Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    @Kroepie dat is goed, dan heb ik zomaar 2 buddy's :D :D

2. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Majkuh, knuffel meid! Enne je bent zwanger, niet groot en dik!!

@ Jomi, ach arme meid.. Ook een knuffel voor jou!! Gaaf hoor die bloemen!

@ Misspuma, lekker hoor een goede nachtrust, scheelt al een hoop! Wel om jezelf denken meid, niet te veel doen

@ Ria/buddy he meid, ben nog steeds aan 't bij lezen, maar hoe is het met jou?? Is idd toch wel een goed idee om nummers uit te wisselen, vooral nu ik merk hoe spannnend het is als mensen bezig kunnen zijn.. Zal 'm vanavond effe mailen ;)

@ Kroepie, ja bij mij reageren de huisdieren ook anders, ook wel door 't verhuizen maar ook omdat ze toch wat dingen aanvoelen

@ Kippie, hoe was je middagje, was 't het waard om je tukkie te missen?

@ Zonstraal, lekker hoor even helemaal niets doen ;)

@ Daggie, jeetje spannend meid, morgen... Denk aan je!

@ Dancevalley, hier ook steken daar.. Auw

@ Harmless, vervelend die buikpijn, hoop dat je je wat beter voelt?

@ Sabrina, dank je, ja voelt wel fijn om weer tijd te hebben om hier te komen, miste jullie wel hihi

@ Sistabigbones, ik heb ook wel last van veel slijm, ook van die draden echt goor!

@ Rian, was het lekker in de tuin, beetje bijgekomen?

@ Kaatje, leuk allemaal spulletjes voor weinig geld!

@ Sim, snap je helemaal meid. Ik heb ook elke keer dat ik denk dat 't nog wel even duurt tot je regelmatig harde buiken heb, dan denk je zal 't dan toch vandaag...

@ Colin, succes morgen met de echo!

@ Marooz, veel succes en sterkte morgen, denk aan je!!

@ Zogelukkig, duim echt voor je meid dat 't allemaal goed gaat...

Vannacht weer een onrustig nachtje gehad, vanmorgen ging het ook nog door, maar vanmiddag is het dan toch weer afgezwakt. Het blijft onrustig, maar lees dat bij veel meiden onrustig is en ondertussen zitten ze er nog steeds ;) Dus wachten gewoon af en ben allang blij dat ons huisje steeds meer ons wordt.. Kleine is wel erg rustig vandaag, hebben jullie dat ook dat 't een dag wel erg rustig is?

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hoihoi,

Even snel hoor, net terug van tulpen plukken.
    Misschien straks nog foto's.

Nog steeds niets van mamasan gehoord, dus nog steeds geduld. Ik zit ook met smart te wachten.

Liefs JoMi

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ZOOOOOOOOGELUUUUUUUUUUUUUUUUKKIIIIIIIIIIIIIIG!! WAAR BEN JE, WE ZIJN BEZORGD!!

5. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Heeft niemand een nummer van haar dat ze gesmst kan worden of iemand kan smsen misschien stomme vraag hoor maar zit echt ieder half uur hier om te kijken of er al nieuws is van haar duurt lang wel lang zo. Hoop dat alles goed is met haar.

6. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Ik was zeer benieuwd naar Sim, Mamasan en Zogelukkig.
    Sim, bij jou is het dus gestopt met rommelen...
    Mamasan zal wel bezig zijn denk ik dan, die douche zal geholpen hebben???
    En zogelukkig, ik ben ook zo benieuwd hoe het met je is. Of het allemaal wel goed gaat, hopelijk heb je niet HELLP gekregen. Denk dat je idd nu ook bezig bent, of dat ze je niet meer laten gaan ;) sterkte meid.

Marooz en Daggie, wat zullen jullie zenuwachtig zijn (en wat zullen dit soort berichten dan helpen :D ). Als ik niet meer langs kom dan wens ik jullie beidde morgen heel veel succes en plezier. Nog even en jullie kindje is er. Wat een heerlijk vooruitzicht zeg.

Ik ben echt heel erg productief geweest, ben nu dan ook best wel gebroken nu maar voel me enorm voldaan. Heb namelijk alle ramen gelapt, zowel binnen als buiten. Boven ook allemaal binnen en bij onze slaapkamer hebben we een balkon dus ook de buitenkant gedaan. Gelijk alle deurposten en raamkozijnen afgenomen. En binnen ook weer alle deuren en plinten. Buiten in de tuin ook alle ramen gelapt, ook van de schuur en ook daar de deuren en raamkozijnen afgenomen.
    En ik heb de kamer van onze kleine jongen geschilderd. Het is nu een kwestie van drogen en alles op zijn plaats zetten en klaar!!! Jeetje, zo lekker dat gevoel. Ookal heb ik nu enorm last van mijn onderkantje en van mijn onderrug het is me wel waard want klaar is klaar ;)

Ik ga even verder met het eten, we hebben een lekkere ovenschotel met bloemkool.

Morgen ga ik de vriezer vullen met vlees, brood, pizza's, groenten etc. Dan is dat ook al gebeurd.
    Ik denk dat ik trouwens lange vingers ga maken met de geboorte. Lekker in de boter gedoopt en met muisje besprenkeld. Is ook weer is anders (ookal is dit ook redelijk normaal volgens mij). Ligt eraan hoe veel zin ik erin heb hoor hahaha. Ookal heb ik nog wel even te gaan ook ik begin me steeds meer voor te bereiden op deze kleine jongen, en krijg er steeds meer en meer zin in. Zelfs in de bevalling hahaha. Is toch wat

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Same here..........

8. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag lieve meiden!

Daar was ik nog eventjes! Sorry dat ik zo laat ben, dat ben ik anders nooit! hahah maar het is hier een beetje raar allemaal.... zo raar gevoel! Las dat daggie hier ook al last van heeft. Ik weet niet zo goed wat ik voel, ik voel me zenuwachtig, blij, verdrietig... alles door elkaar... Maar goed moet het maar gewoon over me heen laten komen!

Had gehoopt op nieuws van zogelukkig en mamasan, maar gelukkig heeft sim zich wel gemeld! Jammer dat het alleen maar voorwerk is meid, dat put zo enorm uit! dikke knuff.... mamasan zal vast wel echt bezig zijn nu! En zoglukkig is inderdaad wel heel erg spannend... brrr... krijg er rillingen van, hoop dat lles iig goed gaat daar...

Daggie ik wens jou heel veel succes morgen! Met een beetje geluk aan deze kant krijgen onze beebjes dezelfde geboortedatum! hihi :-D

Kaatje; nog steeds veel gerommel?... ik heb ook het gevoel dat het bij jou en sim de komende week door gaat zetten!

Maaike; ik sms je zodra de beeb er is! En hou jou en sabrina wel wat op de hoogte via sms (als het lukt natuurlijk! hahaha) Dan kunnen jullie iedereen hier op de hoogte houden! ;)

Alle andere lieve meiden, dank jullie wel voor alle succeswensen! En alle lieve woorden! Als ik morgen diep in de ww zit dan denk ik gewoon aan jullie! Krijg ik vast steun van! :-D

Een hele dikke knuffel voor jullie!

Misschien dat ik me vanavond nog wel meld, maar als dat niet meer zo is, dan meld ik me als ik mijn kleine kerel heb! aaahhh :confused: hihihi... spannend.....

9. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ze houden het wel spannend die dames...

@ Missz, jeetje een hoop gedaan meid, maar is idd wel fijn als het weer schoon is geeft toch weer een goed gevoel..

10. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Meis wens jou zo onwijs veel s6 en hoop dat die kleine man gauw doorzet zodat je hem lekker vast kan houden en dan de mri en hopelijk ben je dan van alle ellende af en kan je lekker genieten van je 2 ventjes :) :) raar he heb je er ineens 2 om van t ehouden. zal aan je denken meis.

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Weer even spammen.
    De beloofde bosjes bloemen voor iedereen.

12. OOOOOOOOOOOOOOOOH mooie tulpies!!!! :D

Nog steeds geen nieuws dus van Zogelukkig?? Bah
    En nog geen babies geboren?

Daggie en Marooz... heel veel sterkte/succes morgen.
    Geniet nog even van jullie laatste avondje dikke buiken!!
    Ik zal heeel erg aan jullie denken morgen.

Dikke kus,
    X

13. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    ohhhhhhh de bloemetjes zijn mooooooooooiiiiiiiiiii

14. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Nog steeds geen nieuws van Zogelukkig en Mamasan??
    Jeetje wat spannend!

Daggie en Marooz, Heel veel suc6 morgen. Wat een spanning zullen jullie
    op dit moment beleven.

Jomi, mooie tulpen!!

Ik moet me morgen weer melden. Heb dan eerst een groeiecho, ze gaan dan kijken hoe groot de baby nu ongeveer is en of hij al goed ingedaald ligt enz.
    Daarna moet ik naar de afdeling voor een ctg.
    En dan naar de gyneacoloog. Hoop morgen ook meer te horen te krijgen over wanneer
    ik ingeleid word, want ben dinsdag 38 weken!! Het kan dus maar zo zijn dat als er plek
    is dinsdag dat ik dan ingeleid word en de kleine in mijn armen kan houden...
    Voel dus ook al aardig wat spanning hier.

Kom straks nog ff terug...

15. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

MArooz en Daggie, heeeel veel succes morgen, ik zal aan jullie denken. En hetzelfde voor Webmiertje natuurlijk.

En bedankt voor de mooie tulpen!!!

Heb net een heerlijke quiche gemaakt, heerlijk zitten smullen met z'n drieen. Het mooie weer is eindelijk hier. En het schijnt dat het de komende week aanhoudt!

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Kippie75: Ja, ik doe rustig aan...het is inderdaad heerlijk een schoon huis maar het valt nu wel zwaar tegen...heb voor de rest van de dag ook niks meer gedaan.
    En heb je je tukkie gemist...anders vroeg naar bed vanavond! En hoe was het op de verjaardag van je nichtje?

@ Daggie: En hoe was de doop...? En met de spanning...?

@ Makjuh/Buddy: Ach jeetje rothumeur...hoe is het nu met je meisje?

@ Sabrina: Ja, er gaat echt geen dag voorbij zonder dat mijn man iets aan de vijver/vissen gedaan heeft. Ach hij is er lekker mee bezig, en toch thuis tenminste geen hobby buiten de deur.

@ ZonStraal: Jij ook al zo druk bezig met schoonmaken...fijn hé die nesteldrang hihi.

@ Kroepie: Dus het zwemmen was leuk...heerlijk hé even luchtig in het water liggen.
    Heb je genoten van je rustige dag, en was het gezellig bij je ouders?
    Gelukkig dat de Aleve geholpen heeft bij je dochter...tja is inderdaad nog wel vroeg om aan de pil te gaan maar als het haar zal helpen bij die enorme pijnen...

@ Rian: Goed zo weer aan je meldplicht voldaan =D>! Ik hoop ook niet dat je tot 17 Mei doorloopt...

@ Kaatje k: Ja, ik vind rommelmarkten ook leuk je vindt er meestal hele leuke dingen. En speelgoed even in de vaatwasser en alles is schoon.
    Ik ben wel een cleaner hoor...en ook een opruimen kan absoluut niet tegen rotzooi.

@ Sim80: Snap dat je bij ieder steekje toch wel hoopt dat het begint, kan ik me zo goed voorstellen!
    Heb na het poetsen ook niks meer gedaan, was doodop hihi.

@ Colin: Zoow...27 pagina's gelezen...wat zijn we toch een stelletje kletskousen :oops:.
    Veel plezier bij de groei-echo en alles is hopelijk in orde!

@ manootje: Ik heb inderdaad ook wel eens een dagje dat ons meisje wat rustiger is als anders.
    Fijn dat jullie nieuwe huisje steeds meer van jullie wordt, geniet ervan!
    Jammer van je onrustige nacht...hopelijk vannacht beter!

@ MisssZ: Zo jij bent druk bezig geweest vandaag...nu wel goed uitrusten hoor!
    Ik heb ook zin in de bevalling, hoe gek het ook klinkt hihi.
    Smakelijk, klinkt lekker een bloemkoolschotel uit de oven jammie!
    Ook leuk lange vingers met muisjes, mijn schoonzusje gaat cakejes bakken en daar ga ik dan muisjes opdoen (is weer eens iets anders dan beschuit...).

@ Marooz: Ik ben zo blij voor je dat het morgen dan eindelijk gaat gebeuren! Nu wordt het tijd voor het echte werk, ik denk aan je hoor!
    En als je volop in de ww zit dan denk je aan ons, wij denken ook aan jou en steunen je vanaf een afstand.
    Heel veel succes morgen, zet hem op!

@ Jomi: Wow wat een mooie bossen tulpen...zou er zo voor in de auto willen springen maar het is wel een eind weg...

@ Webmiertje: Veel plezier morgen bij de groei-echo hopelijk is alles in orde. Ow wat zou dat fijn zijn als je dinsdag ingeleid kan worden...wow dan ben je straks ook Mama!

Ben doodop...en heb last van ongi-krampen...ook verlies ik weer heel wat slijm maar zonder bloed.
    Keano ligt op bed, en mijn man is aan het werken dus ik heb nu een rustige avond voor mezelf ook wel eens lekker hoor!
    Vanavond lekker kibbeling en pizza gegeten bij mijn schoonouders JAMMIE! Heb nu alleen last van maagzuur...maar ja wat wil je met al dat vette spul.

Ik hoop zo dat we nog wat van Zogelukkig horen, ik ben zo met haar bezig! Ik denk heel de tijd aan haar.

Liefs, misspuma

17. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    He hallo,

@Zonstraal: zooo jij bent ook nog druk geweest.. haha beetje poetsdrang?!
    @Rian: leuke banner!
    @Daggie & Marooz.. meiden heel veel succes, sterkte & geluk en alles wat ik jullie nog meer kan wensen. We wachten op buddynieuws én later op jullie eerste eigen berichtje als mama. Meiden.. nog 1 nachtje!
    @Sim: niet leuk al dat gerommel, maar als het maar wat doet.. dan is het ook goed. Wel vermoeiend lijkt me.
    @Colin: ja.. er wordt heel veel gekletst momenteel.. is bijna niet bij te houden als je ff niet kijkt! Succes morgen met je groeiecho..
    @Manootje: middagje was gezellig.. weer wat geleerd in het kader van loslaten. nichtje is 4 jaar geworden en speelt dus echt al achter het huis en in het gangetje.. onze dochter wilde natuurlijk mee.. maar men wat een eng gevoel is dat zeg als ze alleen aan het spelen zijn, zonder een oogje in het zeil te kunnen houden. Onze dochter wordt in juni 3 en is spelen zonder toezicht helemaal niet gewend. Alles is goed gegaan hoor, maar ben toch wel tig keer gaan checken..
    @Misssz: ik word al moe als ik je actieve verhaal lees.. maar knap hoor. Lange vingers met muisjes vind ik ook een leuk idee.. ik ga soesjes/cakejes met chocolade en muisjes doen, maar heb ook wel beschuiten in huis hoor voor als we geen zin hebben in bakken of soesjes maken.
    @Jomi: moooooooooooooooiiiiii!
    @Webmiertje: fijn van je te lezen.. je bent dus momenteel thuis zo te lezen.. morgen weer meldingsplicht, spannend!
    @Misspuma: ja.. vanavond zeker vroeg naar bed.. ben gesloopt, had bij reactie op Manootje ook stukje geschreven over de verjaardag, was gezellig.. maar dat loslaten he.. (en dat krijgen we bij de nieuwe beeb ook weer, vanaf dag 1..). Hier ook af en toe van die ongikrampen.. zou voorwerk kunnen zijn he.

Kom later nog ff spieken.. ga ff koffie drinken..

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Kippie75: Nou kruip jij dan maar lekker optijd je bedje in vanavond! Ja, ik vind dat ook moeilijk iedere keer weer een stukje van je kind los moeten laten...Keano is 2 en een half en ik merk dat hij nu ook veel zelfstandiger wordt, de eerste keer toen hij naar de psz ging...maar wat voelde ik me verdrietig...hihi maar bij opvoeden hoort ook loslaten.
    Gelukkig dat alles wel goed was gegaan, maar ik zou het inderdaad ook tig keer checken hoor!
    Kan dat voorwerk zijn...die ongi-krampen?

Liefs, misspuma

19. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik zat net te kijken wanneer ik me heb aangemeld op deze site en dat was op donderdag 29 dec 2005...ik ben hier dus al 4 jaar de vinden...
    En heb al 4159 berichten geplaatst...wat een kletskous ben ik haha.

Liefs, misspuma

20. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Dat is al een hele tijd Misspuma.. ik ben zelf nog maar een jaartje lid van dit forum.. (maar dat bevalt prima).. Tsja loslaten is echt moeilijk.. onze dochter gaat al vanaf 4 maanden 3 dagen per week naar de creche en daar heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel moeite mee (gehad).. omdat ze me daar vanaf dag 1 een heel goed gevoel hebben gegeven over de opvang. Ik weet dat ze daar in goede handen is. Sterker nog.. ik krijg haar nauwelijks mee als ik haar kom ophalen. Nu had ik er zelf geen controle over en dat vond ik moeilijk. Ik weet trouwens vanuit mijn vorige kraamperiode dat ik de eerste nacht dat ze alleen in haar bedje lag enorm heb zitten brullen en snikkend zei "9 maanden heeft ze in mijn buik gezeten en is ze bij me geweest en nu ligt ze helemaal alleen in dat bedje boehoe". Dus ja.. dat loslaten begint al op dag 1.

Enne ja.. die omgikrampen kunnen voorwerk zijn staat in mijn boek veilig bevallen ;)!

Deel Deze Pagina