Oke, vanaf bladzijde 769 Ria: Lekker he die 35 weken, nog 2 weekjes en het mag al komen!!! Mamasan: Dus de baby zit er nog, dat is mooi toch! We gaan voor die 34 weken. Kroepie: Een offday las ik. Ik hoop dat die inmiddels is opgeklaard. Even verder lezen dan maar... Harmless: Oei, is het wel gelukt die limonade weg te poetsen? KLeine kinderen : P. Mijn neefje heeft een keer met watervaste stift bijna alles wat zich in de woonkamer bevond (incluis deuren en muur) ondergekrast. Joki: Die van mij is hoogstwaarschijnlijk hartstikke ingedaald, maar ik zit regelmatig met 2 handen een baby onder mijn ribben vandaan te duwen. Hopelijk ligt die van jou ook gewoon lekker goed. Sabrina: Oei lage bloeddruk? Is dat nu allemaal wel bijgetrokken? Sim: Balen dat je je af en toe zo rot voelt. Lijkt me ook lastig met nog 2 meiden rondlopen. Gewoon lekker rustig aan doen, je zit al in de 38e week, dus wie weet... Sistabigbones: Welkom, maar volgens mij had jij je al eerder voorgesteld hier toch? Al een aantal weken terug? Of ben ik nu in de war..haha...ach boeiend...Je bent er nu in ieder geval.. Marooz: Ook een gedoe he . Hopen dat het allemaal gauw doorzet! Majkuh: De datum van de echo en die van mijn laatste mentruatiecylus komen overeen, dus ik heb niet echt keus... Sabrina: Aan al die 'zonnige' berichten te lezen, ben jij nu vast zomers bruin of niet : D Miszzz: Hier gaat alles goed hoor! Ohw en wat betreft mijn buikje: Ongeveer zo groot als jouw buikje met 25 weken. Zal niet veel of niets verschillen. Aan de schrijf dus met een nieuwe vulpen? De laatste keer dat ik een vulpen in mijn handen had is zoooo lang geleden. Vroeger moest je op de basisschool altijd met zo een pen schrijven. KaatjeK: Het is gelukt met je avatar zag ik. Gelukkig maar. En ja wat betreft het forum hahaha mijn man zit ook af en toe, Ben je weer op zw.pagina geweest? Of ga je het weer op zw.pagina vragen? misspuma: Hier is mijn vluchtkoffer nog niet eens ingepakt...: S...Daarom dat ik vandaag een 'poets/regel'dag heb ingelast, want ik lag bijna de halve nacht te piekeren: Hij kan nu echt nog niet komen, moet nog zooooveeeel doen Majkuh: Lekker al die taartjes, minder goed voor de lijn jammergenoeg : S...Maar je mag best wat opsturen hoor hahhahah Daggie: Klinkt allemaal spannend jho, nog even en dan heb je de kleine in je armen. Ik zou het wel ontzettend eng vinden ook. Sistabigbones: Echt stoer al die kleine kindjes. En nog lekker jong. Hoop op die leeftijd met je mee te kunnen praten : P Sabrina: Hhaha ik ken dat, toch nog even spieken. Ik lees namelijk bijna alles meteen, alleen reageren schiet er wel eens bij in. Jomi: Je bent wel altjid bezig he? Let je een beetje op jezelf? Kippie: Hopelijk heb je een leuk weekend. Wacht volgens mij een hoop inhaalwerk als je terug bent! Evy: Dus de kamer is ook al bijna klaar. Nu alleen nog maar wachten op de kleine Spannend he? Zogelukkig: Meid meid meid, het valt je niet mee. Nou hoop ik voor jou dat je niet tot 42 gaat lopen (zouden ze ook niet toelaten toch). Sterkte! Marloes: Wat een drukte zeg!!! Ga maar lekker rustig aan doen in het weekend. Denk aan jezelf! Sistabigbones: Ik vind het ook altijd zo vreemd dat men zich bemoeit met hoeveel en wanneer je zwanger bent etc. De laatste keer dat ik keek, was het toch echt MIJN LEVEN! Je hebt een hoop moeilijke beslissingen moeten maken lees ik. Gelukkig gaat het nu veel beter! (ps stukje over de islam is alweer weg, maar kan het nog wel een keertje voor je pbn.) Zonstraal: Ik zou het niet weten van die harde buiken Volgens mij klopt het wel wat je zegt. Dancevalley: Ja balen he dat alles ineens weg is. Maar gelukkig gaat het goed met je. Webmiertje: Lijkt me heftig jho, zo een zw.vergiftiging. Doe maar rustig aan en denk goed aan jezelf. KaatjeK: Volgens mij ben ik idd de jongste hier. En het is idd heel leuk om mee te lezen met zoveel verschillende achtergronden. Eerlijk is eerlijk, in het dagelijkse leven zou dat niet zo snel kunnen. Sim: Idd lekker boeiend, jij bepaalt toch hoe jij je leven wil inrichten? Misspuma: Big mama, dat is een goeie ; ) Nou ik stop er hier mee, moest nog een 5tal berichtjes af. Maar heb echt geen tijd meer : S. Sorry. Ik ga snel aan de slag, is alweer veel te laat. Groetjes
Hier ook een moe iemand lig al 3 dagen echt bijna da hele dag op bed te slapen en nog steeds moe kleine maakt ook aardig wat stampij 's nachts op en neer om te plassen en van alle sen nog wat kom er net wee rin en lig er rustig over een uurtje weer in dan ben ik kapot. Oem word echt al moe als ik dat bericht van jou zie jeetje vind het echt knap dat je zo op iedereen reageert Meiden wens jullie fijne paasdagen wij doen het lekker rustig aan hier
Goede middag meiden, @ Sabrina1984: Fijn dat het een gezellige verjaardag was, en ach als je dan zo laat op je bed ligt mag je het ook wat later in de morgen maken hé! Nee, soms heeft een trappelzak bij hem geen zin...hij weet immers hoe hij de rits open moet maken, maar zonder wil hij ook niet slapen. @ Webmiertje: Fijn dat de CTG goed was, maar dus toch nog steeds een te hoge bloeddruk en eiwitten in je urine...! Owneej toch je Opa op sterven...heel veel sterkte *knuffel voor jou*! @ Marloes22: Ja, ik dacht dat in eerste instantie ook dat het mijn vliezen waren...maar het rook niet erg zoet wat vruchtwater dus wel doet. Ja, het zeiltje is gelijk goed getest het bed was nog droog dus dat is een goed teken haha! Heel veel plezier vanmiddag bij je schoonouders. En jeetje jij was al vroeg aan het schilderen...is het gelukt? @ Marooz: Kleine dwarsligger...jammer dat het nu gestopt is...maar misschien ook wel beter dat je 38 weken gaat halen! Sterkte, ik denk aan je hoor. @ kroepie: Ik vind het echt heel rot voor je dat je zo slecht slaapt, snap dat je er huilerig van wordt...en dit nog 7 weken volhouden lijkt me ook moeilijk hoor! Moet je anders niet eens met de vk overleggen of je geen tabletje kan krijgen waardoor je eens een goede nacht slaap krijgt...? Geniet maar lekker van deze rustige dag, morgen heb je het zo te lezen druk genoeg! Ik duim voor mooi weer hoor! @ Daggie1984: Nee, nog niemand bevallen verder...! Goed zo dat je je weer even gemeld hebt...anders zouden we gaan denken dat jij aan het bevallen was! @ Makjuh: Fijn dat je al een paar nachten goed hebt geslapen, dat doet een mens goed hé! HaHa gekke Opa zijn hoofd kaalscheren zodat de kinders zijn hoofd kunnen schilderen echt heel leuk! @ Kaatje k: Klinkt lekker dat vlees uit de oven, en het toetje ook! Ik zou er bijna voor in het vliegtuig stappen . @ Oem: Succes met het inpakken van je koffertje, bij mij stond hij al 4 weken klaar ! @ Ria32: Dus jij ook al zo moe, luister naar je lichaam hoor! Sterkte *knuffel voor jou*. De paasbrunch bij schoon pa en ma was heerlijk, Keano heeft ook lekkere broodjes gesnoept en natuurlijk paaseitjes gegeten haha. Straks komen mijn schoon pa en ma hier nog even langs om de koffie, ook gezellig! Mijn man is echt niet in orde, die hoest de longen uit zijn lijf zeg... Maar ja dat moet je als vrouw zijnde dan wel 100x per dag aan horen dat hij ziek is en zielig. Terwijl ik het zelf ook niet makkelijk heb...maar goed daar ben je vrouw voor denk ik. Fijne dag verder allemaal, de zon begint hier net zijn stralen te laten zien. Liefs, misspuma
Ohhhh moest dit even kwijt hoor ben apetrots mag sinds vandaag mijn zoogkompressen in had net echt een druppel aan mijn borst hangen vind het eng maar ben aan de andere kant heel erg blij raar he die tweestrijd vind het gewoon nog steeds heel vreemd dat ik moeder ga worden en komt nu echt dichtbij hoor, je vraagt je gewoon zoveel af ga je dit wel goed doen en dat laat eerst die dreumes maar goed op de wereld komen dat zou een pak van mijn hart zijn dan is de stress er voor mij uit dan komt het genieten eindelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk maar vind eht wel stoer dat er wat uit men borsten komt
Whahahahhahahaha *maakt rondedansje voor je* Hier af en toe ook lektieten... nog niet zo erg dat er echt zoogcompressen in moeten, maar de liliypadz zijn al wel in gebruik Enjoy hahahha
Nou Kroepie ik voel met je mee hoor. Slaap ook vreselijk slecht en vandaag ook echt mijn dag niet. Zou blij moeten zijn met mijn verlof maar kijk er enorm tegenop om 6 weken thuis te zitten, ben ook erg jankerig vandaag. Maar ondanks dat zal ik toch zo even de foto s plaatsen van de baby kamer.
Hey dames, Ik probeer weer eens bij te lezen...heb echt geen tijd...ben nog steeds elke dag druk bezig met van alles, ook al heb ik veel last. Mijn dochtertje is niet de makkelijkste de laatste tijd en natuurlijk ga ik met mooi weer met haar naar buiten fietsen of wandelen of in de tuin. Ben ontzettend moe, slaap slecht, veel harde buiken en snel last van bekkenpijn maar ik neem het allemaal graag voor lief want met beebje gaat alles goed. Nog steeds erg beweeglijk. Ik ben nu 37 weken en sommigen zullen me wel voor gek verklaren dat ik nog zo bezig met met van alles en pas s avonds mijn rust neem. Maar ik houd van een schoon en opgeruimd huis! UIteraard is het wel een zooitje als mijn dochterje wakker is, zij mag lekker spelen natuurlijk en lekker kruimelenmet haar koekje/soepstengel!! I\Hier af en toe ook last van lekkende borsten, alleen wil dat helemala niks zeggen over of je wel of geen borstvoeding kunt gaan geven (of dit wel of niet gaat lukken..) Bij mijn dochertje is het echt super gegaan en had toen helemaal geen lekkende borsten ofzo, en en kennis had last van erge lekkende borsten en die heeft helaas geen bv kunnen geven, ze wilde het zo graag..vond dat zo sneu! Maar over het algemeen kunnen de meesten vrouwen gewoon goed bv geven. En met en fles is ook niks mis natuurlijk, al geef ik zelf heel graag bv dus hoop dat het weer zo goed gaat lukken en ik weer de 7 maanden ga volhouden, lijkt me super! Marooz: bij jou zit het allemaal niet mee begrijp ik...ik zal eens terug gaan lezen, dan ben ik op de hoogte!! Liefs Sylvia
Dikke knuf voor jou! Ennuh... PRACHTIG kamertje @sheila Fijn om weer wat van je te horen... Sterkte met de bekkenpijn!
@Verontschuldigingen :Niet doen hoor! Nergens voor nodig! @Webmiertje : Fijn dat alles voor zover goed was en je weer lekker naar huis kon! Toch veel fijner he... @Majkuh : hier ook iemand die zo ontzettend moe en op is! Helaas is naar bed gaan geen optie aangezien ik het niet kan met ons joey maar ook omdat ik bang ben s'nachts gene oog meer dicht te doen aangezien de nachten nu al niet veel zijn Maar herken het heel erg! @Oem : Haha wat een verhaal heb je neergezet joh! en dat vanaf bladzijde 769 =D> @Ria : Lekker rustig aan doen en als je er behoefte ana hebt idd lekker plat gaan! Groot gelijk heb je! @misspuma : fijn dat de paasbrunch heerlijk was! Ohhhh hahaha wat kunnen mannen zielig doen he als ze iets hebben ! Beterschap ermee! @Ria: Haha wat een leuk berichtje.... Maakt ook een dansje voor je! hoera voor de zoogkompressen en lekkende (.)(.) van Ria! =D> @Dancevalley hier ook een jankerd... pff wordt er zelf zo moe van soms... en echt om de kleinste en stomste dingen! Wat een super mooie babykamer! @Sheila : fijn wat van je te horen... hebt dit topic geopend in het begin en vond het jammer dat we zo weinig meer van je hoorde! Fijn dat alles goed gaat op wat pijntjes enz. na. Wordt ook zwaar he zo op het einde.... nog effe Laat je ons wel iets weten als het zo ver is... lijkt me leuk Nou hier vanmorgen dus geschilderd... Goed gelukt hoor! Daarna lekker effe op de bank gelegen en wat opgeruimt... Na het eten effe plat gegaan en daarna lekker gebadderd Alles ging goed totdat ik erachter kwam dat ik het shirt wat ik aan wou net in de wasmachine mee had gedaan en dus niet aan kon! Genoeg andere kleren maar wou dat aan!!! Nou weer helemaal paniek en emo dus.... Heb gezegt dat man en zoonlief maar zelf moesten gaan naar hullie thuis (schoonouders) Was al laat en ik zat er helemaal doorheen. Door zo klein iets breek je dan weer effe helemaal en komt alles eruit! Pfff heb het nu nog..... Heb het helemaal gehad en wil nie meer op het moment! Aan de andere kant denk ik kom lekker effe opruimen en niet zeuren.... tis nog maar effe dus ga genieten.... Maar dat is soms zo moeilijk! Denk dat ik zo nog wat ga stofzuigen want tis echt een bende hier met dat naar binnen en naar buiten iedere keer... Kan manlief vannavond effe dweilen... Zit er zelfs hoe moe ik ook ben eraan te denken nog effe snel de deur van de buitenkant een lik verf te geven... Is al geschuurd en al en nu is ons joey er niet dus kan alles open blijven en hoef ik niet bang te zijn dat hij er tegenaan loopt #-o Nou ja kijk wel... Haha lekker interessant voor jullie allemaal... nou ga effe wat drinken en dan ga ik iets doen!
Misspuma: Als mannen ziek zijn, gaan ze vaak zeuren ja hahha. Vrouwen zijn daar toch anders in. Ria: Hier kan ik het af en toe ook niet geloven hoor dat ik mama word binnenkort. Kroepie en dancevalley: Balen dat jullie zo moeilijk kunnen slapen etc. Maar nog even en dan zijn we er klaar mee. Marloes: Ja goed he : D hahaha. Toen ik het had geplaatst had ik echt zoiets van, wie dit allemaal gaat lezen is goed gek hahhaha Hier de keuken echt heel grondig aangepakt. Moet alleen de koelkast nog doen en dan is de rest van het huis aan de beurt! Groetjes
dames ik heb fotos gezet in mijn album kunnen jullie ze bekijken want ik kan ze niet zien mischien heb ik iets fout gedaan ofzo?
ppff verveel me... heb net de deur dus toch effe aan de buitenkant geschilderd... Ga denk ik nu maar effe op de bank liggen en kijken of er iets op tv is! Hopelijk komen men mannen niet zo laat thuis!
Goede avond meiden, @ Ria32: Wow je eerste druppel melk, hihi. Snap dat je trots bent, dan weet je in ieder geval dat het werkt hé, geniet er maar lekker van en je mag er trots op zijn. Zo komt het moeder worden weer een stukje dichterbij hé. @ dancevalley: Jij ook al zo emotioneel is ook niet gek hoor! Aan die 6 weken thuis zitten wen je vanzelf hoor . WOW wat een mooie babykamer echt super gaaf =D> =D> =D>! @ Sheila82: Dus je kleine meisje is een handenbindertje...? Doe je wel rustig aan, je bent inmiddels hoogzwanger hé! @ Marloes22: Ja, mannen kunnen zó zielig zijn als ze ziek zijn...nou ja ziek hij is alleen maar verkouden hoor. Ach jeetje meisje, ik heb dat ook zo snel als iets niet gaat zoals ik wil wordt ik ook héél emotioneel...! Sterkte hoor, en het komt allemaal goed! Doe maar even rustig aan, je bent zo te lezen weer flink tekeer gegaan...zijn je mannen ondertussen al thuis? @ Oem: Ja, mannen en ziek zijn... . Doe je wel een beetje rustig aan met je schoonmaakdrift...! @ sistabigbones: Ik zie ook geen foto's in je album... Net samen met Keano in bad geweest, hij heeft van die kleurtjes speciaal voor in bad en toen heeft hij zijn zusje ingekleurd (dus mijn buik ingekleurd met die kleuren) daarna heeft hij zusje weer gewassen zo schattig als hij zo met mijn buik in de weer is. Nu ligt hij frisgewassen, met schone tanden op bed heb hem nog even verhaaltje voorgelezen en toen zei hij dat hij héél moe was. Maar dat is te begrijpen na zo een drukke dag. Morgen gaat mijn man het bed omhoog zetten...dus morgen slaap ik extra hoog haha. 'S middags gaan we naar mijn ouders toe, dus weer een drukke dag voor de boeg! Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
Goedenavond meiden we hebben een hele leuke maar vermoeiende dag achter de rug! vanmiddag waren we uitgenodigd om bij me schoonouders te brunchen daar heerlijk gegeten zijn we na de tijd ff gaan wandelen. ze wonen in een nieuw bouw wijk en je kan daar lekker lopen en huizen kijken! ik voelde me goed en dus waren we lekker een stukje opweg. helaas niet bij na gedacht dat ik ook nog eens terug moest nou dat ging met gewaggel en geschuifel. heerlijk koppie gedaan en ben net wakker ff lekker op bed gelegen vanavond lekker met me mannetje dvd kijken! hij zegt nu wel aan me te zien dat het nu wel erg zwaar word en dat het de laatste loodjes zijn! ik werd vanmiddag ook naar bed geschopt hoor! hij zegt jij gaat ff liggen anders word film kijken helemaal niks! wat een schatje is het ook! @daggie1984 heel veel succes bij de ctg dinsdag! jij bent ook al 37 weken morgen goh wat gaat de tijd hard! @majkuh maakt niet uit meid als je niet op iedereen reageert leuk dat je zon fijne verjaardag heb gehad. hier ook helemaal gesloopt slaap altijd al helemaal top maar merk dat het nu me energie steelt! @kaatje k klinkt erg lekker allemaal! @webmiertje ik hou van me kind,man en vin diesel!!!!! maakt mij niet uit meid vind ze wel allemaal appart eens wat anders dan alle andere hebben. @oemhudaifa voelde me van de week wel goed maar is per dag anders! maar goed moet het gewoon rustiger aan doen.zo 2 berichtjes van jouw op 1 dag! @misspuma vind de foto zo schattig! ow zieke mannen pffff nog erger dan kinderen! bla buh pfff hijg kug voel me ziek bla bla bla! wat een schattig ventje zie het helemaal voor me hoe die bezig is met je buik! word een echte grote broer @dancevalley leuk kamertje hoor! ook een meid zie ik!hier ook van de vlinders! ik heb ze boven de commode zie foto @sheila82 jeee was je er ook weer eens! zo te lezen gaat het allemaal lekker! alleen de beruchte kwaaltjes waar we allemaal mee kampen. @marloes22 meid je vraagt ook zoveel elke keer van jezelf doe het lekker rustig aan meid! nou meiden wij gaan een film pakken! en dan weer lekker naar bed!!! heerlijk *GAAP*
Haha, nee meid, dat zou inhouden dat ik dat een dikke 10-ponder zou krijgen, lijkt mij niet handig! En bovendien raakt de placenta bij een grote baby al eerder uitgeput dan 40 weken. We zien wel hoe het loopt! Ik kan ook niet meer op iedereen reageren met 2 schermen. Was daar eergister een uur ofzo mee bezig geweest en toen was alles weg, ik doe het niet meer! Vandaag nog wel heel duizelig en knallende koppijn, maar deze eigenwijs gaat NIET zeuren, ben bang dat manlief me dan naar het zh brengt en dat ik dan moet blijven. als jullie die voeten van Webmiertje al dik vinden, zouden jullie van je stoel vallen bij het zien van de mijne! Pasen: ben wel christelijk en sta er wel bij stil, maar "vier" het niet. Zijn gewoon lekkere voorjaarsdagen met extra dagen vrij van mijn man zodat we de laatste dingetjes kunnen doen (en het lijkt wel of die blijven komen!). Eieren, paasbrunch, paasstol, hebben we niks mee. Ik had wel een appeltaart gebakken en we eten vanavond asperges, maar dat hadden we zonder Pasen wsl ook gedaan. Gelukkig is het minder warm, ik kan er nu niet tegen: slaap dan slecht en hou nog meer vocht vast, 20+ graden is voor de zomer, niet voor april.
@ Sabrina1984: Ja, hij wordt denk ik ook een hele lieve grote broer! Dus je hebt een druk dagje gehad lees ik, nu even lekker languit op de bank met een DVD...toevallig niet The Fast And The Furious deel 4 hé... . @ zogelukkig: Gelukkig dat ze je niet tot 42 weken laten lopen, dat lijkt me al een hele opluchting! Ach je kunt pasen ook op een andere manier vieren natuurlijk...hoeft niet persé met paas-brunch, paas-eieren zoek etc...als je er maar een leuke dag van hebt gemaakt! En als je je niet goed voelt, zul je toch echt even naar het ziekenhuis moeten hoor...loop er niet te lang mee rond hé! Liefs, misspuma