Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ********BUDDYNIEUWS MAROOZ********

Om 1500 vanmiddag kijken ze of de gel effect heeft, en krijgt ze eventueel een infuus, anders krijgt ze morgen weer gel!

********MELDPLICHT********
    Nou, gemeld dus! ;) Hier alles OK, vanmorgen voetreflex gehad, volgens haar blijft ze deze week nog zitten maar word het daarna spannend, ben benieuwd!!

Nog niets van Zogelukkig?? :(

2. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Gefeliciteerd super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zat er heel de tijd al op de wachten. Leuke naam ook.

Oh echt geweldig.

Zal dit de eerste van de babyboom zijn? Aangezien het 20 april is en er nog weinig baby`s zijn geboren.

3. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Yeah!!! DAGGIE EN MAN, VAN HARTE MET JULLIE ZOONTJE RIVANO!!!

4. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Daggie even een apart berichtje voor jou! Joepie goed nieuws!!! Gefeliciteerd meid geniet ervan!!!!!!!

5. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Oh hebben jullie het ook dat je ineens begin te twijfelen aan je naam. We hebben de namen al vanaf dat ik net zwanger was. Zullen de hormonen wel zijn.

6. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Daggie gefeliciteerd met jullie zoon Rivano
    Lekker genieten en hopelijk knap je snel op.

7. DAGGIE: GEFELICITEERD met jullie zoontje RIVANO!!! Wat een prachtige naam.
    Nu lekker bijkomen en gaan genieten!!

8. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Manootje, ik zou de eer aan mezelf houden en hem gewoon een kaart sturen. Valt jou ook nooit iets te verwijten. Als het mogelijk is zou ik wel de tekst veranderen. Sterkte ermee. Maak je niet te druk meid.

Rian, erg hè die twijfels. Ik ben nu erg zeker van de naam. De vorige keer had ik het wel heel erg. Je geeft toch een naam voor de rest van haar/zijn leven. Is ook niet niks. Niet te druk maken.

9. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Heb net gebeld, ze vroeg zich af waarom ik gister niet had gebeld. :( Kan op zich geen kwaad, als de baby maar genoeg blijft bewegen en het niet meer wordt. Kan idd komen door verweking en ontsluiting... :confused: Nou ja we wachten af, heb in elk geval geen zin om maar iets te doen, daarom blijf ik jullie lastig vallen, hihi

10. @de rest
    Ik heb nog tot 12.30 uur op bed gelegen.
    Ben er zo klaar mee... meissie was/is ook nog haar sleutels kwijt, dus ik kon haar om 7.30 uur nog naar school brengen in de auto. Ik was WOEST!!
    We hameren er nu al zo lang op dat ze haar spullen goed op moet ruimen, en de avond er voor klaar moet leggen en nu dit weer :evil:
    Kan wel janken... ben zo uitgevallen tegen d'r :cry:
    Het slaaptekort begint zich nu echt op te breken...

@zonstraal
    Mijn meissie is idd 12 jaar. Ze vind 't prachtig dat ze nu grote zus wordt... bij mij.
    Ze is nl. al grote zus bij haar vader, maar ja dat is toch anders dan bij je moeder hhahaha. Ze weet ook al wat 't wordt, ze weet alleen de naam nog niet.
    Mijn meissie is heel moederlijk, kan heel goed met kleine kindjes overweg, ze zoeken haar ook altijd op, dus ik verwacht geen problemen. Denk dat deze kleine straks 2 moeders heeft :D

@Rian
    Hier geen twijfels over de naam. Net wel gedroomd dat het geslacht anders was dan we denken... dus dat we allemaal verkeerde kleertjes hebben :(

@Marooz
    Ik hoop dat het doorzet!!!
    Vind 't zo spannend :)

@Majkuh
    Heerlijk zeg die voetreflexmassage... ben jaloers.
    Dus volgende week wordt 't spannend?? Ik ben benieuwd!! Hoe komt dat uit met je mannetje en zijn vertrek??

@Manootje
    Ik kan je geen advies geven... vind 't lastig omdat je ook een uitnodiging voor het kraamfeest er in hebt staan. Als dat niet zo was, had ik denk ik gewoon een kaartje gestuurd. Nu denkt ie misschien dat ie mag komen, terwijl jij daar geen behoefte aan hebt.

@Jomi
    In mijn beleving is het echt iets voor de woningbouwvereniging... maar ik zou het juridisch niet weten. Hoop dat het opgelost wordt! Mijn meissie is ook allergisch, dus als wij dat hier hadden was het ook niet best!

Nou, dat was 't.
    Fijne dag!

11. Daggie en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Rivano!!!!

Neem lekker de tijd en geniet van mekaar!!!
    Super naam :D hou daar wel van! ;)

12. @Mamasan: Jeetje wat vervelend allemaal... Je hoopt toch zeker dat het dan ook iets doet he... Pfff hopelijk helpen die pilletje dit keer iets en kan je toch een beetje slapen anders is het idd niet te doen...
    Sterkte ermee!!! knuffel!

@Marooz : Ohhh ben benieuwd hoor of de gel iets heeft gedaan ... Vandaag of morgen meer baby nieuws dus! Spannend :D

@zogelukkig : je maakt het spannend hier meid ... iedereen denkt aan je!
    Persoonlijk denk ik ook dat de opgenomen is anders hadden we wel iets van haar gehoord!
    buddy heeft ze niet en hyves ook niet ... dat weet ik wel dus we zullen geduld moeten hebben...

@Jomi: Wat wordt ik metene vrolijk als ik naar die foto's kijk van die tulpen!
    Super joh!!! en prachtige kleuren ook.... Lief dat je voor ons een vaasje neer heb gezet!

ppfff weet het zo al niet meer want er is zoveel geschreven haha

Hier gaat het wel... Nog steeds regelmatig last van ongi krampjes maar meer niet!
    Begin nu ook vocht vast te houden ... kleine worst vingers krijg ik en mijn benen voelen zo strak aan :s
    Morgen moet ik weer voor ctg naar het ziekehuis en meteen op controle bij de gyn!

13. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Kroepie, kan me voorstellen dat je er flink zat van bent. Ik hoop dat het snel voorbij gaat en dat je snel je kleintje in je armen hebt. Je moet je niet schuldig voelen. Probeer het haar uit te leggen. Zal ze vast begrijpen. Dikke knuff voor jou. En huil maar lekker hoor, dat lucht echt op.

@Jomi, wat een stelletje eikels daar zeg. Het is volgens mij ook echt iets voor de verhuurders. Ik hoop echt dat je het voor elkaar gaat krijgen dat hun het regelen. Ik vind het ook best eng hoor die beesten. Zeker als je allergisch bent.

Ik lig lekker op de bank en de verleiding is zo groot om mn meisje lekker te laten slapen. We maken haar nu de laatste dagen na 3 kwartier wakker. Anders slaapt ze 's avonds niet voor half 10. Nu gaat het heel goed. Is ze echt moe en is het gelijk stil om 7 uur. Maar dit is nu ook wel heerlijk. Erg hè.? Voel me gelijk een slecht moeder.

14. Dank je wel lieverd... ik ben gewoon mezelf helemaal niet meer. En juist omdat ik er de laatste jaren zo hard aan heb gewerkt om eindelijk mezelf te zijn, doet het me zo'n verdriet. Het had zo'n mooie tijd moeten zijn, maar zo voelt 't de laatste tijd gewoon echt niet.

En jij bent ook geen slechte moeder!! De rust is heerlijk, zeker als je een kleintje hebt...
    Anders probeer je het wat af te wisselen? De ene keer tussen de middag wat langer en 's avonds wat later en de keer andersom? (Ik weet 't qua Rust/Reinheid/Regelmaat klopt 't dan niet helemaal... maar goed)

Liefs

15. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Kroepie, het voordeel is dat de 3 r-en nooit hebben gewerkt bij haar. Ik zou haar 10 min geleden al wakker moeten maken. Alles doet me zeer op dit moment. Voel me echt niet lekker en vind het eigenlijk wel best zo dat ze lekker slaapt. Laat haar ook maar even liggen nog. Moet de hele middag nog.
    Ik heb hetzelfde hoor, dat ik mezelf terug wil. Het is beter dat de kleine nog even blijft zitten, maar ben er zo klaar mee. Ik kan haar er wel uit kijken. Ben stiekem een beetje jaloers op daggie.

16. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Daggie: VAN HARTE met jullie zoon!!!!!!

Nou marooz nog : P

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    GEFELICITEERD DAGIIE!!!! =D> =D> =D>

Kroepie, same here, reageer ook veels te fel om dingen die er eigenlijk niet toe doen :|

Volgende week mag meissie komen vanaf 29-4 in de avond (hahaha, met agenda dus!)

Vriendje komt als ht goed is de 29ste terug, misschien een Koninginnedagkindje??

maandag mag iuk weer naar de voetreflex, ben benieuwd wat ze dan zegt, vooralsnog had de kleine dame het erg naar haar zin in mijn buik, nah jah, ben daar ook wel door gevleid haha

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. ga je ook al voor een koninginnedag kindje majkuh?! ;)

19. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ooooo wat is het lekker weer, ik lig lekker in de zon!!!

manootje, ik had niet door dat je ook een kraamfeest uitnodiging in je kaartje had, ik kan me voorstellen dat dat het lastiger maakt... bij ons is het meer een aankondiging, dus dan is het makkelijker. tja, dat kun je alleen zelf beslissen...

kroepie, het lijkt me wel lastig met je dochter nu. ik merk dat ik ook kribbiger ben en dat mijn zoontje daarop reageert. maar omdat hij zo jong is heeft hij het allemaal niet zo door... het lijkt me lastig met een ouder kind. hopelijk kun je een beetje uitleggen dat je zo moe bent en daarom lastig? en nog maar een paar weekjes (of iets meer...), dan ben je hopelijk weer de oude!

joki, lijkt me heel lastige keuze, nu je rust of vanavond. het is zo heerlijk als ze overdag slapen, maar ja, 's avonds ook... mijn zoon slaapt gelukkig goed, maar ik kan goed invoelen hoe lastig het moet zijn!! hier ook geen r-en hoor, ik doe het meeste op het gevoel! maar het is gelukkig geen moeilijk kind, dat scheelt. behalve als hij zich verveelt met zijn hoogzwangere moeder.... gelukkig komt vanmiddag een vriendin langs met kindjes, anders wordt hij gek. het scheelt ook dat het mooi weer is, lekker buitenspelen!!

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ja, vind ik helemaal leuk, jij ook? :)

Deel Deze Pagina