ook thuis met mijn vriend gaat het de laatste tijd erg goed. Of het helemaal goed komt tussen ons weet ik niet maar voor nu geeft t me wel een hoop rust.

Ik ben vanavond bezig met mijn laatste dienst voor het verlof maar phoe wat gaat de avond traag zeg. Nou ja nog 2 uurtjes.

Misschien als ik morgen tijd heb zet ik de foto s van de aby kamer er wel weer op.

19. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Dancevalley: Fijn dat het goed gaat tussen jou en je vriend! Sterkte de laatste 2 uurtjes voor je verlof, en geniet daarna super van je verlof.
    Ben benieuwd naar de foto's van de babykamer.

Liefs, misspuma

20. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hey meiden,

Ben net terug. Nieuwe vrouw van mijn vader nog niet gezien grrr hahha. maar voor de rest was het een leuk dagje.

Ik ben wel een beetje moe en ga dus slapen. Heb wel alles bijgelezen, maar morgen bijschrijven. Hmm ben wel altijd iemand die wacht tot ze 10 pagina's moet reageren hahah. Ach, dan blijf ik bezig.

Oh ennuh...ben dus gister 19 geworden. Ik wordt meestal niet rond die leeftijd geschat vanwege hoe ik over kom. Heb dus nooit gehoord, gho ben jij niet erg jong zwanger? Of is het een ongelukje? hahha, omdat men me toch meestal al ouder schat.

Hopen dat als ik tegen de 30 loop, dat het dan andersom is haaha en dan jonger wordt geschat!!!

Groetjes

(ps misspuma wat een toeter : O en wat een schattige foto van je zoontje toen hij sliep!!!!)

Deel Deze Pagina