Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Joki, ja als ik de tekst zou kunnen veranderen zou ik hem zowiezo een kaartje sturen.. Mss dat ik in een leeg kaartje de tekst plak, geprint vanuit de pc..

@ Kroepie, ja is toch ook logisch meid dat het slaaptekort je opbreekt! Knuffel!! Duim echt voor je dat je vannacht lekker slaap!

@ Marloes, succes morgen bij de gyn, bah dat vocht vast houden, echt vervelend

@ Kaatje ik wil hoe dan ook niet dat hij komt.. Dus mss toch maar een tekst in een leeg kaartje plakken.. Oei lijkt me idd erg raar als de kleine op die datum zou komen...

@ Missz, nee wil idd niet dat hij komt.. Leuk hoor zo met het kamertje bezig zijn! Was het gezellie bij je mams vanmiddag?

@ Manny succes me bijlezen!

@ sabrina, ja zal je morgen effe bpen ;) Lekker geslapen vannacht?

@ Webmiertje, spannend meid!

@ Draadje fijn dat alles goed was bij de gyn

@ Mamasan, knuffel voor jou!

@ Misspuma, balen meid, hoop dat je vanavond een beetje slaap en bij komt. Sterkte bij de tandarts enne mooie foto's!

@ harmless, gaaf is dat he die moederdagkadootjes, die van mij liggen ook al te wachten ;)

@ Sista, he balen is dat zeg met je pc, echt irri, hoop het snel weer gefixt is

@ Oem, hoop dat het wat rustiger is qua krampen? Mss toch iets rustiger aan doen?

@ Jomi slaap lekker vannacht!

@ Mamalieske, he vervelend dat gedoe met die ks. Hoop ook voor jou dat hij blijft zitten tot die tijd, duim voor je!!

@ All nu nog even een ego berichtje er tegenaan. Het zet hier niet echt door, blijf wel ww houden maar nog steeds geen regelmaat, worden wel pijnlijker.. Maar ja hoelang heeft Marooz hier wel niet mee gelopen? Dus wachten gewoon af, hoop op een beetje slapen vannacht... Slaap lekker allemaal en tot morgen!

2. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Cleo: heerlijk dat je zo genoten hebt van je weekend. Fijn dat je ouders de zorg voor je meiden even over hebben genomen, zodat jij even kon genieten van wat shoppen. Gewoon naast je neerleggen hoor kritiek van anderen over slapen en roken en dat soort dingen. Mensen (vooral ouderen) denken altijd dat ze het beter weten, maar het zijn jouw meiden en jij bepaalt hoe je het wilt. Bij onze dochter wilde ik ook dat ze wakker was als er kraamvisite was en ze is in die beginperiode best veel beneden geweest. Totdat wij een overprikkeld kind hadden dat niet meer wilde slapen overdag. Nee.. dat doen we deze keer anders. Als beeb wakker is mag hij/zij beneden zijn en mag het bezoek hem/haar best vasthouden. Als beeb ligt te slapen nemen ze maar een kijkje in het kamertje, jammer dan.
    @Misssz: Balen he die hooikoorts.. het ligt er maar aan waar je allergisch voor bent, anders kan het nog veel langer duren. Ik ben zelf allergisch voor pollen en heb daar gewoon in juni/juli nog steeds last van. En ja.. dat alles willen strijken klinkt toch wel als nesteldrang, gewoon aan toegeven hoor, haha!
    @Oem: idd gewoon even bespreken met je vk, wel vervelend, maar tsja de laatste loodjes he.
    @Manootje: lastige situatie. In verband met die uitnodiging zou ik toch overwegen om geen kaartje te sturen. Maar begrijp ook wel dat je hem wil informeren.. en tsja wat is dan de beste manier. Misschien wel kiezen voor het alternatief dat je zelf al genoemd hebt.. een kaartje sturen met een aangepaste tekst op de computer. En verder even je lichaam in de gaten houden he.
    @Rian: twijfelen over de namen niet, maar vond de keuze wel heeeel lastig!
    @Kroepie: als je niet zwanger zou zijn zou je vast ook boos zijn als ze haar sleutels kwijt zou zijn, maar je kan echt merken dat je uitgeput begint te raken, is net teveel allemaal he.. Knuff. Hoop dat jullie oplossing ervoor zorgt dat jij wat meer rust krijgt. Is ook niet leuk om apart te gaan slapen, maar jij moet echt even bijtanken.
    @Jomi: weltrusten!!
    @Marloes22: hier ook vocht hoor.. zelfs mn slippers zitten strak.. Voel me ook echt hoogzwanger (lees DIK).
    @Bevallen op q-day: hier ook liever niet..
    @Sabrina: jij bent een bezig bijtje geweest.. lekker gevoel als het klaar is he.
    @Marooz: ik duim nog steeds voor je dat alles soepel gaat verlopen.
    @Webmiertje: Zo da’s al een flinke beeb. Ben benieuwd wat er woensdag uit gaat komen. Maar het gebeurd toch wel vaker dat vrouwen gaan bevallen als het hoofdje nog niet goed vastligt. Hier is beeb ook nog maar een beetje ingedaald en de vk maakt zich daar geen zorgen over. Ik hoef ook niet te gaan liggen als mn vliezen breken.. en jij bent dan ook nog eens in het ziekenhuis.. Nou ja.. even afwachten tot woensdag dan maar.
    @Draadje: je baby neemt wat hij/zij nodig heeft, dus maak je maar geen zorgen over het aankomen.
    @Mamasan: ik leef met je mee hoor, sterkte meis.
    @Tinke: druk dagje voor de boeg morgen dus. En inderdaad na morgen gewoon weer wat extra rust nemen…
    @Misspuma: niet leuk die nachtdiensten van je man, enige voordeel van ’s nachts werken is dat het rustig is op de weg, dus hij kan vast snel thuis zijn als dat moet. En je schoonouders dichtbij.. da’s ook fijn! Leuke foto’s trouwens!!
    @Joki: ik spreek ook vaak op de dagen dat ik met onze dochter thuis ben af met een vriendin met kids.. kunnen de kids samen spelen en wij lekker bijkletsen. Leuk voor de kids en voor ons toch..
    @Harmless: klaar met verven? Tevreden met het resultaat?
    @Mamalieske: 11 mei d-day dus. Wanneer is jouw uitgerekende datum, hoe ver ben je dan? Ik kan me voorstellen gezien de ervaring van de vorige keer dat je liever eerder wilt. Valt er nog over te praten, of staat die datum echt vast?

Mijn middagje was gezellig. Even een theetje gedronken bij een vriendin. Zij heeft een kleine van 6 maanden, echt een heel lief mannetje. Ze weten alleen sinds kort dat hij een zeldzame huidziekte heeft, een antihistamine ziekte,waardoor hij o.a. snel blaren krijgt en bruine vlekjes over heel zijn lichaam heeft. In het gunstigste geval groeit hij in zijn pubertijd over deze ziekte heen. Ik had hem al een tijdje niet meer gezien en vond zijn vlekjes een stuk erger geworden. Is wel sneu om zo’n klein mannetje zo te zien alhoewel ze niet precies weten in hoeverre hij zelf last heeft van de ziekte.

Morgen ben ik weer een dagje thuis met dochterlief. Voor morgenochtend maar verzonnen dat ik niet meer ga zwemmen.. vond het vorige week toch wel zwaar. Morgenovhtend gaan we maar bij een andere vriendin langs.. jaja zo komen we de tijd wel door.

3. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Zo dames even een update van hier, bij de verloskundige vanochtend was alles oke, de kleine ligt nog steeds met hoofd naa rbeneden alleen wil die niet indalen dit kan komen doordat mijn bekken t eklein of juist te groot is en dit weten ze pas als ik aan eht bevallen ga, thuis bevallen kan maar heb 40 % kans dat het dan toch nog ziekenhuis word. als mijn vliezen nu spiontaan breken moet ik gelijk plat mag dan geen stap meer verzetten, dus de telefoon moet ik constant bij me dragen nu waar ik ook ga, ze zegt ook het kan nu elk moment in principe, als mijn water breekt ongeacht wat voor kleur het heeft moet ik bellen, en mocht ik bloedverlies krijgen wat mee ris als een ongesteldheid dan meot ik ook bellen voor de rest kan eht geen kwaad, ben nu in totaal 5 en halve kilo aangekomen in 36 en halve week tijd en bloeddruk was ook weer netjes lager als normaal, ze zei ook je blijft overal aardig kalm onder zei al ja je weet neit wat je te wachten staat met eventueel ooit een tweede zal dit misschien wel anders zijn maar ben gewoon rustig we moeten er toch doorheen ja toch ik focus me er gewoon op dat ik dan die lieve kleine man eindelijk zie en dat is me goud waard. dus we zien wel hoe het loopt.

Marooz wens jou heel veel sterkte en hoop dat je gauw de kleine man in je armen krijgt.

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Kippie doe het lekker rustig aan en zwemmen is ook best zwaar zeker als je langer als 30 minuten ofzo nu gaat. lekker koffie drinken is ook niets mis mee ;)

Over de ks eerder als 11 mei wilden ze niet plannen dan ben ik ruim 38 weken zwanger. Geloof niet dat ik het haal eerlijk gezegd maar ja dat zien we dan wel weer, dan word het gewoon racen.

Ria altijd bellen als je bloed verliest beter 1x teveel als 1x te weinig en wachten tja dat eeuwige wachten ;)

Slaap lekker allemaal straks, en marooz meiske zet hem op.

Zogelukkig is hoop dat je in goede handen bent!

5. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hey dames,

Ik weet het is vroeg, maar ik ben klaarwakker : S.

Ik heb sinds een uur of 5 weer van die krampen. Soms lijken ze heviger te worden, maar het zet niet echt door.

Alleen nu ben ik veel te nerveus om te gaan slapen natuurlijk, want je weet maar nooit he
    : P. Ik heb vandaag een afspraak bij de vk, benieuwd wat ze gaan zeggen.

Het is wel killing hoor, al die spanning opeens. Ik was er helemaal niet mee bezig totdat ik die krampen kreeg. Wat onzeker allemaal bah aha geef mij maar echt duidelijke PIJN of gebroken vliezen, dan weet ik waar ik aan toe ben.

Kijken of iemand anders ook wakker is hihih

Groetjes

6. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    ps de klok loopt een uur achter op het forum ; S.

7. Hey Oem... ik ben er ook! :D
    Kan me voorstellen dat je zenuwachtig wordt van die krampen. Lijkt mij toch dat het al enigszins begonnen is hoor! Hoe laat moet je naar de vk?? Ben echt heel benieuwd wat ze zegt.

Ik heb vannacht redelijk geslapen. Bijna nog ieder uur op de klok gezien, maar toch wel steeds weer in slaap gevallen. Mannetje sliep vannacht nog bij mij en gaat vannacht op het bed van mijn meissie.

@Ria
    wat spannend allemaal... ik hoop dat ie nog indaalt en anders is het gewoon gaan liggen dus.
    Ennuh, 5,5 kg?! JEMIG!! Ik zit al op 14 kg met 34,5 week. :(

@Kippie
    Wat sneu voor het zoontje van je vriendin... ik hoop dat hij er inderdaad overheen groeit. Vaak zie je dat wel. Als kids iets hebben op jonge leeftijd groeien ze er vaak overheen, als je iets op oudere leeftijd krijgt, wordt 't vaak alleen maar erger. (Ik heb zelf een histamine allergie die steeds erger wordt. Hierdoor kan ik heel veel fruit niet eten en ook noten is uit den boze)

@Manootje
    Ik hoop voor jou dat het toch snel doorzet hoor! Straks ben je uitgeput voor je moet bevallen :( Sterkte!!

@Webmiertje
    Ik duim voor een indaling en een normale bevalling!!!

@Mamalieske
    Jij ook al een datum!! Oh ik zie dat je denkt dat je het misschien niet gaat halen. Ik hoop voor je dat het een normale bevalling gaat worden, maar dan wel een rustige normale bevalling!! En anders dat het kleintje lief blijft zitten tot de ks. Sterkte meis.

@Misspuma
    Hoe is het met jou nu? Zijn de krampen al over?
    Knuf

Liefs!

8. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    HEeeey Kroepie,

Beetje ego, maar ik ben blij dat jij ook niet kan slapen hihhi

De pijn is nu wat afgezakt, maar nog steeds aanwezig, pfff.

Ik was eerst niet ongeduldig, maar nu heb ik wel zoiets van, kom maar baby! Mama is er klaar voor hahaha

ik heb een afspraak om 11.20

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

@OemHudaifa: Spannend hoor, dus 11.20 afspraak. Ben ook zeer benieuwd wat je vk zegt.

Trouwens om 11.20 is Rivano van Daggie1984 alweer een dag oud.

@Kroepie: Ik ben blij dat jij vandaag redelijk hebt geslapen, het houdt toch op een gegeven moment op hoor.

Ik heb vandaag weer een slechte nacht gehad. Ik ben al vanaf 5.45 wakker. Mannetje had toen de wekker alweer staan en natuurlijk kan ik dan niet meer in slaap komen. Eigenlijk was dat normaal mijn tijd dat ik naar het werk ging, dus misschien zit het er toch nog een beetje in. Ik heb weer vrij veel last van de heupen gehad en gisteravond onder de douche kreeg ik ook heel erge ongi-krampjes met ook harde buiken. Dus op een gegeven moment onder de douche weg gegaan en lekker op bed gaan liggen. Daar had ik het toch ook nog, tot ik in slaap ben gevallen. Vanochtend niet last van ongi-krampjes, maar nu de heupen weer. Was ook wel leuk, ons klein mannetje had vanochtend de hik. Is zo'n gek gevoel en het duurde toch echt wel een kwartier hoor. Als het niet langer was.
    Ik ga mij nu even aankleden en een boodschappenlijstje maken. Misschien moet ik grote boodschappen doen, maar zal zo eerst naar de boerderij en met schoonmoeder overleggen. Als mijn mannetje deze week daar 's avonds eet kan ik natuurlijk veel minder mee nemen. Ik ga om half 10 daar dus even een bakkie koffie drinken, mannen zijn daar toch ook met de koffie en dan dus boodschappen doen. Dan zien jullie mij in ieder geval rond etenstijd wel weer verschijnen. Ben natuurlijk benieuwd of er nieuws is van Marooz.

Fijne dag allemaal.

Liefs JoMi

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hihi, ik zie nog meer vroege vogels.

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ MaMaLieske: Ow spannend...dus na 11 Mei ben je zowieso Mama! Ik hoop ook dat je het tot die datum volhoudt en niet spontaan bevalt.

@ Manootje: Bedankt! Ja, ik ben gelukkig wel snel in slaap gevallen en heb geen last meer van die krampen gehad. En heb je nog een beetje geslapen vannacht? Ik hoop dat de ww snel doorzetten hoor, en dat je niet zoals Marooz zo lang moet blijven doorlopen met ww!

@ Kippie: Ja, dat is waar het is rustig op de weg 's nachts dus als hij naar huis moet komen is hij er inderdaad snel.
    Ja, het is wel een fijn idee dat mijn schoonouders dicht in de buurt wonen is een hele geruststelling.
    Ow wat zielig voor dat zoontje van je vriendin, hopelijk groeit hij er vanzelf overheen!
    Veel plezier vandaag bij je vriendin!

@ Ria32: Fijn dat alles oké was bij de vk. Jammer alleen dat de kleine niet wil indalen...ik hoop voor je dat dit toch nog gebeurd hoor!
    Pfff 40% kans dat je bevalling toch in het ziekenhuis eindigt...geen leuk vooruitzicht lijkt me.

@ Oem: Jij was er inderdaad vroeg bij...! Het klinkt toch als weeen hoor...ben ook benieuwd wat de vk zegt, en anders moet je gewoon even bellen hoor.
    Snap dat je nu zenuwachtig bent...zou ik ook zijn hoor!

@ Kroepie: Gelukkig dat je redelijk hebt geslapen, maar ieder uur wakker worden is ook niet fijn!
    Hopelijk kan je vannacht goed slapen, als je mannetje niet bij je in bed ligt...
    De krampen zijn gelukkig over =D>!

@ JoMi: Succes met de booschappen doen, ik vindt dit tegenwoordig een hele opgave!
    Jammer dat je een vervelende nacht hebt gehad, en ik denk inderdaad dat dit gewoon nog in je ritme zit dat als de wekker gaat jij ook wakker bent.
    Veel plezier straks op de boerderij en koffie-drinkse hihi.
    Grappig gevoel hé als de beeb de hik heeft, mijn kleine meisje heeft dit gemiddeld 3x per dag. Keano had dit ook toen hij in mijn buik zat, en nu heeft hij (bijna) nooit meer de hik.

Hier een redelijke nacht gehad, werd wel om de 2 uur wakker om te plassen...zat alleen om 05.45u al beneden en kon niet meer slapen.
    De krampen zijn gelukkig weg, ik denk dat mijn kleine meisje op een zenuw in mijn rug lag dat ik daarom van die krampen/steken had.
    Keano breng ik zo naar de psz, dan heb ik even rust voor mezelf.
    Vanmiddag naar de tandarts toe, hopelijk voorlopig even de laatste keer...heb er zo een hekel aan!
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

12. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedenmorgen meiden!
    zo wat was ik op gisteravond was zo opweg naar dromenland!
    heerlijk geslapen vannacht en niet veel wakker geweest!

@misspuma nou het heeft me goed gedaan dat slaapje!
    zonder man slapen kan ik ook niet! ben er eindelijk aan gewend dat ie om 2 uur het bed uit is maar dat was in het begin ook moeilijk.
    heb jij ook de rugkrampen dat het erinschiet en heel veel pijn doet dat je niet weet hoe je zitten moet?

@sista meid is het alleen internet wat groot aangeeft? dan kan je waarschijnlijk rechtsonderin weer uitzoomen!
    en niet te veel poetsen he!

@oemhudaifa hahaha ik herken het zo erg van je wat je schrijft!ik duim voor je!

@kroepie pfff zonder man knap van je hoor! maar nu ff lekker aan jezelf denken.
    heeft het geholpen de eerste nacht?

@manootje ik wacht op je pb.

@kippie75 hahaha moet nog wel een beetje doen! ownee dat verzin ik steeds om wat te doen!
    ow bah ik heb die ziekte wel eens gezien op tv ja lijkt me niet fijn!

@ria32 jeetje meid dat is geen goed maar ook geen slecht bericht je weet wat je doen moet

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    NIEUWS VAN MAROOZ!!!

Het infuus zit erin mijn vliezen zijn gebroken.
    vandaag gaan wij dus papa en mama worden spannend!
    zit nu op 3 cm ontsluiting!

liefs marooz

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Joepie, zet hem op Marooz. Wens je een goede bevalling en dat alles goed mag gaan met mama, papa en jullie mannetje.

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Sabrina1984 - 15 mei - 17 mei
    Joki - 12 mei - 26 april
    Rian - 3 mei - 29 april
    Mama-Suusjuh - 19 mei - 9 mei
    MissPuma - 15 mei - 8 mei
    Majkuh - 10 mei - 13 mei
    Daggie1984 - 4 mei - 20 april - 20 April Rivano
    Marloes22 - 6 mei - 2 mei
    Kroepie - 29 mei - 4 juni
    Zogelukkig - 16 mei - 2 mei
    Manny - 11 mei - 8 mei
    Cleo79 - 5 mei - 21 april - 28 maart Chiara & Charissa
    Misss_Z - 21 mei - 15 mei
    JoMi - 18 mei - 12 mei
    Evy77 - 31 mei - 22 mei
    Sim80- 1 mei- 4 mei
    Marooz- 1 mei- 26 april
    Harmless- 8 mei- is bang voor 27 april...... hoopt 7 mei! :)
    Ria32- 15 mei- denkt 24 april...... hoopt 15 mei!
    Colin - 22 mei - 23 mei
    Kaatje k - 6 mei - 24 april
    Kippie75 - 4 mei - 5 mei
    Manootje - 3 mei - 28 april
    Mamalieske - 20 mei - 1 mei (11mei ks)

voor de meiden die er nog niet opstaan kom op doe gezellig mee!

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Bedankt voor het brengen van dit nieuws Sabrina.

17. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    zo nu nog een bak koffie

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Smakelijk bakkie Sabrina, ik heb boodschappenlijstje klaar en ga mij nu even aankleden.
    Dan ga ik dus bakkie halen op de boerderij.
    Maar voordat ik weg ga, kijk ik nog wel even of er nieuwe berichtjes zijn.

Tot zo.

19. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hij is alweer op! ow ben zo verslaafdaan koffie niet normaal meer!
    veel plezier op de boederij!

hier ga ik ook maar wat doen!
    nu ff de badkamer uitsoppen en de babywas is de automaat doen!

ik laat me laptop aan staan als ik nieuws heb van marooz kom ik het zo snel mogelijk melden!

20. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    *****************************meldplicht roept*****************************

Nogsteeds bollo....... En voel me nogsteeds ok!

Gisteren schildering afgemaakt. Vandaag ff de laag van de vloer (ter bescherming van de vloer mbt verf en stucwerk)

Maar eerst mama tijd bij de pedicure.

Mannetje gaat naar de gym met de oppas. MAMA is dus cht vrij.

@Marooz: Zet hem op meid. Hoop dat je lekker geslapen hebt!

@Sabrina: Bedankt voor je buddynieuws!

@missPuma: Lekker ook ff eigen tijd. Geniet ervan!

@Mamalieske: 11 mei is een mooie dag!! (Is al bezet hiero ;) ) Ik hoop met je mee dat je die datum 'gewoon' haalt!

Vroege vogels Oem, Kippie, Kroepie, Jomi.... Slapen dames!! Pak je rust!

*****************************einde meldplicht*****************************

Deel Deze Pagina