Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Goedemiddag,

net met vriendinnen en kids naar de speeltuin geweest en mijn mannetjes was zo moe en nu wil hij niet gaan slapen grhhhhhh.

Ben zelf moe duik direct mijn bed in!!!!!

Ik krijg een groei echo ivm grootte van het kind. bij mijn eerste kindje zaten ze op schatting 3000gr en toen hij geboren werd woog hij 3780gr. Nu ligt deze voor op mijn 1e en ze willen me geen 41 weken laten lopen als het ruim de 4000gr in gaat ook ivm vocht was de laatste weken bij mijn vorige zwangerschap echt niet leuk meer en het begint nu weer op te spelen. Nou is een kindje van boven 4000gr geen probleem ben zelf maar een kleine en dat ze het op gang gaan brengen met 40+ vind ik geen probleem!!!

groetjes Colin

2. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    heb wat foto's weer in het album gezet... :)

3. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Dames even snel een vraag over de CRECHE

Hoe hebben jullie dat geregeld? Het schiet me namelijk nu pas te binnen dat wij dit niet hebben geregeld :( ... op zich geen ramp, omdat ik mijn uren kan invullen hoe ik het wil na de bevalling. Maar er zijn ook dagen dat mijn man en ik beide moet werken en oppas hebben we hier niet in de buurt.

Ik heb mijn schoonouders wel maar daar wil ik de baby liever niet naar brengen. Ik zal het dan niet met een gerust hart achterlaten. Vele van jullie zullen wel denken :( : maar het gaat niet om mijn schoonouders zelf (echt lieve mensen) maar om de personen die daar in en uit komen lopen. En natuurlijk de regeltjes en normen en waarden die hun gaan hanteren, zullen flink anders zijn dan die van mij en mijn man.

Kun je bij een creche ook gewoon aangeven wanneer je die week er gebruik voor wilt maken? Of werkt dat niet zo? En hoe zit het met de kosten kun je dat via het werk weer terug declareren? Pff, hoop dat iemand hier meer vanaf weet :D

Nu ga ik echt een boterham smeren en dan spreek ik jullie vanmiddag weer!

4. Heb ook even wat foto's geplaatst!

Van mijn bolle buik ...
    Koi en vijver
    Gezinsfoto's sessie met joey

:)

5. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

zonstraal, ik weet niet waar je woont, maar veel creches hebben een wachtlijst. Een vriendin van mij kon niet werken omdat die anderhalf jaar was. Dat is extreem, maar wat ik van mijn vriendinnen hoor moet je rond je derde maand uiterlijk wel opgegeven zijn. Maar dat is de randstad, ik weet niet waar jij woont... hoe het geregeld wordt verschilt per creche. soms moet je vaste dagen, soms zijn ze flexibel. Gewoon even informeren dus in de buurt maar wacht niet te lang!! Wat betreft geld enzo terugclaimen moet iemand uit neder;and maar antwoorden, dat is hier allemaal anders denk ik. Je kunt ook een combi doen van (schoon)ouders en creche. Zelf heb ik een oppas aan huis (1 dag) en creche (3 dagen). Een oppas is soms flexibeler. Ik heb een creche gehad die heel makkelijk is waar je dagen steeds kan ruilen, en nu heb ik een andere waar je vaste dagen moet en heel moeilijk kunt wisselen....

Marooz, what's up babe??????

whoh, wat zijn ze groot die koi MArloes! dat iedereen opeens aan de koi is! ik had nog nooit eerder iemand gehoord en nu lijkt het net of iedereen ze hier heeft!

6. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Leuk die foto s Daggie en Marloes.
    Als ik het zo bekijk ben ik ook vrij normaal. Ik ben denk ik zoiezo wat steviger en kleiner dan jullie dus lijkt het ook al gauw anders he.

7. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Zonstraal: Wij hadden vorige keer 'dat probleem'. Veel te laat gedacht aan chreche. En met spoed opgegeven. Ondanks dat ik ze 5 maanden gegeven had kreeg ik pas na 6 maanden bericht dat ze mijn aanvraag in behandeling hadden. :confused: Nou toen had ik al wat anders geregeld. NEway wat bij ons in de buurt =
    1 'reguliere' kinderopvangorganisatie (sks) - Deze heeft creches, psz etc. Echter moet je van te voren opgeven welke dagen en uren en die huur je dan gewoon. Nou hier wisselende diensten, dus geen optie. Daar hadden ze 1 chreche voor bij het z-huis maar daar had z-huis personeel dus voorrang.
    2de optie was opvangouder. Meeste opvangouders hebben ook liever vaste dagen maar zijn doorgaands wel flexibeler. Wij hebben via een alt. opvangbureau een super oppas gevonden! (We hebben dat via een alternatief bureau gedaan omdat deze onze aanvraag vrijwel direct in behandeling namen) Bellen en ze staat op de stoep zeg maar. Opvang bij ons of haar thuis alles is mogelijk. Maar dus ook (ivm mijn reizende man) avonduren en soms nachten. Geen probleem. Nadeel is wel dat Toon dus minder dan chreche kinderen in contact komt met kinderen. Maarja daarvoor ga ik met hem naar een alt. psz, zwemmen, peutergym etc.

Vraag is dus eigenlijk wat willen jullie:
    -Vaste uren/dagen/dagdelen
    -Meerdere kindjes eromheen (zelfde of andere leeftijden??)

8. Cleo79

Cleo79 Actief lid

3 mrt 2009
    123
    0
    0
    Groningen
    Hoi Allemaal, heb de laatste bladzijdes nog even door gelezen om weer een beetje bij te zijn en zo te zien is er verder nog niets bevallen?

Als ik het zo een beetje door lees kon Marooz of anders Webmiertje wel eens de volgende zijn.

Gelukkig kan ik nu even weer achter de compu, mijn moeder is er vandaag lekker al de hele dag en dat is voor een dagje heeeeeeel erg lekker, vooral omdat al mijn energie momenteel naar de meiden gaat.

De BV gaat momenteel heel goed, we hebben een ritme te pakken al zitten ze gemiddeld nog op zeven/acht voedingen per dag, vanaf volgende week gaan we afbouwen naar zes/zeven voedingen per dag en een enkele keer gooien we er eens een fles tussendoor met BV.

Inmiddels zit Chiara op 2900 en Charissa is ook al bijna 2700 gram, hoe lang ze nu zijn weet ik niet, maar maat 50 zitten nog steeds erg ruim, jammer genoeg kan ik zelf geen foto's maken, moet nodig eens vragen of mijn zus langs wil komen met haar camera, wel heb ik afgelopen maandag nog een hele lieve gemaakt met mijn mobiel, Charissa links en Chiara rechts in hun rompers (het is hier erg warm onder het platdak)

En nog een nieuwtje, omdat C hier twee weken is geweest ipv een weekje zoals gepland, hebben we besloten dat ik samen met de meiden eind april of begin mei een paar weekjes daarheen gaan, kan nog mooi binnen mijn zwangerschapsverlof en het is daar dan nog niet bloedje heet, bovendien kunnen zijn ouders en zijn broers en zusje (plus de rest) de meiden ook zien, best eng, want ik ken zijn familie verder niet op zijn zusje na, maar goed, het is nu wel familie, nu alleen nog even uitzoeken hoe ik dat het beste kan aanpakken met de meiden.

@ Creches, de meiden komen hier straks in een babygroep terecht met alleen maar kindjes tot een jaar, maar ik heb wel als voordeel dat ik vaste dagen werk.

9. Ohhh wat leuk van je te horen!
    En wat een super knappe meiden zijn het.... Vind het zo'n mooie foto!
    Zo lief hoe ze liggen haha

Fijn dat verders met jou ook alles goed gaat!
    En wat super leuk dat je naar daar gaat joh!
    ook wel spannend natuurlijk aangezien je zijn familie nog niet kent maar ook wel heel bijzonder....
    Wens jullie echt alle geluk!!!

10. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Met die chreche zou ik inderdaad opschieten. Ik heb me opgegeven toen ik een week of 8 zwanger was en heb nog geen bericht dat er binnenkort plek is. Vriendin werkt op die chreche en er staan 90 kindjes op wachtlijst. Enorme wachtlijsten dus. En ik woon nog maar in een dorp. Wel een groot dorp, maar toch.
    En de kosten. 1 derde moet je zelf betalen, 1 derde je werkgever en 1 derde krijg je terug van de belasting.
    Zo heb ik het begrepen in ieder geval.
    Wel wordt hier zoveel gebruik van gemaakt, dat de regering bezig is met meer eigen bijdrage, dus werkgever en belasting minder betalen, jij meer.

Groetjes Rianne

11. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Wat een lieve foto cleo. Fijn dat ze het goed doen.

Ennuh meiden, toch apart dat er ook zo`n kindje in je buik zit.

12. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @cleo

wat leuk om van je te horen!! zo te horen gaat alles super bij jou! leuk zeg! geniet van de kleintjes!

13. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Start pagina 778 :(

Veel sterkte ivm je opa. Dikke knuffel. Net gelezen dat je opa overleden is, mijn innige deelneming.
    Wel raar dat jullie op een zondag naar het ziekenhuis kunnen voor een controle.

@marooz: toch leuk om te horen dat je nu minder last hebt van je ventje met dat hij eindelijk goed ligt. Hoop voor jou dat alles op een natuurlijke manier kan gaan hoor.

@Daggie: hoe was de ctg? goed dat alles ok was. En nu aftellen tot maandag, dat is er zo!
    Ook al zo'n mooie buik.

@kaatje k: gelijk heb je, we lopen allemaal moe nu en het is zeker geen verplichting om op iedereen te reageren (behalve als je dat zelf echt wil natuurlijk ;) ).

@dancevalley: mooi kamertje! Leuk met die vlindertjes.
    Vind je buik nu ook niet mega hoor, wel een mooie buik.

@colin: tof dat je verlof ingegaan is. 12kg is netjes toch, ik ben er nu 13 bij en zit op 33 w en 3 dagen

@majkuh: oei meid, niet leuk dat je er door zit, maar kan er wel goed inkomen hoor. Relatie met m'n moeder is ook niet echt goed, maar helemaal niets meegemaakt zoals jij. Het is goed dat je er over kan praten en het niet opkropt. Hopelijk voel je je snel beter en denk aan het feit dat je een fantastische man hebt nu en een fantastisch gezin. Dikke knuffel

@mamasan: duim voor je meid, sterkte!

@kroepie: leuk kamertje, komt me zo lekker vintage over.
    2 juni je verjaardag, ik ben 17 juni jarig, dan ben jij ook een tweeling van sterrenbeeld :D
    Lief van je man dat hij zich laat opereren hé.
    Zo'n lief beentje :eek:
    Yep, dat zweten heb ik ook tussen mijn (.)(.). En bij het draaien dito.

@JoMi: heb naar het filmpje gekeken en vond het fantastisch, kreeg er gewoon een warm gevoel bij.

@ZonStraal: leef met je mee, het zal niet gemakkelijk zijn om met zo'n verlies om te moeten gaan. Doordat je nu zo dicht staat tegen de bevalling zal alles nog eens versterkt worden qua emotie, maar ik vind je super sterk en heb bewondering voor jou.
    Mooie buik hoor :)

@sabrina: bij mij mag je ook eens pendelen hoor om te kijken wanneer ons dochtertje zou komen :D

@MisssZ: slapen lukt nog vrij aardig, wel wordt ik steeds wakker bij het draaien omdat dat zo moeilijk gaat, slaap dus ook niet meer door hoor.

@Remmar: hé, dat is ook lang geleden. Alles goed, en toffe banner!

@zogelukkig: spijtig dat je nu medisch bent, dikke knuffel

@Joki: dikke knuffel meid, dit kan je wel missen als de pest nu.

@Marloes22: mooie buik hoor.

@Cleo: je meiden zien er fantastisch uit, ik kan niet wachten op mijn meisje

vermoeidheid: voel me af en toe wel moe, maar moet zeggen dat ik nog vrij veel energie over heb. Maar ik ben dan ook bij de late mei-mama's hé ;)

liggingsecho: die kreeg ik hier wel standaard hoor. Vanaf week 32 kijken ze hier al en dan wordt op week 36 nog eens gekeken.

Ik ben het nog niet moe hoor, geniet nog volop van onze kleine meid in m'n buik. Voel de ongemakken wel, maar van mij mag ze gerust nog een tijdje blijven zitten :D

Pffffffffff, ben eindelijk bij, heb wel moeten bijlezen tussen m'n werk door, maar het is gelukt. Tja idd, de meiden die thuis zijn schrijven er nogal op los :D

Dit weekend ben ik aan onze suikerbonen begonnen en ben best tevreden, zal er later nog een foto van online plaatsen.

Voor de rest niet veel nieuws, buiten dat alles goed gaat en ik niet te veel last heb.

Doei

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemiddag alllemaal,

Hier even een ego van mij.

Gisteren is het aardig gelukt allemaal met de laatste dingetjes van de babykamer. Alles staat nu op z'n plaats volgens mij. Vluchttas en maxicosi staan op de laatste kleine dingetjes na ook klaar ( wel klein lijstje erin wat nog in de tas moet, zoals telefoonlader enz. ), maar dat kan pas als we hem nodig hebben.

Ik heb sinds gisteren regelmatig pijnlijke harde buiken en kan ook niet zo makkelijk meer staan, zitten en liggen. Ik denk dat het echte voorwerk bij mij ook is begonnen. Eergisteren natuurlijk al mijn slijmprop verloren. Vanochtend nog contact met het ziekenhuis opgenomen, want ik zag in het foldertje staan bij verlies slijmprop altijd telefonisch contact op nemen met ziekenhuis en heb overleg met verloskundige van het zkh. gehad. Maar ik hoef nog niet langs te komen. Er zit te weinig regelmaat in. Dus ik mag als het niet verandert gewoon vrijdag komen bij mijn afspraak bij de gynaecoloog.

Ik heb vannacht ook heel erg slecht geslapen, zo'n last van pijnlijke harde buiken en last van mijn heupen. Ik heb denk ik vanacht maar 3,5 uur geslapen. Vanmiddag kon ik ook maar een uurtje liggen en toen alweer teveel pijn, dus dan maar weer rustig aan wat doen.

Ik ga nu douchen en zo eten klaar maken. Mijn mannetje komt zo het nu lijkt 17.45 thuis te eten ( heb nog niet gehoord dat het niet lukt, anders mag hij zelf eten opwarmen ). Ik heb om 19.00 weer zwangerschapsyoga, ik denk dat dit mijn één na laatste keer is. Heb nog tot en met volgende week betaald, maar vorige week was het eigenlijk al teveel. Ik ben bang dat ik vanavond ook bijna alleen maar pijn en harde buiken heb, is nog even afwachten. Maar als ik hier alleen al opsta heb ik er al last van.

Oh ja, ik had afgelopen week nog wat foto's in mijn album gezet. Ook van de hond en de kat.

Vanavond kom ik denk ik na yoga nog wel even bij lezen.

Iedereen voor straks eet smakelijk en een fijne avond.

Liefs JoMi

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Guttegut....

Net wakker en voel me zo stoned als een garnaal (althans, ik denk dat dat zo voelt :( ).
    Mag ik nu fijn de tweede pil, joepie!
    Ach, ik kan nu tenminste echt niks meer dan in de pyjama hangen...

@Colin: zo zie je maar weer dat niet alle gyn's hetzelfde zijn!
    De mijne vindt 8 pond zeker niet groot en zelfs met een geschat geboortegewicht van 9/9,5 pond wil ie het nog niet hebben over inleiden! Hij zegt dat je beter rustig en natuurlijk kan ontsluiten als je een grote baby verwacht.
    Inleiden is trouwens geen pretje hoor.

16. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Goedemiddag lieve meiden!

Ik heb gezien dat mijn stalkertje sabrina al even had gemeld dat ik nog niet bevallen ben! :) Helaas... hahahaha Ik begin gewoon te wennen aan die pijnlijke buiken joh! :(

Vandaag wel even met gyn gebeld, en ik mag vanavond een temazepam nemen om te slapen, ze zei "zo kan je straks de bevalling niet eens meer aan! We moeten vrijdag maar eens even zien!" Ehmm... ok!!! hahahaha :) Ben benieuwd wat ze daar mee bedoelde, maar dnek dat ze iig inwendig gaat kijken hoe het ervoor staat... volgens mij zei sim al dat er toch wel meer ontsluiting moet zijn zo onderhand, nou inderdaad let's hope so!

Ok genoeg over moi! Ik zal er eens een venstertje bij openen, want zag zelfs onze verloren Remmar weer voorbij schieten, dus ik wil wel even zoveel mogelijk op iedereen reageren! :D

@Oem; Doe je rustig aan meid? Luister goed naar je lichaam heh?
    @Marloes; ook al rommel de bommel.. van wandelen kan het opgewekt worden inderdaad dus ik loop me met mijn beurse bekken elke dag te pletter! hahaha
    @Kroepie; ik kan ook echt niet meer op de bank zitten hoor! Dan zit ik me een breuk!
    @kaatje; ik weet precies wat je bedoeld met beurse buik, en rommel de bommel! De beeb draait hier alleen nu wel echt minder, zegt trouwens niets heh, kunnen tijdens de bevalling zelfs nog om hun as draaien!
    @Rian; 29 april is wel een mooie datum! Zo vlak voor koninginnendag! hihi Nou wie weet!
    @kippie; bij mijn vriendin daalden ze pas tijdens de weeen in, dus geeft niets meid, beetje opletten als je vliezen breken, maar meestal zakken ze dan gelijk een stukje naar beneden hoor! Mooi dat verder alles goed is met de beeb!
    @daggie; je kan zelf misschien wel voelen hoe de baby ligt hoor... tipje? Ga op je rug liggen, met je benen omhoog getrokken (gebogen) dan kan je helemaal onder in je buik, bij je schaambot voelen of er iets hards ligt... vaak kun je voelen of dit bol is of dat het onregelmatig is... bol is een hoofdje en onregelmatig voetjes en beentjes... het is een tipje!Maandag is wel snel heh??.. spannend!
    @zogelukkig; lieve meid, dus toch... verbaasd me idd niets maar is wel even schrikken heh... rustig aan doen meis, en hoop dat je wat minder last van de medicatie hebt. Hele dikke knuff!
    @joki; voor jou gewoon een hele dikke knuffel, wat een timing dit zeg... vind het heel naar voor je meid.
    @webmiertje; nog heel even volhouden, en dan heb je het gehad... oh ja en op je strepen gaan staan hoor, genoeg is echt genoeg... dikke knuff
    @zonstraal; ik heb als dieet het zwanger zijn, ik had echt enorm overgewicht voor de zwangerschap maar denk dat ik straks in totaal dikke 20 kilo lichter uit de strijd kom! hahaha Nee maar serieus ik vond sonje altijd goed te doen, maar gewoon gezond gaan eten is het aller beste...en meer bewegen... al ben ik daar zelf niet so'n ster in!
    @Ria; veel plezier met de echo vrijdag! is altijd leuk om de kleine weer te zien!
    @mamasan; hoe is het met je?? Hoe was het bij de gyn?
    @Remmar; welcome back! ;) Dus wel wat gerommel maar het gaat verder gewoon super met je! Goed om te horen! Tjah dikkere voetjes, met dit weer wil dat wel heh? Ik heb er echter geen last van gelukkig!
    @Sab; en heb je de camera gekocht? Vind je gestalk wel leuk hoor! Mijn man moest ook heel erg lachen vanochtend! Toen het geluidje ging, zei ik gelijk "sabrina.. wedden!"En jawel hoor!
    @maaike buddy buddy!; gewoon een dikke knuffel! ;)
    @cleo; oohhh SMELT ZWIJMEL!!! Wat een schatjes!!!
    @jomi; moet je altijd bellen als je de slijmprop verliest joh? Goh dat is hier iig niet protocol, jakkes dat je zo slecht slaapt.. hoop dat aankomende nacht beter gaat!

Zo volgens mij ben ik nu weer bij, meiden die ik niet genoemd heb, sorry.... ben tijdens het typen van dit berichtje 3 keer door een pijnlijke buik gestoord... :x Meiden ik ga even wat eten maken, en weer hopen dat de baby misschien vanavond wel zin heeft om te komen! hahah

Meld me vanavond vast wel weer eventjes!

Dikke knuffel!

17. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Wat een heerlijk weer zo he. Wat is dit genieten zeg. Ik ga nu snel eten maken en dan kom ik vanavond weer even loeren

18. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Hoi Dames,

Cleo: Wat een lieve foto!

Ria: Zeker apart zo'n baby in je buik :D

MissZ: Geweldig weer, ik ga ook zo eten klaar maken en dan lekker even bank hangen ofzo :D

Marooz: Het blijft spannend bij je ... ik hou het netjes elke dag in de gaten :D

Creche: Iedereen die heeft gereageerd dank jullie wel! Ben bang dat wij vet TE LAAT zijn. We hebben het er nooit echt eerder over gehad, omdat we eerst wilde kijken hoe het met deze zwangerschap en controles zou gaan voordat we dingen gingen regelen. En voor we het weten zijn we alweer de 36 weken gepasseerd :D

Ik ga 3 dagen in de week werken straks (dit zullen voornamelijk de vrijdag, zaterdag en zondag zijn) en mijn man gaat 36 uur werken in de week. Omdat mijn man op vrijdag halve dag werkt, hoef ik net geen opvang te regelen. En het weekend kan mijn man oppassen natuurlijk.
    Maar omdat ik met mijn beroep 7 dagen in de week beschikbaar moet zijn, komt het ook wel eens voor dat ik door de weeks moet werken (gezinsgesprekken, overleggen, vergaderingen, huisbezoeken etc). Tsja, en dan heb ik geen oppas in de buurt om te regelen. En het ging me juist om die dagen. Snappen jullie?

19. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Hallo meiden

lukt het niet ff! ben ff een middag er niet moet gelijk 2 en halve pagina bijlezen!
    pffff nou dan maar ff met 2 schermen!

@remmar MAFKEES hahaha ja hier word niks gedaan met koninginnendag!
    lekker dat het zo goed met je gaat wijfie!

@kroepie hahaha doos een trauma van een goud vis nee wij hebben het hier over echte vissen!

@dieet heb elke dag een sas dag (schijt aan sonja) ben er zo ziek van geweest nee dat is niks voor mij!
    ga weer beginnen met me eigen dieet na de zwangerschap!
    ow ja sporten doe ik niet aan wel veel sexen val je ook van af!!!

@marloes22 hoeveel kub heb je???? hier is het een hobby van me man! en van mij!
    jullie vissen zijn een slagje groter maar moet allemaal groeien!

@zonstraal hier hebben we gastouder opvang! erg makkelijk en wat we aan uren niet gebruiken hoeven we niet te betalen! maar moet je zelf gewoon ff rond kijken en informeren!

@cleo79 meid lekker dat het allemaal zo goed met ze gaat en ook met jouw!

@\ogelukkig lekker hoor pyama hangen hier ook heel veel! ben het zat die stomme broeken! dus alleen als we de deur uit gaan en ik ga pas als we echt moeten!

@marooz ja ja elke ochtend gaat nu je telefoon! dus waarschuw je man maar!

zo ben eindelijk bij! pfff wat een geklep hier hoor!

ben ook helemaal op!
    we zijn straks flink op pad geweest!
    we hebben een nieuwe digitale camera gekocht!
    wat pakjes voor de kleine meid!
    wat kleding voor mij nog!
    boodschappen gedaan spullen voor de katten.
    en ook nog wat dingetjes voor de babykamer!
    dus zit nu nog ff lekker in de tuin met me pootjes omhoog.
    vanavond komen pa en ma ff een bakkie doen en dan gaan we lekker optijd naar bed!
    ben helemaal gebroken!

tot morgen meiden!!!!

20. Cleo... wat een heerlijke meiden! Geniet er goed van hoor... en heel veel plezier met de voorpret voor je reisje ;)

Marooz... goed om wat van je te horen... en als die stalker je niet met rust laat... dan zeg je het maar hoor. Dan zal ik d'r ff :D

Ik heb mooie buiken voorbij zien komen... en ze zijn helemaal niet groot!!
    Mensen weten gewoon niet wat ze moeten zeggen als ze een zwangere vrouw zien. Daar ben ik wel achter.
    De visfoto's moet ik nog bekijken.

Ik ga nu naar yoga.
    Heb een aantal harde buiken gehad in de stad vanmiddag, dus maar even rustig aan.
    In ieder geval geen oefeningen op mijn rug!!

Oh... tromgeroffel ... mijn beugel is er helemaal uit!!!
    *maakt vreugdedansje*
    Ben zoooooo blij :D

tot straks!

Deel Deze Pagina