Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    De commode:

Er komen zo nog meer foto's maar hij is nog aan het verkleinen...dus nog even geduld!

Liefs, misspuma

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    De schilderijtjes:

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    De plaatjes boven het wiegje:

Dat waren ze voorlopig eventjes!

Liefs, misspuma

4. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Goedemorgen dames

Hier eigenlijk best lekker geslapen 1x eruit voor wc en daarna gewoon lekker gelegen weer, heb wel 's ochtends als ik me uitrek dan schiet het in me kuit en in me heupen en dit is flink auwie soms moet ik dan even gaan lopen.
    Vocht in de handen mijn handen slapen eigenlijk meestal door mijn ziektes ben dit al gewent is voor mij niet raar meer loop er soms maanden mee, heb alleen veel pijn in me handen voornamelijk de gewrichten kan soms helemaal niks.

Maaike heb je verhaal met een brok in me keel gelezen, vind het heel erg voor je dat je moeder je zo behandelt heeft en dat ze herinneringen van je verbrand heeft, denk dat je je moeder een beetje los moet laten en je eigen leventje gaat lijden je hebt prachtige kids een man en denk dat je je daar op moet richten dat is lekker van jou en van niemand anders, probeer je daar op te richten meis, en op het mooie wat komen gaat, snap dat je hier erg emotioneel van word en ook terug geketst word naar je vorige bevalling heel onmenselijk zoals dat gebeurt is en wat een ander doet is nog altijd zijn of haar verantwoording die hoef jij niet te dragen meis. Geef je een knuffel van hier en hoop dat je nu wel kan genieten van de geboorte van je kleine want je bent binnenkort weer een wondertje rijker meis. Wens je veel sterkte toe.

Mamasan dus het blijft toch rommelen bij jou, wie weet van de week meer nieuws maar hoop dat die kleine nog even lekker warm blijft zitten iedere dag is er eentje :D

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Thanx lieffie ;) werd vanmorgen wakker en dacht, oh oh, wat heb ik nu weer gepost?! :oops: was echt zo emo gisteren....dankjewel voor je lieve woorden! *smak*

6. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Volgens mij hebben wij dezelfde commode en plankje erboven :D :D zelfde datum uitgerekent en ook nog zelfde commode en plankje erboven :) :) :)

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Ria32: Fijn dat je lekker geslapen hebt, erg is dat hé als je je uitrekt dat de krampen dan in je benen schieten...heb er ook last van helaas.
    En ook zo een pijn in je gewrichten...sterkte en doe rustig aan!
    Grappig dat we dezelfde commode hebben...heb nu alleen even geen foto van de gehele commode.
    En inderdaad nog op dezelfde datum uitgerekend...alleen jij een zoon en ik een dochter!

@ Makjuh: Maakt niet uit hoor wat je gisteren gepost hebt, als het eruit moet moet het eruit hoor en daar zijn wij op het forum ook voor hoor!

Liefs, misspuma

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    doe het maar even zo, want zie dat er veel van jullie gerageerd heben ;)

Zogelukkig,sabrina, dancevalley, misspuma jullie allemaal meiden, THANX! Ik voel me al een stukje beter, heb ook geen idee waar het vandaan kwam gisteren, zal idd de naderende bevaling wel zijn en alles wat erbij komt kijken. Verwerkenw as toen geen optie zoals zo vaak, overleven voor mij en mijn kids.

man, ik heb me echt een tijger gevoeld in die tijd pfffff...NO WAY dat ik dat achterlijke mens bij mijn kids in de buurt ging laten. Ik ben er heel sterk door geworden, maar als je er op terug kijkt denk ik nu ook, jeetje, ik was nog zo jong!

Maar goed, kids komen zo en we gaan zo naar mijn ouders pasen vieren.........

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

@Ria: ik moet er 3x uit om te plassen, vreselijk! Na de 3e x voel ik ook alles en lig ik helemaal niet lekker meer! Nog even meid! ;)

@MissPuma: vrolijke bedoening bij jullie, die babykamer! Ik moet eigenlijk ook nog wat fleurigs op de muur hangen, verder is alles bij ons erg neutraal.
    Is dat trouwens geen heel groot pakje dat aan dat plankje hangt?

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ria, lees net dat jij ook had gereageerd, dankjewel meis!

Misspuma, wat een lief kamertje, heel gzellig!

11. zogelukkig

Ik snap het geloof ik niet meer? :(
    Zijn dat dan je stiefouders ofzo??

12. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!!

37 weken vandaag!!
    volgende week is het zover! droom er elke avond over...

@majkuh, meis wat een verhaal... heel veel sterkte.. en een dikke knuffel!

marooz aanwezig?

verder nog niemand gevallen? is al bijna half april :)

13. Zoooooooo.... HEERLIJK gezwommen... nou ja, gezwommen, gedobberd hahahhha.
    Heerlijk ontspannen. Toen nog een ijsje gegeten bij min12 en nu lekker met z'n 3tjes brunchen. Nog even relaxen voor de verjaardag van mijn neefje.

Fijne dag allemaal!
    X

14. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

pff, slechte nacht gehad en voel me heel beroerd. ik heb hee erg last van mijn buik, darmen, misselijk, weeen, etc. en tot overmaat van ramp heeft mijn zoontje de hele nacht liggen spoken... Ik voel me echt superberoerd. Durf niets te eten zo misselijk... En als ik beweeg krijg ik steeds best pijnlijke weeen.

Wel een beetje bijgelezen:

Maaike, lieverd wat een verhaal. Logisch dat je nu hier heel emotioneel onder wordt, sommigen van ons worden al emotioneel als hun man de dop niet op de tandpasta doet of iets ander onbenulligs! Ik hoop wel dat als je straks niet meer zwanger bent je er wat minder emotioneel over kunt denken en het een plekje kunt geven met hulp van je therapie. Verder hebben anderen al heel goed verwoord wat ik erover zou willen zeggen. Richt je op je eigen gezin, je lieve vriend en kinderen!! Dat is niet nep, maar goed, en dat is waar het om gaat.

Mamasan, hou het nog even vol!

MissPuma, wat een lief wiegje!!!

Marooz????

15. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @kaatje, balen meis, dat je zo slecht geslapen hebt!

16. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedenmiddag meiden

ow de zon komt er hier niet echt doorheen!!!!

@misspuma gelijk heb je meteen een steen in de koffer!
    bijzonder dat ze de 15de word! mooie foto's

@majkuh veel plezier bij je ouders meid!

@kroepie ach dobberen is ook lekker! veel plezier!

@kaatje k lekker zo ff op bed gaan liggen meid!!!

MAROOZ ZOU JE JE WILLEN MELDEN!!! JE HEB JE TE HOUDEN AAN ONZE MELDPLICHT!!!!

17. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik heb nog niet alles gelezen. Heb echt megaaaaaa aanval van nesteldrang. Ik heb het gevoel alsof ik elk moment kan bevallen en daardoor raak ik in paniek, want er moet nog zoveel op orde. Ben al 3 dagen (incluis nacht) aan het piekerne of bezig. Ik voel me ook heel anders. Niet echt op mijn gemak. Krampjes, veel harde buiken en constant het idee alsof de baby zich elk moment aandient. En zoals ik al zei: Alles moet dus nu schoon schoon schoon.

Ben nu al heel de dag bezig, straks snel bezoek, en dan weer verder. Ben ook totaal niet gezellig voor manlief.

Majkuh:

Ik kan jou heel erg goed begrijpen (jammergenoeg). Ik ken dat gevoel van onmacht en het gevoel dat je eigenlijk niet erkend word.

Ik zal er maar niet te diep op ingaan, maar ik wil je wel wat meegeven.

Dit soort momenten zullen er altijd zijn, vooral bij ingrijpende gebeurtenissen in je leven. Maar zorg ervoor dat ze je niet klein krijgen.

Als je jezelf niet meer kan kalmeren en jezelf toe laat om te verdwijnen in al die ellende, zal het alleen maar slechter gaan. Groothouden hoeft zeker niet, maar wel helder blijven nadenken.

NIks nie nep wat je hebt bereikt. Je HEBT het ECHT bereikt en het gaat ECHT goed met je. Al lijkt het op dit soort momenten alsof het een grote leugen is. Kijk naar jezelf, waar je nu bent en waar je had kunnen zijn.

Jij bent niet verantwoordelijk voor iemands anders gedrag en je kan een ander ook niet veranderen. Hoe graag je dat soms ook wilt.

Jij bent jij, zij zijn/is zij. Hecht niet teveel waarde en wat zij over je denken. Wees je bewust van wat je van jezelf vind.

Je hebt een goed gezin en ondanks alle ellende gaat het goed met jullie. Daar mag je en moet je trots op zijn.

Verwacht geen sorry of spijt van je moeder, want zoals ik het kan inschatten zal je dat nooit krijgen.

Als dit soort gevoelens mij even grijpen dan weet ik meestal met mijn verstand dat het niet aan mij ligt en dat de fout bij hun ligt, maar in mijn hart ben ik dan ook weer die kwetsbare persoon die zich op een of andere manier toch schuldig voelt en die gelooft wat de anderen over haar zeggen. Ik denk dat het bij jou ook zo is. Zo ja, NIET ZO DENKEN!

Nogmaals, je kan trots op je zelf zijn dus wees dat ook.

Groetjes

18. zogelukkig

Wat een zware kost zeg op deze stralende 2e paasdag!

M'n hoofdpijn is gelukkig weg, dus ik maak me weer wat minder zorgen, moet morgen weer voor controle.

Ik nestel-drang me suf; heb net 5 vuilnisakken troep uit het huis geslingerd!
    Het moet schoon en fris en opgeruimd zijn!
    Nog wat lakentjes wassen en dan is het ook klaar!

Marooz meid, alles goed???

19. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    DAG DAMES!

Ik weet dat ik medlplicht heb sabrina! hahahahah maar was zo in de weer vanochtend, ja ja de voorweeën zijn terug! En ik heb nu een bal tussen mijn benen hangen... hihi nou ja zo voelt het. Mannetje ligt met hoofdje ontzettend diep, voelt niet echt prettig, maar is natuurlijk wel helemaal goed! Ook hou ik nu steeds harde buiken, om het half uur, soms vaker, niet echt pijnlijk maar trekt wel in mijn rug. Kan eigenlijk niet echt in beweging komen want dan wordt het wat vervelend... dus wat ga ik zo doen? WANDELEN! hahahah ik wil heel graag dat ie komt, dus misschien werkt het!

Maaike; lieve buddy, door de naderende bevalling kan je juist heel erg terug geslingerd worden in je verleden, en ik vind het echt heel naar dat je zoveel voor je kiezen gehad hebt meid. Maar je moet er sterker door worden, sterker dan alle mensen die je pijn gedaan hebben, en soms moet je daar juist heel rigoreus (spelling??...:-s) in zijn en contacten definitief verbreken. Ik hoop dat je daar de kracht misschien nog eens voor zult vinden... hele dikke knuff

Zogeukkig; en heb je al met het ziekenhuis gebeld? Oh zie net dat je gereageerd hebt! ben benieuwd wat ze morgen zeggen, gelukkig is je hoofdpijn wat weggetrokken!

Mamasan; jij ook al zo van de wereld? mijn man noemt me steeds spacy.. haha reageer niet op dingen die hij zegt komt niet binnen, en ik ben inderdaad super onrustig. Hoop dat het bij mij door gaat zetten en bij jou nog even wacht! knuff

En ik ben het alweer kwijt... meiden ik ga zo wandelen, en meld me snel weer! haha, anders krijg ik sabrina op me dak :p ;) Nee hoor jullie zijn lieverds!

Dikke knuff

20. zogelukkig

Als ik vanochtend nog steeds hoofdpijn had gehad, had ik echt het zh of de vk gebeld!
    Lief dat je je altijd zo'n zorgen maakt om iedereen!

Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met je, hou je taai he! ;)

Deel Deze Pagina