Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Lieve meiden,

Bedankt voor alle lieve woorden en vele knuffels.!! Doet me echt goed.! Allemaal een knuffel terug. Ik hoop dat ik het snel los kan laten. Kreeg vanavond weer een verwijtende mail. Het grijpt me erg aan. Ik ga nog bijna aan mezelf twijfelen of ik niet echt zo'n slecht persoon ben. Ik moet gewoon los laten en aan mezelf en de kleine in mn buik denken.

Heb wel een heerlijke middag gehad. Lekker in de stad gelopen en de halve middag met een vriendin op het terras gezeten. Zij is ook zwanger, dus lekker baby geklets.
    Ik ga gewoon alleen maar zulke leuke dingen doen de laatste weken.

Ik ga ff bijlezen. Kom zo ff reageren.

2. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @Joki; Ik vind het juist heel erg egoistisch van hun om op dit moment zo tegen jou te doen. Hoe bedoel je even een zwangere vrouw de stress in jagen... Nee meid, ondanks dat het familie van je is zou ik ze even aan de kant zetten tot dat jij in ieder geval bevallen bent. Dit is niets waard. Vrienden kies je uit, familie krijg je er gratis en voor niets maar dat betekend niet dat je daar altijd voor moet zijn. Laat ze lekker in de s zakken ;)

@Zogelukkig; potdikkie, wat kl... meid dat dit nu moet gebeuren. Al was ik er al bang voor dat het die kant op zou gaan. Maar goed, aan die opmerking heb je niets. Hopelijk voel je je morgen alweer een stuk beter en reageerd je lichaam wat relaxeder op de pillen die je krijgt.

@Daggie; Jeetje maandag al?! Wauw, wat rap zeg, spannend!!!

@Koi's; Mooi hoor, ze zijn wel heel bijzonder. Maar ze stinken wel :D hahhaa, alle vis stinkt. Nee geintje, ik heb gewoon niet veel met vis, maar vind die vijvers er wel mooi uit zien. Behoorlijk wat onderhoud en doekoes daar in die tuinen...

@Cleo; Ahhhhhh *smelt* wat een heerlijke meiden heb je zeg!!! En lekker even een paar weekjes weg. Daar zul je zeker flink van aan het genieten zijn!

@Kroepie; Yeahhhh je beugel eruit *danst met je mee* En veel plezier op de yoga.

@Zonstraal; Als het goed is bestaat er ook een opvang die flexibel is. Speciaal eigenlijk voor mensen die in de zorg werken, maar goed dat lijkt me dan ook voor mensen met een onregelmatige baan buiten de zorg toegankelijk. Google anders en als het niet lukt dan vraag ik het wel aan een kennis die daar gebruik van maakt. Die is dag en nacht open namelijk. En of je te laat bent met aanmelden, hier is het zo dat als ik nu mijn kindje wil aanmelden er een wachttijd van (serieus) een jaar!!! Gaat werkelijk nergens over, kindjes krijgen schijnt in te zijn als je het zo hoord...

@vocht vasthouden; Ik begin ook opgezwollen voetjes te krijgen. Doen zelfs zeer, en mijn vingers tintelen ook als een malle. Ben ook in het weekend een kilo aangekomen?! Gaat nergens over, morgen naar de vlos. Wil niet op de weegschaal hahaha.

Fijne avond dames

Liefs

@

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

Even teruggelezen vanaf pagina 793...en nu wat reacties proberen te geven :rolleyes:.

@ Makjuh: Wij hebben een vijver vol met koi, 7 grote (vanaf 45cm) en 5 kleintjes (vanaf 15cm) en inderdaad je kunt deze vissen aaien heerlijk hoor!
    Ow...geen reus maar een beeb met reuze voeten :)!

@ Marloes22: Yep, wij hebben ook koi's! Wij hebben ook een raam in de vijver, zodat wij vanaf het terras ook de vissen kunnen zien zwemmen erg mooi echt een levend schilderij!
    Keano vindt het ook prachtig om te zien, die zit ook regelmatig voor het raam te kijken.

@ Remmar: Hier alles goed hoor, hoe is het met jou?

@ Sabrina1984: En heb je je matras-beschermer nog vast gelegd...? Erg hé dat gekraak en ik vind dat ding WARM niet normaal. Ja, het khv-virus is het ergste wat je als koi-liefhebben kan hebben...! Wow wat een mooie vijver, wel een kleintje vergeleken met die van ons: 5 en een hale meter lang, 2 meter 30 breed en 2 meter 10 diep...25 kuub water :rolleyes:.

@ Harmless: Nee, nog geen baby's geboren. Het was een rusig paas-weekend.
    Dus bij jou is het officiele wachten nu begonnen...succes met wachten hihi!
    Geen nesteldrang...nou ja dan heeft de kraamhulp wat te doen straks :).
    Dus jij bent een duikliefhebster, lijkt me ook gaaf hoor.

@ MisssZ: Ik kijk ook regelmatig bij de April bevallingslijst hoor, vindt het ook heerlijk om al dat nieuwe wereldgeluk te lezen!
    Ik heb dat ook altijd, ik kan altijd wat te eten bedenken als ik honger heb...haha! En wat is het nog geworden?

@ Kroepie: Fijn dat je een aardige nacht hebt gehad! Zweten, daar heb ik ook erg last van...ik wordt soms ook wakker met druppels tussen mijn borsten...
    Veel plezier morgen bij de vk!
    De knipsessie is rustig verlopen, Keano bleef keurig zitten. Dus allemaal weer een kort zomerkoppie aangemeten gekregen.

@ Kaatje k: Gelukkig dat je het stoeltje nog schoon hebt gekregen, alleen jammer dat het matrasje van de wandelwagen ook vies is geworden hopelijk krijg je die ook schoon!
    Ik had ook een konijn, vond dat ook leuk maar ik vindt de koi's nu ook super!
    Mijn verloskundige zei de vorige keer ook dat het vaak overschat wordt hoe druk je het hebt als je een kleine peuter rond hebt lopen...soms kun je inderdaad beter een kantoorbaan hebben. Maar het houdt je wel van de straat hé, en niet zoveel tijd om je druk te maken over de beeb (vind ik dan hoor).

@ Rian: Wat jammer dat je vk op vakantie gaat net in de tijd dat je bent uitgerekend...snap dat je dat niet leuk vindt!
    Leuk dat je schoonzus ook zwanger is, heb je nog een leuk pakje kunnen vinden?
    En heb je je tas al ingepakt...moet je niet te lang mee wachten hoor!

@ kippie75: Dus jij bent een weekendje weg geweest, lekker hoor! Fijn dat de beeb al een stukje is ingedaald, dan hoef je inderdaad niet te gaan liggen als je vliezen breken.
    En je bloeddruk wat verhoogd...had ik ook op het einde van Keano zijn zwangerschap.
    Maar ja, het wil natuurlijk niks zeggen.

@ Daggie1984: Ow heerlijk de beschuit en de muisjes al ingeslagen...ja leuk hé die reacties van mensen.

@ Zogelukkig: Jeetje meisje pre-eclampsie heel veel sterkte meisje, ik denk aan je!
    Doe rustig aan hoor, en ik hoop dat de medicatie aanslaat...

@ Joki: Ach wat een rot-situatie...heel veel sterkte. En je mag je hart altijd komen luchten hier op het forum hoor, daar zijn we ook voor!

@ Webmiertje: Jij ook al koi's, zo kom je er nog eens achter dat veel mensen koi's hebben zeg!

@ ZonStraal: Wat jammer dat je weer een rotnacht achter de rug hebt gehad, ik hoop dat je snel iets vindt waardoor je beter kan slapen!
    En thuis zitten, lijkt mij ook helemaal niks...ik hoop dat je snel iets vind dat je kan afleiden...!

@ Ria32: Spannend een liggingsecho, veel plezier!

@ DanceValley: Ik vindt dat je een mooie buik hebt hoor voor 34 weken! Hij is welliswaar bescheiden maar wel mooi!

@ Cleo: Wat een prachtige meiden zeg, echt plaatjes! Snap dat al je energie nu naar je meisje gaat, wel fijn dat je moeder je komt helpen.
    En leuk dat je nog een keertje naar C gaat, ook wel leuk voor hem!

Sorry als ik vergeten ben om op iemand te reageren..maar ben nu ondertussen 3 kwartier verder...

Nou hier een drukke dag gehad, we zijn met zijn allen naar de kapper geweest dus allemaal weer een heerlijk kort zomerkoppie!
    Keano was heel netjes bij de kapper, bleef keurig zitten zonder te zeuren.
    We hebben vandaag ook de box in de kamer gezet, het komt steeds dichterbij nu hoor!
    Met mijn kies gaat het wel, moet wel eventjes een beetje leven op paracetamol zetpillen...maar goed dan is het tenminste uit te houden.
    En eindelijk zitten mijn man en nu op de bank, moe en versleten...haha!

Fijne avond allemaal!
    Liefs, misspuma

4. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Ik kom mij ook weer even melden.
    Het is een hele lange middag geweest, dus ik hou het even kort.

Vanmiddag 3x aan de ctg gehangen, omdat die niet goed was.
    De hartslag van beeb kwam als basis iedere x op 110 uit, te laag.
    Na de 2e ctg besloot de gyn met een echo de hartslag te meten en daar was hij keurig tussen de 120/140, dus toch nog maar een keer ctg.
    Gelukkig was het toen wel goed, alleen is het grote raadsel wat de uitslag van 110 gaf.
    Mijn hartslag niet, die was veel lager, dus de gyn staat voor een raadsel.

Uk doet het verder prima, hij isnog steeds groot voor de zwangerschapsduur, maar dat is voor hem alleen maar goed.
    Op de CTG's was een hoop activiteit te zien, nog erg onreglematig, maar wel krachtige en lange harde buiken.
    Inwendig heeft ze niet meer gekeken, ze was bang dat het dan wel eens echt op gang kon komen en iedere dag is er nog steeds eentje.
    Wel is nu afgesproken dat als het doorzet ze niks meer doen om te remmen.
    Het is nu ruim een week geleden dat ik longrijpers heb gehad en uk is groot,dus het mag.
    We gaan de adalat nu ook afbouwen en ik hoef thuis ook niet meer aan de ctg.

Het is nu gewoon afwachten wanneer het echt doorzet.
    Er staat een afspraak voor volgende week, maar ze verwacht niet dat ik die ga halen.
    Ik moest de komende dagen maar lekker relaxen en bijslapen zodat ik fit ben voor de bevalling.
    Het wordt nu dus errug spannend.

Maar ik duik nu lekker mijn bedje in.
    Morgen kom ik weer bijbeppen, maar het batterijtje is echt even op.
    Truste meiden en tot morgen!

5. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Zogelukkig, wat een gedoe zeg. Balen dat je nu medisch bent. Wel fijn dat de onderzoeken verder goed waren. Doe maar lekker rustig aan meid. Balen dat je zo beroerd wordt van de medicijnen.

@Majkuh, is het gelukt met shoppen.? Ik ben ook wel benieuwd wie als eerste spontaan gaat bevallen. Wordt nu wel spannend.

@Kippie, haha, ik had de muisjes ook al weken in huis toen ik zwanger was van mn meisje. Nu nog helemaal niks. En je hebt wel gelijk, op zondag wil je ook muisjes..!!!

@Rian, wat een leuk idee van die cakejes. Ik heb er nog helemaal niet over nagedacht.

@Kroepie, was een druk dagje zo te lezen. Doe je morgen dan wel rustig aan.?
    Heb je je wel kunnen ontspannen op de yoga.?

@Webmiertje, zo zie je maar, elke zwangerschap is anders. Ik hoop dat het goed blijft gaan en dat je je kleintje snel in je armen hebt. Doe maar lekker rustig aan meid.

@Zonstraal, wat balen dat je nergens meer kan komen. Ik zou me ook rot vervelen. Ik hou ook niet veel meer vol, maar vind het echt heerlijk om nog af en toe de stad even ion te gaan. Of even naar de supermarkt te kunnen. (waar je al niet blij mee kan zijn.. haha..)

@Ria, ik hoop dat je lekker thuis kan bevallen. Ik snap je wel hoor. Het is ook zo speciaal.
    Succes vrijdag.

@Kaatje, lekker hoor die huisbezoeken van de vk. Lijkt me ook wel wat. Fijn dat alles goed was. Heeft ze je urine niet getest op een blaasonsteking.? Doe je wel rustig aan.?

@Remmar, fijn dat alles goed met je gaat. Dat je nog zin hebt om met koninginnedag iets leuks te gaan doen. Moet er wel om lachen... Ik hoop het voor je hoor.
    Ik heb ook last van opgezette voetjes. Nog niet zo erg als de vorige keer, maar 's avonds zijn ze echt wel dik.

@Dancevalley, iedereen heeft wel wat te zeuren over je buik. Dat kan echt heel vervelend zijn hè.? Ik reageer er al niet meer op.
    Hoe was het bij de vk.?

@Marloes, lekker hoor zo'n lounchebed in de zon. Lekker gedut.?

@Zonstraal, ik denk echt dat je te laat bent met de creche. Ik heb me al opgegeven toen ik 10 weken zwanger was. Hopelijk kun je nog een plekje regelen.

@Cleo, wat een mooie meiden heb je. En wat liggen ze lief bij elkaar.
    Fijn dat alles goed gaat. Leuk dat je daar heen gaat. En spannend.

@Evy, fijn dat alles goed met je gaat.

@Jomi, wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Zo rust je niet echt uit voor de bevalling. Dikke knuff voor jou.

@Marroz, ik hoop voor je dat de kleine snel komt. Ik zal eens even met hem praten..haha..

@Sabrina, wat een heerlijke shopdag.!! Lekker geslaagd dus.!!

@MisssZ, ik weet dat dat het beste is nu, maar het doet me wel veel pijn en verdriet.

@Misspuma, hier staat de box ook al even. Leuk hè.? Kan niet wachten tot er straks een kleintje in ligt. Lekker een zomerkoppie voor de hele familie. Ik ben vrijdag aan de beurt.
    Ben gisteren met mn meisje geweest. Alles weer netjes voor dat de baby komt.
    Sterkte met je kies.

@Mamsan, wat spannend voor je zeg. Slaap maar lekker bij, voor je het weet is het zover.
    Fijn gevoel dat de baby het goed doet en groot is. Scheelt toch weer.

Nou ben ruim 3 kwartier verder. Heb erg last van mn buik. Ga even onderuit op de bank hangen. Fijne avond allemaal.

6. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    He meiden, even een kort berichtje van mij. Ben nog steeds druk bezig met alles uitpakken. Heb de tweede groeiecho gehad en kleintje is wel klein, maar groeit goed. Ben vandaag bij nieuwe vk geweest, ook maf heb je het eerste gesprek terwijl je ieder moment kan bevallen.. Morgen nog 1 dagje naar 't oude huis en dan vrijdag de sleutel inleveren, hoop dat er dan eindelijk rust komt, want wil echt nog even van m'n dikke buik genieten. Verder niet heel veel te melden, dacht kom eventjes langs om te kijken hoe 't met iedereen gaat. Verder nog geen meiden bevallen toch?? Zag Marooz nog langs komen en Mamasan?? Sorry voor mijn ego berichtje...

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Mamasan: Dat zal wel even schrikken geweest zijn dat de hartslag van de beeb te laag was...gelukkig was het even later goed!
    En fijn te horen dat de beeb groot is, dan is het niet zo heel erg als de beeb binnenkort komt!
    Ook fijn te horen dat je met de medicatie mag afbouwen...ben benieuwd wanneer het doorzet.
    Sterkte, en probeer rustig aan te doen!

@ Joki: Heerlijk hoor als de box zo in de kamer staat, kan ook niet wachten totdat er een klein beebje inligt!
    Dus jij bent vrijdag aan de beurt voor een knip beurt, heerlijk hoor.

Liefs, misspuma

8. Cleo79

Cleo79 Actief lid

3 mrt 2009
    123
    0
    0
    Groningen
    Zooo, dames slapen gelukkig steeds meer door, gek idee eigenlijk dat de meiden nu nog kleiner zijn dan enkele van jullie kleintjes die nog niet geboren zijn...

9. Ben ik nog even.
    Yoga was heeeerlijk... maar helaas had 't kleine monster besloten om wakker te zijn en mij flink te schoppen! De grapjas. Nog 1 harde buik gehad en toen was 't over.

Morgen alleen een afspraak bij de vk, dus de rest van de dag ga ik helemaal niets doen. Bijslapen en luieren. Ik hoop dat de regen nog even op zich laat wachten!

Lekker slapen straks,
    LIefs, Net

10. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Wou jullie een fijne nacht wensen, hoop dat we allemaal een beetje kunnen slapen!

Kroepie; als die stalker van mij teveel wordt dan stuur ik jou er wel op af ;) hihi

Mamasan; meis wat spannend zeg, goed dat uk zo goed groeit iig, zal wel even schrikken zijn geweest van die ctg... gelukkig mag je van de medicatie af! En nu maar afwachten,... ik gok.. dit weekend... ;)

Zonstraal; wij hebben geen oppas nosig gelukkig, en kunnen als we sporadisch eens een keer wel iemand nodig hebben iemand van de familie vragen... zou als ik jou was wel zo snel mogelijk inschrijven dan iig!

Joki; meid ik vind het zo sneu voor je... gelukkig heb je ondanks alles wel lekker van de zon kunnen genieten... en ik hoop dat ze je voorlopig gewoon met rust laten zeg...knuff

Sabrina; dus geslaagd in de stad! Mooi zo! Ik wacht je smsje wel af morgen! hahaha ;)

Manootje; hoop dat je nog even mag genieten idd, lekker stressvol heh een verhuizing, maar gelukkig zijn jullie er bijna klaar mee nu! Ja ik ben er nog... helaas... hhahha hoop dat meneer snel komt, maar het is een dwarskont hoor! dus we wachten gewoon af!

Misspuma; korte koppies voor de zomer! Soms zou ik ook wel willen maar ik durf echt niet en mijn man vermoord me! hahaha

Cleo; ja raar heh? Die van mij is nu om en nabij 6 pond! (hij is wel lang maar niet dik) en dan zijn jou ukkies zo klein!... dan te bedenken dat sommigen hier er misschien wel 1 van 8 of zelfs 9 pond gaan krijgen... wat een verschillen heh? Geniet je met volle teugen van de dames? Weten jullie als of ze 1 eiig zijn?

Meiden lekker slapen, en tot morgen!
    Ik ben erg moe dus kruip in mijn bedje!

Dikke knuff

11. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Ook ik hou het voor gezien vandaag.

Slaap lekker dames en tot snel weer!

12. Wat fijn is het toch dat je er altijd op kunt rekenen dat je na een nacht redelijk slapen weer een nacht niet slapen krijgt... één van de zekerheden van een zwangere vrouw (als je er last van hebt natuurlijk :evil: )

Vandaag niets anders dan alleen de controle bij de vk... en slapen slapen slapen!!
    Fijne dag allemaal.
    X

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedenmorgen meiden

nou ik zei gister al dat ik helemaal op was! nou het is uitgekomen!
    ik had geen puf om te koken dus hebben we van die snackbroodjes opgewarmd :oops:
    savonds kwamen me schoonouders die wilde zien wat we voor hun kleindochter hadden gekocht!
    ze zijn om 8uur de deur uit gegaan wij naar boven lekker douchen en toen nog wat gedronken en het bed in gedoken!
    en werd net om kwart over 7 wakker!!!!!!! :oops: :D :)

nu zit lekker de babywas wat we gister gekocht hebben in de automaat! en ga ik het vanmiddag in de kast ruimen!

Hebben jullie ook gehad dat je twijfelt aan het eerste pakje????
    ik heb nu een naturel die heb ik gekocht dat we nog niet wisten wat het word! en heb nu nieuwe pakjes erbij gekocht en twijfel dus nu heel erg!
    straks nog maar een keer voor die kast gaan staan denk ik!

@kroepie yoga ging wel dus! balen dat je zo slecht slaap meid! *knuffel*

@joki graag gedaan meid!

@misssz hahah ja doekoe's vooral doekoe's liggen er hier is geen goedkope hobby!

@misspuma zet je hier nou dezelfde tekst neer als op hyves!!! hahaha gelijk heb je!
    ik heb gisteravond de matrasbeschermer eraf getrokken!!! werd helemaal gek van dat ding! ga vandaag ff opzoek na wat anders.
    die van ons is 10kub kan niet meer hier in de tuin! ja kan wel maar dan kan ik nergens meer zitten! en dat wil ik nog wel! voor deze tuin is het net mooi groot genoeg!

@mamasan ok vanaf nu heb jij ook elke dag meld plicht!!! die gaat in om9 uur sochtends melden en middag en avond!!!!
    lekker dat de kleine het goed doet en dat het iniedergeval kan komen!

@joki meer dan geslaagd!!!

@manootje nee meid verder nog niemand bevallen wel rommelt het erg!
    hoop voor je dat je na vrijdag ook wat rust hebt!

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Grumph.......goedemorgen dames.......kweet nietw aar ik last van heb, zou bijna denken dat het PMS is ofzo ;)
    Mijn tieten zijn weer aan het groeien, jeuken en doen pijn, heb EMObuien, zie het soms allemaal niet meer zo zitten, ben misselijk en mijn rug enzo doen zo zeer :(

Verder wel OK hoor, ben niet depri, maar voel me instabiel, alsof ik in de week voor mijn ongesteldheid zit, heel irri....

MAROOZ honey, zit ie er nog in?? Kort koppie, durf je niet? Je man vermoord je, weet ik NIETS vanaf! *ahum*

MAMASAN same for you, alles ok?

ZOGELUKKIG Hey stoney toney, hoe gaat ie?

SABRINA wat hoor ik, probeer jij mijn buddy af te pikken? klachten over mijn buddykwaliteiten? ;) just kidding!
    OEM: leef je nog en hoe gaat ie met jou, je nichtje en je familie nu??

Zonstraal, weer wat gerustgesteld na het 'poep'verhaal? Ik heb zelf veel krampen sinds een paar dagen, no fun......

KROEPIE How are you?? Lekker yoga gehad, pfff, ik probeer het zelf wel, maar ben zo stijf in de heupen, hoop echt dat ik na de bevalling weer een beetje mijzelf word qua lenigheid ;) Ook naar de VK vandaag, ik ook :)

JOKI: wat een stel eikels dat ze je nu zo lastig vallen zeg, echt belachelijk, probeer er maar boven te staan lieverd.

MANOOTJE: still alive and kicking in je nieuwe huisje, cool! Hoop dat je snel klaar bent en nog even van je toetertje kan genieten.

Voor wie ik vergeten ben, sorry!

Vandaag om 11 uur naar de VK, verder niet veel in de planning behalve werken, vragen wat voor gewicht ze schatten, hoe groot de kans id dat dit beebje nog draait en met het rugje goed gata liggen en vanaf wanneer ze eventueel wil strippen.....

Oei, weten jullie wat ik hele naar vind, soms heb ik uitval in mijn been, links of rechts, blijkbaar duwt dat koppie dan tegen een zenuw ofzo, hele vervelend want je kan niet verder, maar doet ook goed zeer!

15. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Goedemorgen meiden,

Hier een redelijke nacht gehad. Om 22:00 lag ik erin, werd even om kwart over 12 wakker om te plassen en die kleine meid begon om 01:00 uur ook nog even te piepen. Daarna in 1 ruk doorgeslapen tot kwart voor 8.
    Vanmiddag naar de vlos, vriend gaat weer is een keertje mee. Gaan we lekker met z'n 2en, Gwen gaat naar mijn moeder.
    Dan vanmiddag ook nog even met Billie daar de da voor een enting.

@Mamasan; roerig middagje zeg! Ik hoop dat hij nog even wilt blijven zitten maar denk idd dat we je eind deze week begin volgende week mogen feliciteren. Wordt het nog druk volgende week met de bevallingen ;)

@Sabrina; Leuk he al die kleertjes kopen, wassen en opruimen. Daar kan ik ook zo van genieten. Wij hebben ook 2 eerste pakjes klaarliggen. 1tje in 50 en 1tje in 56 en het zijn 2 verschillende pakjes. Maar wel echte jongens pakjes hahaha. Ik weet het van die kennissen dat alleen al een mooie grote Koi al heel veel opbrengt, die hebben er een stuk of 10 dacht ik, en allemaal van die grote. En ze hebben een speciale schuur voor al de apparatuur die allemaal voor de bak zijn. Moet altijd wel lachen als ik dat allemaal zie, die man is er ook helemaal trots op hahaha.

@Joki; Ja dat snap ik, en dat mag ook natuurlijk. Zuur is het zeker *knuffel*

Ik ga even snel een bakkie doen en dan naar de markt lopen. Nu is het nog mooi weer maar dat schijnt vanmiddag wel even anders te zijn.

Liefs

16. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    daar de dierenarts is natuurlijk Naar de dierenarts... Praat zelfs door mijn neus op het scherm, lang leve de hooikoorts ;)

17. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Nou gisteravond naar de VK geweest. Volgens haar wordt het een kleintje maar dat hebben ze eerder gezegd en toen had het ineens een groeispurt, dus ze zei al we wachten eerst de volgende controle maar af, dan krijg ik ook een echo om te zien of het hoofdje werkelijk naar beneden zit. Het begint nu ook in te dalen dus ik hoop dat ze gelijk heeft!
    Heb ook even naar het gewicht gevraagd, ze schat het op 2300 gr. nu.
    Ik vind het prima, me bloeddruk is goed, hartslagje van de kleine ook, bijna 100% zeker hoofdje naar beneden en ik voel me goed, dus wat wil je nog meer.

Oh een nacht goed slapen dat zou wel wat wezen hahaha..

Nou ik ga hier aan de slag, lekker schoonmaken en puin ruimen. Muziekje erbij 8)

18. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    nee je kan er geen reet van [-X
    whahaha de week alof je ongi moet worden!!! ow dan word je volgende week mama want dan ben je weer ongi yoepie!!!

@misssz ja hier ook mannetje helemaal trots! en ik op hem want het is een hele hoop werk!
    ik ga straks kijken of ik uit het pakje kom!

@dancevally veel plezier met schoonmaken!

@pendelen meiden trap er niet in me vriendin is vals alarm!
    echt balen dus ik geloof het niet meer!!!

nou ik ga nu maar eens schioonmaken en dan in de zon zitten!!!!
    ja de zon schijnt hier heerlijk!!!

19. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    nou lekker ben jij Sabrina, mij een beetje blij maken met een dooie mus :D
    Wel sneu voor je vriendinnetje zeg.

En nu ben ik echt weg haha, wat erg dit zeg. Stomme verslaving :)

20. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    je bent er nog steeds

Deel Deze Pagina