Harmless dat zou fijn zijn als je mijn buddy wilt zijn! Ik wacht je pb af Sabrina jij houdt iedereen goed in de gaten he?! Fijn dat alles goed is met Marooz!
Goeiemorgen dames, Ik heb het zo druk gehad dit weekend omdat mijn oudste bij mij is(had hem zooooo gruwelijk gemist en hij mij ook gelukkig hihi) Ok even outta the top of my head Marooz en daggie HEEL VEEL SUCCES MORGEN ik ga zeker aan jullie denken hoop dat jullie allebei een fijne bevalling hebben!!! Voor de mensen die jarig warenhappy birthsday ladies Oh en mamasan ook heel veel succes meid vandaag ik ben benieuwd of je beeb eral is!!!! Zogelukkig ik hoop echt uit het diepste van mijn hart [-o< dat alles ok met je is ik hoop dat je snel wat laat weten!!!!!!!!! de rest van de meiden nog even dames dan mogen wij ook hoop ook dat jullie het ondanks de errrrrrrruuuuggggg shitty ongemakken en problemen het toch goed maken!!! even een EGO ik heb het gevoel dat mijn schaambeen breekt oh oh oh my gosh wat doet dat zeer zeg als ik een verkeerde beweging maak springen de tranen in mijn ogen heb het niet constant alleen als ik moet opstaan of gaan liggen in bed of uit stap uit een auto of mijn benen op de bank wil leggen zooooooooooooooo irritant. Wat ik ook even wilde vragen is gister kwamen er uit mijn vagina 2 lange dikke slijm draden wit geel doorzichtig achtig(net als snot zeg maar alleen taaier)(OH OH WAT EEN LEKKER PRAATJE WEER SORRY DAMES vooral als jullie net aan het ontbijten ziin )is dat ook van je slijmprop want bij mijn oudste was het echt een slijmprop met bloed,en bij mijn tweede heb ik dat ding niet eens gezien.Oh en bij deze zat er ook geen bloed ofzo Ik ben zo blij als ik mag bevallen !!!!!!!!ik weet weeen doen pijn maar volgens mij ga ik glimlachend mijn bevallig door alleen omdat ik dan ik het vooruitzicht heb dat het dan bijna over is en dan NOOIT MEER ZWANGER ZIJN!!! \/ \/ Nou dames ik ga even bij de kinderen in hun kamer liggen en een filmpje met ze kijken tot later
@ Jomi: Dat is lief dat je een hele grote bos tulpen voor ons wilt neerzetten! Jij hebt ook een hele mooie bos tulpen verdiend hoor ! @ Draadje: Owjeeh een kat in de gordijnen... ! Gefeliciteerd met je 37 weken, ja nu mag je officieel thuis bevallen. @ DanceValley: Hebben ze geen tekst in je proefdruk gedaan...vreemd zo kun je toch niet weten of alles goed is en of er geen spelfouten in staan...? Ik ben ook moe, ik kak rond een uur of 12 in...gelukkig ligt Keano dan meestal ook op bed dus dan kruip ik ook even onder de lakens. @ Makjuh: Ja, je hebt nu officieel meldplicht en daar heb je vandaag al aan voldoen ! Ik heb ook veel harde buiken, maar ik wordt er gelukkig niet wakker van 's nachts. @ Harmless: Wat jammer dat je zo een rotnacht hebt gehad, snap dat je nu brak bent! En je hebt weer voldaan aan je meldplicht =D>! @ kaatje k: Ow spannend dat je zoontje met 38 weken en 2 dagen is geboren, de dag is nog niet om hé dus je weet niet of dit beebje ook vandaag komt! Veel plezier op de rommelmarkt als je je man zover hebt weten te krijgen...! @ Sabrina: Ja, ik heb heerlijk genoten van het bad. @ Marooz: Jammer nog geen klein beebje in je armen, nu duurt het echt niet lang meer! Hou vol meisje! @ SistaBigBones: Ik weet niet of dat ook een deel van je slijmprop kan zijn. Bij Keano heb ik nooit een slijmprop gezien...dus geen idee hoe dat eruit ziet. Vervelend dat je zo een pijn hebt in je schaambot... Heerlijk hoor dat je oudste lekker bij je was, lekker van genoten! Zo de slaapkamers en badkamer zijn weer schoon! Ben er nu wel moe van, en heb harde buiken dus denk ik teveel gedaan...maar goed nu maar even rusten. En straks als Keano op bed ligt ook even tussen de lakens kruipen. Verder alles rustig hierzo, Keano is in de zandbak aan het spelen en mijn man is bezig met de vijver (alles controleren, filter schoonmaken etc.). Liefs, misspuma
Thanks voor de update Sabrina, weten we dat met Marooz alles goed is. Ben ook benieuwd hoe het met zogelukkig gaat.. moet er steeds aan denken. Aan mamasan trouwens ook hoor. @Sistabigbones: misschien deel van je slijmprop? Maar ja.. als dat zo is kan het geloof ik nog wel 2 weken duren voordat je gaat bevallen. Was bij mij de vorige keer iig wel zo. Toen ook geen bloed gezien trouwens. @Misspuma: niet teveel doen hoor.. is lekker die kamers schoon (lees heerlijk!), maar wel zwaar op dit moment.. Ga zo broodje eten en vanmiddag verjaardagsvisite van nichtje.. ik moet dus helaas mijn tukkie missen. Morgen maar weer inhalen, is toch wel erg lekker. Tot vanavond!
jee denk ff kijken of er al nieuws is van mamasan en zogelukkig maar nee hoor ze laten ons gewoon nog steeds in spanning zitten! @draadje! ja idd ik ben een checker! @daggie1984meid kan me voorstellen dikke knuffel voor jouw! @sista ja das idd je slijmprop hier ook al 2 keer verloren zonder bloed! met bloed is echt een teken van bevallen zeggen ze! @misspuma hahaha man alweer druk met de vissen hier ook bijna altijd! @majkuh *knuffel* nou meiden ik ga er vandoor zo lekker weg! zal vanavond ff checken of er nieuws is als ik tijd heb! fijne zondag allemaal
Zogelukkig: Las dat er nog geen nieuws bekend is over haar situatie nu. Ik ben echt benieuwd en hoop dat alles goed met haar is en met de baby natuurlijk. Mamasan: Wat spannend zeg, ik denk aan je en hoop dat de baby het goed maakt als die er is. Daggie: Echt een raar idee lijkt het me om te weten dat je morgen je baby zult vasthouden, maar ook een heerlijk idee lijkt me. Ik wens je alvast veel sterkte toe en veel knuffelplezier met je baby straks Sistabigbones: Die steken heb ik ook waar jij over verteld, dus erg herkenbaar. Dat slijm heb ik geen idee van. Ik heb nu wel regelmatig slijmverlies maar zonder bloed. EGO Ik heb zojuist de 2e verdieping schoongemaakt, manlief moet nu alleen nog even stofzuigen en dan is dat ook weer schoon. Zometeen doe ik de bovenste verdieping even afstoffen en de badkamer schoonmaken. Dan mag manlief daar ook even stofzuigen. Pff, wat een poetsdrang, ben echt snel moe en kapot merk ik. Verder zal het een rustig dagje gaan worden, we hebben niks op de agenda staan
Net terug van 't zwemmen... heerlijk!! Straks even naar pa en ma en verder niets. @meissie Aleve Femina ingeslagen gisteravond nog en het heeft geholpen. Ik was vroeger ook altijd zo ziek van mijn ongi. Tot ik de pil kreeg, maar ja, ze is nog maar 12. Vind 't wat vroeg daarvoor. @Draadje Zal ik je ook mijn nummer PB-en? Dan hebben we mooi een 3hoeksverhouding Wel lekker, zo'n dubbele achtervang! @Kaatje Spannend... straks begint 't nog hahahaha @zogelukkig... nog niets gehoord... oei!! @Majkuh Dikke knuf voor jou hoor! *hug* Nou, ik ga even van 't zonnetje genieten... mannetje heeft croissantjes in de oven gedaan en we hebben nog puddingbroodjes. Hoezo verwennerij ??? hahhaha Doegie!
Manootje is het een idee dat wij elkaars nummer ook even pben naar elkaar toe, lijkt me makkelijker mocht 1 van ons niet bij de pc kunnen komen of onverwacht ineens bevallen of opgenomen worden. laat het maar weten. Ben blij dat je ;lekker in je nieuwe huissie zit meis toch allemaal nog goed gekomen nu lekker genieten van je laatste weekjes zwangerschap.
****************meldplicht*************** hihi, misschien mag ik nog wel 4 weken meldplichten.... Had het er met mijn schoonzusje tegen. Zei dat ik echt met 29 april in mijn hoofd zit. Zegt ze: Het kan ook 17 mei worden he. Iehks, moet er niet aan denken. Volgens mij kan ik dan echt niets meer. Voel me nu al zo lomp en groot als ik even ben bezig geweest. Ik ben echt benieuwd naar de dames die morgen moeten bevallen en die nu bezig is. Miscchien heeft ze haar kleintje nu al in haar handen!. Vreemd hoor. Ik ga even lekker buiten zitten. Heerlijk weer hier! Oh ik ga eerst een nieuwe banner maken, sinds de verhuizing van de site nog niet gedaan. Groetjes Rian
er begint hier nog niets hoor kroepie... ben ook wel erg benieuwd naar zogelukkig, zouden ze haar al ingeleid hebben of houden ze haar gewoon even vast daar... En ik hoop dat hij bij mamasan eindelijk een beetje doorgezet heeft.. daggie en marooz morgen, dat zijn gevoelsmatig een beetje de eerst mei babies dan, ja, cleo natuurlijk maar een tweeling is toch anders, die zijn altijd te vroeg. wat wordt er veel gecleaned hier zeg, ben ik de enige luie donder? ik was net wel hard aan het opruimen, mijn man zei al, wat ben jij opeens bezig... maar ik ben altijd wel nogal een opruimer, alleen geen cleaner... de rommelmarkt was erg leuk, weer een boel zooi gekocht, en dan ben je in totaal 10 pond kwijt, heerlijk. nog wat babykleertjes, wat speelgoed voor zoonlief (grote bak duplo!). ik vind rommelmarkten zo leuk, je vind altijd veel originelere dingen dan in een winkel. mijn man doet altijd of hij het vreselijk vind maar hij vind het geloof ik stiekum best leuk. hij heeft allemaal autootjes gekocht, zogenaamd voor zijn zoon, maar ik vraag het me af, haha!!
Hoi lieve meiden, Hier helaas nog geen kleintje in de armen. Tot gisterenavond heel veel voorwerk gehad. Niet geslapen dus moe en buik deed heel vervelend, maar het heeft ud niet doorgezet. Weet je eigenlijk reken ik er nog niet op nu maar toch als ik weer wat voel denk ik, zou het dan toch.... . Maar hier is het ook nog steeds spannend lees ik. Marooz en Daggie, lieve schatten, ik wens jullie morgen alle succes van de wereld, ik leef echt met jullie mee. Het zal lastig worden maar probeer ook een beetje te genieten, want morgen is de dag dat jullie mama en papa worden en heb je je kindje in armen. En dat moment dat ze met dat glibberige lijfje tegen je aankomen is wonderbaarlijk, echt dat vergeet je nooit meer. Een dikke knuffel en sterkte. @Zogelukkig, wat zit ik me je in mijn maag zeg. Je klachten klinken niet goed meid. Laat aub snel iets horen. En dan wel met het goede nieuws dat je je kleintje in je armen hebt en alles goed met jullie is. KNUFFEL. @Mamasan, geld ook voor jouw, ik hoop dat alles goed met jullie is, spannend hoor. @Webmiertje, is ook even geleden dat ik daar iets van gelezen heb, en dat was ook niet z'n goed nieuw\s. Ik duim snel om goed nieuws. @Draadje, als je nog geen buddy hebt pb me dan maar even met je 06 nummer dan wil ik dat best zijn hoor . Ooh ik zie net dat kroepie zich ook al heeft aangemeld , helemaal goed. @Kroepie, lief van je mannetje hoor, die verwennerij. Geniet ervan. @Maaike, knuffel . @MissPuma, niet teveel poetsen hoor . Moet toch gebeuren he, maar doe het met mate . ga nu maar lekker rusten. @Ria, misschien een beetje laat, maar alsnog PROFICIAT met je verjaardag. Kom straks nog even kijken.
ha sim, wat bekend klinkt dat allemaal. ik had ook heel veel voorwerk, maar het lijkt nu allemaal gestopt sinds gisteren. of zou het stilte voor de storm zijn??? aan de andere kant, als het zo gaat houd ik het nog wel een paar weekjes vol, een paar dagen geleden zag ik dat allemaal niet meer zitten!
Wat een pagina's erbij sinds gisteravond. Maar nog geen nieuws van zogelukkig dus? Mamasan is nu bezig toch? Spannend hoor allemaal...
Goedemiddag allemaal, Heb eerst 27 pagina`s bij moeten lezen en heb donderdagavond nog gekeken??!! Mamasan: succes en ik lig straks in hetzelfde ziekenhuis als jij en vorige keer is het mij met medische indicatie goed bevallen !!?? letterlijk en figuurlijk maar bij mij duurt het denk ik nog wel en paar weken ben nu 35+2 Maaroozen daggie: heel veel succes morgen en voor je het weet heb je j e wondertje in je armen!! Zogelukkig: hopelijk gaat alles goed en heb je je voor niks allemaal druk gemaakt. heb je nog een pb terug gestuurd weet niet of je hem nog gelezen hebt Morgen groei echo ben benieuwd ;aat morgen wel weten hoe het gegaan is en kan dan gelijk kijken hoe het met de 4 dames gaat die waarschijnlijk dan allemaal aan het bevallen zijn??!! Groetjes Colin
Kaatje, ja ik weet het niet hoor. Zo slecht als ik me gisteren voelde, Zo fit voel ik me vandaag. Wie weet stilte voor de storm. Wie weet bevallen we wel op dezelfde datum .
ja, lijkt me gezellig! Ik houd het op volgende week vrijdag! Of misschien morgen, vorige keer begon het tijdens de yogales. Op de weg ernaartoe zijn namelijk allemaal drempels, dus ik daar lekker overheen scheuren. Morgen is die yogales weer, haha!!