@harmless Jemig, jullie hebben echt een boef hè? Kan me herinneren dat mijn dochter het behang ook erg leuk vond (of erg lelijk hmmm) en er toen heel stukken af heeft getrokken. Nou, het zonnetje schijnt hier. Ik ga douchen en genieten van de dag!
goedemorgen, redelijk goed geslapen joechei!!! ik heb ontdekt dat het niet veel uitmaakt of ik veel drink of niet 's avonds. naar de wc moet ik toch wel, het verschil is hoeveel eruit komt. bij elke harde buik moet ik plassen! en soms komt er bijna niets uit....ik heb ook steeds zo'n dorst!! wat een hoop mensen met koi! ik vind ze wel mooi, maar ben toch meer van de warmbloedige dieren, ik houd het bij mijn konijntjes... en later misschien wat grotere erbij... ik ga vandaag eens heel weinig proberen te doen! het autostoeltje is redelijk schoon geworden. het meeste weer zat in de bandjes, die heb ik gewoon maar wel in de bleek gedaan. ze waren grijs, nu een beetje lichtgrijsblauw maar dat is niet erg. de bekleding zelf zat niet heel veel op. het is er niet uit maar ook niet dramatisch. het is nu wel fris en ik hoop dat het nu in ieder geval gestopt is en niet meer wordt. ik ga echt geennieuwe kopen! ik haalde net het matrasje van de oude kinderwagen te voorschijn en dat was ook al vies. half oranje geel verkleurd. ik heb geen zin eigenlijk een nieuwe te kopen, het is/ wordt zo weinig gebruikt... dat van de gewone wieg en de kinderwagen zijn gelukkig mooi schoon gebleven.
@Behangtrekken; Ik weet nog van mezelf dat ik dat deed hahaha. Niet omdat ik het lelijk vond maar omdat er dan 1 friemeltje zat waar ik aan ging pulken. En nog meer pulken, en nog meer pulken tot je een mooie betonnen muur zag Ook tekende ik op mijn muren met zwarte stift... Gelukkig kon/kan ik leuk tekenenen. Had pegasus op mijn muur getekend dus mijn moeder vond het gelukkig niet eens zo heel erg hahaha. @kroepie; ja dat zweten ken ik, ik lig ook helemaal bloot naast de dekens als ik wakker word. Heb het dan trouwens wel erg koud hoor hahaha. @Harmless; Wat een boefje heb jij zeg, heerlijk hihihihi. @Remmar; Heeeey jij ook hier . Alles goed met jou??? Ik ga even naar mijn zus (denk ik). Eerst even langs de winkels, onderweg maar bedenken wat ik wil gaan eten. Sowieso krieltjes, met ehm... pfffff laat maar ik heb geen honger dus kan ook niets bedenken hahaha.
Hallo allemaal, nog geen babynieuws? Wie zal de volgende zijn? ...... Marooz niet, die zit nu zo goed, dat wordt wel eind mei Ben gister bij verloskundige geweest en baby was ingedaald. Nu gaat ze vanaf 4 mei op vakantie. Vind ik wel balen. Al die tijd dezelfde en dan op het moment ineens een ander die ik niet ken. Maakt misschien dan niet uit, maar vind het toch niet zo leuk. Nou ja laten we hopen op een april kindje, dan is dat ook opgelost. 29 april om precies te zijn... Mijn schoonzusje is ook zwanger. Precies 3 maanden korter dan mij. Ik denk dat ik haar een babypakje geef. Vind het wel leuk en eigenlijk ook om te laten zien hoe het "hoort". Ze vraagt aan mij nooit hoe het is enzo. Tja en laat ik dan maar de attentste zijn. Zal vanmiddag even kijken bij hema. Moet ook nog extra hoeslakentjes hebben voor wiegje. Vanavond wil ik toch de laatste dingetjes in het kamertje afmaken. Moet nog plankje boven commode komen en nog wat decoratie op de muur. Kleine dingen, maar die doe je niet zo snel als baby er al is. Zou toch ook echt die tas een x moeten inpakken. Ben een beetje rommelig met zulk soort dingen. Nou iedereen weer succes vandaag! Groetjes Rianne
Ik heb dat van het matrasje van de wieg. Die is ook verkleurd, van geel naar oranje. Heb geroken maar hij stinkt niet. Wilde in eerste instantie een nieuw matrasje kopen maar omdat ik afgelopen zaterdag niet geslaagd was en het matrasje die we hebben er eigenlijk wel heel goed uitziet (geen deuken waar Gwen heeft gelegen zeg maar) denk ik dat ik het maar zo laat. Hij slaapt er toch max 3 maanden in en dan ligt hij alweer op zijn eigen kamer in zijn ledikant. @Rianne; Dat attente ken ik wel ergens van... Een vriendin van mij is ook zwanger maar ik ben altijd de gene die aan haar vraagt hoe het gaat. En zij heeft het veeeeeel zwaarder dan ik want ze werkt en ik zit maar thuis met mijn meisje. Ik ga er niet op in hoor, laat haar maar lekker gaan maar leuk vind ik het niet. Ze is 2,5 week later dan ik uitgerekend en ik heb het idee dat ze dit ontzettend erg vindt. Ze roept ook de hele tijd dat ze het gevoel heeft dat ze eerder bevalt dan ik. Aan de ene kant lekker boeiend maar ik kan me er nu best aan irriteren. Rot op, ik ben eerst Maar goed, het zullen de hormonen wel zijn die zo botsen nu. Ik blijf gewoon elke keer vragen hoe het gaat en blijf enthousiast. Ookal krijg ik het bijna niet terug.
Goedemorgen meiden, Ook ik meld me weer even na een weekendje andere kant van het land! Jeetje wat is er veel geschreven.. ik ga wel proberen bij te lezen, maar moet (lees nesteldrang) nog zoveel doen, dat ik niet weet wanneer dit gaat lukken. Nog geen babynieuws in ieder geval.. Zelf ben ik gisteren nog op controle geweest bij de vk en alles was goed. Beeb lag nog niet zover ingedaald, maar al wel genoeg zodat ik niet hoef te gaan liggen bij het breken van mn vliezen. De vk maakt zich er geen zorgen over, dus dat doe ik dan ook maar niet. Mijn bloeddruk was aardig gestegen, maar nog wel acceptabel. Bij onze dochter had ik dat ook zo'n 3 weken voor de uitgerekende datum. Toen bleef mn bloeddruk hoog, maar ook acceptabel. De vorige keer ben ik rond mijn uitgerekende datum bevallen en dat hoop ik nu weer.. maar kan uit het stijgen van mn bloeddruk daarover natuurlijk geen conclusies trekken. Straks moet ik even naar de fysio.. nog even wat masseren. Tot later!
misssZ, dat dacht ik ook, afgezien van die verkleuring ruikt het fris, en ziet er goed uit. er gaat toh nog een molton en laken overheen... dus ik gebruik het gewoon weer, het is pas anderhalf jaar oud en drie maanden gebruikt... En het is grappig hoe mensen die werken denken dat iemand die thuis zit het makkelijker heeft. nou, ik heb allebei gedaan en het ligt een beetje aan je baan, maar thuis met een kleuter is fysiek veel vermoeiender!! ik denk met weemoed aan deze tijd in mijn vorige verlof toen ik lekker op de bank lag!! Maar hij geeft wel weer veel afleiding, ik kan gewoon op de bank liggen en naar hem kijken als hij speelt, heb de tv niet nodig!!! Je verveelt je nooit met een dreumes!! Zo nu even iemands poepbroek verschonen en in bad doen. Tot later!!!
goede morgen dames! wat kletsen jullie veel.. pfff.. gisteren beschuit met muisjes gekocht... en de versieringen!! leuk allemaal! hihi en dan het commetaar wat je krijgt van mensen die het ziet: oooh.. volgens mij hoef je nog maar even! dorst.. heb ik ook altijd.. en probeer voor dat ik ga slapen niet te veel meer te drinken, maarja heeft toch geen nut! met bijna elke 3uur eruit om te plassen.. draaien van de rug na de zij doet alleen maar pijn in me liezen.. pff gister naar de bios geweest met mijn mannetje, lekker met z'n 2en! op dinsdag krijg je een verrassings film, een film die nog moet uit komen! en met mijn gelukt gister, hadden we een enge.. bleeh.. vreselijk vind ik dat! heb de helft niet gezien! uninvited heette het! en droomde er vannacht van! haha hier schijnt ook de zon! heerlijk! vandaag niks op de planning, moest van de gyn gister meer me voeten hoog houden.
Daggie! Uninvited... die wil ik eigenlijk ook wel zien, maar ik kan gewoon niet meer zo lang stilzitten in de bios... word ik gek! Hij was dus spannend?? hahahhah Leuk man, jij kan al beschuit met muisjes halen!! Geniet nog maar even van je laatste daagjes
**EGO** Gisteren tot 00.15 uur in het ziekenhuis geweest: ik heb pre-eclampsie..... Mijn vk vertrouwde al dat vocht in de voeten niet en mijn bloeddruk was 150/100 en er zaten eiwitten in de urine.....daarbij die hoofdpijn met het paasweekend. Ze was echt pissig dat ik niet had gebeld. Marooz, je had gelijk; ik had moeten bellen, maar omdat de hoofdpijn maandag weg was (lees: minder) dacht ik: ach, komt dinsdag wel.... Maar in het ziekenhuis waren bloedonderzoeken en ctg gelukkig goed. Heb nu bloeddrukverlagende meds. Vrijdag terug. Ben nu "medisch" zoals dat heet en mag niet thuis bevallen..... Ben trouwens erg duf van die meds, gatverbah!
@kroepie niks met vissen! ook niet gebakken op je bord? @harmless hier ook gek van tropische vissen wil alleen geen aquarium in huis! een vijver is genoeg! @kaatje k balen dat alles zo vies is meid! hoop dat je de rest ook schoon krijgt! @rian leuk hoor samen met zus zwanger zijn! @misssz attent hahaha kan ik over meepraten! hier telkens gebeld hoe het gaat ze heeft nu de kleine en ik word niet gebeld en ik word er gek van! en het ergste is dat het hele naaste familie is en dat ik niet meer meetel! @kippie75 lekker dat alles weer goed was! succes met bijlezen! @daggie1984 ja heb stukjes gezien op de tv van de week ik schrok al van de film ieks!!! @zogelukkig meissie toch balen dat je niet thuis mag!!!! kan me voorstellen dat je niet snel gebeld heb omdat je zo graag thuis wil! @koi voor degene die nieuwschierig is staan er foto's in me album van de vijver en vissen!!!!
whow zogelukkig, dat is niet mooi. ik was er al een beetje bang voor, en jij maar stoer zijn!! Hoe voel je je nu? Iets beter met de meds? Wel echt balen dat je niet meer thuis mag bevallen.
Hoi meiden, Ben een paar dagen niet geweest. Heb wel leuke paasdagen gehad, maar ze eindigden wat minder. Ik zal jullie niet lastig vallen met het hele verhaal, maar waar het op neer komt is dat ik (voorlopig) geen contact meer heb met mn zussen. Dit voorval was een maand geleden al aan de orde, maar had het een beetje van me afgezet, zo van ik richt me op mezelf en de kleine in mn buik. Maar helaas denken hun er anders over. Er wordt mij van alles verweten, dat ik alleen maar aan mezelf denk en geen interesse heb in andere personen. Ik vind het nogal belangrijk iedereen in hun eigen waarde te laten, maar dat wordt dus niet in dank afgenomen. Kennelijk moet je je anders voor doen dan je bent om aardig gevonden te worden (volgens hun dan) Ik voel me er flink klote onder. Kan alleen maar janken, want de mailtjes met verwijten houden gewoon niet op. Ik wil zo graag genieten van mn laatste weekjes van mn laatste zwangerschap, maar het wordt me niet gegund. Sorry voor mijn gezeur. Ik probeer zo snel mogelijk weer bij te lezen en gezellig mee te kletsen.
Goeiemorgen! vannacht goed geslapen, kan ook niet anders,w as echt uitgeput van de nesteldrang haha Nu aan het werk, straks de stad in korte broeken halen voor jongste zoon want hij heeft niets meer.......... Nog even meiden, gek idee hoor, realiseer me nu dat het echt niet lang meer duurt en ik eigenlijk nog heel veel te doen heb!! Manadag is daggie iig aan de beurt en verder ben ik zoooooo benieuwd wie er als eerste spontaan gaat bevallen!
@joki, dikke knuffel voor jou, wat shit voor je!ik hoop dat je iemand hebt waarmee je goed kan praten.. ff je ei kwijt.. en dat kan natuurlijk ook hier!!! sterkte!!
@majkuh, ja ik ben ook benieuwd wie de volgende is! we moeten meer pagina's kletsen dames! we liggen achter! haha
sabrina: Het is mijn schoonzus en eerlijk gezegd vind ik er niets aan. Vandaar dat stukje over dat niet attend zijn. Ze is ook heeeeel anders dan mij.
Kl*tespul! "Kan de rijvaardigheid beinvloeden", nou als dat erop staat weet je het wel! Voel me dizzy en misselijk. Ga maar weer even naar bed. Ik hoop echt dat er vrijdag al verschil waar te nemen is! Ik wou die pillen echt niet, maar m'n man is heel boos op me geworden....en dat is ie niet zo vaak! Ik moet wat minder eigenwijs en stoer doen van hem. Jaja...