Sabrina: Het is inderdaad een heerlijk gevoel als alles schoon is. Ik ben nu net pas lekker gaan zitten voor vandaag. Ben al heel de dag bezig geweest. De bovenverdieping kun je door een ringetje halen : p. Beneden is ook alles klaar alleen nog enkele ramen om te zemen. Heerlijk gevoel jho, alles lekker schoon en geordend. Marooz: Wow, straks dus weer een baby erbij : P. Komt nu echt dichtbij allemaal. Ik weet nog toen ik rond de 9 weken was en even mee kwam kleppen. We zijn nu bijna 30 weken verder. Gaat hard!!!
Hey meiden, Daggie, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat gaaf het eerste jongetje! @marooz, zet em op meid! @jomi, bedankt voor het mooie opvrolijkertje, schitterend! Meldplicht: Hier nog niks veranderd helaas, nog steeds weeen, nu alleen spierpijn ervan in mijn buik en rug. Vanmiddag kwam mijn huisarts even kijken hoe het ging en die was niet erg blij met de gang van zaken. Hij wil voorkomen dat ik zo nog 2 weken doormoet, want de zwangerschap vreet me nu op en nog 2 weken gaat mijn lichaam niet volhouden. dus hij gaat nu de gyn bellen en dan hoor ik woensdag wat er besproken is. Damian maakte mijn dag wel weer goed, hij mocht op de psz een bloempot voor mama maken omdat mama buikpijn heeft. Dus vol trots kwam hij daar mee thuis Tja en in zo'n kunstwerk hoort natuurlijk een plantje, dus zijn we samen naar de bleomist gehobbeld om er een uit te zoeken. Dus potje en plantje staan nnu vol trots op tafel te pronken
Nou Marooz we denken allemaal aan je! Hopelijk gaat het flink zijn werk doen en heb je vandaag de kleien nog in je armen Nu moeten we de lijst goed gaan bij houden he... Mogen naast Cleo alle andere gelukkige mama's erbij onder het kopje bevallen
Jeeh, nog een kindje erbij! Daggie gefeliciteerd met je zoontje, super! @ Marooz, succes, hopelijk heb je vandaag of morgen een kleintje in je armen. Zelf heb ik vandaag even het huishouden gedaan, ging me redelijk goed af. Werd alleen tijdens de afwas af en toe wat duizelig. Even een paar keer gezeten en daarna geen last meer van gehad. Daarna tegen een uur of twee lekker buiten gaan zitten, lekker gelezen. Net mijn eten op en dan vanavond kijken of er nog wat op tv is en dan eventueel ook nog wat leren. Af en toe ook zo'n ongesteldheidsgevoel onderin mijn buik gehad vandaag. Zie wel wat op tegen morgen. Zal een drukke en vermoeiende dag worden. Maar hou me steeds voor dat het morgen vast een mooie dag is en als ik het morgen eenmaal achter de rug heb, dat ik er dan ook vanaf ben. Wil morgen nog even klein beetje kijken voor de kleine, shampootje en dergelijke. Misschien wip ik de Wibra ook nog even gauw binnen. Kan het toch nooit laten liggen. Qua datum dat ik denk dat de kleine komt. Heb altijd gezegd dat ze tussen de 37 en 40 weken komt, dus tussen 1 en 22 mei. Ik gok op 10 of 13 mei. 10 mei, omdat het dan moederdag is en 13 mei, omdat ze me eerst zonder echo op die datum hadden uitgerekend. Nou ja, we zullen zien, laat de tijd maar lekker aantikken!
Dus eerst Daggie vandaag al, straks Marooz en dan Webmiertje als volgende? Webmietje, we gaan voor je duimen dat beeb snel indaalt en ze je gaan inleiden of dat je een keizersnede krijgt woensdag of donderdag, sterkte daar in Assen!
Marooz, meisje je zult nu wel helemaal uitgeput zijn van al die weeen. Hoop dat de cm nu opschieten. You go girl, zet je mannetje op de wereld .
Goede avond meiden, @ Sim80: Ik heb toch best weer wel wat gedaan...en ben nu dus ook doodop... @ Sabrina: En heb je de laatste hand kunnen leggen aan de babykamer? Jammer dat je zo een vervelende nacht hebt gehad, hopelijk vannacht beter voor jou! @ Harmless: Ik woon zelf in Colijnsplaat (bij de zeelandbrug) ik heb gehoord dat je daar ook goed kan duiken, dus als je in de buurt bent kom je maar een bakkie koffie/thee halen hoor hihi! @ Evy77: Nog eventjes volhouden meisje en je verlof kan beginnen! Jammer dat je 's nachts niet zo best meer slaapt. @ Kaatje k: Fijn dat je de laatste dagen zo lekker slaapt, maar wel jammer dat je er toch nog een paar keer per nacht uitmoet om naar de w.c. te gaan. @ DanceValley: Fijn dat je zo lekker hebt geslapen vannacht =D>! Gefeliciteerd met je 35 weken, het komt voor jou ook steeds dichterbij hé! @ Tinke: Vervelend dat je man een week weg is, maar net zoals je zegt beter nu als dat je bijna uitgerekend bent of bevallen bent. Geniet van je weekje rust, als dat lukt. Doe je wel rustig aan... @ Colin: Fijn dat alles goed was bij de echo! Een mooi gewicht hoor van je beebje. Veel succes/plezier morgen bij de vk. We zullen binnenkort weten of je gelijk hebt dat het een meisje is, spannend hoor. @ JoMi: Jammer, dat je niet meer hebt kunnen slapen...hopelijk vannacht een beter nacht! Gefeliciteerd met je 36 weken! @ Manootje: Nee, heb niet uitgerust vandaag...en de krampen zijn er nog wel af en toe. @ ZonStraal: En lekker genoten van je vrije agenda-dag vandaag? Heb je de eentjes nog brood gegeven...? Ik had dat ook gelezen van die wekker bij de Kruidvat, misschien eens een idee voor Keano... @ Cleo: Ik weet nog dat ik na de bevalling van Keano ook aan niks anders dacht als aan mijn kleine mannetje...maar ik zal deze keer proberen mijn buddy zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Fijn dat je zo een lekker weekend achter de rug hebt gehad! Kan je er weer even tegenaan. @ Oem: Ik wordt al moe als ik van jou poetsdrang lees...hou je jezelf wel in de gaten! @ MisssZ: Bedankt, ja het is al een flinke toeter vind ik! @ Daggie: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Rivano! Geniet ervan, en rust lekker uit! @ Makjuh: Voor jou dus spannend volgende week...! @ Marloes22: Succes morgen bij de CTG hopelijk is alles oké. @ Joki: Ik heb dat ook hoor, wij laten Keano 's middags ook niet langer dan een uur op bed liggen anders is het 's avonds ook een drama met in slaap vallen. Maar de verleiding is soms inderdaad erg groot om ze toch nog iets langer de laten liggen...moet je je geen slechte moeder voelen hoor! @ Webmiertje: Wow een flinke beeb dus, mooi hoor! Fijn dat de CTG goed was. @ Mamasan: Fijn dat je huisarts wil gaan praten met de gyn, ik vond het ook al zo raar dat ze je zo nog 2 weken willen doorlaten lopen. Straks ben je té moe om te kunnen bevallen. Ow wat lief van je zoontje, geniet maar lekker van je pronkstuk op tafel! @ Marooz: Zet hem op meisje, je kunt het! Nu hou je echt binnenkort je kleine mannetje vast! Vanmorgen boodschappen gedaan, was doodop toen ik terug was. Maar goed het is weer binnen (gelukkig!). Voor de rest de hele dag een beetje last van krampen in mijn buik gehad, en krampen in mijn rug...geen idee wat dat is...doet echt zeer zou bijna door mijn benen zakken van de pijn. Maar het is dan na een tijdje weer over, ach het zou er allemaal wel bij horen. Keano ligt op bed, mijn man ook die heeft nachtdienst...ow wat heb ik daar een hekel aan zo op het laatste moment van de zwangerschap. Maar goed, mijn schoonouders wonen 2 straten verderop dus die hebben de telefoon naast het bed liggen. Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
@Marooz, spannend.!! Hopelijk zet het goed door en heb je snel je kleintje in je armen. @Mamasan, wat lief van je zoontje. Maakt idd je dag weer goed. Fijne ha heb je. Hopelijk luistert de gyn en gaat er snel wat gebeuren. Denk aan je. @Webmiertje, spannend. Nu afwachten dus. Op naar woensdag. @Draadje, ik heb geen tips voor je. Ik weet alleen maar ongezonde dingen om van aan te komen. @Kaatje, lekker van de zon genoten.? Ik heb mn meisje toch maar uit bed gehaald om 2 uur. Nu ligt ze alweer een half uur in bed en slaapt nog niet. Ze blijft iig wel in dr bed liggen. Dat is al een hele vooruitgang. Heeft je zoontje zich nog vermaakt met de andere kindjes.? Ik ga morgen ochtend even langs bij een kennis met een 2 jaar oud zoontje. Kunnen ze heerlijk samen spelen. Hebben we toch ons rust moment. @Misspuma, snap dat je een hekel hebt aan die nachtdiensten. Gelukkig wonen je schoonouders dichtbij. Toch een fijn gevoel. Ik heb vanmorgen ook boodschappen gedaan en was daarna ook gebroken. Echt irritant vind ik het dat dat al bijna teveel is. De laatste loodjes. Ik ga mn best doen om me geen slechte moeder te voelen. Nou ik krijg nu weer energie. Baal ik zo van. Wil dat ik overdag meer energie ga krijgen en 's avonds wat minder. Heb net de spullen voor de thuisbevalling klaar gezet. Vanaf morgen mag het komen. Dus ben er nu helemaal klaar voor. Laat maar komen..!!!!
NIEUWS VAN MAROOZ! hier nog geen verdere veranderingen ik blijf om de 3 minuten weeen houden en krijg om 9 uur nog een ctg. daarna mag ik na de afdeling om te slapen en gaat me vriend naar huis. de pijn is goed te doen het kietelt niet zullen we maar zeggen. misschien dat het vannacht doorzet en anders morgen ochtend om 7 uur verder ingeleid. dit is het smsje wat ik om kwart over 7 van der kreeg!
Oooooooh!! Ik hoop echt dat het vannacht doorzet hoor... spannend @mamasan Thank God for the doortastende huisartsen!!! Ik hoop dat je woensdag goed nieuws krijgt. liefs
Sabrina bedankt voor de update van Marooz! Gaat dus niet erg snel... Maar fijn dat het wel te doen is nog anders raakt ze ook zo uitgeput! En iedere 3 min. weeen pppfff hopelijk slaapt ze vannacht goed en kan ze er morgenvroeg als het vannacht niet doorzet goed tegenaan ! Zet hem op meid! We denken aan je!!!!
Misspuma dat heb ik dus ook... Die krampen en die rug! Heb het vandaag al bijna de hele dag... En na iedere inspanning meteen een harde buik! Denk dat het echt voorweeen zijn en het erbij hoort allemaal... De 1 heeft dat en de ander niet... Mijn vorige zwangerschap geen last van gehad namelijk!
@draadje ik heb nog wel wat vet voor je!!!! ik wil er heel graag vanaf!!! @oemhudaifa hahah ja heerlijk jij dus ook aan de poets! ik ben eigenlijk helemaal gebroken nu! morgen wil ik de badkamer doen en de babykamer ff textiel wassen want dat ligt al een tijdje op het bedje! en het liefst dan de hele boven verdieping nog ff doen maar als ik te veel doe krijg ik ruzie met me man. @mamasan kan me voorstellen dat je dit niet meer gaat redden je moet helemaal gebroken zijn. tuurlijk is het beter voor je kindje maar er moet ook een leuke mama zijn natuurlijk! @misspuma pfff vannacht gaat wel lukken denk ik want ik ben helemaal kapot!!! alleen van dat draaien word je gek dat gaat zowat niet meer! @joki mag ik vragen waar je je spullen voor de thuisbevalling heb klaargezet??? staat het op je slaapkamer of hoe heb je dat gedaan? hier ook last van rug en buik! en ben helemaal gebroken ik ga 9uur ook niet meer redden vanavond! hoop dat ik niet zoveel hoef te draaien vanavond want dan slaap ik lekker!
@ Joki: Verschrikkelijk vindt ik het die nachtdiensten van mijn man...maar ja hij kan natuurlijk ook niet iedere 10 dagen 2 nachten vrij nemen...ach we overleven het wel. En het is inderdaad een fijn idee om te weten dat er altijd iemand met 5min bij me kan zijn. Wow morgen mag je beeb komen, en heb je ook officiele meldplicht hé hihi. Je moet je echt geen slechte moeder voelen hoor, want je bent heus een GOEDE moeder vertrouw daarop. @ Sabrina: Bedankt voor het buddynieuws. @ Marooz: Ik hoop zo dat je vannacht je kleintje in je armen kan houden, je zult ondertussen wel uitgeput zijn. En anders heb je hopelijk morgen je kindje in je armen hoor. @ Marloes22: Ja, ik denk inderdaad dat het ook allemaal voorwerk is ik heb hier bij Keano dus ook totaal geen last van gehad net zoals ze zeggen geen zwangerschap/bevalling is hetzelfde. Liefs, misspuma
zo, lekker was dat, met twee vriendinnen en kids in het zonnetje! en lekker voor mijn zoon om samen te spelen! Ik voel me heel goed de laatste dagen, bijna geen harde buiken meer. Zo kan ik het nog wel een paar weken volhouden! Nu naar yoga. Toch maar even over de drempels scheuren, je weet het nooit!
Ja inleiden voor de 40 weken gaat meestal niet zo heel snel. Maar toch klinkt het niet slecht voor Marooz. Hopelijk een redelijke nachtrust morgen weer iets en dan morgen echt aan de bak. En dan is ze nog best snel! Ik hoop het wel voor haar, het verlangen naar haar kleintje zal nu wel het zwaarste zijn. Hoop dat ze de moed er zo in houdt. @MissPuma: oooooh praat niet over de zeelandbrug. Daar is het NU zo mooi..... Mis ik weer een seizoen sephia's..... HAHA waar ik verdrietig om kan zijn. Kom echt eens een keer een bakkie doen. Hopelijk komen de mei-baby's nu langzaam en gestaag en gezond ter wereld en kunnen we een meeting plannen. Lijkt me echt super. Nogsteeds geen nieuws van zogelukkig? Ga er stiekem toch vanuit dat ze het weekend bevallen is hoor. Of hard onderweg is. Ik hoop het ook zo voor haar. Het is niet makkelijk voor haar geweest ook. Op psz heeft meneer vandaag een orange vlaggetje geplakt met rood wit blauw. Enthousiast met lijm in de weer. En trots laten zien en zeggen: PAPA! Dus die heb ik op de zaak afgegeven en staat nu papa's bureau op te fleuren. HIHI PSZ is de komende 2 weken niet. Dus was laatste keer zwanger waarschijnlijk. Heb ook een moederdagcadeau gekregen. Maar mag ik pas met moederdag openmaken. Vrouwtjes zeiden nog, ook een beetje van de 2de beeb. HIHI Lief hoor. Buuf kwam pijlen of ik nog zwanger was. YEP rond en gezond... Gaat de sociale buurtcontrole ook alweer in??? Heeeej dat verspringen heb ik nu ook grrrrrrrrrrrrrr. @Oem: Oei klinkt wel serieus bij jou hoor vind ik toch. Spannend. Probeer te rusten wie weet zet het door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou dames ga nog ff een potje verven. Heb ineens de behoefte om de schildering af te hebben. DOEI!
@Sabrina, bedankt voor de update van Marooz. Hopelijk zet het snel goed door voor dr. Ik heb de spullen onder het bed klaar gezet. Aan mijn kant zeg maar. Als de vk dan komt kan ze gelijk alles in 1 x vinden. Behalve de benodigde babyspullen, die laat ik gewoon in de comode. (hydrofiel luiers, babypakje ed.) Dan leg ik het tzt wel klaar op de comode. @Misspuma, bedankt voor je lieve woorden.!! Ik zal me houden aan mn meldplicht hoor.
@ Harmless: Gezellig je komt maar om de koffie hoor, neem je zoontje en de beeb dan mee dan pas ik wel op als jij aan het duiken bent! Ja, het is hier nu zeker prachtig ik geniet ook met volle teugen dat ik zo dichtbij de zee woon! Ow spannend...een moederdag kado...nu nog heel even geduld hebben hihi. Keano gaat morgen en vrijdag nog naar de peut en dan is het ook 2 weken niet geloof ik...dus misschien a.s. vrijdag ook de laatste keer zwanger naar de psz toe klinkt vreemd hé. Hier ook sociale buurtcontrole hoor, iedereen kijkt altijd even als onze auto weg is hihi. @ Sabrina: Kruip jij maar lekker vroeg onder de wol, hopelijk is je buik en rugpijn snel over! Nou meiden hier ook weer rugpijn...bah bah en nog eens bah! Straks maar eens lekker onder een warme douche, hopelijk helpt het. Morgen-ochtend heerlijk een ochtend voor mezelf, mijn man ligt dan op bed (i.v.m. nachtdienst) en Keano is op de psz! Als Keano van de psz komt, ga ik naar mijn schoonmoeder toe (dan kan mijn man rustig verder slapen en hoeft hij niet wakker te worden van Keano). Om 17.00u naar de tandarts...bah echt geen zin in. Hopelijk is dit dan de laatste keer hoor. Liefs, misspuma @ Kaatje k: Ow heerlijk in het zonnetje hé! Hoeveel tijdverschil zit er nu eigenlijk tussen jou en ons? Scheur goed over die hobbels heen, en dan lekker rustig aan de yoga beginnen wie weet beval je vannacht!