Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

zo pizza's zijn gemaakt en in de oven! nu even zitten.

zogelukkig, ontzettend balen hoor! Maar goed, je bent 36 weken dus het is geen ramp. en die 'kleine' van jou is nu al groter dan mijn zoon was bij de geboorte. dus die zal het geen probleem vinden er eerder uit te komen. ik weet dat het niet zo gaat zoals je het je voorgesteld had, maar over een tijdje ben je gewoon happy met je kleine en maakt het allemaal niets meer uit! dus huil even lekker uit en bedenk dan dat je binnenkort mama gaat worden en dat dat geweldig is!! je hebt toch maar mooi dat kleine wezentje al die tijd in je gehad, en aan de maat te oordelen heeft je lichaam er erg goed voor gezorgd!

mamasan, ik vind het zo spannend. bij je zoontje duurde het ook zo lang zei je, dat lijkt me geen pretje. ik zal duimen dat het allemaal een beetje gaat opschieten!!

marooz, laatste weekend!!

nou dames, ik ben benieuwd of de voorspelling van mijn VK uitkomt en ik jullie allemaal voor ga zijn. maar ik denk het niet eerlijk gezegd, mijn voorgevoel zegt dat het volgend weekend wordt! Of half mei, hahaha!!!

2. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @kaatje.. ja wie weet.. en verras je ons! maar je hebt geen buddy he?

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Nathalie88: Ja, we zijn hier een stelletje kletskousen hoor. Ik hoop dat je nog een geschikte woning kan vinden voordat de beeb wordt geboren!

@ Sabrina1984: Lekker gevoel is dat hé als je in het zwembad ligt en de druk is dan even van je buik af!
    Dus je hebt de film ook gezien, ik vond het wel goed hoor! En er komt inderdaad ook een deel 5...

@ Cleo: Ja, die kraamtranen daar had ik bij Keano ook erg veel last van...en die zullen hier straks ook weer flink gaan stromen denk ik...
    Wel fijn dat de meisjes de nacht doorslapen of in ieder geval een paar uur achter elkaar zodat jij ook eventjes goed kan slapen.
    En wat betreft het bang zijn dat je ze niet zult horen, dit had ik bij Keano ook heel erg...maar je hoort je kindjes echt altijd hoor al zal het niet gelijk de eerste seconde zijn...maar je moedergevoel zegt je wel wanneer ze je nodig hebben.

@ kippie75: Hoe is het nu met je, al minder chagarijnig...? Ja, helaas duurt de uitslag van het kweekje nog even...dus nog even geduld hebben.

@ Draadje: Gelukkig dat de groei-echo goed was. Ik krijg ook geen grote baby hoor, hier wordt de beeb op 2600gr geschat en met de 40 weken zal dit ongeveer 3000gr zijn.
    Klein maar fijn, Keano woog 2905gr bij zijn geboorte en nu 2 en een half jaar later weegt hij 14 kilo...dus het komt allemaal goed haha!
    Jammer dat je bloeddruk wel gestegen is...hopelijk zakt hij snel!

@ Harmless: Jammer dat de vk die bij Toon zijn bevalling was geen dienst heeft als jij uitgerekend bent...maar goed het beebje hoeft natuurlijk niet op die datums geboren te worden hé!
    Keano is ook op mijn moeders verjaardag geboren...was toen 11 oktober uitgerekend en Keano is op 5 oktober geboren...als ik de keuze had, had ik dat liever ook niet maar ja de beeb beslist zelf wanneer hij/zij komt.

@ Evy77: Ik heb hier nog geen last van zwangerschaps spijkerbroeken, zitten hier nog heerlijk!

@ Ria32: Ik heb vandaag ook niet veel visite gehad, ik vier mijn verjaardag de 25e voor familie en vrienden maar gelukkig heb ik genoeg hulp.

@ kaatje k: Ow zo te lezen heb je een heerlijke dag voor jezelf gehad!

@ Oem: Je moest je schamen niet te reageren...(GRAPJE). Druk aan de schoonmaak, hou je ook wel voldoende rust tussendoor.

@ mamasan: En hoe smaakten de patatjes...? Ik hoop ook niet voor je dat het 4 dagen zo blijft duren en dan te eindigen in een stortbevalling...Hopelijk komt de beeb vannacht hoor!

@ Kroepie: Ik vind het ook fijn om iedereen zijn ego te lezen, net wat je zegt zo leer je elkaar tenminste goed kennen.

@ Sim80: Ow dan ben je misschien al bezig meisje...spannend!

@ marooz: Ow wat een heerlijk idee dat je nog maar 2 daagjes hoeft, ik hoop dat je bevalling spoedig zal verlopen!

@ Zogelukkig: Ow meisje ik hoop dat ze je willen inleiden, dan hoef je tenminste niet meer zo lang door te worstelen met je gezondheid!
    En een 7 ponder goed hoor, die van mij wordt geschat op 6 pond als ik de zwangerschap voldraag.

@ Joki: Ow wat fijn voor die vriend van jullie, een hele opluchting lijkt me!
    Je mag je haar toch niet kleuren tijdens de zwangerschap...of is dit ondertussen achterhaald? En is het een mooie kleur geworden?

@ MisssZ: Ow heerlijk dat je meisje de diertjes na doet! En lekker een eindje gefiest zo te lezen...jammer dat je daarna zo een last had van je stuitje...

Mijn ouders zijn net weg en Keano ligt net op bed, dus de rustige avond kan beginnen voor mij en mijn man.
    Ik heb nog heerlijke badproducten gehad, en nog geld (ik ben aan het sparen voor een nieuwe laptop).

Bij de verloskundige was alles oké, het kweekje is afgenomen nu nog een week wachten op de uitslag...
    Ze denkt dat ik de 39 weken niet ga halen, de beeb is al diep ingedaald en de hartslag is al een stuk minder snel (blijkbaar een teken dat het binnenkort gaat komen).
    Dus spannend, maar het blijft afwachten natuurlijk. Ben maar 2 ons aangekomen, en mijn bloeddruk was keurig 120/80.

Ik heb ook nog helemaal geen buddy :(. Wie wil mijn buddy zijn...?

Fijne avond allemaal!
    Liefs, misspuma

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    misspuma, ik wilje buddy wel zijn :) pb me je NR maar, dan krijg je her mijne.

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Makjuh: PB is verstuurd!

Liefs, misspuma

6. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Misspuma, dat is idd achterhaald. De kleur kan alleen anders uitpakken ivm de hormonen. Verder is het echt niet schadelijk. Gelukkig maar, anders ben ik echt grijs..!!! :confused:
    Nog even spannend dus voor de uitslag. Ik duim voor je.
    Ben benieuwd of je beebje ook snel gaat komen.
    Ik wil wel je buddy zijn hoor.

7. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Majkuh was me net voor..

8. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    He ladies,

@Draadje: fijn dat alles ok was. En idd niet zo'n groot beebje, maar het is toch ok als hij/zij binnen de curves valt.
    @Evy: dutje van 4 jaar (zie je berichtje van 20.24)??!!
    @Nathalie: ik zie dat je de naam al bekend hebt gemaakt van jullie zoon, mooi hoor. Wat jammer dat je zoveel schulden hebt, kan je in de schuldsanering terecht komen?
    @Kaatje: lekker bijgetankt dus vandaag, weer even een buffertje opgebouwd voor als meneertje weer aandacht komt opeisen.
    @Oemhudaifa: jij dus ook lichtelijk chago.. hier is de bui wel redelijk weggetrokken.
    @Mamasan: enige voordeel voor ons van zo'n traag verloop is wel dat je ons goed op de hoogte kan houden ;). Nee hoor meid, hoop echt dat alles soepel voor je gaat verlopen.
    @Kroepie: ik vind die egoberichtjes ook altijd leuk om te lezen hoor. En je kan ook niet altijd maar op iedereen reageren, soms gaat het hier zo snel. Mijn bui is redelijk weggetrokken. Tegen 3 uur viel ze toch in slaap en toen ben ik er ook snel ingedoken. Heb even uurtje geslapen. Toen mijn man thuis kwam heeft hij veel van me overgenomen o.a. dochterlief op bed gelegd enzo zodat ik even lekker mn eigen gang kon gaan. Na een tompouce werd mn humeur nog beter!
    @Sim: oei spannend!!
    @Marooz: wat ontzettend snel gaat het nu allemaal zeg.. je sliep al niet veel, maar vannacht doe je vast geen oog dicht van al dat nieuws.
    @Zogelukkig: wow bij jou kan het dus ook ineens snel gaan. Nu weer naar maandag toeleven. Begrijp dat inleiden niet iets is waar je naar uitkijkt, maar inderdaad alles voor jouw gezondheid en die van de baby. Hoe voel je je verder?
    @Joki: wat fijn dat jullie vriend goed nieuws heeft gekregen. Geen uitzaaiingen is zo belangrijk en zulk goed nieuws. En ja.. de bui is ondertussen redelijk vertrokken.
    @Misssz: leuk he fietsen met die kleintjes en wat ik ook vind is dat je door hun ineens allemaal dingen ziet die je eerder niet zag. Ik durf het nu niet echt meer fietsen met mn dochter achterop, die buik zit toch in de weg en dan ben ik bang dat ik val.
    @Misspuma: leuke verjaardag gehad dus... dat van die hartslag wist ik helemaal niet. Goh toch volgende week eens vragen hoe hoog de hartslag van onze beeb is. Ik weet niet of er nog meer meiden zijn die geen buddy hebben, maar anders wil ik jouw buddy ook wel zijn hoor, no problem!

Hier geen nieuwtjes eigenlijk..

Liefs!

9. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    hahaha wat dacht je maaike, ik ben mijn buddytaak zo kwijt, moet er maar snel een nieuwe???!!!! ;) hihihi nee hoor meid, misspuma je boft met maaike als buddy hoor! ;)

Meiden ik ga proberen te slapen ben erg moe na vanacht en dan ook nog dit nieuws vandaag, ben bekje af!.... tot morgen!

Mamasan en sim... spannend!!!!!!! hihi

10. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Oh Majkuh en Joki waren me al voor met het aanbieden om buddy te zijn (zo heb je er geen en zo heb je er 3)!!

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Joki: Ow okeej, ik wist niet dat dit al achterhaald was...gelukkig maar! Dan ga ik het misschien ook nog even verven...hou niet van mijn eigen haarkleur (kastanjebruin...).
    Ja, ik weet ook niet of de beeb snel zal komen...het is toch afwachten.
    Lief dat je ook hebt aangeboden mijn buddy te zijn...maar Makjuh was je inderdaad voor hihi.

@ kippie75: Lief dat je hebt aangeboden mijn buddy te zijn, maar Makjuh was je al voor.
    Nee, dit wist ik ook niet hoor van de hartslag van de beeb...maar dat vertelde ze me vanmiddag.

@ Marooz: HiHi...ja ze zal wel gedacht hebben jij bent zo bevallen dus dan zit mijn plicht erop...haha!
    Slaap lekker en hopelijk komt de beeb snel hoor! Denk aan je *knuffel*!

Liefs, misspuma

12. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @Misspuma; Ik wil eventueel wel je buddy zijn. Pb me anders maar als je dat leuk lijkt. Ik denk dat ik het misschien ook wel handig vind om een buddy te hebben.
    Wel spannend dan zeg dat je vlos dat zegt. Ben benieuwd of ze gelijk heeft.
    En fijn dat je een leuke dag hebt gehad, je zult wel moe zijn. Ik teken trouwens voor 2 ons de volgende keer. Maar ben bang dat me dat niet gaat lukken haha
    O zie net dat er al heel veel voor mij waren, nou dan houd het op he :D

@Kippie; Gwen zit sinds vandaag achterop en dat gaat heel erg goed, ben alleen bang dat ze zo door heeft hoe ze haar tuig af moet krijgen. Die friemelkont van mij is erg slim in knoopjes en tuigjes etc. Maar goed, ze zag zo veel moois dat ze er niet aan dacht denk ik.

XFactor begint weer, kom later weer.

O ja, kat van mijn moeder was dus al binnen? Snap er geen snars van. Mijn ma zou hem naar buiten gooien vanmorgen maar niet dus denk ik. Het was zulk mooi weer, arm beest. Nu is hij even buiten aan het spelen en haal hem straks naar binnen voor ik mijn bed ik duik. We wonen bij elkaar in de straat dus het is een wandelingetje van niets.

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Iedereen: Makjuh vertelde me net via pb dat de vk zo bij haar komt, ze voelt de beeb niet goed meer en de hartslag is laag...ze komt als alles goed is ons straks hoe en wat vertellen...heb gelukkig net haar 06 dus als we lang niks horen dan sms ik even.

@ MisssZ: Heb jij ook nog geen buddy...? Anders wil ik ook wel jou buddy zijn hoor!
    Ja, ik ben ook benieuwd of ze gelijk heeft...we zullen af moeten wachten.
    Het was inderdaad een gezellige dag, en ben ook moe duik straks lekker mijn bedje in.

Liefs, misspuma

14. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    O jeetje, hopelijk is het niets ernstigs bij Maaike. Hou ons maar op de hoogte.
    Nee ik heb nog geen buddy maar dan komt het wel goed joh :D
    Ik weet bij de vorige keer dat ik redelijk snel mobiel was dus dat zal dit keer ook wel zo zijn ;) Had toen de buddyvraag de rondte ging geweigerd, vind het aan de ene kant ook redelijk trickie om mijn nummer weg te geven hahaha. Held...

Ik voel me K*%$&* Zo dat is eruit. Alles doet zo'n zeer. Ik ga zo mijn vriend bellen en vragen of hij de hond uit wilt laten zo en de kat van mijn moeder naar binnen wilt doen. Ik wil mijn bedje in, en slapen. Hopen dat ik dan niet teveel moet draaien. Als het morgen nog steeds zo'n zeer doet ga ik mijn fysio even bellen denk ik, want dit is niet goed hoor. Ik weet dat ik snel kan piepen en doe er dan eigenlijk ook wel lacherig over maar dit doet goed zeer. Klopt niet, het straalt door naar mijn bil en mijn heupen doen ook onwijs zeer. Elke stap voel ik ook in mijn bovenbenen. Iemand hier bekend mee, is het misschien een kwestie van even rustig aan doen of blijft dit??? Pfff was ik maar een dokter, had me een hoop gepieker gescheeld.

O ja, nog een vraag, wie heeft er ook zo'n last van zweetvoeten??? Heb dat noooooooit. En nu elke dag. Maakt niet uit wat voor een schoenen ik aan heb. Fris is anders zeg maar :D

15. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @majkuh... sterkte meis.. laat wat weten!!

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ MisssZ: Ik wil best je buddy zijn hoor, maar als je het zelf niet wilt moet je het niet doen natuurlijk!
    En wilt je man je helpen met de hond uitlaten en de kat binnen laten...kruip jij dan maar snel je bedje in!
    Slaapze en hopelijk heb je niet al te veel pijn vannacht, en anders inderdaad even de fysio bellen morgen.
    Zweetvoeten...praat er niet over haha ik heb er ook erg veel last van (helaas).

Liefs, misspuma

17. Kon 't niet laten...
    Wat een schrik van Majkuh... ik hoop dat alles goed is!
    MisssZ ik wil je buddy ook wel zijn.
    Zweetvoeten heb ik ook! BLEGH :confused:

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    heeey dames!!

Ik hier weer!! Lees dat er ondertussen wat meiden aan het rommelen zijn.. SPANNEND!!!

Ben t laatste stuk bijgelezen, dus ffies wat reageren:

@ majkuh: jeetje, je maakt t wel heel spannend... duim voor je dat t goed is!!

@ sim: oh, jij maakt t ook al zo spannend!!! wel sms'en he?!?! ;) :D

@ marooz: wat heb jij het toch ontzettend knap volgehouden zeg!!! En jemig, al zo snel mama!!! Ben blij voor je!!!

@ zogelukkig: jemig, bij jou is het ook wel wat zeg.. :confused: ook van t één in t ander, of niet?! :(

@ sabrina: MAFKEES!!! je bent zelf een mafkees ;) zooo, dat is eruit :p haha..

@ .. euh.. kwijt! (heb mn best gedaan iig.. hihi..)

@ x-factor: leuk he?!? :D

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ff ego stukkie: (en zeg hier geen sorry voor, want dat mag niet meer, las ik ;) haha)

Hier gaat t allemaal goed, moek zeggen.. zolang ik niet te veel doen (en niet te weinig.. haha... :rolleyes:)
    Heb vandaag de hele dag al steken in mn blaasgebied / onderbuik.. iemand die dit herkent?!
    Kind is gister wel stukkie om zijn / haar as gedraaid, dus misschien dat t daarvan is?! (lag al vast in bekken, misschien nu anders of verder?!) Kindje ligt nu met kontje naar voren en voetjes richting mij zeg maar...

Oh, ik heb vandaag echt zo'n last van mn bekken aan 1 kant.. werd er vanmorgen mee wakker, dus misschien verkeerd gelegen..?!

en ik ben verslaafd aan ijs!!!! :D haha... tis echt heeeel erg ondertussen.. :rolleyes: :oops: haha..

Stinkvoeten?! hier alleen stinkoksels.. blegh.. vink zoooo vies!!!

20. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @renmar.. heb ook steken in de onderbuik... daar onder.. is schijnbaar normaal als de baby is ingedaald.. en bij mij is dat het voetje.. dus hij schopt ook nog wel eens erbij!

Deel Deze Pagina