@ Naiobi Echt balen zeg. Veel sterkte en dat je maar snel weer zwanger mag worden. @ geslacht Ik zou echt niet willlen weten wat het wordt. Ik wil die verassing bewaren tot het geboren wordt en zo denkt mijn vriend er ook over. Dus voor ons blijft het nog 8 maanden geheim.
ik had op het laatst echt een toeter ja..... ik kon er een kopje opzetten. Heb hier een foto van 38 weken en 6 dagen. Met 39 weken en 2 dagen braken mijn vliezen (en dan ben je al een deel van je buik kwijt dus dit was de laatste foto met dikke dikke buik)
hoi meiden, @Nairobi: balen zeg meid. Het is jullie zeker nog een keer gegund. Knuffel voor jou. @of we het willen weten. Tja bij de 1ste bewust wel, maar of we er nu ook zo overdenken? Waarschijnlijk wel. Wij zijn veels te nieuwsgierig. Hier ook nog even een fotootje van mijn dikke buik. Hier was ik 40w+3d zwanger. De dag erna ben ik ingeleidt en is ons ventje geboren.
Jeetje dat zijn idd grote mooie bolle buiken haha Dit is mijn laatste buik foto! Ben bevallen toen ik 38 weken en 6 dagen zwanger was [/img]
hier op knopje img drukken dan de onderste link van imageshack kopieren en afsluiten met imgknopje nogmaals in te drukken
Deze uitleg heb ik van een mede septembermama gekregen. Hoop dat je er wat aan hebt. @ gebruik www.imageshack.us 1. Via bladeren een foto uit je bestand zoeken 2. Het knopje aanvinken van resize image 3. Klik op HOST IT! (ff wachten en je krijgt een nieuw scherm te zien) 4. Dan ga je naar de aller laatste link (helemaal onderaan de pagina, direct link to image staat erachter) 5. deze link selecteren en kopiëren 6. Dan deze link plakken in je berichtje van zw. pagina 7. Dan weer selecteren en klikken op IMG (IMG komt dan voor en achter de link te staan!) 8. Verzenden en je afbeelding staat op zw. pagina! SUCCES
raar hoor marloes dat ie het niet doet (maar eh bij patries doet ie het ook niet helemaal bij mij op het scherm... hahaha nu doet die van patries het al wel )
Ja ik ken het! Gebruik dat programma altijd ... Daarom snap ik er niks van! Heb het altidj op dezelfde manier gedaan als jij hier schrijft maar krijg het niet voor elkaar
Nou nog een keer dan! Misschien als ik hem gewoon laat staan dat hij het dan straks wel doet net als bij Patries! Mijn buik met 37 weken zwangerschap! Ben bevallen met 38 weken en 6 dagen