Daggie wat spannend, je laatste dag met dikke buik! En Marooz ook! Kroepie, hier hebben de katten de kolder in de kop, kon er net eentje uit de gordijnen halen grrr... Jammer dat Zogelukkig geen buddy heeft, ik ben heel erg benieuwd hoe het met haar gaat. Ik heb ook nog geen buddy, dus als iemand anders ook nog geen buddy heeft (las laatst zoiets geloof ik, weet alleen niet meer wie) houd ik me aanbevolen!
Wat apart allemaal Jomi (jaja stadsmeisje hier), maar wel echt prachtig. Kan me voorstellen dat je er volop van kan genieten.
@Kaatje: Snap idd dat als je 38 wkn bent je niet meer wilt dat de baby terug draait, dat bedacht ik me later nadat ik het berichtje had getypt. Proefkaartje: Ik heb de enveloppen en de proefafdruk gekregen. Ik dacht dat ze de tekst in het kaartje zouden drukken maar niet dus, wat dat aangaat een beetje teleurgesteld, maar ben wel overtuigd dat het hele mooie kaartjes worden Plassen: Ik weet ondertussen niet meer zo goed waar ik last van heb, blaasontsteking, schimmel, bekken of indalen. De symptomen lijken zo erg op elkaar. Zodra ik me ga verzitten, staan of lopen dan heb ik het gevoel te moeten plassen, mijn schaambeen voel ik dan, af en toe heb ik pijnlijke steken tot mijn kruis aan toe (sorry voor taalgebruik). Lopen doet niet echt pijn hoor maar gewoon het gevoel te moeten plassen terwijl ik dan net ben geweest. Moe: Zijn jullie ook zo moe? Ik slaap natuurlijk ook nniet super maar de laatste week dan kak ik rond 4 uur helemaal in en moet dan slapen. @Daggie: nog 1 dagje.. spannend...
joa!!! ja ik heb verschillende gevoelens.. raar dat het morgen is, raar dat het gebeurd, ben ik er klaar voor? kunnen we het aan? wat gaat er gebeuren? hoe gaan we het doen! e.d. maarja, ik laat het op me af komen, en ik zie het wel!
YEAH! 37 weken en vanaf vandaag officieel MELDPLICHT dus haha Nou, hier ben ik dan! Vannacht weer veel harde buiken gehad, is zo sinds een paar dagen en word er dan ook even wakker van en slaap weer verder, hebben jullie dat ook? Verder geven mijn harde buiken wat meer druk op 'de onderkan; voorheen voelde ik ze vooral bovenin mijn buik, maar nu ook echt alsof ze mijn meisje iets meer nar beneden drukken ofzo. ook af en toe wt ongipijntjes enzo, maar nog niets wat op echt voorwerk lijkt....zucht....baby kom maar!! Balen dat we nog niets van mamasan en zogelukkig weten, werd vanmorgen om 5 uur wakker en heb meteen mijn iphone gecheckt, maar helaas en nu dus nog niet, hoop zo dat alles OK is!!
***************************meldplicht***************************** Geen nieuws verder van zogelukkig... Hmmmm spannend houd ze het. Hopelijk vlug babynieuws van haar! Hier rot nacht gehad. Buikpijn en gisteravond helemaal niet lekker ineens. Dus geen zin om uitgebreid te reageren. (Geen ww ofzo hoor. Dus nog lekker zwanger alleen wat muf vandaag...) @Draadje: Je mag mijn nummer wel hebben hoor, ik heb al wel een buddy maar voor het geval dat kan ik je mijn 06 pb-en kun je je verhaal kwijt Ik neem aan dat kroepie daar geen bezwaar tegen heeft... HIHI en als we tegelijk beginnen stuur ik hem door naar kroepie. Dubbele opvang dus Laat maar weten. @Oem: Ja inderdaad de eerste is ook al een mei kindje... Heerlijke maand hoor Het is zo'n lief monster @Daggie: Suc6 morgen. We zullen je dan een klein weekje niet spreken. KS is toch standaard 5 dagen z-huis geloof ik. Maar we lezen het buddynieuws wel. Geniet van de kleine en nog 1 dag van je buik! Dikke knuffel en GENIET GENIET GENIET! @Marooz: Ook jij suc6 morgen. (Of overmorgen ligt eraan hoe snel het gaat he ) Ook jij nog ff foto maken van die buik he! ***************************einde meldplicht*****************************
DAGGIE en MAROOZ wat zullen jullie zenuwachtig zijn! Pff, ik zou geen oog meer dicht doen als ik wist dat mijn kindje morgen kwam! Geniet idd van die laatste dag zo'n monster in je buik en heeeeeel veel succes en plezier en geluk morgen! Marooz, ik hoor het van je zodra de kleine er is en zal het meteen op het forum planten!
hmmm, 38 weken en 2 dagen ben ik nu, mijn zoon is toen geboren. Maar het voelt hier heel rustig vandaag, dus ik denk het niet!! Misschien was het toch de blaasontsteking, heb veel minder harde buiken... zometeen aven naar de rommelmarkt, als ik mijn man zo gek krijg. het zou mooi weer zijn, merk er niets van!
goedenmorgen meiden! gaat het niet moet ff 5 pagina's bijlezen nou laten we maar beginnen dan! @draadje ow heerlijk cup b wil ik ook!!!! de laatste keer dat ik dat gehad heb was dat ze gingen groeien! het bed omhoog heerlijk he! hier ook al met 34 weken al ben alleen bang als ie weer omlaag gaat het wennen is! @kroepie weet je ik heb ook altijd zon last van me ongi! ik gebruik dan altijd aleve femina eerste keer 2 pillen en dan 3keer per dag 1 nou echt een wondermiddel! misschien is het wat voor je meissie! ja hier ook last van de aanhankelijke beesten! wel super schattig idd maar soms mega irritant! @joki you go girl! goeie beslissing denk dat je er geen spijt van krijgt. @oemhudaifa de steken heb ik ook kan van het indalen zijn. @misspuma nee ik kleur vrij snel altijd! heerlijk hoor! lekker van je bad genoten? mmmm lekker ik wil ook!!!! @marooz je sms is verstuurd! @harmless ow wat schattig! @manootje welkom terug meid!!! @kippie75 hahaha ja idd hier ook koopziek! mannetje zegt al je wil nu gewoon alles af hebben en dat is begrijpelijk en hij wil niet altijd werkt ook nog zon 50uur in de week dus ja dan ga ik maar en dat is me een straf @jomi veel plezier bij je opa en op het land! @rian ja hier ook last van de laatste kwaaltjes en de eerste keer dat ik klaag! hahaha we kunnen niet de hele zwangerschap zonder iets door fietsen! @mamasan nou ben nu bij pag824 en moet er nog 3 hoop dat er baby nieuws is! @majkuh ja hier ook 1 die zichzelf dom lomp en lelijk voelt! snap precies wat je bedoelt! maar nog ff en dan hebben we ons lichaam terug en wat moois in onze handen. @daggie1984 meid heel veel succes morgen! en knuffel ze met de kleine! mmmmm vaag heb net om 9.57een berichtje gestuurd aan marooz! normaal smst ze heel snel terug en heb nu nog niks gehad. nog geen nieuws van mamasan,webmiertje,zogelukkig ow dames jullie houden ons wel in spanning hoor! hier een goeie nacht gehad heerlijk geslapen ben om 5uur een keer wakker geworden om te plassen en meer niet! vandaag ga ik foto's maken met me zusje en bij me schoonouders eten. morgen weer aan de klus in de babykamer!