@Mamasan, sterkte, dan zit je ongeveer net als ik een paar weken geleden... @Reageren op iedereen, hoe doen jullie dat toch? Ik ben een paar bladzijdes aan het lezen en weet al niet eens meer wie wat heeft gezegd. @Misspuma, GEFELICITEERD!!! @Majkuh, ben je nog terug gegaan voor het betalen? @Nathalie, welkom hier. Ego, ben bekaf, de dames zijn de halve nacht wakker geweest, ze zijn zo eigenlijk toe aan hun volgende voeding, maar liggen nog heerlijk te slapen, durf alleen zelf even niet plat te liggen uit angst in slaap te vallen, dus dan maar even hier lezen en zo te lezen rommelt het wel aardig bij enkele van jullie. Het is nog heeeeel stil op het andere topic, dus dan maar hier lezen ipv daar kijken of er wat bij komt, maar oke, ik ga me zo eerst maar es even douchen, lekker rustig aan doen verder, straks komt er nog een vriendin van me langs die even mee gaat voor de boodschappen (of dat ze even bij de meiden blijft en ik gauw even heen ga voor wat groter en zwaarder spul). Ik krijg trouwens nogal wat commentaar hier omdat ik de meiden veel bij elkaar laat slapen, was wel eens benieuwd naar jullie mening, volgens kennissen van mijn moeder is het erg slecht om ze steeds samen te laten slapen omdat ze dan niet meer rustig alleen zouden leren slapen, ik vind het flauwekul, maar dacht van zal het hier eens vragen want ik zie het probleem niet, heb van jongs af aan bij mijn jongste zusje op de kamer geslapen en kan prima alleen slapen, is wel iets anders omdat wij altijd in aparte bedden sliepen, maar toch...
Wat een gedoe om die mol bij te houden!!! maar wil niet behaard rondlopen het is wel een hele gymnastiek beurt! @jomi zo drukke dag voor de boeg zie ik!veel plezier vandaag! @hamless goed zo netjes aan je plicht gehouden! succes bij de vk. @daggie1984 dank je! ik hoop ook dat het lekker is! kom straks verslag uitbrengen! @mamasan ow spannend meid!! succes ik denk aan je! @marloes22 dank je! @marooz heel veel succes zo meid! @cleo79 ik open altijd 2 pagina's 1 reageer ik ander lees ik! @all meiden wat zijn harde buiken en hoe herken ik die?? ik had vannacht een paar keer dat ik wakker werd me buik heel hard was en het deed zeer! een raar zeurend gevoel! voor het eerst dat ik dit had dus weet niet wat het is? zijn dit harde buiken????
cleo mijn zus heeft een tweeling (inmiddels bijna 3) en heeft ze altijd bij elkaar laten slapen, in het begin bij elkaar in bed, en later bij elkaar op de kamer. Pas deze zomer krijgen ze elk een eigen kamer. Een tweeling is een tweeling hoor! Dat ligt ook net wat anders dan een broertje of zusje. Ze hechten zich enorm aan elkaar, al in de buik. Die moet je juist niet uit elkaar scheuren, vooral niet als ze zo kleine zijn! Lekker laten lullen, je krijgt vast nog meer goede aviezen En iedereen bedoelt het goed, maar doe wat je zelf wilt, en wat goed voelt dan zit je nooit verkeerd!
yep sabrina klinkt als harde buiken (voor ww) harde buiken doen vaak niet echt zeer, en voorww wel maar hoeft niet. Gefeliciteerd met je eerste harde buiken!!!
ow mijn god!!!!! het gaat beginnen!!!!!! maar ze moet nog 1 week blijven zitten hoor!anders is het veel te vroeg!
Goeie morgen.!! Ik zit heerlijk op de bank, man aan het werk, kind op de creche...!! Zalig even een dagje voor mezelf.Heb wel goed geslapen. Beetje jammer dat het zo kort is. Mn meisje wordt al om half 6 wakker. Ze gaat dan echt niet meer slapen. Dat is wel vroeg hoor. De laatste dagen wil ze ook geen middagslaapje meer doen. Daar gaat mn rust..!! Vandaag maar lekker rustig aan doen. Vanmiddag naar de kapper. Is wel weer nodig. Ga nu ff onder het genot van een kopje thee bijlezen..
ppfff whahahah ehmmm ben je vergeten hoe lang ik al met die voorww loop??? hahahah nee hoormeid, je lichaam maakt zich gewoon klaar, en dat is prima en heeeeel normaal!
@Mamasan: Sterkte he meid. En rugween, ja weet nog exact wat dat zijn... Gelukkig nog geen beenween erbij??? Probeer lekker te ontspannen als de kleine man ff lekker weg is! @Cleo: Dat samenslapen. Tja daarom vroeg ik er ook naar tijdens je zw-schap. Schijnt heel gewoon en vertrouwd voor die kleintjes te zijn. Hebben immers 9 maanden tegen elkaar gelegen en geschopt.. Een eenling mist al de compactibiliteit laat staan als het nog krapper is daarbinnen. Laat je niet opjutten dat ze samen slapen hoor. Als jij en je meiden er goed bij voelen. Enneh ik neem aan dat ze tijdens de pubertijd elkaar wel uit bed hebben geschopt @Marooz: He bah paniekaanval. Dikke knuffel voor jou!
Marooz, bedankt! Doet me goed om te lezen dat ik niet de enige ben, het voelt ook zo verkeerd om ze uit elkaar te trekken terwijl ik zie dat ze rustiger slapen als ze bij elkaar liggen, maar wordt er een beetje onzeker van en vraag het dan liever hier Nu moet ik maken dat ik me ga douchen aangezien mijn dinnetje hier om half tien zou zijn en ik hier blijf hangen hihihi PS, Bedankt Harmless
dat is ook zo jij loopt er al heel lang mee! maar goed word er een paar keer wakker van en slaap weer verder! gelukkig niet aan het nachtbakeren hier! maar dat zal ook nog wel komen ben ik bang voor!!!
nog meer dames die een drukke dag hebben? ik heb lekker niks.. haha.. voor een keertje.. laatste keer! morgen super grootte schoonmaak houden, een vriendin komt helpen.. zondag een doopfeest.. en maandag is het zover! gaat echt snel.. pfff
@ Misspuma Gefeliciteerd! @ Majkuh, het meest erge lijkt me nog dat je terug moet gaan en dan moet gaan bekennen dat je eh.... vergeten bent te betalen.. schaam! @ nathalie88 Welkom hier, zie dat je bijna net zo oud als mij bent. Verder hier niet veel te melden, ik ben vandaag 35 weekjes en soms denk ik, goh de tijd gaat best wel snel, maar ondertussen ook wel errug langzaam.
@MISSPUMA: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! MAAK ER EEN LEUKE DAG VAN @Nathalie; Welkom, klets gezellig mee! @Mamasan; Spannend zeg, en auwie rugweeën. Die zijn idd niet fijn, dat weet ik ook nog wel ja... @Draadje; Veel succes/plezier bij de echo. En de laatste was moet er hier ook in. Is de bekleding van het wiegje. Dan is het echt allemaal klaar. @Sabrina; Dat las ik idd dat hij niet van jou is, maar hij is wel heel mooi hahaha. Vind choco labjes sowieso heel cool . Ja hoop ook echt dat ik kennis kan maken met die meiden/vrouwen. Het zal vast allemaal wel loslopen. Dat kan een harde buik zijn geweest ja, als hij echt zo hard word als een basketbal en hij is gevoelig dan lijkt het er wel op. Hahaha en die ontplofte mol hier is ook bijna niet te temmen. Heb nu echt even stampvoetend mijn vriend aangekeken dat hij zichzelf even moet vermannen en mij moet gaan helpen. Desnoods met een spiegel vasthouden. Want nu lijkt het eerder op een picasso dan op een mondriaan zo door de war haha. Stukje wel een stukje niet zeg maar @Harmless; Hahaha ja dat klopt ook wel, op dat moment wil je gewoon dat je geholpen word hahaha. Veel plezier bij de vlos. Ik vind het juist leuk dat ik zo vaak mag komen nu. Geeft aan dat je bijna aan de beurt bent Ik ben ook zeer benieuwd hoe Gwen het gaat vinden, we zullen zien. @Marooz; Bah, hyperventilatie. Ik weet hoe vervelend dat kan zijn. Heb het gelukkig al heel lang niet gehad maar je kan er idd goed van in paniek raken. Fijn dat je zo'n koele kikker in huis hebt, hier ook zo 1 die me dan weer rustig kon maken. Je kan van je handen ook in elkaar vouwen en daar rustig in en uit ademen. Helpt ook als je geen zakje in de buurt hebt. Succes vanmiddag, en goed dat je even een lijstje maakt. @Cleo; daar kan ik je niet mee helpen. Weet wel dat je baby's tot een bepaalde leeftijd nog niet kan verwennen. Bespreek het anders even met het cb, die zullen er wel iets van weten denk ik. @Joki; Dat meen je niet... Half 6 zonder middag slaapje??? Hoe laat gaat ze 's avonds plat? O wat lijkt me dat vermoeiend zeg. Ook voor je kleine meisje trouwens. Gwen was vanmorgen voor haar doen ook heel betijds. Kwart voor 7, maar dat klinkt schappelijker dan 05:30... Geniet van je dagje! @ego; Zo wat was het weer een leuke nacht vannacht Zo wisselen we de nachten af, goed slapen en dan weer slecht slapen. Gisteren teveel gelopen denk ik want ik kon me gewoon niet meer omdraaien vannacht. Damn wat doet dat zeer zeg. Mijn hele schaambot is gewoon beurs. Het lijkt wel of die breekt op het moment dat ik omdraai. Klinkt best heftig maar zo voelt het wel een beetje. Vanmorgen had ik dan ook even een hulpje nodig om het bed uit te veren, en dan heb ik al een hoog bed. Maar goed, ik voel me nu niet moe dus dat scheelt weer. Gwen was vroeg wakker dus we gaan zo even lekker de weekend boodschappen halen en dan denk ik dat we helemaal niets gaan doen. Het is zulk triest weer. En ze is nog steeds heel erg verkouden dus lijkt me niet fijn om heel de nacht buiten te zijn. Dames, tot later maar weer. Liefs
Cleo; graag gedaan hoor meid, gewoon naar je eigen gevoel luisteren, en je niet van de wijs brengen! Sab; hahahah geeft niet hoor, en bij voorww kan je er zelfs gewoon doorheen slapen hoor! Dus misschien heb je wel mazzel en lig je er niet wakker van! Ik hoop het voor je! Missz; Auw dat herken ik wel ja, dacht dat het bij mij zo voelde omdat zijn koppie zo diep ligt, maar als ik veel loop doet het inderdaad meer zeer! Dank je voor de tip! Heb het echt nooit, ben helemaal niet iemand die snel in paniek is namelijk! hahaha maar goed idd goed dat ik een koele kikker in huis heb! Meiden ik ga nog even eten en dan zo die kant op, laat jullie wel weten hoe het gegaan is! Dikke knuff
http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk Gewoon omdat het een fantastisch filmpje is... dat verwacht je dus echt niet! geniet! :-D
hey dames ben net gebeld geworden hoelaat ik maandag aanwezig moet zijn!! zeg het niet hier.. hhaha.. kunnen jullie lekker opspanning wachten op buddy nieuws..
heb net me mannetje gebeld en gemeld dat ik de eerste harde buiken voorweeen heb gehad vannacht! krijg je als reactie ow nou dan word het nu wel allemaal echt!!! hahaha zo grappig hoe mannen kunnen reageren! geweldig!
hahahaha nou ben erg benieuwd! Dan moeten we nog effe geduld hebben met zijn allen... Wordt moeilijk maar het gaat wel lukken!