@Ria32: Woww, je hebt ook een mooie grote buik hoor. Is leuk om van iedereen te zien hoe verschillend het kan zijn.
@ Jomi: Bedankt, die foto die in mijn banner staat die is vorige week gemaakt (met 35 weken). @ Ria32: Jij hebt ook een hele mooie buik zeg! Liefs, misspuma
Moet heel eerlijk zeggen dat het net opvalt! Ik dacht dat het dan van die giiiiigantische......waren hahah, maar het past wel bij je
dat gezellig maken gaan we niet doen hoor, hahaha, ik SEXMANIAK die er altijd wel pap van lustte moet er niet aan denken........ik zit VOL *proest* en er past niets meer bij!
Jeetje, dan heb ik echt ene klein buikje zeg hihi, zal eens ijken of ik morgen ook weer een foto kan plaatsen
@ Makjuh: Ik heb er ook totaal geen zin in hoor, heb er de puf niet voor en ik voel me inderdaad ook al vol genoeg hihi. Ben benieuwd naar een buikfoto van jou. Liefs, misspuma
Het valt gelukkig zeker niet op, hoeft voor mij ook niet hoor. Maar de (.)(.) hangen daardoor nog wel heel erg op de buik. Maar buik is echt al een heel eind naar beneden gezakt hoor. Ik hoor het eigenlijk van iedereen en ik voel het zelf ook wel met zitten en zo.
Dank je wel meis Ja is inderdaad leuk om te zien hoor is echt geen buik hetzelfde he probeer ook iedere keer naar d ebuik te kijken om te kijken of ik zie wat het word maar dat zie je echt niet altijd goed hoor. Ga nu nog even foto's plaatsen van het wiegjes die zit al heel lang in de familie van mijn man die heeft er zelfs ingelegen vroeger en veel familieleden, en mijn schoonmoeder heeft van mijn trouwjurken voor de wieg en voor het bedje hemeltjes gemaakt zal morgen overdag ook nog foto's maken heb ook de schilderijtjes zelf gemaakt dus ben benieuwd wat jullie daar van vindn die zet ik er morgen op.
Zo kletsen we wel wat pagina's. Ach, de anderen moeten ook wat leesvoer hebben hoor. Hebben ze wat te doen.
Whaha Jomi, dat heb ik zelfs al, dat ik mijn borsten OP mijn buik voel liggen en dat vind ik zoooooo'n naar gevoel. Doet me heel erg denken aan de tijd dat ze nog zo vreselijk hingen en dan voelde ik dat ook brrrrrr......kan niet wachten tot popje eruit is ik die pilletjes mag slikken en mijn tietjes (hopelijk!) weer in oude vorm terugveren!
Pfff nog geen nieuws.... Vind het zo spannend....! Hoop zo dat we snel iets van Mamasan en zogelukkig horen... zogelukkig heeft volgens mij geen buddy dus dat kan wat langer duren eer we iets horen van der. Nou verder wil ik Marooz en Daggie heel erg veel sucses wensen voor morgen!!! Denk aan jullie ......... Verder weinig puf zelf dus hou het kort vandaag! Hier al de hele avond weer fijne ongi krampjes... dus ga lekker betijds naar bedje. tot morgen allemaal...
Ze staan erin hoor Wel gezellig zo hoor dames mannetje zit miljoenenjacht te kijkne en een vrouw kan meerdere dingen tegleijk he
Oh ik dacht even kijken of er babys bij zijn gekomen. Ik zie dat ik sinds vanmiddag 4 paginas moest bijlezen, dus had hoop dat de berichtjes inclusief baby erbij zouden zitten. Niet dus...... Ben zo benieuwd. Pfffffff Nou morgen hebben we in ieder geval baby nieuws. Kan zelfs van 4 baby`s zijn. Toch apart dan. Allemaal op dezelfde datum. nOu ga nog even met mannetje op de bank tv kijken. Normaal kregen we zondagsavond regelmatig visite. Nu gelukkig niet. Zit er niet op te wachten en misschien begrijpt iedereen dat. Toch wel fijn dan.
Ik lig helemaal in een stuip om jullie boobies verhalen whahahahaha. Ik zal morgen ook weer even nieuwe foto's plaatsen van mijn buikkie! Trusten lieve meiden. Daggie en Marooz ik hoop dat jullie nog een beetje kunnen slapen. Mamasan, succes morgen in het ziekenhuis! Zogelukkig, ik hoop dat we morgen weer wat horen?! Liefs
Bij mij staat er ook 26 terwijl ik nog zeker een half jaar 25 ben. Volgens mij klopt dat nog niet helemaal.