hey dames, wat een lekkere kletsmajoren zijn jullie toch. Wel heerlijk om zo rustig bij te lezen hoor. Vriendje zit te bubbelen in de achtertuin en ik hoef niet naar de paarden dus ben lekker thuis. Gwen is nog steeds niet helemaal lekker maar ligt gelukkig wel te slapen. Ze neemt heel keurig haar meds in dus ben apetrots op die kleine meid. @Kroepie; wauw, wat een leuk kamertje!!! Gaaf zeg, en die wieg is het ook helemaal. Erg mooi. En lief dat beentje. @de rest; even klagen. Ik ben zo moe maar slaap zo slecht. Hoe liggen jullie in bed? Ik kan namelijk niet meer mijn draai vinden, het lukt gewoon niet meer. Baal daar zo van want overdag lukt het me ook niet om te gaan slapen. Aan de ene kant wil ik nu ook mijn bed induiken maar ik weet toch wel dat ik niet lekker kan liggen dus stel het het liefste uit tot ik echt heel erg moe ben. En dan val ik in slaap en word na een uur of 3 wakker en dan begint de ellende... Iemand de ultieme tip (please) @voorwerk; hier nog niets hoor. Ja heb wel harde buiken als ik loop maar dat zie ik niet als voorwerk hahaha. Bij Gwen had ik ook helemaal niets aan voorwerk. We hadden de dag dat het begon nog visite gehad 's avonds tot een uur of 11. En om half 12 lagen we in bed en om 12 uur begon de eerste wee. Wist het wel gelijk dat dit het was zeg maar. Maar het kwam echt out of the blue. @pendelen; Ik heb je een pb gestuurd. Ben wel benieuwd. Sta er vrij nuchter onder dus verras me maar. Ik weet nog wel dat ik bij mijn vorige zwangerschap (was toen 20 weken ofzo) iemand die zei, jij gaat de 26e juli bevallen. Nou en die had mooi gelijk. Waar ze het vandaan haalde??? Ik ga de hond uitlaten en dan maar even rustig zitten, ik heb een kind in mijn buik die volgens mij via mijn navel te wereld wilt komen hahhaa, auw
@ Sabrina1984: Wat grappig om te lezen dat jullie ook koi-vissen hebben, en jeetje het khv virus...erg hoor! Het is een schub etende bacterie, mijn man weet niet hoe het heet... HaHa je mailbox loopt over...zul je toch nu nog aan de slag moeten gaan als er toch niks op de t.v. is! @ MissZ: Ja, heerlijk hé die kletskousen hierzo! Goed zo dat je kleine meisje haar medicijnen netjes inneemt, knap van haar hoor. Ow heerlijk bubbelen in de achtertuin...hebben jullie een jaccouzie (of hoe je het ook schrijft)? Dus jij slaapt ook al zo slecht, ik ook jammer genoeg en ik heb helaas nog niet de tip voor je uitgevonden... Een kind die via je navel naar buiten wilt...AU haha! Liefs, misspuma
@MissPuma; Ja wij hebben een jacuzzi in de achtertuin, echt een te erge luxe. We maken er ook veel gebruik van hoor. Ik vind het ook zo knap van haar, maar als ik die antibiotica zo ruik zou ik het zelf zo wegdrinken want het ruikt ook gewoon heerlijk hahaha. En die druppels in der neus doet ze ook netjes, dat had ik nou net niet verwacht. Dus jij ook slecht aan het slapen... Dat is gewoon het rotste van alles, want doordat ik dus moe ben heb ik een iets korter lontje. En ik ben al zo gezellig nee valt zat mee hoor maar ik merk wel dat ik niet zoveel kan hebben. Van Gwen valt het nog mee maar van Billie (hond) en van mijn vriend is het een stuk minder. En dit komt gewoon doordat ik echt moe ben, loop soms ook als een kip zonder kop door het huis. Weet dan gewoon niet meer wat ik ook alweer ging doen, dat is echt erg hahaha. Jij geen navelduwer @Sabrina; Je hoord het wel vaker dat mensen nog iets van bloed verliezen als ze zwanger zijn, als het maar niet heel erg veel is en lang aanhoud. Maar goed, ze is nog kort overtijd dus het kan alle kanten op gaan. Ik hoop dat het goed zit. Vrienden van ons hebben ook koikarpers, vind ze een beetje eng hahaha. Ze vragen altijd of ik ze wil aaien maar nee dank je, dat laat ik wel aan andere over hahaha. Ben gek op dieren maar met vissen heb ik niet echt heel erg veel. Vind het mooi om er naar te kijken, dat wel hoor. Koikarpers zijn ook wel erg mooi. Hahaha ja dat zal wel, iedereen is natuurlijk rete nieuwsgierig naar jouw voorspelling, mevrouw orakel Slaap lekker en tot morgen maar weer
@ MissZ: Wow wat een luxe zeg een jacuzzi *Ikkuh is jaloers*! Meestal zijn die antibiotica voor die kinderen wel aangepast en zo gemaakt dat het nog redelijk smaakt dus dat scheelt al een hele boel. Erg is dat hé ik kan ook zo weinig hebben...soms ook niet van mijn zoontje en dan wordt ik snel kwaad op hem en daarna gelijk verdrietig van waarom doe ik nu zo... Nee, ik heb geen navelduwer maar een blaasduwer...haha! Liefs, misspuma
@Misspuma; Ik ken dat wel, die schuldgevoelens omdat je net even iets te hard overkwam... Mijn meisje is nu ook behoorlijk aan het donderstenen en mij erg aan het uittesten. Ze weet ondertussen dat ik niet zo snel meer ben dus doet alles net buiten hand bereik, de slimmerd. En maar lief lachen als ik nee roep naar haar. Ze is op dit moment erg bezig met gooien van spullen, is een fase dat weet ik wel maar goed een heel vervelende fase want dat wil ik niet hebben. Dan is het wel moeilijk om tot tien te blijven tellen vind ik. Billie is gewoon zielig hahaha, die heeft het soms wel slecht hoor om als pup bij een zwangere vrouw te komen Ook dit valt wel mee maar hij trekt nog steeds als een malle en af en toe kan ik hem dan zo'n sneer geven dat ik van mezelf schrik, hij stopt wel gelijk met trekken hoor maar voel me dan goed schuldig. Hij hoeft helemaal niet afgeblaft te worden namelijk. Maar mijn geduld is gewoon niet meer wat het was. En mijn vriend heb ik vanavond maar even gezegd dat hij mij lekker maar me gang moet laten gaan. Ik bedoel het niet gemeen naar hem als ik weer eens kortaf doe, ben gewoon moe. Laat mij hahaha. Ach ja, zo hebben we allemaal wat. Altijd fijn van die uitwringers onderin de buik, niet teveel drinken dan voor het slapen gaan. Die tip heb ik dan weer voor jou hahaha. Zo ben ik
@ MisssZ: Bedankt voor de tip hoor, maar ik heb 's avonds altijd zo een dorst...dus nou ja dan lopen we 's nachts maar een keer extra naar de w.c. Ja, ik kan ook heel kortaf zijn tegen onze hond hoor en dan kijkt ze me ook zo zielig aan van wat doe ik nu weer verkeerd... Dat hoort mijn man ook geregeld...laat me maar ff met rust, is ook niet altijd even makkelijk voor de mannen hoor lijkt me. Liefs, misspuma
Die dorst ken ik... Ik heb alleen de hele dag door heel erg dorst. Dat heb ik nog nooit gehad, moet mezelf namelijk altijd helpen herrinneren dat wij ook leven op nattigheid. Maar nu heb ik constant dorst, 's avonds idd erger dan overdag. Maar ik probeer toch wel 2 uur van te voren niet teveel meer te drinken want voor ik eindelijk weer klaar ben met plassen 's avonds dan ben ik gelijk weer wakker. Plus dat als je dan weer in bed ligt je het idee heb weer te moeten hahaha. Ja zielig is dat he hahaha, die van mij kan ook zo zielig kijken. En dan die oortjes helemaal plat naar achter en met zijn hoofd op mijn buik... Bah, dan kan ik toch al niet meer boos blijven hahaha. Nee, die mannen zijn er af en toe slecht aan toe hahaha. Maar ik moet zeggen dat ik het enorm heb getroffen met mijn vriend. Hij helpt me waar hij kan buiten zijn werk, en hij werkt echt heel erg veel. Hij neemt me veel uit handen, doet ook veel in de huishouding. Ik ben echt heel blij met mijn mannetje. Maar mannen komen nog altijd van Mars he Hoe vindt jij het om nu een meisje te krijgen. Ik moet nog heel erg aan het idee wennen dat er een jongetje aan komt. Hebben andere meiden dat ook die een tweede krijgen die een ander geslacht heeft dan de eerste?
Nou meiden ik ga er een eind aan breien...! Morgen-ochtend met het hele gezin naar de kapper... Slaap lekker en allemaal een rustige nacht toegwenst. Tot morgen! Liefs, misspuma
wie heeft er koi?? Die vind ik zooo gaaf wil later zelf ook, een vis die je kan aaien,w at is er leuker?!
Haha mooi he! Wij hebben een vijver met japanse koi Verschillende soorten,grote en kleine Zijn met de nieuwe vijver bezig! Ze zitten er al in maar de buitenkant zijn we nu aan het afwerken! Bloed zweet en tranen en nu nog hoor... Maar het resultaat mag er zijn... tis een hoge vijver met 2 grote ramen erin zodat we vanaf het terras de vissen zien zwemmen Joey vind het geweldig... die zit er overdag regelmatig voor.. Misspuma heeft ook koi''s!
pfff, als deze nesteldrang nog een paar dagen duurt kun je me opvegen! Spenen en flesjes uitgekookt, gestofzuigd, wc schoon, wasbak met VIM, make-up kast uitgeruimd, commode heringericht........nu naar bed!
GOEDENMORGEN MEIDEN heb heerlijk geslapen weer!!! moet alleen me matras beschermer ff vast plakken want dat ding schuift alle kanten op en kraakt als de ziekte!!! @MISSSZ hier ook een kleine die er via me navel uit wil zon pijn af en toe!!! ik wacht het wel af wanneer ze belt ofzo? @MISSPUMA ja zulke mooie beesten zijn het! khv is heel erg! we hebben alles weg gedaan en zijn overnieuw begonnen! zal foto's in me album plaatsen! hier ooit begonnen met goud visjes en langzaam aan is de hobby uit de hand gelopen! vind het heerlijk kan de hele dag wel na de vissen blijven kijken! @MAJKUH blijft straks het voetje haken in jouw!!!! =D> lig dubbel! hier hebben we ook koi's! weet waar je aan begint! hobby word steeds erger! @MARLOES22 ook al koi's!!! ooo mooi zijn ze altijd he! @REMMAR hey hoe is ie met jouw dan???? rommelt het al een beetje bij je????
Er wordt hier volop gestucadoord.... (Nog een paar daagjes en dan is het klaar) Maar het wiegje staat, nog net op tijd Nu is het officiele wachten begonnen. Ben ff jullie banners aan het checken maar... Dat teruglezen gaat hem niet worden kletskouzen.... Hoe is het met mamasan?? Verder zie ik zo geen babynieuws.... Paasdagen dus rustig verlopen???? Hier wel een vol weekend geweest maar wel super gezellig...
Hello iedereen, Een late 'zalige pasen', maar het was zo druk dit lange weekend dat ik de tijd niet gevonden heb om online te komen. Ga nu mijn best doen om even alles bij te lezen. Het zijn maar 16 p. . Kan niet garanderen dat ik op iederen zal kunnen reageren, maar ik doe m'n best
@Sabrina; Thanx voor je berichtje. Tip voor jou, jij hebt een groot bed las ik. Grote kans dat het dus 2 bedden naast elkaar zijn. Je hebt namelijk (bij Leen bakker te koop toendertijd) een molton waar dus een plastic laag in gemaakt is. Die kun je dus in zijn geheel over jou hele matras doen. Die blijft dus op zijn plek en kraakt lang niet zo erg als dat zeiltje waar je nu op ligt. Plus je gaat er ook minder van zweten. Kijk maar even, ik vond het een stuk beter dan dat zeiltje, maar dan nog slaapt het knudde hoor @Harmless; Fijn dat het wiegje staat. En stucadoren, pfff moet er niet aan denken om allemaal werklui over de vloer te hebben nu. Ben blij dat er bij ons bijna niets gedaan hoeft te worden. Wonen nog geen 2 jaar hier dus dat scheelt weer. @Evy; Good luck!!! Dat zijn nogal wat pagina's @Makjuh; Kom anders hier ook even je nesteldrang uiten hahaha, ik heb er namelijk geen zin in vandaag maar er moet wel wat gebeuren hahaa. Ik ga zo maar even boodschappen halen, misschien laat het zonnetje me op hahaha Ik ga even bij de april mama's kijken. Vind het zo leuk om al dat nieuwe babynieuws te lezen... Erg he, hoe bedoel je nieuwsgierig.
@harmless jeetje dus je zit echt in de troep! knap van je hoor! @evy77 pfff waar je zin in heb zoveel pagina's @misssz graag gedaan ik ben benieuwd! ik ga gelijk vanmiddag misschien ff kijken bij leenbakker! ik word hier gek van en om daar 4 weken op te liggen pffff! MAROOZ met haar gaat het goed wel veel last van gerommel weer maar nog geen kindje!!! wel makkelijk dat ik der nummer heb kan ik der checken!
Jemig meiden... ik ben gisteravond vroeg op bed gegaan, kon niet meer zitten van ellende en dacht, het is toch rustig op het forum, dan hoef ik morgen niet zoveel in te halen!! Yeah right... hahahahhaha Hier een aardige nacht gedraaid, dus dat is fijn. Meissie is naar school, mannetje de hele dag weg ivm de kever (hij heeft een kever uit 1973) dus ik heb heerlijk het rijk alleen. @Koi Ik heb niets met vissen, maar dan ook echt niets. Vind ze wel mooi om te zien, maar verder... nah laat maar @tips voor slapen Hier aan 't verkeerde adres. Gelukkig hoef ik er 's nachts niet uit om te plassen, dat is dan weer een voordeel, maar ik ben wakker elke keer als ik draai (en ik draai nogal wat!!) Kan niet slapen op mijn rug, en mijn beide zijden doen pijn (ribben) dus ja... Zweten julllie ook zo?? Als ik dan wakker word, dan heb ik gewoon echt straaltjes tussen mijn (.)(.) lopen... blegh. @rommelen Hier nog niets. Ja, af en toe een harde buik nu, maar het mag geen naam hebben en wat druk op de onderkant. Morgen weer naar de vk voor controle dus ben benieuwd wat ze zegt. @Misssz Dat is een goede tip over het zeiltje. Ik heb mijn kraampakket nog niet eens ontvangen, maar dat gekraak herinner ik me nog wel van 13 jaar terug! Zal zo 's even bellen met de verzekering. @Majkuh Kan ja hier ook komen nestelen?? Ik ben echt een waardeloze huisvrouw... vind er niets aan, dus nesteldrang is niet aan mij besteed whahhahah @Harmless/buddy Nog druk in de stuc?? Wat hebben jullie ook al weer gedaan dat er nog gestuct moet worden?? Doe je wel ff rustig aan? @Remmar HEEEY!! Hoe is het met jou?? @Misspuma hoe is de knipsessie verlopen? @Dorst Hier ook MEGAdorst!! Nou... dat was 't weer even. Zal zo 's even onder de douche springen (lees: strompelen) en me aankleden. Dan 's even kijken wat ik allemaal ga doen Liefs
@Kroepie: HAHA wat hebben wij gedaan?? Ons monster dacht een paar weken geleden. Bah wat een lelijk behang en heeft er zo het eea afgetrokken. Tja dan moet er wat gebeuren he Ja het is echt een boef ik weet het... Nogsteeds geen kraampakket, inderdaad ff bellen. Ik heb gisteren eindelijk het zorgplan gehad. Ook zij doen alles op het nippertje NESTELDRANG - Tja dat slaat mij dus elke keer over. Deze keer maar vorige keer ook. Leuk voor de kraamhulp weer. KOI - Vissen vind ik prachtig! Maar dan vooral in de noordzee, grevelingen oosterschelde ofzo Ik ben een duikfanaat! ZWETEN - Nee ik voel me heerlijk... Hoop ook echt nog dat frummel even blijft zitten. HAHA geniet er echt van. (Dwing het ook wel een beetje af met dat uitstel van werk hiero )