Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Lekker dat je al muisjes enzo kan halen. Lijkt me toch raar als je weet wanneer het geboren wordt.

Ik ga cakejes maken, van die kleine ronde en daar dan muisjes op doen, had nog een oud pakje staat, roze toevallig, en heb die gebruikt om te proberen, zag er leuk uit. Kan ze op zich wel van tevoren maken, maar weet niet wat het wordt dus weet niet welke kleur muisjes ik moethebben. Pfffff dat is het eerste volgens mij wat ik tegenkom dat jammer is dat ik niet weet wat het wordt.
    Maar ik kan toch ook gewoon die cakejes maken en invriezen en op he moment de muisjes kopen en maken. Of alle bei de muisjes kopen en van allebei wat maken
    naja heb nog even om over na te denken.

2. effe heel snel want meneer ligt nog nie op bed haha

@Zogelukkig : ppfff was er ook al een beetje bang voor! Baal echt met je mee dat het nu medische is want weet dat je daar zo tegenop zag ....
    Ook ik kan er nog niet aan wennen !

@Sabrina : thanks voor de sms vanmorgen hahaa !
    Heb een 20 min. gewandeld maar niks geholpen hoor... de krampjes en ongi gevoel komen en gaan maar meer ook nie...
    Mooie foto's van jullie vijver en vissen!

@Daggie: vind het zo spannend voor je! Denk dat jij de volgende bent en hopelijk volgt de rest daarna snel;)

straks meer reacties als joey op bed ligt!

3. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Ai Zogelukkig da's weer een tegenvaller zeg (alweer). Ik weet hoe graag je thuis had willen bevallen, dus dit zal echt een domper voor je zijn. Hopelijk slaan de medicijnen aan en kom je niet in het ziekenhuis te liggen. Vrijdag dus meer.. Dikke knuffel voor jou.

Ook een dikke knuffel voor jou Joki.. wat jammer dat dat nou moet gebeuren zo in de laatste weken van je zwangerschap. Je schrijft natuurlijk al een tijd hier mee en ik vind dat je juist altijd interesse hebt in anderen. Ik kan me er dus weinig bij voorstellen. Wat naar dat je zo'n stortvloed over je heen krijgt.. juist nu. Kom hier lekker van je afschrijven als je daar zin in hebt en anders gewoon afleiding zoeken.

Rian: ik ga ook cakejes maken met muisjes.. ik heb hier toch maar een pakje roze en een pakje blauwe muisjes gekocht.. het is in principe zo gehaald.. maar ik had ineens zoiets van.. dadelijk beval ik op zondag ;)

Sabrina: erg mooi jullie vijver en de vissen. Ik heb verder niks met vissen.. toen wij op Aruba waren en gingen snorkelen, wist ik ook niet hoe snel ik weg moest komen als er weer een school vissen in de buurt kwam. Daar waren de vissen overigens prachtig van kleur, maar kwamen mij iets te dichtbij.

Ga ff boterham maken.. heb alweer trek!

4. @zogelukkig
    Balen meid dat je nu niet meer thuis mag bevallen... maar volgende keer beter luisteren naar ons *kijkt boos* Gelukkig dat je mannetje zo bezorgd is... ik vind dat ie gelijk heeft.
    En nu lekker slapen jij en rustig aan doen en ik hoop dat de med's snel helpen.
    Dikke knuf voor jou *hug*

@Joki
    Wat is het toch een gedoe met familie zeg...
    Ik vind het echt heel erg sneu voor je. Juist met je zussen zou je het nu zo leuk moeten hebben (tenminste, zo voelt dat voor mij, ik heb nl. geen zussen en ik mis 't best wel)
    Hou je taai lieverd! *knuf*

@Rian
    Die ronde cakjes klinkt goed!
    Ik lust geen muisjes (wel beschuit) dus ik ben nog aan 't nadenken over wat ik ga doen.
    Misschien cakejes met topping (zo'n suikerlaagje)

@majkuh
    Fijn dat je lekker geslapen hebt meis.

@Sabrina
    Op mijn bord vind ik ze prachtig ;)

Hier ff een rondje boodschapjes gedaan... en nu heerlijk genieten van 2 croissantjes in het zonnetje! Straks naar de fysio, dan met mijn meissie naar de beugeltandarts, een rondje stad en streetdance. Vanavond zwangerschapsyoga... hoezo rustig aan doen als je met verlof thuis zit?!

5. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    @ Zogelukkig He bah, jij ook al. Volg goed de adviezen van de
    artsen op en je eigen gevoelens, want het is gevaarlijk
    voor zowel moeder als kind!! Wil je niet bang maken,
    maar wel heel alert! Ik had nl al gelezen dat je niet wilde
    bellen over de paasdagen...
    Heel veel sterkte met alles!
    En luister naar je lichaam!!

@ KOI, Wij hebben ook een vijver vol 'aaibare' koi. Echt super. De grootste is ongeveer 55 cm. Ook zit er een steur van ruim een meter in. Probeer vanavond wel wat foto's in mijn album te plaatsen.

@Joki, Hou je taai meid. Denk maar aan de kleine in je buik. Dat is nu het allerbelangrijkst.

@Beschuit met muisjes...ik heb het ook al in huis. Heb zelfs al de traktaties voor de meiden voor school klaar staan...echt mini babyflesjes gevuld met blauw/witte manna. Zal er vanavond een foto van maken.

Ik kom nu net weer mijn bed uit. Wanneer de kids naar school
    zijn gebracht, kruip ik weer onder de wol. Boven tv kijken, boekjes
    lezen enz. Word idd erg suf van de meds en bovendien mag ik ook niks,
    nog niet een wasje draaien. Moet met de pootjes omhoog. Ik hou me
    hier zo strikt mogelijk aan, want wil het graag nog in ieder geval tot
    volgende week redden. Donderdag wil ik de crematie meemaken en
    zaterdag wordt mijn jongste dochter 7 jaar en daar wil ik ook graag bij zijn. Wil dus geen risico nomen om vandaag (na de controles) weer in het ziekenhuis te moet blijven. Ben daar zoooo bang voor.
    Vanmiddag hoor ik hopelijk meer over het inleiden. Moet er om 14 uur zijn vandaag. Het was de afspraak dat ik in week 38 ingeleid zou worden en als ik voor die tijd zieker word dan halen ze het met een keizersnede. Dinsdag de 21e ben ik 38 weken, dus spannend! Zie er enorm tegenop. Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt, de zwangerschappen van de meiden ben ik fluitend doorlopen en de bevalling kwam na 40 weken zelf op gang.
    Aan de andere kant kan ik niet wachten tot ik de kleine in mijn armen heb, dan pas heb ik zekerheid dat alles goed is. Heb nl 3x een miskraam voor deze zwangerschap gehad. Dus hoop hem snel in mijn armen vast te kunnen houden! Waarschijnlijk volgende week.

6. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Hoi Dames,

Hier weer een rotnacht gehad. Iemand vroeg voor tips? Helaas heb ik de gouden tip ook nog niet gevonden en volgens mij ga ik die ook niet vinden. Ik blijf maar draaien en bij elke draai beweging voel ik me flink rot, want mijn banden doen pijn en ik heb flinke steken bij mijn vagina. Betekend dit dat de kleine dan 'vast' ligt?

Zogelukkig: Oow wat vond ik het rot om je stukje te lezen meid. Ik geef je een hele dikke knuffel en wens je veel kracht toe. Ik hoop dat je vrijdag niet wordt opgenomen en je ondanks de pijn en medicatie snel beter gaat voelen. Hou ons op de hoogte!

Oow meiden wat ben ik toch jaloers op jullie als ik lees dat sommige van jullie nog naar de stad kunnen gaan, of boodschappen kunnen doen :oops: ... ik kan echt niks en verveel me ook echt te pleuris. Alles is al af, gister had ik zo'n last van nesteldrang dat ik de klerenkast van mijn man ben gaan opruimen :( ... terwijl hij juist een sloddervos is en het waarschijnlijk van het weekend weer zo lag voordat ik het heb geordend.

Het enige wat me nog rest vandaag is wat enveloppen te schrijven en verder helemaal niks. Ik heb weer geen flauw idee wat ik voor het avondeten moet maken. Ik wilde het liefst eens een uitgebreide maaltijd verzorgen voor mijn lieve man met een lekker dessert, maar ik heb geen idee hoe ik bij de winkel aan moet komen hahaha!

Daggie: Ik zie dat je uit Limburg komt? Wat leuk zeg ... mag ik vragen waar vandaan? Je mag me ook pb-en :D

Vraagje over dieten:
    Wij hebben een gezamenlijk vriend die graag wat kilo's lichter wil worden. Hij is best flink, je kunt hem vergelijken met Herman den Blijker :p ... maar goed. Hij heeft het Cambridge dieet gedaan en nadat die daar op het juiste gewicht mee zat is hij weer aangekomen na het stoppen ervan. Herbal Life heeft hij ook gedaan en helpt ook niet echt en nu wilt hij iets effectiefs en krachtigs om het liefst zo snel en effectief mogelijk af te vallen (in combi met sporten off course).
    Het is best sneu voor hem want hij is altijd al mollig geweest van kinds af aan, terwijl hij niet iemand is die het aan zichzelf te danken heeft (lees: onverantwoord eetgedrag). Bij hem vliegen de kilo's gewoon heel snel aan.
    Maar hebben jullie een goed/effectief dieet of misschien gewoon tips en advies? :D

7. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Jeetje zogelukkig dat is niet mis, doe lekker rustig aan meis en misschien als de medi aanslaan ben je ook van d emisselijkheid af, heb het hier ook gehad met medi voor blaasontsteking maar na een dag was het misselijk zijn over gelukkig, lekker rusten en hopelijk dat het gauw beter gaat zal voor je duimen, en mannetje misschien wel een klein beetje gelijk geven, is natuurlijk best gevaarlijk zo voor jou en d ekleine en denk dat je mannetje daarom beetje boos is die wil jullie natuurlijk allebij niet kwijt.
    Dikke knuffel voor jou en is idd balen dat je niet thuis mag bevallen.

Joki lekker rustig aan doen voor jou ook en zussen tja je hebt ze neit voor het uitkiezen helaas, die van mij kan ik nu echt heel goed mee, maar heb ook een tijd geen zus gehad door omstandigheden daarom ben ik blij dat ze er nu wle voor me is, en kan begrijpen voor jou dat je daar het omgekeerde van dnekt jij zou ze erbij willen maar hun zijn te eigenwijs en te koppig, denk lekker aan jezelf en die kleine en gooi voor mijn part je mail op negeer dat je je die mailtjes niet aantrekt meis. Sterkte en ook voor jou big knuffel
    ]
    Miranda wens jou heel veel sterkte toe deze komende tijd lijkt me voor jou ook echt niet makkelijk. Geef jou ook een dikke knuffel meis.

En hebben we Marooz vandaag al gelezen? of mamasan? ben nieuwsgierig hoe het met ze gaat. En lijkt me echt raar om te weten dat je maandag die kleine al vast mag houden weet ff niet wie er nu ook al weer maandag een keizersnee heeft sorry :oops: :oops: :oops: schaam me diep maar wel heel erg leuk,

ik kan nu ook echt neit meer wachten tot het zover is hoor wij krijgen vrijdag een echo voor ligging en dan kijken hoe of wat ben zo benieuwd hoe die eruit ziet, en wil ook graag thuis bevallen zit voor mij een reden achter, ik wil mijn bagage met de weeen van me afgooien omdat je door d epijn heen moet ik heb al veel pijn gehad in mijn leven en door de pijn van de beavlling wil ik die oude emotionele bende achter me laten en met een mooie nieuwe beginnen mijn kleine manneke op mijn buik want dat pakken ze me neit meer af. snappen jullie dat een beetje.

8. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Nog even snel wat laten horen voordat ik naar de gyn moet.
    Ben zowaar nrveus en heel benieuwd hoe het er voor staat.
    Het rommelt vanochtend weer aardig, dus ik verwacht wel dat er nog steeds wat gaande is.

@zogelukkig, veel sterkte meid, hopelijk slaan de meds snel aan en ziet het er vrijdag beter uit.

@joki,bah, bah je anders voor moeten doen om aardig gevonden te moeten worden.
    De stoom komt hier uit mijn oren, mensen moeten je maar gewoon nemen zoals je bent,familie of niet.
    Veel sterkte meid!

Ships, schoonmoeders staat aan de deur.
    De rest houden jullie nog te goed meiden.
    tot straks en geniet van het zonnetje!

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

zo, de VK is net weer langsgeweest. wat heerlijk die huisbezoeken! Mijn buik is een beetje beurs omdat ze heel lang bezig waren met voelen hoe ie lag... eerst de stagiaire en toen de VK zelf. Er wordt hier nog ruim gedraaid. Het hoofdje lag gelukkig nog wel naar beneden. Eerst dachten ze dat ie 'back to back lag (dat is vervelend bevallen met rugweeen enzo) maar kwamen uiteindelijk tot de conclusie dat ie toch met de rug voor lag maar nu over rechts ipv links vorige week. Van al dat gedraai in mijn buik krijg ik ook zoveel harde buiken....
    Ook wat eiwitten in de urine dus moet uitkijken voor blaasontsteking... Verder alles goed, dus we wachten af...

Zogeukkig, goed naar je man luisteren en voorzichtig zijn met jezelf he!!! Vervelend dat die medicijnen je slechter laten voelen. Maar het is wel voor ou en de baby's gezondheid en dus belangrijk!!

Webmiertje ook sterkte, hopelijk kun je snel bevallen en is het voorbij.

Kroepie, jij bent nog lekker bezig he!

Joki, wat klote van je zussen.... en net nu!

Attent, tja, mijn familie is ook niet altijd even attent. mijn broertje is van het type dat je verjaardag vergeet enzo... maar verder weet ik dat ze veel om me geven maar gewoon niet zo goed zijn in dat soort dingen. Mijn vader belt mijn broertje en zus de dag voor mijn moeder jarig is als herinnering!!

zonstraal, ik heb dat ook die steken, en mijn VK zegt dat dat is als de baby je schaambeen een beetje uit z'n verband duwt. vervelend maar niet gevaarlijk. Kun je geen boodschappen laten bezorgen ofzo?

DIeten weet ik niet veel van. Ik ken iemand die doet het 'eet de helft' dieet, dus je mag alles maar moet de helft nemen, hahaha. Dus als je normaal twee koekjes eet nu een. Et cetera...maar ik denk dat het beste is weinig snoepen, veel groente en fruit, goed je maaltijden eten zodat je niet snackt en veel bewegen. Maar dat weet iedereen wel tegenwoordig... Ik ben 'gelukkig' gezegend met een dysfunctionele stofwisseling zodat ik niet snel aankom...

Ria, spannend zo'n liggingsecho.

10. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @rian ow oke jammer is wel leuk over baby's kleppen!hier gaan we ook alvast muisjes inslaan!

@zogelukkig ja kan me voorstellen dat het klotespul is als dat erop staat!

@marloes22 graag gedaan meid!
    jammer dat het niet geholpen heeft! ach het komt wanneer het wil!

@kippie75 hahaha ik had eerder ook niks met vissen wat ik durfde zelfs de zee niet in en nu nu ben ik er niet uit weg te slaan!

@kroepie hhahaha ik ook heerlijk zon visje! kan me niet voorstellen dat sommige mensen niet van vis houden!

@webmiertje ow een steur erin! ben benieuwd na de foto's.
    hoop dat ook alles goed is bij je en dat je volgende week ingeleid word! ik duim voor je meid!

@zonstraal heb je geen auto meid? heb je geen puf meer om wat te doen?
    ik heb een eigen dieet ontwikkeld! ik heb 90 kilo gewogen. heb ook alles geprobeerd maar niks werkte!
    het is een kwestie van je eetpatroon aanpassen! ik ben zelf ook geen flinke eter maar het zit hier in de familie zijn we allemaal mollig!
    zelf heb ik het volgende gedaan! sochtends yoghurt met creusli.
    smiddags 2 sneetjes brood.
    avond gewoon warm eten.
    heb er opgelet dat ik niet snoepte tussendoor dus tussen ochtend en middag en middag en avond nam ik steeds 1 stuk fruit!
    heb ook erg gelet dat ik niet ging snoepen en niet te veel suikers in de producten.bv is de yogurt te zuur pak dan zoetstof inplaats van suiker. en neem vetarm vlees en beleg!
    in het weekend nam ik 1 schaaltje met chips was voor mij een beloning en kon er een volle week tegenaan.
    dit heeft bij mij geholpen en viel 1 kilo in de 2 weken af!
    je zou denken is niet veel maar beter zo dan het eraf vliegt!
    tip ga lekker lopen! wandelen! sporten! veel bewegen.
    ik ga na de zwangerschap ook weer beginnen hiermee want wil alles weer kwijt!

ga na het berijkte punt niet verder op je oude patroon maar pas het aan.
    want anders is alles voor niets geweest.
    hoop dat je er wat aan hebt.

@ria32 daggie heeft de ks!

@mamasan succes bij de vk!!!

@kaatje k lekker dat alles goed was meid!

hier zit ik lekker in zon te genieten heerlijk weer is het vandaag!

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heeey stelletje kletskonten!!!

Jemig, wat zijn jullie erg!! Kunt wel merken dat ondertussen de meesten van jullie verlof hebben ;) haha... :D
    Dit kan ik echt niet bijbenen!! haha... :) Willen jullie een record aantal pagina's halen ofzo in een korte tijd?! ;)

Zou ff in groep gooien hoe het hier is, voor de nieuwsgieriggen onder ons: Hier gaat t best goed eigenlijk sinds ik verlof heb! Vind het heerlijk om gewoon lekker aan te kunnen rommelen en ben nu ook bijgekomen van alle werkstress (die ik achteraf gezien best wel had, maar niet wilde toegeven.. hihi..).
    Heb afgelopen week veel last van harde buiken en krampen, maar niets wat doorzet! (Heb vandaag besloten dat ik ga bevallen na koninginnedag! haha.. kan ik tenminste die dag nog wat leuks doen!! :D en me nu niet gaan uitmaken voor mafkees hoor! ;))

Bij de controles was elke keer alles goed! Kindje ligt volledig ingedaald en vast en is, volgens de vk, helemaal klaar om te komen!! (spannend!!)

Mn voetjes beginnen trouwens mooi dik te worden ondertussen, hebben jullie daar ook zo'n last van?!

Verder helemaal niets te klagen hier! Ga zingend de laatste weken door!! (is wel eens anders geweest.. :()

Tot gauw meiden!!

12. @kaatje
    Ja, ben nog best lekker bezig. Besef me ook goed dat ik nog mazzel heb en dat ik nog leuke dingen kan doen zoals de stad in enzo. 't Is wel zo dat ik dan 's avonds overal pijn heb, maar dat heb ik er nog wel even voor over :D

@Zonstraal
    Heb echt met je te doen hoor, dat je niet meer weg kan.Moet er niet aan denken dat ik steeds anderen moet vragen voor de boodschappen enzo. Vind het zelf veel te leuk om rond te neuzen. *Knuf voor jou*

@Remmar
    Ben hartstikke blij voor je!

@Vissen
    Ik ben echt neit bang voor vissen hoor... in Egypte ook heerlijk wezen snorkelen, prachtig! Maar ik hoef ze niet als huisdier. Waarschijnlijk een trauma opgelopen vroeger van die ene zielige goudvis in z'n kommetje hahahha

@Dieet
    Magere producten
    Fruit als tussendoortje
    Veel groene groente, mager vlees en niet teveel rijst/aardappels/pasta
    In het weekend 'belonen'
    Veel water drinken
    En sporten... hardlopen bijv.
    Dat is wat ik weer ga doen na de bevalling. Heeft me ook al eerder geholpen.
    Vooral het hardlopen is iets waar ik heel erg naar uitkijk. Zal wel weer bikkelen worden als ik ga beginnen (in het begin is het ook echt niet leuk) maar als het ritme er weer in zit is het zooooooo fijn :) En de kilo's vliegen er af. En na verloop van tijd vliegen er geen kilo's meer af, maar wel cm's!
    En ik ga weer gewoon naar yoga voor mijn mentale conditie.

Zo, heb ff in de zon gezeten, maar ben nu al rood!!
    Heerlijk

13. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Remmar: Jaaaaaaaaaaaaaaaa ook 'gaan' voor mij ;)

Hmm begrijp ik het goed dat er 1 geplande keizersnee afgelast is?? Marooz??? Is je kindje gedraaid??? Sorry hoor dat ik naar iets vraag wat waarschijnlijk al verteld is.

Muisjes: Hier ook al blauwe muisjes in huis. Wij gaan ook voor de cake met slagroom en muisjes. Vorige keer prima bevallen.

@Zogelukkig: He balen meid. Maar het is voornaam dat je straks je wolk van je baby kunt vasthouden en dat jij en je kleine beide het beste 'eruit' komen. Dan maar niet thuis. (Wel dikke knuffel aan jou!)

@Joki: Nouja wat K zeg. En dan net nu. Vervelend voor je. Je hoopt dat vooral je familie echt er voor je is en dan zijn het je zussen die... tsss nou dikke knuffel hoor meid!

@Mamasan: Ja daar ben je, nogsteeds rond dus. Goed hoor....

Ik zou haast gokken dat zogelukkig de 'volgende' gaat zijn. Hoop het niet maar klinkt een beetje zo.

Manlief is de volgende week aan het volplannen merk ik. Dus ik beval lekker voorlopig niet... HAHA

14. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Oke dank je wel Sabrina :D :D

Daggie heel veel s6 as maandag met de keizersnee hoop dat het vlotjes verloopt en dat je gauw die kleine in je armen mag hebben, dan komt het lekker genieten van die kleine. \:D/ \:D/

15. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg

ikke!
    maarja, als hij gedraait is, gaat het niet door..zou ik denk ik wel teleur gesteld zijn.. want je gaat ervan uit dat het dan zover is!

zijn voetje is ingedaald, dus denk niet dat hij nog draait!

@zonestraal, heb ook last van steken.. en soms schopt hij daar onder ook!

16. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    thanks meis!

17. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    oH er wordt echt ongelovelijk veel gekletst, kan het niet bijbenen hoor.

Dieeten: mijn laatste dieet was dat van sonja bakker. Beviel me op zich goed. Heb toen wel her en der dingen aangepast, brood ipv crackers. Maar het belangrijkste is dat je je eetpatroon aanpast en meerdere keren op een dag eten zodat je het motortje brandend houdt. :D

Hier krijg ik nu regelmatig opmerkingen van Goh wat ben je gegroeid, je hoeft niet lang meer zeker. WAT nog 6 weken, nou dat wordt nog wat. Zit je al aardig in de weg zeker.
    Dat soort opmerkingen kan ik dus helemaal niks mee :rolleyes: Vind het zelf namelijk best meevallen. Ben nu 13 kilo gegroeid en hier zie ik soms buiken vvorbij komen dat ik denk van ppff. Maar ik zal even wat foto s in mijn album plaatsen. Ben wel benieuwd naar jullie mening eigenlijk.
    Vanavond weer voor controle, dan zal ik de vk ook even vragen.

18. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Nou foto s in album geplaatst.
    Goh Daggie maandag al, spannend hoor. Ik zou jou foto s even begluren maar helaas geen foto s. hihi

19. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Ow ik lees slagroon, ook makkelijk. Ik had glazuur gemaakt van poedersuiker. Maar dat was toch een hoop werk. Bak je de cakejes zelf of koop je ze zo?

Denk dat ik dan ook maar beide kleuren muisjes koop. Ben niet zo gek op muisjes, maar hoort erbij he. En op cake vind ik het wel leuk.

Ben in stad geweest, had alleen maar heel kort dus ben niet bij hema geweest. Je kan toch ook online kopen bij hema? Misschien dat eens proberen.
    Ben wel bij bristol geweest. Was een tijd geleden. Is niet echt mijn winkel, maar het was helemaal veranderd. Leuke kleding en accesoires. Heb een tas (de honderdste), een zonnebril, een riem (voor straks weer) en 2 shirtjes ook voor na de bevalling. Heb namelijk weinig zomerkleding en wil niet de eerste weken in oude winterkleding lopen. Wel een beetje netjes. De shirts zijn wat wijder bij buik, dus als er een blubberbuik overblijft, kan het wel. Broeken durfde ik niet mee te nemen. Weet ook niet wat ik straks fijn vind en heb nog wel wat leuks van vorig jaar.
    Wel leuk weer eens kleding te kijken voor je gewone lijf. Weet ook wel dat ik dat gewone lijf niet zomaar terug heb, maar dan is die buik tenminste weg.
    Voor ik zwanger was, was ik ook niet mager, maar is toch anders dan met een zwangere buik.

20. Remmar: Fijn dat je je zo goed voelt nu! Dan is het nog effe vol te houden he ;) Nou ben benieuwd of de kleien gaat luisteren en na koninginnendag gaat komen :D

Daggie: Vind het heel spannend voor jou! Ben zo benieuwd!

Zonnestraal: ik had dat 2 weken geleden echt heel erg een aantal dagen...
    Veel last van steken en een pijnlijk schaambeen.
    ik had het omdat de kleine aan het indalen was!
    sinds de kleine ingedaald is en in het bekken vast ligt geen alst meer van gehad.

muisjes: Yup hier ook al 2 pakken beschuit en muisjes in huis :D

Joki: ppff wat vervelend allemaal... En idd net nu! Misschien maar beter ook dat je ze nu even niet ziet al had je natuurlijk liever anders gehad! Zorgen en stress is ook niks nu!

Harmless: hahaha je man is dus nog volop aan het plannen ... hier ook hoor!
    Lijkt wel of de mannen gewoon de grens van 40 weken aanhouden #-o
    eroverheen kan maar eerder neej daar denken ze nie aan...

kroepie: Let je een beetje op met die zon ??? En vooral nu zo na de middag!

Sabrina : ja klopt het komt wanneer het komt! Maar met zo'n ongi gevoel en krampen kan ik niet stil gaan zitten want dan lijkt het wel of het erger wordt omdat je erop let ;)
    Dus dacht ga een stukje lopen en we zien wel... Zeggen ook wel eens dat juist beweging het op gang kan brengen ...

Webmiertje: Ook al japanse koi's! Leuk joh dat er nog zoveel zijn hier haha
    en is het de hobby van jullie mannen en genieten je mee of ook een beetje gezamelijke hobby ?
    Ben benieuwd naar de foto''s ;)

Kaatje: Fijn dat alles geod was! En wat een service vk aan huis :D

mamasan: Sucses bij de gyn vanmiddag! Laat je ons nog effe iets weten ?

Nou hier vanmorgen ook weer wat gerommel gehad maar dat is nu weg...
    zoonlief ligt op bed en hopelijk pit die lekker effe door.
    Kan ik zo lekker effe op men lounche bed in de zon weg dutten ;)

koi: zoals ik al had verteld hebben wij ze ook! Het begon met een kleine vijver met japanse koi... Maar toen we gingen verhuizen en een grote tuin kregen hebben we het meteen goed aangepakt haha
    Zijn vorig jaar begonnen aan de vijver en zijn nu bezig met de afwerking!
    Hebben natuurlijk stil gelegen met de herfst/winter!
    We hebben een grote bak/vijver in de garage waar ze al die tijd gezeten hebben.
    Ze zitten nu sinds een week in de vijver ... zijn nu bezig met de afwerking!
    Natuursteen zit er op 1 kant bijna helemaal tegenaan nu en de bovenrand wordt van zwart/grijze japanse natuursteen!
    Zal ook wel een paar foto's plaatsen van onze vijver al is hij nog niet helemala af!

Deel Deze Pagina