Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Manootje: Gefeliciteerd met je 38 weken, ja je kleine meisje mag zeker komen! Spannend hé!

@ Makjuh/buddy: Ik hoop dat we snel iets horen van zogelukkig, fijn dat je haar hebt een pb hebt gestuurd.
    Wat irritant van je ex, gelukkig dat het opgelost is.
    Fijn dat de geboortekaartjes naar je zin worden, echt leuk een vriendin die je helpt met geboortekaartjes maken!
    Gefeliciteerd met je 37 weken, nu heb jij ook officiele meldplicht hé :D ;).

@ Marloes22: Dat klopt wel hoor dat je op het laatst minder slaapt i.v.m. de voorbereidingen op de nachtvoedingen van de beeb. Ik had dit inderdaad bij Keano ook, was wel moe maar kon dan niet in slaap komen op een of andere manier. Het is wel jammer hoor, maar het komt allemaal wel goed!
    Nee, helaas nog geen nieuws van de meiden...we zullen nog even in spanning af moeten wachten.

@ Jomi: Jammer dat je niet meer kon slapen van de pijn...!
    We wachten in spanning af op buddynieuws.

Hier een lekkere nachtrust gehad, viel snel in slaap. Werd rond een uur of 03.00u wakker om te plassen en ben toen gelijk weer in slaap gevallen tot 06.30u.
    Het zonnetje schijnt hier volop joepie, lekker van genieten dames!
    Fijne dag allemaal.

Liefs, misspuma

2. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Goedemorgen dames ben ook zeer benieuwd wat vandaag brengen gaa thoop een hele hoop goed babynieuws ;)

3. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Goedemorgen dames ben ook zeer benieuwd wat vandaag brengen gaa thoop een hele hoop goed babynieuws ;)

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hier even een idee van de tulpen.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nog eentje

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    En nog eentje

7. Jullie zijn nog druk geweest gisteravond zeg!

@Mamasan... ik hoop dat 't er snel is :D
    Vind 't echt megaspannend hoor.

@Zogelukkig ... ik hoop dat je snel iets laat horen. Zit best wel een beetje in de rats om je.

Hier een redelijke nacht gehad. Toch de laatste 4 uur weer wakker gelegen... zucht.
    We gaan straks lekker weer even zwemmen met z'n 3en. Even gewichtloos... heerlijk. Dan vanmiddag even naar de a.s. opa & oma (mijn ouders) en dan was de zondag al weer om.

@Jomi
    Geniet bij opa!! En wat zijn je tulpen mooooooi!!!
    Kun je niet een paar bosjes versturen??? ;)

@Ria
    Jij bent wel heeeel benieuwd of niet? ;) hahhhaha

@Majkuh
    MELDPLICHT!!

@Daggie
    OEEEEEEEEEEEEHHHHHHH nog 1 nachtje!!!!!

Even een vraagje.
    Zijn jullie huisdieren ook steeds meer knuffelig?
    Wij hebben 2 Noorse boskatten die zo verschrikkelijk aanhalig zijn (bij mij) ze lopen me gewoon de hele dag achter na. De ene wil het liefst de hele dag gedragen worden als een baby die een boertje moet laten en de andere 'beklimt' mij als ik op de bank zit en geeft zo hard kopjes dat het soms niet leuk meer is.
    Mijn hond(je) wil het liefst alleen maar op schoot zitten en gekroeld worden.

8. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ook ik kwam meteen even checken of er al babynieuws was, maar ik zie dat ik nog even geduld moet hebben..

Mooi zijn ze de tulpen zeg Jomi, ik ben dol op tulpen. Moeten jullie die allemaal zelf plukken?

@Marloes: hier zijn de nachten ook aanzienlijk korter geworden. Ik ben ook iedere morgen vroeg wakker.. herken dit ook van de laatste weken van mn vorige zwangerschap. Toch een soort voorbereiding van je lichaam op de tijd die gaat komen.
    @Majkuh: daar zou ik ook van in de stress raken als het schema ineens omgegooid zou moeten worden, je moet wel weten waar je aan toe bent nu en zeker als je mannetje ook nog eens naar het buitenland gaat in die periode. Hier ook gevoelens van dik, groot en log.. bleh.. maar ja.. laatste loodjes he.. Knuff

Tot later!

9. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Morgen Kroepie.. Hier geen huisdieren, dus ik kan het niet zeggen.. jij komt geen aandacht te kort momenteel dus ;)!

10. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @jomi/buddy mooie tulpen! ff een vraagje, zou je mij op de hoogte willen houden.. of er babynieuws is? vind het wel spannend.. en ik weet niet wanneer ik weer online kom!

@kroepie.. ja nog 1 dag.. pfff. ben benieuwd of ik slaap vanavond! hahaha

@kippie, knuffel voor jou.. voel me ook dik, geemotioneerd e.d.

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Ria32: Ik hoop ook dat we vandaag leuk babynieuws krijgen!

@ Jomi: Wow wat een mooie tulpen, echt super mooi!

@ Kippie: Nee, jammer genoeg nog geen babynieuws...

Zo bed is weer verschoond, heerlijk altijd een schoon/fris bed!

Liefs, misspuma

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Daggie: Wow ja dit is je laatste zwangere dag, spannend zeg! Geniet ervan, en maak nog wel een laatste buikfoto hé straks is hij weg.

Liefs, misspuma

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @Kippie75: Zo'n groot stuk als op die 1e foto niet hoor (dat mag ook niet hoor). Dat doen ze met machines. Ze gaan ze straks als de tulpenroute voorbij is met een machine koppen en over een paar maand worden de bollen gerooid. Wij gaan de tulpen plukken waar ze vorig jaar stonden. Daar zijn natuurlijk heel wat bolletjes blijven liggen en die staan nu ook in knop of in bloei. Het lijkt heel erg mooi. Mijn mannetje vertelde dat er een hele rij staat die wit zijn met roze randjes. Die van vorig jaar mogen wel, morgen gaan ze toch plat, want dan worden daar aardappelen gepoot.

@Kroepie: Je mag ze wel komen halen, is nog niet zo heel ver bij jou vandaan toch. Bant net tussen Lemmer en Emmeloord. Dat is nog te doen. Moet je wel een paar emmers meenemen.

14. Oh maak me gek!!!!
    Kan niet meer zo lang in de auto... :(
    Maarrrr wanneer gaan ze er af????

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Natuurlijk wil ik dat doen, ik heb het maar lekker druk met mijn buddy's maar ik doe het graag hoor. Jij hebt vandaag een doopfeest toch?

Ik stuur je vanavond in ieder geval nog een sms om je succes te wensen. Laatste dagje Daggie, morgen ben je mama.

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Morgenochtend, dan gaan ze aardappelen poten. Dus ik denk om half 8 of 8 uur.

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Maar anders ga ik hier wel een hele bos in een vaas zetten voor jullie allemaal. Een bloemetje hebben jullie allemaal wel verdiend vind ik. Als het kan maak ik er wel foto's van, maar ik moet de bluetooth nog installeren, dat probeer ik aankomende week wel even te doen en dan zal ik de foto's er ook opzetten.

Trouwens op de site onder mijn opschrift staan ook foto's van het bedrijf. Misschien worden er nog nieuwe foto's opgezet van de tulpen nu ze zo mooi in bloei staan. Moet ik alleen broertje van mannetje even vragen. Die houdt de site een beetje up to date.

18. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    thanks meis! je bent een schat! vind het wel spannend hier :)

ja vanmiddag doopfeest.. volgens mij duurt me dat echt te lang! hahaha

19. Oh, dat ga ik niet meer redden hooor...
    Maak maar mooie foto's, dan kijk ik daar af en toe wel naar hahahahahha
    Lief van je!!

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Kan mij voorstellen dat de spanning begint toe te slaan bij jou.

Ik wens je vanmiddag in ieder geval een fijne middag toe.

Knuffel voor jou.

Deel Deze Pagina