Goede morgen meiden, @ Draadje: Ja, spannend hé met al die rommelende zwangere buiken! @ Marooz: Jij bent een ook een lieverd hoor ! @ kaatje k: Ow ik hoop niet dat de kleine gedraaid is...als je het niet vertrouwd even de vk bellen hoor, woensdag is nog een eind weg! @ Makjuh: Gelukkig dat alles oké is met de beeb! Fijn om te weten dat ze het nog naar haar zin heeft in je buik, ben blij dat alles oké is! @ ZonStraal: En nog in slaap gevallen, wat rot dat je niet kan slapen ondanks dat je zo moe bent... @ Ria32: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van! @ Marloes22: Ja, ik ben ook ontzettend benieuwd wat het kado is van mijn schoonouders... Ik ben ook ontzettend benieuwd wat de namen van de beebs hier op het mei mama forum worden... . Ja, jullie kunnen mij straks ook volgen via Makjuh als het zover is. Succes met de laatste boodschapjes, maar doe wel rustig aan hoor. @ Daggie1984: Wat een moeilijke situatie zeg...zou niet weten wat je hiermee moet sorry. Sterkte. Goede morgen allemaal, Hier een heerlijke nacht achter de rug, ben zelfs niet wakker geworden om te plassen =D> . Maar toen ik wakker was stond mijn blaas op knappen hoor haha. Het zonnetje schijnt hier al heerlijk! Zou het vandaag een zonnige dag worden, laten we het hopen. Mijn kado is net bezorgd, het is een super grote spiegel die wil ik in de slaapkamer hangen zodat ik mooi mijn kleding van onder tot boven kan zien. Hij is van het plaffond tot aan de grond =D>die wilde ik al zo lang! Het is een gewone spiegel zonder lijst eromheen maar wel fasset geslepen ben echt super blij! Mijn man gaat hem zo op de slaapkamer hangen, joepie! Ik ben helemaal blij. Liefs, misspuma
@kroepie, ja belachelijk he.. dat rev en ros eruit zijn!! andere waren slechter! maar ik ga voor: what ever! hahha geniet van je dag! @misspuma, boh dat is een lange spiegel! wel vet!
@ Daggie1984: Ja, dat is een hele grote spiegel hij is wel smal maar heel lang. Echt super gaaf, kan ik eindelijk mijn zwangere buik eens helemaal zien (heb nooit een grote passpiegel gehad). Liefs, misspuma
Goedemorgen allemaal, Even kort berichtje. @Ria32: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid gewenst. Ook wens ik je een goede bevalling toe. Joepie, ik ga mij nu aankleden en ik ga mijn voedingsbeha ophalen. Ze hebben gisteren gebeld dat hij binnen is. Heb dus maar een dikke week hoeven wachten en niet bij Livera minstens 6,5 week. Ben zo blij. Willen jullie ook duimen voor mij, gisteren heb ik mijn nieuwe zonnebril al op sterkte mee kunnen krijgen. Alleen gewone bril was nog niet binnen. Nu komt om 9 uur weer brillen binnen en ik wil zo graag dat die van mij er ook bij zit. Dan heb ik hem straks en dan hoef ik niet tot dinsdag te wachten. Ook ga ik even bakkie doen op de boerderij zo. Dus ik ben er pas eind van de ochtend of vanmiddag weer. @all: Nog geen sms van Mamasan gehad. Dus moeten nog even geduld hebben. Misschien dat ze straks zelf wel weer langs komt, net als gisteren. Tot later. Liefs JoMi
@ Jomi: Succes, fijn dat je bh binnen is en je niet zo lang meer hoeft te wachten. Nu nog hopen dat je bril bij de bestelling zit, dan ben je weer helemaal goed als je bevalt! Hopelijk horen we nog wat van Mamasan...we wachten nieuwschierig op bericht. Liefs, misspuma
Goedenmorgen meiden zo ben ik weer lekker fris en fruitig! heerlijk geslapen en de zon schijnt hier alweer! heb net naar de voorspellingen van vandaag gekeken en hier blijft het droog en zonnig! ow wat een straf om verlof te hebben! @marooz je moet ff vragen om een drop veter vind die kleine misschien wel lekker =D> @daggie1984 gatverdamme nee erg he! film werd hier niks dus xfactor gekeken wie is jouw fav? @joki sorry is niet de bedoeling maar zou jij het leuk vinden als je babyfoto's van jezelf ziet en je als eerste pakje een echt jongens pakje aanhad nee ik niet! @misssz hij is meer dan lekker!!!!! ahum (zeg tegen mezelf: hou je in je bent getrouwd) maar helaas deed ie zijn shirt niet uit in de film! maar goed heb heel wat leuke foto's van hem! dat je nog fietsen kan! pfff nee dat doe ik niet meer hier! @misspuma ja hij was ook wel goed maar het word zo langdradig allemaal! en dat is minder! kom maar op met je nummer heb er toch al 2 kan er nog wel 1 bij hoor! ow is al geregeld zie ik! zo je krijgt het gelijk druk met buddyen! wel gaaf zon spiegel! @remmar ja klopt en een hele grote @majkuh meid wat een toestand! hoop dat alles goed afgelopen is. lees net dat alles goed is gelukkig meid! @zonstraal heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen meid? @marloes22 ja idd was het een heel vreemd gevoel maar wel super gaaf! jeee wat ben je vroeg!!! @daggie1984 meid ik zit in hetzelfde schuitje heb ook met bepaalde mensen geen contact lekker boven staan want ze komen er vroeg of laat echt wel achter! @kroepie wat ooo stom programma die luigano moeten ze eruit gooien dit gaat helemaal nergens meer over! @ria Happy birthday!!! maak er een leuke dag van! zo ik ben eindelijk weer eens bij! vannacht een goeie nacht weer gehad 2 keer wakker geworden door harde buiken! maar goed hopen dat de kleine zich eerder aandiend zoals zogelukkig denkt. vandaag maar weer ff wat in het huishouden doen! en vanavond na me schoonzusje! morgen met me zusje foto's maken en bij me schoonouders eten! ook wil ik van het weekend de laatste hand leggen aan de babykamer! maar goed me mannetje wil ook nog weekend dus dat doen we dan maar he!
Sabrina1984 - 15 mei - 17 mei Joki - 12 mei - 26 april Rian - 3 mei - 29 april Mama-Suusjuh - 19 mei - 9 mei MissPuma - 15 mei - 8 mei Majkuh - 10 mei - 13 mei Daggie1984 - 4 mei - 20 april Marloes22 - 6 mei - 2 mei Kroepie - 29 mei - 4 juni Zogelukkig - 16 mei - 2 mei Manny - 11 mei - 8 mei Cleo79 - 5 mei - 21 april - 28 maart Chiara & Charissa Misss_Z - 21 mei - 15 mei JoMi - 18 mei - 12 mei Evy77 - 31 mei - 22 mei Sim80- 1 mei- 4 mei Marooz- 1 mei- 26 april Harmless- 8 mei- is bang voor 27 april...... hoopt 7 mei! Ria32- 15 mei- denkt 24 april...... hoopt 15 mei! Colin - 22 mei - 23 mei Kaatje k - 6 mei - 24 april Kippie75 - 4 mei - 5 mei Voor de nieuwe meiden! dit is een lijst waar we je op kunnen zetten met de datum dat je denkt dat je gaat bevallen! als je erbij op wilt pb mij dan even met je uitgerekende datum en de datum dat je denkt te bevallen! ook voor de meiden die er nog niet opstaan kom op doe gezellig mee!
@ Sabrina1984: Fijn dat je zo lekker hebt geslapen! En inderdaad wat een straf om verlof te hebben met dit mooie weer hihi! Ja, de film was inderdaad nogal langdradig dat vond ik ook jammer. Maar goed des te langdratiger de film des te langer we kunnen genieten van de mannen niet waar...? Liefs, misspuma
Goedemorgen, Wat fijn dat er meer vroege vogels zijn.. hihi.. Maar uhh ik kan al dat geklets niet bijhouden hoor.. pff.. Maar ik lees dat iemand (sorry weet niet meer wie) zegt dat ze baalt van dat de kleine zo druk aan het draaien is, maar ik wou dat ik dat kon zeggen. Die kleine van mij ligt met haar hoofdje onder en dat is natuurlijk super maar daarin tegen voel ik haar maar heel weinig! Daar vind ik niks aan, wat mij betreft mag ze draaien en draaien, als ik haar maar regelmatig voel. Vandaag komt de proefafdruk van het baby kaartje binnen en de enveloppen, heb er zo'n zin in.
goedemorgen, heb goed geslapen ondanks 10 keer naar de wc... mijn buik is echt heel gevoelig, als iemand er al naar wijst dan doet het bij wijze van spreken al pijn...en nog steeds erg veel beweging. dancevalley, ik snap dat het ook fijn is om veel te voelen maar dit is erg pijnlijk. en omdat deze baby pas net met het hoofd naar beneden ligt na lang dwarsliggen ben ik gewoon een beetje bang dat ie weer dwars ligt. en ik ben al 38 weken, dus dan is het wel tijd om met het hoofd naar beneden te liggen ander krijg ik een KS... en dat wil ik echt niet. ik was gisteren redelijk overtuigd dat ie dwars lag maar nu weet ik het niet meer. misschien vannacht terugedraaid? ik maak me er in ieder geval een zorgen meer om. Onze proefdrukken verwacht ik ook elk moment, ik weet niet hoe lang het duurt, ze zijn dinderdag verstuurd vanuit neerland... Maaike dus ook al een weinig bewegerd... konden we maar wat uitmiddelen! Maar gelukkig weet je nu dat alles goed is. Ria gefeliciteerd!!!
Marloes, mijn schoonmoeder is een paar jaar gelden overleden en mijn man heeft ook heel sterk dat hij haar mist en steeds aan haar moet denken nu. ze wilde ook zo graag kleinkinderen, dat was echt haar laatste wens, ze heeft daar op haar sterfbed nog uitgebreid over gesproken, dus het is extra wrang dat ze dit mist. Ik moest haar beloven haar mooie kleinkinderen te geven! Dit zijn echt van die familiemomenten en als je dan iemand moet missen dan komt dat allemaal weer boven. wij hebben een mooie foto van mijn schoonmoeder met de oude kinderwagen die nu bij ons in de kamer staat hangen, met mijn man in de wagen. we wijzen daar dan op en vertellen hem over oma!
oei zogelukkig, goed dat je naar het ziekenhuis gaatals je je zo voelt!! Ik ben benieuwd of ze de baby gaan halen als het zo gaat.... Heeeeeel veel sterkte gewenst!
daggie, ik zou het lekker laten... ze komt er toch wel achter. lekker negeren als je niets met haar te maken wilt hebben, en je er zeker niet druk over maken!