ohw ja, Harmless, jij woonde in Rotterdam toch? Is die ene foto niet in het Kralingse Bos?? Het lijkt er een beetje op. Ben zelf ook een geboren en getogen Rotterdammer, maar woon er niet meer sinds ik ben getrouwd.
@ Harmless: Ik heb er nog eentje in de koelkast staan dus als je bereid bent een eindje te rijden ! @ Oem: Hmmm...misschien toch voorween...hopelijk zakt het nog af voor je! @ Joki: Net zoals ik tegen Harmless zij...als je bereid bent om een eindje te rijden ik heb er nog eentje in de koelkast staan! Ik heb eigelijk helemaal geen puf om in bad te gaan...dus ik blijf nog lekker even in mijn stoel hangen. De moorkop is op...ben nu wel een beetje misselijk . Liefs, misspuma
Ik krijg trek van jullie gepraat over lekkers : P. Ik heb alleen al te veel gesnoept en daarbij heb ik onwijs last van zuurbranden, dus ik zal mezelf moeten beheersen!
Nou zeg door al dat lekkers ga ik dadelijk ook het 1 en ander op tafel zetten! Heb stokbrood en toastjes met allerlei lekkere smeersels Jummie! Nou was ook benieuwd of er al nieuws was van zogelukkig! Maar nog niet dus... :s Hopelijk horen we vannavond nog iets van der want volgens mij heeft ze geen buddy....
We zijn wel een stel lekkere eters hè.? Ik kan echt geen avond zonder chips of iets anders lekkers... Echt erg.. Ik hoop ook dat we snel wat van zogelukkig horen.
Goede avond meiden, @ Joki: Ik ben er weer, heb heerlijk genoten in bad. De rugpijn is niet over maar wel minder geworden gelukkig! Ik kan ook geen avond zonder iets lekkers hoor! @ Oem: Succes met je te beheersen voor al het lekkers. @ Marloes22: Ow heerlijk toastjes met allerlei lekkers jammie! Heeft zogelukkig geen buddy...nou dan hoop ik dat ze zelf nog in staat is om te reageren... Ik gebruik sinds de 35e week, perineum massage olie van Weleda tegen inscheuren etc...dit heb ik bij Keano ook gebruikt en ik ben niet ingescheurd...alleen een paar kleine haarscheurtjes misschien een idee voor jullie of gebruiken jullie dit al? Ik voelde net even aan de binnenkant van mijn vagina...en ik kon gewoon het hoofdje van de beeb voelen zo een apart gevoel. Ik heb mijn meisje aangeraakt, nou ja bijna dan met een dun vliesje eromheen. Heb nu alleen last van ongi-krampen...misschien beter niet kunnen voelen . Het bad was heerlijk, mijn rugpijn is nog niet weg maar het is al wel minder geworden gelukkig! Liefs, misspuma
Nog geen nieuws over Zogelukkig, Sim, Webmiertje of MamaSan? Ze houden het wel spannend zeg! Oem het kunnen heel goed voorww zijn wat jij omschrijft, ik heb dat zelf ook bijna iedere dag, maar gelukkig doen ze hier (nog) geen pijn.
O ja die olie had ik toen ook gekocht toen ik zwanger was van Joey... Was namelijk zo bang om in te scheuren of geknipt te worden! En had er toen hier over gelezen.... Heb het gekocht maar eigenlijk geen gebruik van gemaakt! Vergat het gewoon... Maar ben toch niet ingescheurd of geknipt Had wel een schaafwondje wat gehecht moest worden maar dat stelde niks voor... hopelijk gaat het dit keer weer gewoon goed En hopelijk werkt het bij jou weer Neej volgens mij heeft zogelukkig gene buddy.... Maar vind dat ze wel al een tijd weg is... Denk dat als ze al thuis was ons zeker wel al iets had laten weten.
misspuma : als je het hoofdje al kan voelen moet je wel al ontlsuiting hebben of niet ? nu weet je dat dus meteen of wist je dat al... Heb het ook 1 keer geprobeerd maar ik kom er niet bij hoor :s
@ Draadje: Ach durven...ik dacht laat ik eens voelen hihi. @ Marloes22: Misschien was ik ook niet ingescheurd geweest als ik het niet had gebruikt bij Keano, maar omdat ik toen niet ingescheurd was gebruik ik het nu weer. Geen idee of je dan al ontsluiting hebt als je het hoofdje kan voelen...ik kan het heel goed voelen. Liefs, misspuma
Hoi allemaal, We zijn eindelijk een beetje gesetteld. Bijna alles is uitgepakt en er moeten nog maar een paar kleine dingen gebeuren.. Gelukkig maar want het is al een paar dagen erg onrustig in het buikje. Maar elke keer als ik denk dat het serieus is, neemt het weer af. Ze houdt het in elk geval spannend.. Ik ga beginnen met bijlezen en heb heel wat pagina's te gaan, maar dan verplicht ik mezelf om te blijven zitten. Doe af en toe zoveel dat ik dadelijk moe de bevalling in ga en da's niet de bedoeling Dus een goed excuus om lekker bij te lezen, hihi. Volgens mij nog niemand bevallen toch? Wel las ik dat Marooz al snel mama wordt?? Heb ik nog meer gemist??
Misspuma, ik heb het de vorige x ook gebruikt. Ben toen ingeknipt en had ook veel scheurtjes.. Gebruik het nu niet. Ook helemaal niet aan gedacht ook. Hopelijk houden we het heel dit x. Ik ga naar mn bedje. Ben benieuwd hoe vroeg mn meisje komt morgen. Weltrusten...
Hallo allemaal! Ook ik meld me even voor vandaag.. vandaag redelijk rustig dagje gehad.. vanmiddag even naar de Ikea geweest en daarna pannekoeken gegeten, heerlijk, maar morgen op de weegschaal vast spijt (haha). Voel me toch al zo opgeblazen en dik.. pff zijn echt de laatste loodjes dit hoor. @Jomi: fijn dat je bloeddruk stabiel lijkt te blijven, dan helpen de medicijnen je goed. Jammer dat de kleine nog niet ingedaald is, maar volgende week misschien wel.. dat hoop ik voor je. En ik las dat je bh en bril ook in orde waren.. fijn hoor! Bh kan ik me weinig bij voorstellen met mijn B-cup.. ik zou het zelfs redden zonder bh, maar begrijp dat dat voor jou absoluut niet opgaat. @Mamasan: dat is niet niks meid.. wat balen dat ook dit weer tegen zit. Ik ben benieuwd naar ontwikkelingen. @Kaatje: het zou toch niet he dat beeb weer gedraaid is.. het is ook heel moeilijk om het zelf te voelen. Daar had ik het de laatste keer over met de vk en zij zei toen dat het bij een ander altijd makkelijker te voelen is als bij jezelf. Dat had zij zelfs ook gehad tijdens haar zwangerschap. Ik hoop dat je vermoedens niet waar zijn. @Majkuh: wat een schrik.. maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.. dat heb je ook gedaan en gelukkig maar dat de CTG goed was en je gerustgesteld heeft. Heb je de kleine vandaag nou meer gevoeld? @Ria: op het nippertje, maar GEFELICITEERD!!! @Marloes: ja.. balen is dat die dagen he dat je niks kan hebben en je kind niet de aandacht kan geven die ze vragen.. ik voel me dan ook altijd zo schuldig als ze in bed ligt. Maar ja.. als vele moeders dat hebben, dan moeten we eigenlijk maar denken dat het nu eenmaal zo is en ons daar niet al te schuldig over voelen. Ik kan me ook zo goed voorstellen dat je je moeder nu zo ontzettend mist, je had ongetwijfeld zoveel dingen zo graag met haar gedeeld. Ik vind het ook zo jammer dat mijn vader de geboorte van dit kindje niet mee mag maken, daar ben ik zo af en toe ook best emo van. @Daggie: daar moet jij de de laatste dagen voordat je mama wordt niet zo druk over maken (is makkelijk gezegd.. ik weet het). Richt je lekker op beeb en laat de boel de boel! @Misspuma: mooi kado hoor zo'n grote spiegel, hangt ie al?? Er zijn meer meiden die de baby al gevoeld hebben, ik durf dat dus echt niet. Ik heb de vorige keer die olie ook gebruikt, maar een knip gehad (en volgens mij ook wel wat ingescheurd).. heb er tot nu toe eigenlijk niet aan gedacht aan die olie..ik zal eens kijken iig bedankt voor de tip. @Zogelukkig: ben benieuwd wanneer van jou te lezen.. denk aan je.. sterkte. @Oem: jij hebt uitgebreid gereageerd zeg.. geen idee wat die pijntjes kunnen zijn. Heel vaak is het toch voorwerk.. @Sabrina: hier ook een beetje koopziek hoor.. heb het idee dat dat onderdeel is van mijn nesteldrang. @Draadje: wij hebben ook zo'n waterdichte molton.. ik vind het beter liggen als op plastic, maar vind het nog verschrikkelijk warm. Ik lig iedere keer vastgeplakt aan die molton (ligt nog wel een overtrek overheen hoor), bah. Mijn man heeft er geen last van, dus het zal wel aan mij liggen (hormonen)... Feli met je man trouwens! @Kroepie: he wat sneu voor je meissie.. hier ook vroeger zo ziek geweest van de ongi.. heb daar destijds wel wat voor gekregen van de huisarts en ja.. een paar jaar later aan de pil, maar daar is ze nog wel erg jong voor natuurlijk. @Joki: heb met je te doen meid.. 5 uur. Is slapen altijd lastig geweest? Onze dochter heeft nooit veel geslapen en rond haar 2e verjaardag ging ze ook niet meer slapen tussen de middag. Gedurende de zwangerschap is ze dat wel weer gaan doen. Nu slaapt ze als ze thuis is (op de creche dus echt niet) wel vaak n uurtje of wat meer. 's ochtends is ze ook vaak vroeg, vanmorgen was het half 7, is geen 5 uur, maar vind ik ook erg vroeg. Hoop voor je dat het een fase is, anders is het straks met die gebroken nachten helemaal zwaar voor je. @Harmless: lief zeg die foto's.. Ok.. ik ben weer bij.. ben alleen thuis, manlief is uiteten met voetbalvrienden.. heb hem op zn hart gedrukt af en toe zn mobiel te checken.. niet dat ik denk dat er wat gaat gebeuren, want totaal geen voortekenen hier, maar je weet nooit he..
@ Manootje: Nee, er zijn er voor de rest niet bevallen. Alleen Cleo van haar 2 mooie dochters, maar dat wist je toch al? Mamasan/Daggie1984/Marooz/zogelukkig zijn wel druk bezig geloof ik... En zowieso wordt Daggie1984 maandag mama! Fijn dat jullie een beetje gesetteld zijn, en hou je rust goed hé! @ Joki: Als je er geen goede ervaringen mee hebt, dan zal ik het ook niet gebruiken. Trusten, en hopelijk dat je meisje je een beetje langer laat slapen als vandaag. @ kippie75: Ik dacht laat ik eens voelen, en ja hoor een hoofdje weet niet wie er hier nog meer de beeb heeft gevoeld... Ja, die laatste loodjes wegen erg zwaar hé...ik voel me ook een opgeblazen olifant. De spiegel hangt hoor, loop er heel de tijd langs even kijken naar mijn buik. Liefs, misspuma