Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Mamasan wat spannend zeg, hopen dat het nog niet doorzet...

2. SPANNEND!!!!!

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ZWANGERSCHAPSDEMNTIE:

Tanken en wegrijden zonder te betalen!!

Oeps.........

4. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    Hoi Dames,

Ik heb even 2 daagjes van het mooie weer genoten en nu regent het hier pijpenstelen en kan ik gelijk 12 pagina's bij gaan lezen... Heb er nu geen puf voor, misschien morgen, en anders ga ik vanuit hier gewoon verder.

Vanmorgen naar de verloskundige geweest en alles was goed. Ons meisje ligt al ingedaalt maar nog niet helemaal vast. Heb ook nog een liggingsecho gehad die bij mijn verloskundige wel standaard bleek te zijn, wel fijn! Ons meisje lag heerlijk te slapen met haar handje voor haar gezicht dus geen foto dit keer, maar heb een hele mooie en duidelijk pretecho dus heb niks te klagen.
    Heb de laatste dagen wel wat meer last van harde buiken.
    Gelukkig nog geen regelmaat, maar ik hou het wel in de gaten.

Mijn dochtertje Fabienne is erg verkouden al 2 daagjes, en lichte verhoging. OOk heeft ze afgelopen vrijdag haar 14 maanden prikje gehad waar ze 5 tot 12 dagen erna last van kan krijgen, dus ik denk alles bij elkaar echt zielig...
    Maar vandaag leek het iets beter te gaan, dus hopelijk zet het niet door, die verkoudheid.

Verder hier alles wel oké, 2 daagjes bij mijn moeder en zus de dagen door gebracht zodat die mij konden helpen met Fabienne, want dat valt me toch wel zwaar de laatste dagen met mijn grote buik, en pijntjes. En dan is het wel erg fijn als er iemand bij je is die je kan helpen met de verzorging van Fabienne, een beetje verlichting voor mij, heerlijk!

Ik zie jullie morgen weer, ga nu naar bedje hopelijk wat beter slapen als de afgelopen nachten.

Rustig aan dames....
    Knuffel voor jullie!!

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ze heeft gekeken hoe zwaar Lisa was 3740 gram en hoe zwaar Noa was 3300 gram en gevoeld aan mijn buik en haar conclusie was 3400 gram :) Maar ze zitten er makkelijk een halve of soms zelfs een hele kilo naast hoor, tis meer voor de leuk ;)

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hihi, wij ook, kweet alleen niet meer welk pakje ik nou heb ingepakt whahahaha, wat een doos....... :oops:

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ladies, het spijt me, begon dapper aan een reply op iedereen, maar moet 6 pagina's door, is me echt teveel......sorry!

8. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    pfff.. kan niet meer slapen

9. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @natalie, welcome hier! klets gezellig mee!

@misspuma! proficiat met je verjaardag!!

@majkuh, meis! tanken zonder te betalen!! ow men ow men, ben je terug gereden??

10. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    @Daggie, jij was ook al vroeg aanwezig zeg. Heb je nog kunnen slapen?
    @Majkuh, haha wat een actie! gelukkig mag je nu alles op de zwangerschap gooien als excuus ;)
    @Miss Puma, gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ben heel benieuwd hoe het met MamaSan gegaan is vannacht, misschien al wel een nieuwe mei-beeb?!

Ik heb gelukkig goed geslapen en moet om 9.45 uur bij de gyn zijn voor de groeiecho, ik ben echt heel blij dat mijn man vandaag vrij is en met me mee kan, alhoewel ik me niet echt zorgen maak hoor.

Hier heb ik een super leuk pakje met een retro printje als eerste pakje en een Lief! pakje in maat 56 voor als 50 te klein is. Morgen komt mijn moeder de laatste babywas wegstrijken en dan kan ik het laatste klaar gaan zetten voor de bevalling, echt zo leuk!

11. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedenmorgen allemaal!!!

allereerst!ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS MISSPUMA

zo dat is eruit nu maar ff 3 pagina's reageren!

@kraamhulp hoop dat ik een leuke krijg want anders ga ik aan de bel trekken!

@rian hoe was de tietenvoedingscursus?

@kroepie heb je de pillen nog genomen? en nog een beetje kunnen slapen?

@zonstraal meid ik weet helemaal wat je bedoeld! uit het oog uit het hart! en ja dat is zo ik heb het ook megemaakt dat me ouders gingen scheiden was ik 16 en ben met me moeder mee hierheen gegaan! waar woon je nu als ik vragen mag?

@misspuma ja dan kan er wel een stukje tuin vanaf! hahaha hier hebben we een grote uitbouw en ooit als we gaan verhuizen(komende 10 jaar zeker niet) dan word er een grote bak gemaakt en dan kan me man en ik ons hart op! maar goed we zijn er tevreden mee!
    mooie gedichten meid!

@kippie75 wat een leuke foto's!

@stukje zou mooi zijn als ze dat nu ff nog gingen beslissen hebben onze mannen nu ook al verlof! die van heeft 4 weken vakantie!

@misssz ja vind het ook zon schattig pakje! en ben er eindelijk uit! de foto waar je op had gereageerd is niet mijn hond is de hond van me schoonzusje!
    ik zou zeker kennis maken met die vk want ja je ligt daar toch als kijk doos lijkt mij ook niet fijn als ik een onbekende heb! hier hebben we er 3 :confused: ben benieuwd wie ik krijg!

@mamasan hoe is het nu na de nacht?

@majkuh hahaha wat een stunt!

@daggie1984 jee jij was vroeg!

@draadje heel veel succes meid!

vandaag ga ik lekker zwemmen met me vriendin! ze komt om half10 hierheen!
    ik ga voor het eerst zwemmen tijdens de zwangerschap kwam er niet eerder van en dat we in cp zaten had ik me arm natuurlijk in het gips! dus vind het best wel spannend!

gister weer sokjes gekregen van me vriendin hele schattige!
    ik krijg van haar ook het 10dagen pakket en ben zo benieuwd wat daar inzit!

36 WEKEN ALWEER!!!!! tijd vliegt voorbij pfff! nog heel even!

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Zo, er zijn hier alweer een paar vroege vogels.

@all: Nog geen bericht van Mamasan, dus ze heeft mij nog niet gestalkt.

@Daggie: Ben jij vanmiddag thuis. Ik ga rond kwart voor 11 weg en als ik berichtje van Mamasan krijg, kan ik jou die door smsen? Ik ga eerst namelijk even naar mijn werk, even koffie leuten. Dan zou ik om 13.00 in Heerenveen zijn en eten bij mijn moeder en shirtjes bij haar uitzoeken op het werk. Dan moet ik om 15.00 in ziekenhuis zijn voor controle, dus ik weet niet hoe laat ik weer terug ben.

@Mamasan: Ik spreek de kleine nog even streng toe hoor. Kleine, je moet nog even blijven zitten hoor.

@Nathalie: Welkom hier en klets gezellig met ons mee.

MissPuma: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je nog vele jaren in goede gezondheid toe. Ook wens ik dat je snel je kleine in je armen mag houden en dat alles goed is gegaan. =D> \:D/

Ik ga nu eerst even ontbijten en douchen. Daarna nog even was ophangen en opvouwen. Dan kom ik hier nog wel even terug om te kijken of er nog nieuws is met een bakkie koffie. Dus tot straks.

13. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @MissPuma: HIEP HIEP HOERA!!!!!!!!!!!!!!!! van harte meid met je verjaardag!

Wat een hoop vroege vogels hier!

Bevalling: Nope ik ben er niet bang voor gelukkig. (Ondanks de vorige ervaring) Ik realiseer me heel goed dat iedere bevalling anders is. En tja er zit niets anders op he. Ik weet gelukkig dat mijn partner een grote hulp/steun was en ik ga er dus van uit dat hij dat weer zou zijn. Gelukkig is pijn ook niet iets wat ik doorgaands erg vind, ik weet het gaat over! Ben wel een beetje bang voor de vermoeidheid maar hoop echt dat het dit keer beter gaat zeg maar. We zien wel, we moeten wel....

Kraamzorg: Ook hier niet bang voor. Alhoewel ik ook niet zozeer ben van 'ik geef dingen makkelijk uit handen'. Vorige keer had ik hier geen voorstelling van en ze ging heel harmonieus in het huishouden op. En als ze me niet zint stuur ik haar gewoon weg. Dat recht heb je. Het is een mooie en leuke periode waar je van moet genieten. Laat jezelf lekker in de watten leggen!!!!

@Majkuh: Zonder te betalen getankt. :) :) Humor!

@Kroepie: Betere nacht gehad??

@MissPuma: Super gedichten. Het is dat ons kaartje klaar is anders had ik gejat ;)

Stukje telegraaf: Zal zeker niet voor ons van toepassing zijn meer. Overigens dat opvang debat van gister wat is daar uit gekomen? En geld die afschaffing alleen voor familie banden of ook voor ander gastouder opvang??

@Misssz: Vervelend dat dergelijke veranderingen altijd in jouw situatie van pas lijkt te zijn he??? Hopelijk heb je vlug toch een klik en valt het allemaal mee of krijg je gewoon de jouwe. Bespreek het anders ff je zal vast niet de enige zijn met zo'n gevoel. Alhoewel ik vorige keer ook zoiets had en toen het puntje bij paaltje kwam was mijn gene helemaal weg :oops: zolang ik maar goed geholpen werd en die kleine geboren... :)

@Nathalie: Welkom doe gezellig mee en verhuis binnenkort mee naar 'de mama's onderdeel!'. Fijne zw-schap gehad?

@Mamasan: Hoe is het????

@MamaSuus: Zwaar he met zo'n kleine. Soms ben ik daar wel bang voor hoor. Pffff alhoewel ons manneke nu echt een kroelbeest is. Hij zit nu tv te kijken in zijn loungestoel. Tafeltje erbij, drinken en eten. Echt een picknick... HAHA

Verloskundige: Ja vanmiddag weer. Ik kijk hier niet zo naar uit dat vele gaan.... Pfff zou liever vroeger in de zwangerschap vaker willen gaan dan op het eind zo bizar veel. (Ik vind het begin altijd zo onzeker. Zeker zonder gevoel/buik enzo... Krijg vanmiddag wel een schatting, vorige keer nooit gekregen. Maarja denk dat ze gewoon rond Toon zijn gewicht gaan zitten.

Oja 37 weken. Meldplicht gaat in he ;) Nou hier dan. Meldplicht voldaan. Nog geen voortekenen ;)

14. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @jomi, ja hoor ben gewoon hier! haha

@sabrina, zwem ze, lekker is dat!

@draadje! succes straks met de echo

15. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Weer even een korte update.
    nog geen beeb, maar lang zal het niet meer duren.
    Heel de nacht volop harde buiken gehad en ze worden stiekenweg steeds sterker.
    Ze komen nu ook vanuit mijn rug, dus auwie.
    Manlief heeft vannacht voor de zekerheid de verloskamers nog gebeld en ze denken dat we inderdaad zijn begonnen, het kan alleen gerust nog een dag of langer duren eer het goed doorzet.
    Heel normaal voor een prematuur bevalling, bij Damian heb ik er ook 4 dagen over gedaan.
    Tot die tijd mag ik lekker thuisblijven, mits ik meteen kan komen als het echt doorzet.
    Dus we hebben alle hulptroepen ingeseind.
    Manlief brengt damian zo nog wel naar de psz,zodat ik nog even kan rusten.
    Dus we houden het sspannend meiden, maar van mij mag het nu wel doorzette,want die rugweeen zijn geen pretje.

16. @Majkuh : Whahaha tanken en zo weg rijden zonder te betalen.... oh oh oh ;)

@Mamasan: Je maakt het spannend!!! Ben benieuwd hoe het vannacht verder is gegaan !

@Nathalie: welkom hier!!!

@Sabrina: Zwem ze dadelijk! En gefeliciteerd met je 36 weken :)

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ja ik ben er weer eens even vroeg bij!!!

Nou ja eigenlijk omdat ik een verschrikkelijke nacht heb gehad maar daarover zometeen meer! hihi

Allereerst!!! MAMASAN!!! AAAHHHHH SPANNEND!!!! Ik zei al dit weekend heh ;) Denk dat je gewoon bezig bent, en anders zien we je wel verschijnen!

Misspuma!! GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! Hele fijne dag vandaag! dikke knuff

Maaike; PROEST!!!! hahahahaha wat ben je ook een doosje!!! Liep die man gillent achter je aan? hahahahaha :-D

Alle andere meiden eerst een dikke knuffel! en nu even ego!

Ik had vanacht een paniek aanval... :-s Zo heh das dus helemaal niets voor mij! Werd wakker met weer harde buiken, maar ja daar rak ik echt aan gewend. Ik naar de wc, en ik had me toch een moeite met ademen... was zoooo benauwd! Dus lag echt te steunen, mannetje wakker natuurlijk. Ikke helemaal huilen waar het echt niet beter van werd, en maar piepend ademen. Mannetje had gelijk door dat ik aan het hyperventileren sloeg, dus zakje erbij. Ik dacht dat ik dood ging joh!... :( Gelukkig heb ik een schat van een man, die zijn hoofd koel houd, en na een kwartier was het ergste voorbij, en kwam het hoge woord eruit..... ik heb het zo gehad,.... en ben bang om vandaag alleen naar de gyn te moeten. Ik ben namelijk iemand die op bepaalde momenten (vooral nu helaas) niet zo best voor haar zelf op kan komen... en dat moet ik nu dus wel even doen... maar ja... alles is weer voorbij gelukkig! Ben nu rustig, en ga zo even van alles op papier zetten wat ik wil vragen....

Nou hoop dat jullie nachten wat beter zijn geweest! hiihi... ach ja... heb ik dit ook weer s meegemaakt toch?

Dikke knuff!!

18. ohhh spannend...
    Nou nog effe volhoduen dus....
    Weet wat het is rugweeen en ja dat is het ergste wat je kan hebben!
    Heel veel sucses !!!!

19. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    mamasan zie dat je net gereageerd hebt! spannend meid!!! dikke steunknuff voor jou!

20. Er is er 1 jarig hoera hoera
    dat kan je wel zien dat is Misspuma :D

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Maak er een leuke gezellige dag van!

Deel Deze Pagina