Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Goodmeuning ladies!!
    Zie dat Sabrina me al voor was ;)

Hier alles OK, redelijk nacht gehad, alleen schijn ik volgens mannetje sinds een week als een bouwvakker te snurken! *oeps* Mwah, ik slaap tenminste hahahaha ;)

Vandaag ga ik oppassen op de 5 maanden oude baby van mijn vriendin, dus de dag gaat weer snel, morgen halve dag voor de kids, donderdag gaat Peter weg, vrijdag alle kids ook, dan is het alweer weekend!!
    Maandag komt mijn vriendin (helaas heeft mijn andere vriendin voor vrijdag afgezegd vanwege een sterfgeval) en die gaat woensdag weer weg en dan is Peter er weer.

Maandag voetreflex en verloskundige, nouwwwwww....dan gaat de tijd hard, voor ik hetw eet is beebje er!!

2. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Marooz spannend meis, je kiest wel een prachtige dag uit om mama te worden hoor, sterkte bij de bevalling en laat die kleine man nu maa rkomen je gedult is nu lang genoeg op de proef gesteld. :D :D

3. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Yeah Marooz, spannend. Vandaag dan echt mama en papa, heerlijk idee zeg.
    Ik wil ook ;)

@Oem; Jeetje wat was jij vroeg vanmorgen. Ben benieuwd wat de vlos je gaat vertellen straks. Mijn beste vriendinnetje had tijdens haar zwangerschap (ze liep wel al 6 dagen over hoor) kramp maar ze dacht dat het wel mee viel. Zat ze al op 5 cm hahaha. Dus die kon bij wijze al bijna gaan liggen ;)

@Misspuma; ook al zo vroeg wakker. Bij mij was het 07:30 is toch iets schappelijker

@Sabrina; Jij drinkt ook gewoon de hele dag koffie he hahaha. Ik ben er ook zo gek op maar beperk me wel tot die max 4 bakken op een dag. En heeeeeel soms drink ik dan 's avonds nog een cola'tje maar goed is het niet hoor hahaha. Ach, het zal allemaal wel loslopen. Als je weet wat ze vroeger allemaal uitspookte ;)

@ehm, wat erg. Doe het even snel uit mijn hoofd maar dat werkt niet echt zeg maar. Waren ook wel weer aardig wat pagina's.

Gwen is nu even aan het kleuren. We gaan zo even een boodschapje halen en dan denk ik dat ik mijn beste dinnetje even ga pesten. Hier een redelijke nacht gehad. Lag er om half 11 in, had eerst heerlijk gedouched en mezelf helemaal ingesmeerd met weleda zwangerschapsolie. Dat ruikt zoooo lekker he. Heerlijk. Ben als een blok in slaap gevallen en ben 1 keer wakker geworden om te plassen. Daarna weer redelijk snel in slaap gevallen.
    Alleen dat omdraaien in bed, phoe wat zal ik blij zijn als dat weer gewoon slapend kan.
    Whahahaha, Gwen wilt de kat ondertekenen en die sukkel laat het ook gewoon toe. Ga even ingrijpen voordat mijn kat zo blauw is :)

Liefs

4. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Marooz wat goed, jullie krijgen gewoon vandaag jullie kleine man te zien! Succes!

Ik ben net wakker, heb heerlijk geslapen met maar 1 plaspauze. Ga nu eerst even onbijten en straks komt een vriendin koffie drinken :)

5. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Goedemorgen ladies,

Hier goed geslapen op 1 wc bezoekje en 4x wakker ofzo na. Gelukkig slaap ik dan redelijk snel weer in. Verder droom ik nog steeds zo verschrikkelijk. Iedere nacht heb ik wel een nachtmerrie waar ik wakker van wordt. Ik droom echt de meest vreemde dingen.. hoop dat dat snel over is als de spruit eruit is.

Weer een aantal vroege vogels voorbij zien komen en hier en daar rommelt het wel bij wat meiden he. Ben benieuwd wat de dag gaat brengen. Sowieso Marooz die vandaag gaat bevallen, spannend!!

@Ria: he wat vervelend dat beeb nog niet ingedaald is. Ik hoop dat ie alsnog gaat indalen en anders tsja.. gewoon gaan liggen he. En wat netjes zeg 5 kilo. Ik zit op 18 kilo..
    @Mamalieske: oh ik kan me voorstellen dat je denkt.. waarom niet eerder.. ik ga die 38 weken niet halen. Zeker gezien je 1e bevalling en het spannende verloop van de eerste helft van je zwangerschap is het mooi als het einde in zicht komt. Maar.. hart onder de riem.. het is nu al minder dan 3 weken (help dit ;))
    @Kroepie: hoop dat ik morgenochtend een post van je lees met.. heerlijk geslapen. Ik gun het je zo.. Histamine allergie lijkt me ook lastig. Zij moeten ook heel erg oppassen met het geven van fruit. Zo zit er blijkbaar heel veel histamine in banaan, kan jij dat wel eten? Ook wespensteken kunnen dodelijk zijn voor hem (hij heeft nu nog geen allergiepen ivm zijn leeftijd). En verder is het afwachten hoe het zich ontwikkelt, ze noemen hem nu vlekkie, hij zit namelijk onder de bruine vlekjes.. is wel sneu.
    @Jomi: he dat slapen bij jou schiet ook niet op he.. probeer je het een beetje rustig aan te doen meid.. lees al je plannen over boodschappen doen enzo...
    @Misspuma: geniet van de tijd voor jezelf en sterkte bij de tandarts. Ben je bezig met een behandeling?
    @Sabrina: meid moest jij het niet een beetje rustig aan doen?
    @Harmless: pedicure.. goed idee.. zou ik ook moeten doen.. lekker nageltjes verzorgen en in de lak.. staat wel zo leuk in een slipper.

Over slipper gesproken. Deed gisteren mijn Birkenstocks aan en zelfs die zitten strak.. damn die kilo's en dat vocht!

@Missz & Draadje: veel plezier met jullie koffiedates. Ik ga mij en mn dochter ook klaarmaken om op koffiedate te gaan.

Tot later!!

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ik had nog buikfoto's beloofd, vers van de pers! ;)

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
  8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
  9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0

This is me, plus 12 kilo volgens de weegschaal, ik ben tevreden!!

10. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mogguh meiden,

Marooz, spannend! Dat wordt weer beeb nieuws vandaag.

Al iemand iets gehoord van zogelukkig?

Hier nog een vroege vogel hoor.
    Ben alleen sinds vanochtend aan de race, dus ik hoop dat dit een goed teken is dat mijn lijf zich nu echt klaar maakt om te bevallen.
    zometeen wagen we nog een wandeling naar de telefoonzaak, mijn mobiel is gister uitgevallen en is zo dood als een pier.
    Gelukkig is hubbie shopmanager op een ander filiaal en kan hij een ander voor me regelen,want nu zonder tel :confused:

nou meiden, ik ben weer weg, de wc roept weer *zucht*

11. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Kippie jij ook veel plezier!!! En fijn dat je redelijk hebt geslapen

Draadje veel plezier met je vriendinnetje

Makjuh, mooie buik hoor. Mag je best trots op zijn

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Sabrina: Fijn dat je zo naar dromenland vertrokken was, dan was je inderdaad erg moe. Ook fijn dat je niet zoveel wakker bent geweest.
    Vind er ook echt niks aan hoor, zonder mijn man in bed liggen...is jou man bakker omdat hij om 02.00u uit bed gaat?
    Ja, die rugkrampen zijn erg vervelend...ik kan dan inderdaad met geen mogelijk meer zitten/lopen. Maar gelukkig zakken ze altijd snel weer af.
    Bedankt voor het buddynieuws over Marooz!

@ Marooz: Wow wat geweldig meisje, vandaag hebben jullie je kleine mannetje in je armen! Succes en daarna geniet, je hebt het zo verdiend.

@ JoMi: Succes met de booschappen, maar eerst een lekker bakkie koffie doen op de boerderij!

@ Harmless: Goed zo je meldplicht weer gedaan vandaag! Jij dus ook tijd voor jezelf, geniet ervan hoor!
    Dus de schildering is klaar, lekker gevoel hé!

@ Makjuh: Ik snurk volgens mijn man al sinds het begin van de zwangerschap als een bouwvakker :oops: :)!
    Geniet van het oppassen vandaag, dan zal de dag inderdaad wel voorbij vliegen!

@ MisssZ: Ja, 07.30u is inderdaad iets schappelijker dan 05.45u hihi.
    Fijn dat je zo lekker hebt geslapen! Dat spul van Weleda is inderdaad heerlijk.
    HaHa eens iets anders een blauwe kat...hihi!
    Veel plezier met je dinnetje pesten!

@ Draadje: Ow je hebt dus heerlijk geslapen zo te lezen! Gezellig dat je dinnetje langs komt voor de koffie geniet ervan.

@ kippie: Ja, ik ben bezig met een behandeling...vorige week zijn mijn zenuwen uit mijn kies gehaald en moet nu terug om een permanente vulling te zetten en te kijken of de onsteking weg is...
    Ik geniet zeker van mijn vrije eigen tijd.
    Vervelend hé dat vocht...ik kan ook niet eens meer in mijn zomerschoentjes... :cry:.

Zo Keano is op de psz. Kwam net de buurvrouw tegen (die is vorige week bevallen van een zoontje). Nou die is nu alweer op de been hoor, knap hoor! Ze is ingeknipt en daarna nog uitgescheurd...heeft 21 hechtingen *AU*!
    Van de week even op bezoek, ow heerlijk weer zo een klein hummeltje vasthouden nog even en dan mag ik mijn eigen hummeltje vasthouden (wat een heerlijk vooruitzicht!).
    Fijne dag allemaal, het zonnetje schijnt hier heerlijk.

Liefs, misspuma

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Makjuh/Buddy: Wat een mooie buik heb je zeg!

@ MamaSan: Nee, helaas nog niks gehoord van Zogelukkig. Dat kan natuurlijk niet hé dat je geen gsm hebt, dus even een wandelingetje en dan hopelijk bevallen met een nieuwe GSM haha!
    Meestal is dat wel een teken dat je lichaam zich voorbereid op de bevalling, als je aan de diaree bent...

Liefs, misspuma

14. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

zo, zal weer eens wat reacties doen:
    Het vervelende is alleen dat als ik zo met twee pagina's reageer, ik al weer achterloop met mijn commentaar tegen de tijd dat ik aan het einde ben! Maar doe toch een poging...

misspuma, mooi buik en zoon! bekend tafereel zo'n ontbijt, hier ook net op!! Rottig die nachtdiensten... Is hij wel snel thuis indien nodig? Oei, krampen...

oemHudaifa, extreme nesteldrang en ongi-krampjes, hmmm, ben benieuwd!
    En stuur mij ook maar wat schoonmaak gen!

Kroepie, beter geslapen? Omgezellig zonder je man, maar wel goed voor jouw nachtrust, die heb je heel hard nodig!

Waarom krijg jij eigenlijk een KS mamalieske? omdat je er de vorige keer ook een had?

Kippie, ik twijfel ook over zwemmen morgen, ben je maar niet gegeaan?

Ria, hier ook nog niet ingedaald hoor! Maar het is wel de tweede, dat scheelt...

Jomi ook al krampen, het is wat met ons...

Goed nieuws buddy Sabrina, we gaan duimen voor marooz!!!

Harmless, even vrij van je mannetje, geniet ervan!!!

Maaike, is die voetreflex om de bevallig op te wekken of niet? Is het wat? En drink je al framboosbladthee? Helpt niet de bevalling opwekken, maar wel je baarmoeder versterken en je gaat minder snel over tijd!

MisssZ, is je kat al blauw?

Maaike, jouw buik lijkt op die van mij!!! Ik zit ook op +12 trouwens..

Mamasan, ik ga heel hard voor je duimen dat het doorzet, dit is geen doen toch!!!

15. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

O ja, en dan ik. Ondanks mijn enthousiaste verhaal gisteren een slechte nacht gehad... Heel pijnlijke harde buik. niet eens buiken meervoud, het bleef gewoon continu hard. Ik lag eerst in een soort coma, ben erdoorheen geslapen dat mijn zoontje een uur heeft liggen spoken! Maar mijn lieve man heeft hem weer in slaap geknuffeld. Daarna heel lang wakker gelegen, veel pijn als ik me maar een teen bewoog (en dan steeds naar de wc he...). Vanmorgen vroeg na de wekker weer een half uurtje geslapen, dus mijn man dacht dat ik de hele nacht in coma had gelegen!! Ik ben ook een beetje verbrand van de zon gisteren, en ben aangevallen door mijn konijn gisteren en zit onder de schrammen! Kortom, het is weer top!!

En dus ondanks de yoga en drempels geen bevalling nog!

Straks komt de VK weer langs, ben benieuwd of de kleine nog recht ligt!!!

Is hte bij jullie ook zo'n mooi weer? Hier warm en zonnig. Iemand vroeg naar het tijdsverschil, dat is 1 uur, hier vroeger.

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Kaatje k: Ja, gelukkig kan mijn man met 20min thuis zijn als hij van zijn werk moet komen.

Liefs, misspuma

17. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    VANDAAG 37 WEKEN..!!!!

Ik had wel mee kunnen kletsen vanmorgen. Was ook vroeg wakker. Kwart voor 5. Gaap.....
    Ik moet me er maar bij neerleggen dat mn meisje gewoon een hele vroege vogel is.
    Wel moeilijk nu..
    Heb wel veel energie. Heb de kamer en de keuken al gesopt. Ruikt weer lekker fris.
    We gaan zo bij een vriendje spelen. De mama's lekker in de tuin. Vervelend hoor verlof hebben met dit weer.

Marooz, spannend. Vandaag papa en mama worden. Denk aan je. Heel veel succes.!!

Sabrina, ik krijg al maanden geen koffie maar weg. Normaal vind ik het heerlijk.

Mamasan, ik hoop zo voor je dat dit een teken is dat dat je lichaam zich voorbereid en dat het snel doorzet. Succes meid.!

Kippie, veel plezier straks.

Majkuh, mooi foto's.

Ik moet er vandoor. Heb om 10 uur afgesproken en moet nog van alles doen. haha.. lekker snel weer.
    Kom straks nog ff langs.

18. Effe snel laten weten dat ik ook nog leef (meldplicht he;))

Krijg zo visite , mijn vriendin komt langs dus moet het kort houden...

Hier gaat het minder lekker!
    Gisteren overdag al de hele dag licht last gehad van krampjes en last van de rug...
    Na het avond eten werd dit erger en tegen 22.00 uur werd het zo erg dat ik naar bed ben gegaan in de hoop te kunnen slapen...
    Uit eindelijk in slaap gevallen maar verschillende keren wakker geworden :s
    Het was helemaal niet regelmatig dus heb verder ook geen actie ondernomen...
    Wel heeft het me helemala uitgeput en heb nu een soort van krampende spierpijn in buik en rug...

Vanmiddag naar de gyn en ctg dus ben benieuwd of daar iets uitkomt...
    Ben ook benieuwd of het iets doet maar ze toucheren hier niet zo snel...

Nou misschien dat ik vanmiddag nog effe aan kom...
    Moet pas laat op de middag naar ziekehuis vandaar!

Verder wil ik Marooz effe heel veel sucses wensen!!!!!

19. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Idd, het pikt wel een beetje hoor om iedereen in verlof te zien :( ;) . Maar nog eventjes en 8 mei ben ik zelf in verlof :)

@ZonStraal: spijtig, die Baby Boo wekker is al uitverkocht en hier in België heb ik er niets van gezien :(

@Jomi: ik heb een panische angst voor wespen en bijen. Vind toch ook dat de verantwoordelijkheid bij de verhuurder ligt hoor en niet bij jullie.

@zogelukkig: sterkte meid, denk dat het voor jou ook begonnen is

@webmiertje: hoop dat jullie beeb zo snel mogelijk indaald, zodat je kan ingeleid worden

@kroepie: spijtig meid dat je je man moet missen 's nachts, maar je moet je krachten sparen voor wanneer het kindje komt. 8 mei is niet zo lang meer, dikke knuffel
    Wij lopen echt wel gelijk hé, slechts 2 dagen verschil en ik ben ook reeds 14kg bij, hihi.

@Joki: proficiat met je 37 weken

@Majkuh: kan geloven dat je tevreden bent, heel mooie buik en 12kg is ook niet veel hoor.

@marooz: go girl!!

Voila, nu ben ik eindelijk bij :p .

EGO:
    Eindelijk nog eens goed geslapen. Gisteren toch maar terug even m'n slangenkussen geprobeerd en moet zeggen, dit heeft me deugd gedaan :) . Voor m'n ventje iets minder, want hij had m'n kussen al aangeslagen en heeft nu minder goed geslapen :)

Onze meid moet draaien en dacht dat het zover was, wat blijkt nu ... ze is wel gedraaid hoor, maar niet uit stuit, gewoon van links naar recht :) . Nu al koppig, dat beloofd voor later ;)

20. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Nou eindelijk even weer een reactie, hoefde gelukkig maar 14 pagina's bij te lezen.. PFFF :rolleyes:

Snurken: Dat doe ik dus ook al een hele tijd zelfs zo erg dat we apart slapen. Ik slaap namelijk binnen 5 minuten en het snurken begint dan meteen. Maar niks aan hoor dat apart slapen, maar anders was het voor mijn vriend niet meer vol te houden. Echt vrolijk werd hij er ook niet van.

Draadje: Jij had het over gezond aankomen, heel veel pagina's terug, maar bij mij is het zo als ik groei dan groeit de kleine niet, wanneer ik in kilo's niet ben gegroeid is de kleine wel gegroeid, dus ik hoef niet zo nodig aan te komen als de kleine maar goed groeit.

Daggie: GEFELICITEERD

Marooz: Nog heel veel succes even hoop dat de kleine er snel, gezond en wel is.

Wat betreft mijzelf: Weinig nieuws, bijzonders. Heb mijn vader het weekend gevraagd of ik zelf op tijd geboren ben of te laat. Nou eigenlijk wist hij het niet zo goed haha. Alleen wel dat ik in een stuit lag en gedraaid moest worden.
    Jammer dat ik mijn moeder niet kan vragen, zij is al heel lang geleden overleden. Wat wel grappig is is dat mijn moeder in mei jarig was. Dus ik vind het wel heel bijzonder dat ik in Mei uitgerekend ben. Zij was 16 mei jarig, ik ben de 25ste uitgerekend dus wie weet :)

Deel Deze Pagina