Zo ben ik ook weer. Vanmorgen was het weer lekker vroeg. 5:30. Pff.... Heb wel vanmiddag even gelegen. Was ik wel aan toe. Ben wel kapot nu hoor. Ik hoop echt dat ze binnenkort wat langer gaat slapen. Anders trek ik het echt niet. Ga zo lekker vroeg mn bedje in. Heb wel bijgelezen, maar even geen puf om te reageren. Wil wel Daggie en Marooz heel veel succes wensen voor morgen. Zo'n raar gevoel lijkt me dat. Hopelijk gaat alles goed en hebben jullie snel jullie kleintje in jullie armen. Mamasan, spannend meid. Ook heel veel succes en hopelijk gaat alles goed.!! Jomi, wat mooooiiiii..!!!!! Lieverd.!! Zogelukkig, laat snel wat van je horen, we maken ons echt zorgen.!!! Fijne avond. Tot morgen lieve meiden.!!!
@ Kippie75: Nou laat maar lekker voorwerken hoor, als ze nog maar niet besluit ter wereld te komen...zou een beetje vroeg zijn. Ja, klopt het loslaten begint al vanaf dag 1. Ik had dat bij Keano ook heel erg, 9 maanden in je buik en dan ineens alleen in een wiegje... Keano gaat sinds hij 2 jaar is naar de psz, hij heeft nooit op een creche gezeten dus ik vond het super moeilijk toen hij ineens na 2 jaar altijd bij mij geweest te zijn 2x in de week een ochtend weg was van mij. @ Joki: Jeetje wat vroeg weer, nou kruip maar lekker vroeg je bedje in. Hopelijk laat je meisje je morgen wat langer slapen. Net even heerlijk gedoucht, maar mijn rugpijn en ongi-krampjes gaan niet weg jammer genoeg. Nou ja, maar vroeg naar bed misschien dat dat helpt...ben alleen totaal nog niet moe. Liefs, misspuma
En er komen nog veel meer, MissPuma. Wil het graag met jullie delen. Als de foto's er zin in hebben en niet te groot zijn. Moet ze nu allemaal verkleinen.
@ Jomi: WOW ik vind het echt super mooie bloemen zeg! Ik zou willen dat ik dicht bij jou in de buurt woonde, dan was ik even een bosje komen halen. Liefs, misspuma
Nog geen nieuws zie ik... Verwacht dat de dames uitgebreid aan het kroelen zijn Hoop het echt voor ze. @Draadje: Heb mijn onderschrift veranderd hoor. Ben nogsteeds niet lekker. Heb wat ongi pijn, voorwerk maar niets noemenswaardig. Heb overigens ook een oorontsteking te pakken. GRRRRRRRRRRR Maarja dat gebeurd hier wel vaker. Ga ff wandelen naar de brievenbus. Wil eigenlijk wel weten wat precies streekpost hier is om de kaarten te sorteren. Dus ga ff stappen. Morgen komt de meldplicht wel weer... Enneh dames mooie tulpen. Lekker vrolijk, heerlijk zo met een mooie zonnige dag. En MissPuma: DIe moorkop kom ik nog een keer claimen Als ik het duiken weer oppik. Lekker in zeeland vertoeven..
Die bloemen zijn jullie allemaal gegund hoor. Dat hebben jullie allemaal wel verdiend en ondanks het wachten op goed nieuws allemaal is dit even een oppeppertje voor iedereen. Nu zie ik ook wat voor dikke buik ik al heb, lijkt toch anders als je in de spiegel kijkt. Ik heb nog steeds geen nieuws van Mamasan (misschien telefoon vergeten???) Mannetje is nu weer naar de boerderij, regenhaspel zetten voor het beregenen van de tulpen. Ik zit nu dus alleen. Mijn moeder en haar man zijn net weg, hebben het vandaag erg gezellig gehad. @Webmiertje: Fijn weer een berichtje van je te lezen. Gisteren een gezellige dag gehad? Dochter toch jarig? Gefeliciteerd. Succes morgen in ziekenhuis. @Daggie en Marooz: De laatste uurtjes met de dikke buik en dan zijn jullie mama.
wat een geweldig mooie bloemen! En wat zit jouw buik nog hoog Jomi, is je kindje nog niet ingedaald? Die van mij hangt echt onder me als ik iedereen moet geloven Misspuma: bedankt voor de aanmoedigende woorden, heb gewoon een slechte dag vandaag. Volgende week word beter! Morgen voetreflex en dat ga ik nu weer elke week doen, donderdag gaat peter weg en vrijdag komt mijn vriendin uit Leeuwarden, die gata zondag weer weg en maandag komt mijn vriendin tot woensdag en dan komt vriendje thuis en is het bijna mei! Dus dat gaat wel lekker snel denk ik Heb net een uur lang gewandel, ga zo mijn caulophyllum en teunisbloemolie nemen en meer kan ik niet don, oh ja, heb ook nog een verse ananas!!
@ Harmless: Is goed hoor, je komt die moorkop maar halen als je weer in Zeeland komt duiken. Waar ga jij eigelijk het meeste duiken als je in Zeeland bent? Morgen weer je meldplicht...hihi! Jij ook al ongi-krampen...vervelend hé. Een oorontsteking...*AU*, dikke knuffel voor jou. @ Jomi: Leuke bril heb je zeg! En wow wat een mooie buik, echt een heerlijk rond bolletje. Liefs, misspuma
Mijn buik zit al aardig laag hoor, kleine is al wat ingedaald, maar nog niet vast in bekken. Maar het lijkt zo hoog te zitten denk ik door mijn Cup I (.)(.)
@ Makjuh: Jammer dat je een slechte dag hebt vandaag...maar morgen weer beter hé! Fijn dat als je mannetje weg is, je niet alleen bent en dat er altijd iemand rond je heen is! Ja, het is ook al weer bijna mei hé, dus nog eventjes geduld meisje! Ik denk aan je hoor. Hopelijk werken de caulophyllum en teunisbloemolie, de wandeling en de ananas (moet je wel het hart eten hé). Je hebt er in ieder geval genoeg aan gedaan, nu nog gezellig maken in de slaapkamer met je mannetje hihi. @ JoMi: Ja, je hebt inderdaad best nog wel een hoge buik...maar dat kan inderdaad ook door je grote cup komen hoor. liefs, misspuma