*********************meldplicht****************** Nogsteeds zwanger hoor @Zogelukkig: Oei spannend meid... Hmmm krijg ik dan gelijk dat jij toch de volgende bent!? Maar in ieder geval goed dat je naar het z-huis gaat! @Marooz en daggie: Nog 2 nachtjes dames SPANNEND! Oooh ben zo benieuwd naar jullie verhalen die ongetwijfeld verder van elkaar zullen staan dan welke dan ook En uiteraard naar jullie kleintjes... @Oem: Leuk kaartjes! @Ria: [size=150]Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!![/size] Verder ik weet het zo niet. Nu het verlof en wachten in volle gang is wordt er zo veel geklept sorry dames... (En moet zelf ook nog veel doen dat ik niet altijd tijd heb uitgebreid t lezen/reageren. Maar ZWAAAAAAAAAAAAAAAAI aan iedereen!) Vandaag hopelijk wat foto's maken van die buik. Anders heb ik er misschien maar 2..... Zelfs nog geen 1 met Toon erbij Dus dat doen we vandaag. Gaan vanmiddag lekker stukkie fietsen en picknicken. Gezellie maar eerst hal verven. Tja blijf aan de klus. Nog ff goed geslapen over de vk afspraak van gisteren. Manlief zag het positief in. Ander kindje en ALLES is anders. Andere plek box, andere meubels, andere kraamhulp andere vk. Dus in geen opzichten gelijk. Zit ook wat in. Hopelijk de bevalling ook *************Einde meldplicht **************************************
Mogguh meiden, @zogelukkig, heel veel sterkte meid! Hier een hele brakke mamasan, heel de nacht bezig, maar nog geen beeb. Ik ben op zijn zachtst gezegd helemaal op. Net met het ziekenhuis gebeld, maar het enige wat ze kunnen doen is me vanavond laten komen voor een pethadinespuit en dat ik daar slaap. bij Damian heb ik die spuiten ook gehad en deden ze bar weinig , dus die heb ik geweigerd. Dan slaap ik liever thuis niet of slecht. Morgen mag ik wel bellen of er plek is op de verlos om te kijken hoeveel ontsluiting ik heb. Als ik min 5cm heb en de gyn is ok, is het een optie om de vliezen te breken. meer doen ze gewoon niet ivm de zwangerschapsduur, hoe gebroken ik ook ben. Dus het is hier nog aanbikkelen meiden. Mijn angst dat dit een zelfde bevalling wordt als bij Damian lijkt uit te komen
Mamasan: Nog niet bevallen?? Of moet ik nog tot het einde doorlezen : P. Toch positief dat die kleine nog even blijf hangen. Draadje: En of er kracht achter staat. Ik heb af en toe het idee dat hij via de verkeerde kant eruit wil. Wordt nu ook echt 'wakker' geschopt. Kaatje K: Hoe schoon mijn huis kan zijn? Zo schoon dat manlief het idee heeft dat hij pas in zijn is komen wonen, maar ben nog niet klaar!!! En ik wil het rustig aan doen, maar zolang de dingen die ik af wil hebben niet af zijn, heb ik geen rust. Majkuh: Moest stiekem wel een beetje glimlachen toen ik las dat je was vergeten te betalen. Maar doe je het wel rustig aan? Miss niet meer zo een goed idee om verre autoritten te maken.. Sim80: Jij ook al een aprilmamma?? Zul je net zien, zijn we bijna bij eind april, bevalt alsnog de helft hahha. Succes ermee! Marooz: Eindelijk iets om naar vooruit te kijken. Spannend hoor, miss heb jij over 2 daagjes al een beebje in je armen!!! Evy: Jam jam, spaghetti. Alleen vind meneer het dus niet lekker : S, eet het dus nooit. Zogelukkig: Pittig allemaal, maar wel fijn dat er nu eindelijk wat aan gedaan kan worden. Daggie: Ga jij maar lekker poetsen : P we spreken je wel als je eenmaal mama bent...oeeee spannend. Joki: Ook al aan het nestelen hihih. Wat goed nieuws van die goede vriend! Hopelijk blijft het allemaal positief. Sabrina: Deel 5??? 5 delen van een film? Volgens mij is de lol er naar max. 2 delen wel af toch??? Kaatje K: Uitkijken met die blaasontsteking. Ikzelf slik nooit AB voor blaasontsteking. Ben er namelijk 'tegen', maar ik heb het praktisch chronisch. Wat ik doe is veel vitamine C, verzurende producten, cranberrysap, veel drinken, gelijk plassen en een warme kruik tussen mijn beentjes tegen de pijn. Meestal is het dan heel snel over (max. 1 dag). AB slaat vaak ook niet gelijk aan : S, loop je zo met 5 kuurtjes achter elkaar. Wel in de gaten houden he! Miszzz: Leuk al die kleine diertjes??? Hier ook veel lammetjes en ik kan er echt ureeeen naar kijken. Maar ik ben dan ook gek op dieren. We gingen een keer met de kleine neefje en nichtje naar de dierentuin, maar ik had de grootste lol hahhaha. Het zou mij niet verbazen als mn man zich op dat moment voor me schaamde. Ik heb sinds ruim een week ook last gekregen aan de linkerkant van mijn heupen en het straalt ook zo ver door als bij jou. Ik net zelfs niet lekker liggen in bed. Hopelijk is het niets ernstigs! Misspuma: Dus jij ook binnenkort bevallen??? Spannend hoor. Is een diep ingedaalde baby een teken van een snelle bevalling? De mijne blijkt namelijk echt heel diep te liggen. Op de echo konden ze zijn hoofd al bijna niet meer zien. Kippie: Ja, ik weet niet of ik het sago moet noemen, maar kan weinig hebben en ben zo serieus : S. Hopen dat het hier ook is weggetrokken (we zullen het merken als manlief er is) Remmar: Jij bent er bijna of niet?? Spannend hoor. Jomi: Ik hoop dat de kleine alsnog snel indaalt! Majkuh: Is alles nu goed?? Kaatje K: NEEEE, ik hoop dat ie niet is gedraaid hoor! Majkuh: Oke, gelukkig, alles is goed. Zonstraal: Oei slapeloosheid, : S, gelukkig geen last van. Ik weet dat het erg vervelend kan zijn. Marloes: Dus de laatste dingetjes aan het regelen? Het komt dichtbij nu he? Ook ik steeds van die ongi-krampjes, Soms komen ze zelf heel regelmatig. De befaamde oefenweeën misschien?? Hebben jullie ook dat het verdraaide typescherm steeds naar boven springt? Ik wordt er niet goed van zeg...grrr.. Gelukkig ben ik nu klaar. Groetjes
Hoihoi, Ik ben hier lekker aan het dansen. Ik heb mijn nieuwe bril op en YES, ik heb mijn voedingsbeha. Cupmaat 85i was helemaal goed. Ben zo blij, ben zo blij. Zit eindelijk eens een beetje mee. Sorry, moest ik even kwijt. @Mamasan: Dus het schiet nog niet zo op. Mijn duimen draaien hier nog steeds overuren hoor. Hoop voor je dat het snel door gaat zetten. Straks mag ik maandag een dubbel buddybericht neerzetten. Straks krijg ik van jou en Daggie tegelijk een sms dat de kleine geboren is. @Zogelukkig: Sterkte meid, ga zeker contact opnemen en niet eigenwijs zijn hoor. Het belangrijkste ben jij en de kleine. Dus echt meid, ga erheen. Dikke knuffel voor jou. Ik reageer straks nog wel even verder. Nu eerst even de was buiten hangen op mijn nieuwe droogmolen. Ik kom er net achter, deze week ben ik lekker verwend door anderen en mijzelf. Nieuwe droogmolen, nieuwe slippers, 4 nieuwe t-shirts, nieuwe brillen, nieuwe bh en zelfs een mooie nieuwe zomerjas. Groetjes JoMi
Hoi Dames, Heb wel een beetje oké geslapen, zodra ik draai ben ik al klaarwakker door de pijn en steken. Maar goed, ik ga niet zitten klagen Zometeen eerst maar even een bakkie doen, manlief eens aankijken om boodschappen te gaan doen en voor de rest géén plannen voor vandaag! Hier schijnt het zonnetje ook en is het droog dus van mij mag het wel zo blijven. Zogelukkig: Goed van je dat jullie naar het ZH gaan. Veel sterkte en dikke knuffel! Ik spreek jullie later op de dag wel even uitgebreider!
goeiemorgen, nah jah, bijna middag...heb net met mijn slaaphoofd alles bijgelezen en jeeminiee zeg, 3 pagina's alleen van de ochtend, kletskouzen!!! Voor de jarigen veel plezier vandaag!! ZOGELUKKIG: succes meiske, ik denk aan je! OEM: hier ook de poetseritus, sta van mezelf versteld JOMI: 81i...?? Ben jij verder dan ook heel zwaar of groot of heb je alleen hele grote borsten? jeetje ik heb nu 80 C en normaal 75 A en ik vind dit al vreselijk, heb al maaaanden dag en nacht een BH aan want het 'hangt' zo zwaar aan me Mamasan: lieverd, nog geen babay wat moet je er moe van worden zo, gadsie, heel veel sterkte meisje, nog even volhouden hoor, elke dag in jouw buik is toch nog echt beter! SABRINA: vreemdgangster met je Vin Diesel hahaha, ik heb persoonlijk niet zoveel met Vin, wel aantrekkelijk hoor, maaar niet mijn type (of ga je nus laan? ) KROEPIE: weet echt hoe je je voelt met die gebroken nachten meis....weet je wat het gekke is, ik heb echt wel 2,5 maand zo slecht geslapen en ik was helemaal kapot, zag sterretjes en vlekken en uiteraard ben ik nog steeds heel er moe, zie het verhaal van het tanken, MAAR ben nu gewend aan pas om 1 uur in slaap vallen en er om 7 uur uit (met de nodige pauzes ertussen) en ik ben weer vrolijk en functioneer weer, dus ik vermoed toch dat het een voorbereiding is op het geven van nachtvoedingen enzo....... BUDDY'S: thanx voor het plaatsen van de berichten! Tsja, nu ik maandag de ene buddy kwijt ben, ben ik reuze blij met de andere buddy!! DAGGIE: ik zou gewoon zeggen dat je liever niet hebt dat je vriendin het doorverteld, maar uiteindelijk komt ze er toch achter. Misschien bete om na te denken over hoe je ermee om wilt gaan als ze het weet en eventueel contact opneemt....... DANCEVALLEY: alles Ok meis? Alle vergeten mensen, sorry, ben echt netw akker en doe dit uit mijn hoofd Ik ga zo van de zon genieten!
Erg hè? Ik ben normaal 1,77 meter en 80 kg, dus ik heb een redelijk normaal postuur. Voor mijn zwangerschap had ik 85F, dus heb normaal al vrij zware borsten. Maar 3 cupmaten groter vind ik toch ook wel erg veel hoor. Je kan je dan ook wel voorstellen dat het moeilijk is om een goede beha te vinden en aangezien ik hier nog maar net woon wist ik niet dat hier een goede lingerie zaak zat. Iemand die bij ons op zwangerschapsyoga zit heeft maat 70G en die vertelde mij van deze zaak. Dus ben helemaal gelukkig. Maar ik heb er maar 1 hoor, kost even 54,95. Dus doe er geen 2, dat kost mij teveel. Oh en voordat ik het vergeet. Fijn dat alles goed was met de kleine, kan mij voorstellen dat je je zorgen maakte. Je hebt ons ook wel even laten schrikken. Vorige week zondag (bijna 2 weken geleden) had ik het ook niet meer. Ik was zelf die hele dag niet fit en ik voelde de kleine ook helemaal niet. Ik heb zitten janken joh, Ik heb mij zo'n zorgen gemaakt. Maar gelukkig toen ik 's avonds mij beter voelde bewoog mijn kleine ook weer wat meer. Anders had ik 's avonds ook ziekenhuis gebeld hoor. Ik had het hier ook nog niet verteld, maar ik weet dus hoe je je hebt gevoeld. Knuffel van mij.
85i Mijn god!!! Ik had al eerder van die cupmaten voorbij zien komen... man oh man. Wat sjouw je dan allemaal mee!! Ik heb normaal iets van 80B en nu 85B/80C. Ietsiepietsie groter dus maar. Ik moet nog op zoek naar een goede voedingsBH. Iemand tips??
Jeetje, 85 F is idd ook al flink zef, maar 3 cupmaten! Ik had het met de dames na de bvalling, voor de zwangerschap eerst 80c en naar 85 DD (en was te klein) Bij de tweede van 75B naar 80 DD en nu neme ik na de bevalling meteen pilletjes tegen de stuwing vanwege mijn operatie,, dus hoop echt van harte dat het bij deze cupmaat blijft, maar ze doen weer zeer en groeien toch een beetje hoor, echt vreselijk vind ik het En inderdaad, ik heb van die EMObuien en gisteren voelde ik mopje dus de hele dag bijna niet en ik had zo'n bui, dat icm die hartslag was echt even teveel..........ben er echt wel aantoe dat ze komt, kan het nog wel volhouden hoor, dat wel, maar....hmmm, liever niet Toch fijn dat iedereen zo meeleeft! Voelde me wel een aanstelster gisteren iii, maar ja, op het ziekenhuis waren ze superlief en de vk ook, liever 100x teveel dan 1x te weinig en ze vonden me geen overbezorgde moeder,w as alleen maar goed dat ik geen risico nam
Ik heb nu een voedingsbeha van Anita. www.anita.com is hun site. Op de achterkant staat: Hoogfunctionele beha van katoen. Zeer zachte ondercupband, functionele katoeninzet in het rugpand zorgt voor een aangenaam huidklimaat. Een lusje bij de schouderbandaanzet maakt het mogelijk de cup met één hand te openen en te sluiten. Lusje optillen - Clic - Cup open. Om te sluiten de Klip terugplaatsen - Klick - Cup gesloten. Misschien heb je hier wat aan. Ik vond hem gelijk heel lekker zitten en lekker licht en van katoen.
ik heb een zwangerschaps BH van anita en die is heel fijn. ik heb normaal 75D, tijdens mijn vorige zwangerschap 80E en tijdens de borstvoeding 75F... Ik zit nu op 80F al, dus ben een beetje bang dat het straks na de bevalling nog groter wordt.. ik heb nog een stapel voedings BH's liggen in 75 F dus hoop die weer aan te kunnen... Ik vind die van ElleMcPherson ook heel fijn, en ze zijn heel mooi. Vooral als je lang BV geeft is dat prettig, dan wil je er ook wel eens leuk uitzien en niet alleen functioneel. en ze zitten heerlijk! mijn tip zou zijn om nu nog niet te kopen maar 2 weken na de bevalling. of nu een goedkope voor tijdelijk. bij mij veranderde de maat behoorlijk na de bevalling, van 80E naar 75 F.
Hallo allemaal en een hele goede middag, allemaal bedankt voor de felicitaties Weet dat er van iemand ook de man jarig is en dat ze het later vieren wens jullie wel een hele fijne en echt zonnige lekkere dag toe, heerlijk die zon zo. En cupmaat hier ook niet drastisch groot hoor van 80 C naar 85 C heb bij de hema 2 voedingsbeha's gehaald zitten echt heel er glekker heb er ooit eentje bij prenatal gehaald heb hem 1x aangehad en ligt in de kast helaas verkeerde maat gekocht en was te laat om hem nog te ruilen dus tja die is in de kast beland weg 35 euro Zogelukkig hoop dat alles goed gaat met je en ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen en misschien gaan ze dan idd de kleine wel halen en ben je de volgende die bevalt. Echt spannend hoor dat het nu allemaal zo snel gaat nu komen echt de bevallingen eraan vind het nog zo onwerkelijk allemaal. Wij waren verleden week bij d etandarts moest ik voor over 3 maanden een afspraak maken zegt die vrouw wanneer kan je zei ik oh ben toch thuis dus doe maar een dag, zegt mijn man ineens hou je er wel rekening mee dat je die kleine dan meeneemt ik zo euhhhh oh ja die is er dan ook whahahahhahaha wel makkelijk dat die nu in je buik zit en je kan overal heen die vrouw moest lachen zei doe dan maar op een maandag dan is me man ook thuis moet er nog even aan wennen allemaal hoor. Hebben jullie ook dat je van die hele gekke dingen doen in de zwangerschap ikke dus wel ben al prettig gestoord van mezelf maar als ik nu een banaan in huis heb dan moet ik die reklame even nadoen van die jongen die aan tafel zit en met die banaan aanlegt en naar zijn ouders en zus schiet, als ik dus een banaan pak dan doe ik dat dus ook dan hoor je zo'n klikje en leg ik aan en dan tekekekekekkekekekekekekeke en dan leg ik weer aan en doe het nog een keertje en dan blaas ik de rook van men banaan weg whahahahhahahah Mijn man schrikt nog iedere keer als ik het doe en piest daarna bijna in zijn broek dan zegt die dat gezicht wat je erbij trekt geweldig.Dus hebben jullie ook van die maffe dingen laat me aub weten dat ik niet de enigste ben
O ja en die steken ondrein daar heb ik ook last van hoor die zijn echt neit prettig maar dnek ook dat eht geen blaasontsteking is maar met indaling te maken heeft.
Goeiemiddag dames, ik denk even kijken of er nog wat is gebeurt omdat het toch best wel spannend wordt voor enkele hier en hoppa, gelijk iets van zes pagina's erbij. Even denken, ik las iets over namen, waarom zou je de namen van je kindje(s) hier niet willen plaatsen? Ik had juist meer dat ik dacht van ik wil het wel van de daken schreeuwen, alleen het geboortekaartje met onze gegevens heb ik hier bewust niet neer gezet net als onze eigen namen en achternaam, al weet een enkeling hier mijn echte naam wel, nah ja, voornaam dan, maar ook daar wil ik niet eens echt moeilijk over doen @ X Factor, ik probeer het te kijken, doet een jongen mee die een goeie kennis is van mijn broer dus het is op zich wel logisch dat ik voor Roan ben hahaha. @ Mamasan, sterkte, hoop voor je dat alles goed gaat, begrijp dat dezwangerschap/bevalling van Damian toen ook niet naar wens ging? @ Inleiden, lijkt me stukken prettiger, mijn oudste zus had destijds (14 jaar geleden) nog een infuus en dat vond ze toen niet fijn omdat ze in bed moest blijven. @ Voedingsbeha's, die van Anita zitten erg lekker vind ik en handig, ik ben zelf van een ruime B naar een D gegaan, maar hoop straks weer mijn B terug te krijgen, al hoor ik meer van moeders die BV hebben gegeven dat ze een maat groter terug hebben gekregen en gehouden dan ze voor de zwangerschap hadden. @Verder, ik ben het allemaal al weer zowat kwijt... Verder zat ik hier gisteren nog blij te vertellen dat de dames me zowat de hele nacht door lieten slapen, maar daar was Chiara het vannacht niet mee eens, die had wat last van krampjes vermoedt ik, ze was zo onrustig dat ik haar lekker bij mij in bed heb genomen met als resultaat dat ik amper durfde te slapen, maar goed, dat hebben we vanmorgen even in gehaald. Straks komt mijn moeder ons halen, gaan we lekker naar Assen, even daar de stad in en dan vanavond verjaardag van mijn jongste zusje die alweer 20 wordt, nog even een cadeautje voor haar kopen en nog even naar de Hema, hoorde van een vriendin dat ze daar zulk lief meidenspul hadden, ze weet dat ik gek ben op roze en roezeltjes en dat hebben ze daar en dan een piepklein spijkerbroekje eronder of een witte legging of zo, das helemaal mama Cleo haar stijl hihihi.
een hele goeie zonnige middag meiden! zo zit nu ff lekker met me laptop in de zon! kreeg vanmorgen een rare shop aanval! we moesten nog steeds een paar dingen halen om de laatste puntjes op de i te zetten! nou vanmorgen als een gek gekeken wat ik hebben moest en ben dus net terug!! en nu denk ik bijmezelf ben ik wel goed wijs???? het ging nergens over schroeven voor een stopcontact,een plint,een kabelgootje,hor voor de babykamer,en een kussen voor de babykamer! nu alles in huis en gaan we maandag in orde maken! wat kunnen mensen toch rare dingen doen als ze zwanger zijn! @harmless zwaaaaaai terug!!! @mamasan meid hoop voor jouw dat er snel verandering in komt! @oemhudaifa ja is van the fast and the furious zijn nu 4 delen van en deel 5 komt ook nog! idd word het nu wel erg langdradig.yep hier ook last van het antwoord veld! @jomi hey niet te hard dansen he dan schudt hij/zij alle kanten op! maar lekker dat alles goed is en lekker zit! @zonstraal al bruin???? @majkuh nee hoor ik ga niet slaan heb ik hem lekker voor mezelf =P~ mmm wat vind je van wenthword miller van prison break??? of op welke types val je dan??? @cupmaat normaal heb ik 75d en nu 75e had eerder ook e maar pfff was blij dat na het afvallen 1 maar kleiner was! hoop dat het nu weer snel terug naar d is! alhoewel manlief zegt nou vind het wel lekker zo hoor! @ria32 ja hier dus ook! gister avond waren me man en ik elkaar aan het na doen en dan pies ik zowat in me broek! hij doet me dan na als zwangere muts!!!! en laatst liet ik hem schrikken! of ga idd ook dingen na doen zoals reclame van komt wel goed schatje!!! @cleo heel veel plezier met shoppen!!! zo ben weer bij! nou ik ga ff lekker verder bakken in de zon!!! heerlijk weer hoor! en ff me mannetje uit bed schoppen en lekker bakkie doen! nou meiden vanavond ben ik er niet dus kom morgen ochtend wel weer ff checken! liefs sabrina
Goede middag meiden, @ DanceValley: Jammer dat je de beeb niet zo goed voelt...! En hoe was de proefdruk, naar je zin? @ Zogelukkig: Hoe is het nu met je? Hopelijk krijgen we nog bericht van jou of van je buddy! Denk aan je hoor. @ Harmless: Goed zo, je hebt weer aan je meldplicht voldaan haha. Ben benieuwd naar foto's van je buik, nu moet je het inderdaad nog doen voor je het weet is de buik weg. @ Mamasan: Ach jeetje meisje, wat rot dat de beeb er nu nog niet is. Snap dat je nu echt brak bent...sterkte! Hopelijk heb je als je morgen naar het zkh gaat 5cm ontsluiting en willen ze je vliezen breken. @ Oem: Tja, of ik binnenkort zal bevallen dat denk ik zelf persoonlijk niet hoor maar ja je weet het nooit hé. Ik weet niet of een diep ingedaalde beeb ook betekend dat je een vlotte bevalling hebt...misschien wel omdat de uitgang dichterbij is... @ Jomi: Jeetje cupmaat I...kom ik aan met mijn C (normaal B) hihi. Maar fijn dat hij goed is en dat je je nieuwe bril hebt! @ Makjuh/buddy: Ja, maandag ben je een van je buddy's kwijt ben blij dat je het fijn vind om een nieuwe buddy te hebben =D>! Tuurlijk leeft iedereen met je mee, en aanstellen doe je je echt niet hoor! Als jij je onzeker voelt over de beeb dan ben jij de enige die dit in de gaten kan hebben! Jij voelt de beeb immers, ik vind het goed van je dat je de vk hebt gebeld. Ik snap dat je het liefst wilt dat de beeb komt, nog even geduld meisje. @ Ria32: HaHa, ja vreemd is dat hé als je nu een afspraak maakt voor over een paar maanden dat je dan een kleine beeb bij je hebt. Nu neem je het kindje overal makkelijk mee naar toe, zonder eten/drinken maar daar komt verandering in. Ik ben het nu gewend omdat ik natuurlijk al een zoontje hebt, maar toen ik zwanger was van hem had ik ook zoiets owjaah binnenkort moet ik toch mijn afspraken anders inplannen haha. @ Cleo: Jammer dat je kleine meisje je de hele nacht op heeft gehouden...vervelend die krampjes voor die kleintjes hé. Keano had er ook zo een last van. Nou ik hoop dat je nog wat leuke kleertjes kan scoren voor je meisjes! En veel plezier vanavond op de verjaardag van je zusje! Hier alles rustig, Keano ligt nog te slapen maar die zal ik zo maar eens wakker maken anders slaapt hij vanavond niet. Vanmorgen nog verjaardags-visite gehad van mijn buurvrouw samen met haar dochter was erg gezellig. Haar dochter is helemaal Keano-fan zo lief! Keano heeft dan ook heerlijk met haar gespeeld, en al zijn speelgoed laten zien. Het buurmeisje is 13, maar ze vindt het prachtig om samen met Keano achter auto's aan te rennen. Fijne dag verder allemaal, ik ga mijn slaapkoppie eens wakker maken. Liefs, misspuma
hahahaha lekker rustig hier!!! je kan wel merken dat het mooi weer is! iedereen zit in de zon! ik ben nu al verkleurd en heb ook nog op bed gelegen 1.5uur dus zolang heb ik er niet in gezeten! nu waait het heel erg dus ben weer binnen is ineens erg koud. @marloes22 lekker he! ja maandag word idd alles afgemaakt en dan zijn we klaar! en dan mag mutssie komen! @misspuma lief he hoe kinderen met elkaar kunnen spelen heerlijk gezicht vind ik dat! een vriendin van me heeft 2 kleintjes 1 van 3 en 1 van bijna 1jaar! en die van 3 komt hier en dan zegt ie wanneer komt de baby nou ik wil de baby knuffelen en spelen! heerlijk
Zo, ons bed staat omhoog. Heb er al even een dutje in gedaan en het slaapt echt heerlijk! Ook heb ik de waterdichte molton om mijn matras gedaan en dat valt me helemaal niet tegen, hoef alleen geen pyjamabroek meer aan want is wel warm. Verder heb ik ook de adresstickers voor de geboortekaartjes uitgeprint en mijn moeder heeft de laatste babywas weggestreken, dus vanaf morgen mag de baby komen! Maar ik ga er verlopig nog maar vanuit dat ik overtijd ga lopen tenzij mijn bloeddruk nog verder gaat stijgen want gaan ze denk ik ingrijpen... Oh ja, over voedingsbeha's; Wat hebben jullie allemaal grote tieten zeg Ik heb nog steeds ene bescheiden b-cupje. Ik heb bij de Wibra een goedkope voedingsbeha gekocht en de kleinste maat daar is me nu veel te groot, ben wel benieuwd wat stuwing met mijn tietjes gaat doen, haha!
Hoi dames, Een vraagje. Ik heb regelmatig last van ongi-krampjes. En ze komen soms ook regelmatig achter elkaar. Soms ik combinatie met felle steken. Ook voelt mijn buik aan de onderkant pijnlijk. Een beetje alsof ik spierpijn/een blauwe plek heb. Als ik die ongi-krampjes heb, lijkt het soms ook te vloeien en soms versterken ze ook in intensiteit (lees; Ze worden iets pijnlijker). Daarnet was ik aan de wandel en ik had echt het idee dat er iets op knappen stond oid. Hebben jullie dat ook? Of moet ik mij zorgen gaan maken?
@oem, zijn het niet steken ofzo wat je voelt daaronder? want dat heb ik nl. en dat komt als het kindje is ingedaald!