Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    dames ik log ook af!
    ik hoop op goed nieuws van majkuh!
    fijne avond!

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedenavond allemaal,

@All: Ik heb nog geen nieuws van Mamasan, zodra ik sms krijg zet ik het hier op.

@Majkuh: Je laat ons wel even schrikken, duim voor je dat het goed is. Knuffel van mij.

@Marooz: Fijn dat je nu ook weet dat het volgende week gaat gebeuren. Je hebt het lang volgehouden hoor. Je bent een toppertje.

@Daggie: Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wens je heel veel succes maandag en ik wacht op je smsje. Knuffel van mij.

Voor de rest weet ik even niet meer.

Heb bijna hele avond op de bank gelegen. Heb vreselijke hoofdpijn en ik ga nu naar bed.

Vanmiddag controle in het ziekenhuis gehad, kleine was al wat ingedaald. Maar nog niet genoeg, zodat hij vast in het bekken zat. Dus mochten vliezen breken, moet ik nog steeds gelijk plat liggen. Mijn bloeddruk was bijna hetzelfde als vorige week, dus ik mag 3 x per dag tablet blijven slikken. Bloeddruk was nu 136/92, dus zeer tevreden. Doordat ik veel steken onderin heb, mocht ik naar het lab om urine te laten controleren op blaasontsteking, maar ik kon niet plassen. Nu is afgesproken als ik veel pijn onderin houd en veel harde buiken blijf houden, moet ik urine laten onderzoeken bij huisarts. Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat dit geen blaasontsteking is. Dit heeft gewoon allemaal te maken met het indalen van de kleine. Dus daar maak ik mij ook geen zorgen om hoor. Volgende week moet ik donderdag weer voor controle om 13.45.

Ik ga nu afsluiten. Welterusten allemaal en zodra er nieuws is van Mamasan horen jullie van mij.

Tot morgen.

Liefs JoMi

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @Remmar: Dat heb ik dus ook. Lees stukje hierboven maar.

Ik verwacht geen blaasontsteking bij mij. Maar wel vreselijke steken onderin en veel harde buiken.

4. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @Sim; Hoe is het nu??? Zet het een beetje door?

@Misspuma; thanx maar dan laat ik het gewoon zo ;)

@Kroepie; Lief van je maar ik denk dat ik het dan gewoon zo laat. Als ik het toch voel kriebelen zet ik wel een noodkreet hier op het forum hahaha. Zijn er nog veel buddyloze???

@Remmar; Leuk weer wat van je te horen. En die steken herken ik nog wel van de vorige keer toen ze ingedaald lag.

@all; ik krijg mijn ventje niet te pakken. Dus blijf nog even op tot ik hem aan de telefoon heb gehad. Anders loop ik zo even snel naar mijn moeder en ga daarna mijn bedje in. Ik weet niet wat voor een weer het vannacht word en anders is het wel heel sneu voor Youp. Hij is al zo zielig als er niemand is (beestje heeft er een beetje een trauma aan overgehouden om alleen te zijn in de tijd dat mijn moeder vaak in het ziekenhuis lag). Dus ik ga nu nog 1 keer bellen naar mijn kerel.

Ik ga in ieder geval wel afsluiten. Ben er klaar mee ;)

Liefs en tot morgen

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Las het net ja! Ik verwacht bij mezelf ook geen blaasontsteking eigenlijk.. Heb ook niet meer harde buiken dan normaal eigenlijk.. Alleen van die rotsteken elke keer..
    Ze doen echt pijn he?! (of ben ik nu gewoon een piepert?!)

Hmmm.. beeb lag hier al wel vast in bekken, maar wak zei, misschien dus toch verder gezakt ofzo?! (maandag vk anders maar eens ff vragen...) Kindje lag ook echt te wroeten vanmiddag daar.. haha..

wat balen eigenlijk zeg, je situatie zo.. :(

@ daggie: alvast heeeeeeeeel veeel succes voor maandag!! :D

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Kroepie: Erg hé die zweetvoeten...vind het ook verschrikkelijk!

@ Remmar: Jij bent ook al een heel eind...na mijn weten ben jij de eerste officiele uitgerekende toch...? Als ik goed op de lijst heb gekeken...
    Fijn dat je je goed voelt, houden zo! Die steken kunnen best wel een indalingsween zijn, dit kan ook vlak voor de bevalling gebeuren.
    Jij ook verslaafd aan ijs...ik vindt het ook heerlijk maar omdat mijn gebit tijdens deze zwangerschap niet optimaal is blijf ik er vanaf kan niet zo goed meer tegen kou op mijn tanden.
    Stinkoksels...heb ik helaas ook last van ik zweet veel sneller als anders.

@ Daggie1984: Trusten en tot morgen!

@ JoMi: Oké we horen het wel als je nieuws hebt over mamasan! Dus je moet die tabletten nog blijven slikken...hopelijk zakt je bloeddruk toch nog hoor. En ik hoop dat je geen blaasonsteking hebt...toch in de gaten houden hoor, als je er na het weekend nog last van hebt toch even je urine laten nakijken bij de ha.
    Jammer dat de beeb nog niet genoeg is ingedaald, dan maar hopen dat je vliezen niet breken...anders moet je verplicht blijven liggen hé.
    Trusten en morgen weer gezond op!

@ MisssZ: Oké prima hoor! Ik hoop dat je je mannetje nog te pakken krijgt, en anders even snel de kat binnen laten en hup je bedje in!

Ik heb nog niks van Makjuh gehoord...als ze sms-st dan horen jullie van mij!
    Ik ga er zo ook een eind aan breien...krijg rugpijn en mijn ogen vallen bijna dicht.
    Trusten allemaal!

Liefs, misspuma

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Meiden ik ga naar bed toe, heb tot nu toe nog niks van Makjuh gehoord...ga haar ook nog maar niet sms-en.
    Hopelijk horen we morgen meer van Makjuh!

Als je dit nog leest Makjuh, ik hoop dat alles goed is! Denk aan je!

Weltrusten allemaal, en morgen allemaal weer gezond op!

Liefs, misspuma

8. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Miss Puma welterusten!

Majkuh hopelijk is alles goed met de beeb.

Het wordt nu wel heel spannend hier met al dat gerommel, ik ben benieuwd hoeveel baby's er volgende week geboren gaan worden. Die van mij moet in ieder geval nog een paar dagen wachten want ik wil het liefst wel thuisbevallen!

Oh de uitslag van X-factor is begonnen, ben benieuwd wie er naar huis gaat...

9. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Nog even op de valreep....

Maaike heeft de verlos op visite gehad en is doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje voor de zekerheid. Toen de verloskundige er was leek alles wel ok, maar voor de zekerheid toch even naar het ziekenhuis.

Heb daarna niets meer gehoord, dus hoop dat alles wel goed is...

Morgen horen jullie van misspuma,mij of maaike zelf weer meer!

Ik ga ook op bedje... hele dikke knuffel!

En jullie zijn schatten... dat moest ik even kwijt... :-D

10. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

hier ook even stress net... ik weet niet wat die kleine aan het doen is in mijn buik, maar het was nogal heftig... ik ben heel bang dat ie weer gedraaid is. het deed echt heel erge pijn en er staken aan alle kanten ledematen uit me. Nu ziet mijn buik er ook weer helemaal scheef uit, net als toen hij dwars lag! Ik ben zo bang dat hij niet meer met z'n hoofd naar bedenen ligt, ik voel nu duidelijk iets aan de zijkant wat denk ik het hoofdje is, want het voelt net als een paar weken geleden, dus heel heftige beweging aan beide zijkanten ipv boven en beneden... mijn man vind ook dat de vorm van mijn buik weer helemaal veranderd is... Maar het is zo moeilijk om het precies te voelen! In ieder geval heeft ie een flinke salto gemaakt, dus ik weet het ook niet meer... mijn buik voelt helemaal beurs!!!
    Maar goed, ik moet niet stressen, waarschijnlijk valt het wel mee.... Eerst maar eens rustig slapen. Woensdag komt de VK pas weer.... Ik word er opeens helemaal zenuwachtig van!!!

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hai lieverds :)

Thanx voor al het buddynieuws ;)

Ok, het verhaal, alles is gelukkig OK!
    Ik volede haar vandaag heel erg weinig, en ook maar erg zachtjes en zo halverwege de avond begon me dat dwars te zitten. wakker geprobeerd te porren (arm kind) maar niets.
    Nog gesmst met Marooz dat ik haar hartslagje ging luisteren. geluisterd en ik kwam elke keer uit op tussen de 100 en de 115 en vond dat wel erg lag.

Later weer geluisterd, zelfde verhaal, toch maar de vk gebeld in lichte paniek. Die is gekomen en het zag er wel goed uit, maar voor mijn geruststelling toch maar een CTG laten maken en we zijn echt net terug, duurde allemaal erg lang ;)

CTG was OK, beebje haar hartslag, de basis, ligt klaarblijkelijk rond de 110 dus dat verklaar een boel. Genoeg verhogingen en pieken om et zien dat ze zich lekker voelt, ze groeit goed, ook deze VK zei dat ze mooi gemiddeld is. Nog even een echo om te kijken naar et vruchtwater, ook dat was OK, blaasje en maagje gevuld, kortom, kindje doet het prima en mama is gerustgesteld!!

Klaarblijkelijk voel ik niet elke beweging die ze maakt en dat kun je mooi zien op dat CTG apparaat, ben dus helemaal gerustgesteld ;D

12. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Kaatje dnek maa rzo meis als die nu om kan draaien kan die ook elk moment weer draaien natuurlijk die van mij heeft nog ruimte zat ligt ook naar beneden maar ga er vanuit dat die nog wel een keertje gaat draaien, probeer je neit al te veel zorgen te maken ga lekker slapen vannacht wie weet door de rust ligt die morgen weer goed, zal voor je duimen. en wie weet ligt die nog goed.

Maaike dat zal best even schrikken zijn geweest zo zeg, gelukkig is alles goed,

13. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Majkuh: Fijn om te lezen dat alles goed was met de kleine meid! Je zult wel geschrokken zijn, dikke knuffel meid!

Zoals jullie zien ben ik nog steeds wakker, ik kom maar niet in slaap :x ... ik heb ook geen boeken meer die ik kan lezen. Die heb ik allemaal tijdens mijn zw. verlof al gelezen en geen nieuwe meer bijgekocht. Echt irri, als je niet kan slapen maar wel slaap hebt :(

Ik wens jullie allen een fijne nacht en tot morgen!

14. @Marooz: Gisteren helemaal over je bericht heen gelezen! Maar las het net en ben echt super blij voor je!!! :D Dus nu nog effe een rustig weekend en daarna gaat het gebeuren ? Ohhh spannend joh! Maar je hebt het echbt verdient! Was allemaal niet makkelijk voor je... Nog effe en je hebt je kleine in je armen :D

[b@]Kaatje: [/b] Gefeliciteerd met je 38 weken! gaat snel nu he...

@Kroepie: hoe is het vannacht gegaan ? Beetje kunnen slapen ??? Pil in genomen of dat niet ??? enne gefeliciteerd nog met je 34 weken :D

@Zonstraal : Fijn dat bij de vk alles goed was! Dat van je bloeddruk weet ik zo ook niet... Bij mij is die ook gewoon goed maar ik heb ook regelmatig last van duizeligheid of sterretjes zien :( Lees dus effe mee wat voor reacties je krijgt ;)

@Zonstraal: Ja erg is dat he... Denk dat het logische is dat het voor jou ook soms moeilijk is in deze zwangerschap... En idd daardoor kunnen sommige dagen anders zijn dan andere en voel je je depressief! Zijn ook niet van die gewone jankdagen of emo dagen... Was het dat maar dan wist ik ohhh maar dat hoort erbij en kan geen kwaad!
    Ik heb niet zo zeer dat ik het overlijden van me moeder nu herbeleef maar wel heel erg het gemis!!! Heb dat bij de zwangerschap van Joey niet gehad. :(
    Stond ik er wel bij stil enz maar niet zoals nu soms....
    Denk dat het er mee te maken heeft dat ik deze zwangerschap nu veel zwaarder vind en dat ik meer hulp nodig heb omdat het soms met joey niet te doen is allemaal.
    Mis me moeder daar heel erg in want heb nu alleen mijn schoonmoeder en die werkt ook dus kan ook niet altijd... En dan daarbij er zijn gewoon dingen die je met je moeder wil delen ...
    Ook misschien omdat ik nu zwanger ben van een meisje.... Nu krijg ik straks een moeder dochter band en dat lijkt me heel apart en ook mooi om mee te maken maar soms ook wat eng omdat ik die zelf haast niet heb gehad of me kan herinneren door het vroege ziek zijn van mijn moeder!
    Weet al hoe moeder zoon band is :D
    Ach ja zal wel goedkomen!
    Maar soms erg lastig ja die dagen.... Hopelijk heb ik ze niet veel meer !

@Sim: Ja heb wel vaker wat last van hormoontjes maar niet zoals ik ze de laatste tijd heb... Dat is niet alleen hormoontjes... Al zal het het wel verergeren...
    Praten ja dat doe ik veel met mijn man als er iets is ofzo maarja als ik em zo voel moet ik meteen kunnen praten en dat gaat niet altijd...
    Ach ja komt wel weer goed ;)

@Ria:Er is er 1 jarig hoera hoera
    dat kan je wel zien dat is Ria!!!! :)

Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag!!!!!!!

@Harmless: Wat een onwijs leuek foto van je zoontje! Wat een stoer kereltje :D

@Misspuma: Zo lekker joh ... jij bent dus lekker vberwent... Ben benieuwd wat het kado is wat je vandaag krijgt! Spannend :)

@Nathalie: Jeetje meid dat is ook allemaal niet niks... Hopelijk heb je snel een leuk huisje! Zou wel fijn zijn en idd al helemala als het dicht bij je moeder is ;) Wel goed dat je zo positief blijft joh! Zo kom je er wel... sucses!

@Sabrina: Fijn dat het zwemmen leuk was... Wel vermoeiend he haha
    Maar idd in het water voel je je dikke buik niet en het gewicht maar zodra je het water uit gaat denk je o jaaaa hahaha

doe het effe in 2 stukken want wordt wel erg veel en lang en mijn scherm typvlak werkt niet echt mee als ik lange berichten typ ;) Deel 2 komt eraan haha

15. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    goede morgen!
    dacht al dat ik vroeg was! haha kon niet meer slapen.. wou weten of er nog nieuws was!

@ria, proficiat meis!

@majkuh, fijn dat alles goed was!

@marloes, wat ben jij vroeg!

16. Deel 2 van de reacties :)

@Cleo: Lekker gaan slapen hoor als het effe kan!

@kippie: ppff wat herkenbaar.... ik heb ook regelmatig van die dagen dat ik niks kan hebben ... En het ergste vind ik dan dat ik mijn zoontje dan niet de aandacht kan geven die hij vraagt... en idd soms reageer je het dan ook op hun af! Niet leuk en voel me eigen daar ook altijd rot onder... fijn dat het bij jou weer wat afgezakt is!
    Kraamzorg tja dat moeten we maar gewoon over ons heen laten komen!
    Maar 1 ding is zeker vind het nu soms moeilijk als ik erover nadenk... de vorige keer had je alleen hulp voor jou , de baby en in het huishouden maar nu komt ook nog eens de zorg voor je andere kind erbij .... Maar zal ook wel weer goedkomen!

@Draadje: Haha lekker geshopt dus.... Leuk hoor!
    Fijn dat het bij de vk goed was... Je bloeddruk iets minder maar idd goed gaan rusten en rustig aan doen!

@Naam: ik ga als ons kleintje geboren is ook gewoon de naam bekend maken hoor!
    Wel zo leuk en het kan toch geen kwaad! Voor foto's ja snap ik wel dat dat wat anders is en niet iedereen dat wil of durft maar naam hier noemen vind ik geen probleem....
    Ben benieuwd naar de namen van jullie kleintjes!

@Evy: haha lastig he als je zoveel bij moet lezen ;)

@draadje:Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man!!!!

@Sabrina :En vannacht nog last gehad van harde buiken ??

@Webmiertje: Hoe is het met je ???

@Mamasan: Jij bent het ook lekker spannend aan het maken ? Hoe is het gegaan vannacht ???

@Kaatje: Nou jou dag van gisteren klonk goed haha... Lekker een dag voor je eigen gehad en dat heb je goed aangepakt :D

@Oemhudaifa: Geen sorry hoor... komt bij iedereen wel eens voor dat er weinig of niet gereageert wordt! Maakt niks uit!!!!
    enne niet te veel poetsen he... Ook een beetje rustig aan doen he ;)

@Majkuh: hahaha alles dus weer opgelost bij het tankstation ? Maar let je wle een beetje op met rijden als je zo moe bent! Beetje gevaarlijk he... niet meer doen dus! :evil:

@Sim: ooeehh ook al spannend bij jou! Hoe is het nu met je ? nog steeds zoveel last van harde buiken ??? Heb je het idee dat het het begin is ?

@Zogelukkig: Fijn dat het niet erger is geworden maarja niet leuk dat de kleien gehaald gaat worden als er geen verandering optreed! Maar idd als het beter is voor jou gezondheid moet het gewoon... knuffel!!!!

@Daggie: Fijn dat je hulp krijgt vandaag met het poetsen enz... is dat straks allemaal gedaan....

@Joki: Wat een super goed nieuws van je vriend!!! Echt super..... =D>

@missssz: Lekker he dat fietsen zo.... ze zien van alles en dat is prachtig! Ziet dan echt een lach mooi is dat dan he.... helaas zit fietsen er hier niet meer in ... ik kan dat echt nie meer!

@misspuma: fijn dat bij de vk alles goed was... en fijn dat je nu een buddy hebt ...kunnen we jou ook goed volgen als het straks zo ver is :)

@Remmar: Leuk dat je hier nu ook weer wat mee kletst :) Ohhh een verslaving aan ijs of is het nog niet zo erg ???? Hopelijk heb je vandaag minder last van die steken en van je bekken-heupen...

@Jomi: Fijn dat alles weer goed was! Toch weer lekker om te horen he...

@Majkuh: Goed dat je gisteren effe naar het ziekehuis bent geweest en een ctg hebt gehad! Fijn dat alles gewoon goed is!!!
    Op de ctg is toch meer beweging te zien dan dat we soms voelen idd... Dat merk ik ook!

Nou meiden ik dacht dat ik nu wel een heel eind bij ben haha.
    Zoals je aan de tijdstippen kunnen zien was en is het nog erg vroeg!
    Kon gewoon niet meer slapen en draaide maar wat dus bene r maar uit gegaan...
    En ja wat doe je s'morgens anders zo vroeg.... nu had ik de tijd om weer eens goed te reageren hahaha.

vandaag een drukke dag.... Boodschapjes doen... Paar laatste dingetjes halen zoals tijdschriften voor in de ziekehuistas en wat dingen voor in het huishouden voor de kraamhulp straks!
    Verder effe naar tuincentrum om wat bloemen enz. te halen zodat ik de tuin lekker kan opvrolijken! Heb er echt zin in...
    Hij geeft weer heerlijk weer aan komende dagen dus lekker van genieten!!!

Verder voel ik me wel iets beterder!
    Gister avond effe op bed gelegen toen me man thuis was dus was effe goed uitgerust!
    Had het echt nodig!!!
    Heb nu wel de hele tijd weer dat nare ongi gevoel... hopelijk trekt dat straks weer weg!

Nou dames fijne dag vandaag!!!!

Knuffel!!!

17. Ben niet de enige vroege vogel hoor ;)
    Jij kan er ook wat van :)

18. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    ff ego

wij hebben geen contact meer met de zus van mijn man, ze heeft ons bezeken en ons gebruikt (ze heeft tot 2x toe bij ons ingewoond omdat ze haar lasten niet deed betalen)
    na de laatste x heeft mijn man besloten dat hij geen contact meer met haar wou.

Ze heeft nooit 1x gevraagd na de zwangerschap e.d.

nou kijk ik ook haar hyves, en zie ik dat er staat: wist je trouwens dat je volgende week tante wordt?
    het is een krabbel van een schoonzus van een vriendin van mij.

het klinkt grof, maar wij willen niet dat de zus van mijn man het allemaal weet.

moet ik mijn vriendin zeggen van, please zeg het niet tegen je schoonzus? is ook weer zo rot..

ik hoop een beetje dat jullie mijn situatie snappen, en niet denken wat een bitch is daggie, maar heeft zich veel afgespeeld de afgelope jaar!

19. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    ja ik weet zelf dat ze komt er toch achter.. maar het zit me een beetje hoog.. haha

zijn de hormonen!

20. @daggie
    Dat is het nadeel van internet... iedereen kan alles lezen en doorgeven...
    Ik zou me er niet druk om maken, richt je lekker op je beeb en so what dat ze het weet? Je hoeft haar niet uit te nodigen, dat heb je zelf in de hand!
    Geniet van je laatste weekend zonder baby! ;)

@Majkuh
    Mens wat heb je me laten schrikken.
    Fijn dat het allemaal goed is.. nu weer gaan genieten hoor!

@Kaatje
    Oh jakkes... ik hoop echt dat ie vannacht teruggedraaid is hoor...
    Wat een stouterd die baby van jou! Voel je je inmiddels wat beter?

@Ria
    GEFELICITEERD!!!!
    Maak er een fijne dag van... ook al vieren jullie 't later ;)

@Marloes
    Een hele fijne dag... lekker genieten van de laatste dingetjes :D
    En niet te veel zelf in de tuin omrommelen hoor!

@Zonstraal
    Ben je nog in slaap gevallen meis?
    Balen dat je niet kunt slapen hoor... ik val altijd wel in slaap, dus die eerste uurtjes pak ik altijd wel mee, maar daarna is het bagger. En boeken... kun je niet ff op Marktplaats kijken of ze nog leuke boeken hebben? Kun je ze voor een prikkie kopen en ze sturen ze nog op ook!

@Marooz
    Jij bent ook een mega lieverd hoor!!

@Remmar
    Hier ook verslaafd aan ijs... YUMMIE

@X-factor
    BELACHELIJK dat Rev 'n Ros er uit is... en dat die stomme Luigiano er nog in zit!! :evil:

@slapen
    Ik heb gisteravond een pil genomen.
    Toch wakker geworden van het gesnurk van mijn mannetje :( Heb hem gevraagd of ie alsjeblieft een nacht op het bed van mijn meissie wilde gaan slapen en hij is vertrokken. Voelde me zo rot :(
    Heb nog wel weer geslapen (heel onrustig) en heb net de hond en katten maar gedaan. Ben nu nog wel duf, beetje hoofdpijn, dus ik lig op bed te typen en ga zo nog ff proberen mijn oogjes dicht te doen. Kan niet zeggen dat ik nu beter geslapen heb dan anders... *zucht*

@het weer
    HET ZONNETJE SCHIJNT :D
    Daar gaan we vandaag lekker van genieten. Mijn miessie komt om 12 uur ongeveer hier al weer ipv morgen, dus daar word ik erg blij van *maakt rondedansje*
    Misschien even terrasje pikken in de stad, met lunch, met z'n 3,5jes.

Iedereen een fijne dag, ik ga nog even proberen te slapen.
    Dikke zoen voor allemaal
    *smok*

Deel Deze Pagina