Gefeliciteerd Marooz en Man met de geboorte van jullie zoon Mees Tygo ... Een erg leuke naam!! Geniet van elkaar in deze bijzondere periode
Jippie, Marooz en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Mees Tygo, wat een leuke namen! Pfoe, op dit soort moment kriebelt het echt heel erg bij mij, ben zó nieuwsgierig naar onze kleine frummel wordt er helemaal emo van hihi! Wij hebben ook twee oer-Holandse namen, maar ze komen niet vaak voor gelukkig
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK mAROOZ EN MANNETJE HARTELIJK GEFELICITEERD EMT JULLIE ZOON NU KUNNEN JULLIE LEKKER GAAN GENIETEN VAN DIE KLEINE EN EEN HELE MOOIE NAAM
Weinig tijd, meiden slapen overdag slecht met de warmte hier onder het platte dak, maar ik wilde toch even spieken of er al babynieuws was en jaaaaa, nieuws!!! Marooz en hubby, van harte gefeliciteerd met Mees Tygo (leuk die dubbele namen!!)
@manootje hahah moet zo lachen om jouw! bptje hahaha kan ik gratis tanken! lol nou ik wacht hem af! @zonstraal als het goed is staat de link dan ook onderaan je print blaadje! @maroozvan harte met jullie mannetje! nu genieten!!!! meiden ik ga er weer vandoor lekker op de bank hangen! niet te veel kleppen vanavond tot morgen slaap lekker!!!
Sabrina1984 - 15 mei - 17 mei Joki - 12 mei - 26 april Rian - 3 mei - 29 april Mama-Suusjuh - 19 mei - 9 mei MissPuma - 15 mei - 8 mei Majkuh - 10 mei - 13 mei Daggie1984 - 4 mei - 20 april - 20 April Rivano Marloes22 - 6 mei - 2 mei Kroepie - 29 mei - 4 juni Zogelukkig - 16 mei - 2 mei Manny - 11 mei - 8 mei Cleo79 - 5 mei - 21 april - 28 maart Chiara & Charissa Misss_Z - 21 mei - 15 mei JoMi - 18 mei - 12 mei Evy77 - 31 mei - 22 mei Sim80- 1 mei- 4 mei Marooz- 1 mei- 26 april - 21 April Mees Tygo Harmless- 8 mei- is bang voor 27 april...... hoopt 7 mei! Ria32- 15 mei- denkt 24 april...... hoopt 15 mei! Colin - 22 mei - 23 mei Kaatje k - 6 mei - 24 april Kippie75 - 4 mei - 5 mei Manootje - 3 mei - 28 april Mamalieske - 20 mei - 1 mei (11mei ks) voor de meiden die er nog niet opstaan kom op doe gezellig mee!
Jeeeeuuuj!!! Hieperdepiep hoeraaaaa!! Marooz en Maroozman: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie mannetje!!!
MAAROOZ EN MAN GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON MEES TYGO. kUN JE EINDELIJK GAAN GENIETEN VAN JE MANNETJE!!!!! Nou dames staat het 2-2 voor de dames en heren benieuwd wat deze week nog gaat brengen!!!!!! groetjes Colin
Goede avond meiden, @ Sabrina: Fijn dat je badkamer weer schoon en fris is! Owjaah dat is waar je man is vrachtwagenchauffeur had je al een keertje gezegd. @ manootje: Ja, ben ook blij dat de krampen weg zijn! En joepie ik hoef nu niet meer terug naar de tandarts. Ik hoop ook niet voor je dat die krampen dagen duren...hopelijk zet het binnenkort door! @ Evy: Ow heerlijk pas weer terug aan het werk in 2010 wat een lekker vooruitzicht! @ Makjuh: Ja, 21 hechtingen heftig hoor! En genoten van het oppassen op die kleine. De krampen zijn weg, maar mijn rug is nog niet over hoor. Ik ben ook erg benieuwd of er straks meerdere kindjes met dezelfde naam geboren worden. Keano zijn naam was toen hij pas geboren was ook nog niet zo veel voorkomend, nu hoor je hem wel vaker. De naam voor ons meisje is ook niet veel voorkomend...dus ben ook benieuwd! @ Webmiertje: Wow dan ben je wel veel aangekomen...snap dat het zwaar is voor je! Gefeliciteerd met je 38 weken! @ ZonStraal: Gefeliciteerd met je 37 weken, nu heb je ook dagelijkse meldplicht hé hihi. Snap dat je ongeduldig en nieuwschierig bent naar de kleine in je buik, geniet er nog maar van voor je het weet is het zover. @ Draadje: Leuk dat het kindje van je vriendin zo lekker aan het spelen was, dan konden jullie gezellig bijkletsen. Ik wil ook heel graag dat ons meisje tot Mei blijft zitten, ik wil ook graag een Mei-kindje hihi klinkt zo lekker voorjaarachtig! En ik vier a.s. zaterdag ook mijn verjaardag, daarna is zij aan de beurt. @ Kroepie: Ik hoop niet dat jullie beebje besluit op 8 Mei te komen...lijkt me inderdaad niet handig als je man net onder het mes ligt... @ Makjuh: Wow na 2 weken alweer in je eigen spijkerbroeken...ik deed er 6 maanden over . @ Kaatje k: Mooie buik heb je zeg! @ Oem: Jammer dat ze niet even wilde kijken of je ontsluiting hebt...maar goed je bent natuurlijk ook pas 37 weken, dan doen ze niet snel iets hoor. Hopelijk zetten de krampen wel door en worden het echte weeen! @ Manny: Wow een mooie buik heb je hoor! @ Cleo: Ja, misschien is dat het je meisjes hebben natuurlijk elkaar. Je mag zeker in je handjes knijpen met 2 van die lieve meisjes, geniet ervan hoor! @ Marooz: Eindelijk heb je je kleintje in je armen, gefeliciteerd met je zoontje Mees Tygo geniet ervan! @ MisssZ: Ja, hij eet het liefste alleen mag hem niet meer helpen hihi. @ Colin: Dus toch een 8-ponder...ach je zult het pas echt weten als je beeb geboren is! Wist niet dat dat normaal was bij een 2de dat die niet vast in het bekken gaat liggen. Weer wat geleerd! @ Harmless: Toon vindt ik ook een grappige naam . liefs, misspuma
Miszzz: Isa betekent niet Jezus, maar het is inderdaad wel zo te interpreteren. Isa is dus een profeet, dezelfde profeet die de christenen zien als Jezus. (Maar een naam is eigenlijk niet te vertalen, vandaar : P). Gwendolyn klinkt idd niet Hollands. En Dotje...Ja..uhw..je moet er maar van houden zullen we zeggen. Zonstraal: Ben jij moslim?????? Wow had ik nooit gedacht! En ja, ben superpreuts, maar wilde ook wel weten of er nu echt wat gaande was daar beneden. Marooz: JAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK!!!! Van Harte met jullie zoontje Mees (KNUF)
Khadiya was ook een hele bijzondere persoon! Maar idd, Aisha is ook heel mooi. Alleen jammergenoeg heb ik een zus en een schoonzus die Aisha heten (en overigens nog meer in de fam.) dus dat zal het bij ons nooit worden : S.
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh ~ BEVALLEN 3 mei * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : ~ Buddy: Ria32 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN 6 mei * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie * ZonStraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ (med ind) ~ Jongetje 10 mei * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-# 11 mei * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian 12 mei *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 13 mei * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV 15 mei * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ MeisjeBuddy: Marloes22 * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje 16 mei * Zogelukkig ~ TB ~ BV 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan 19 mei *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV 21 mei * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ bV ~ PHZ ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig * Fairy ~ PHZ ~ Jongetje 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85 2 juni * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi Er zijn op dit moment 30mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Afspraken: * 21 april:Sim80 afspraak vk, 9,45 uur * 23 april: Sabrina, afspraak vk 16.30 uur * 29 april: Evy, controle gyn, 18.00 uur. * 1 mei:MissZ, afspraak Vk * 15 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur De aanpassingen zijn: @ Draadje: je staat er weer bij meid!! @ beebjes: jullie staan er ook bij! BEVALLEN Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300 gram - ?? Daggie1984 - 20 april - Rivano - ?? 11.20 uur - ?? - ?? Marooz - 21 april - Mees Tygo - ?? 16.31 uur - ?? - ?? Tussenstand: 2 meisjes - 2 jongens
Nou de behandeling bij de tandarts zit erop joepie! Heb 2 verdovingen gehad, en voelde daarna helemaal niks meer gelukkig. Nu begint het wel pijn te doen, maar goed het is nu ook 20.30u dus de verdoving is uitgewerkt. Voor de rest gaat het wel, af en toe nog die vervelende stekende krampen in mijn rug. En voor de rest nog gewoon rugpijn... Fijne avond! Liefs, misspuma
Yeeeeeeaaaaahhhh weer een beeb er bij!! Marooz en man,gefeliciteerd met jullie zoon!! Nu hopen dat we nog snel wat van zogelukkig horen. Meiden ik hou het kort en duik lekker onder de douche en dan mijn bed in. Morgen de hele ochtend weer in het ziekenhuis en wordt al om 8.30 verwacht voor de groeiecho. daarna CTG en gyn,dus we zijn wel tot een uur of 11 zoet als het niet uitloopt. Alvast truste en tot morgen!
Succes vannacht amasan, hoop dat morgen eer info geeft! ikke is het zat hiero! begin van de dag wil vaak nog wel, maar einde van de dag heb ik het gehad. Blijkt dat vriendje niet donderdag weggaat, maar zaterdag pas, dus niet woensdag thuis maar wrs vrijdag pas (ben ik 38,5!!) met dus meer risico dat hij er niet bij is, grrrr en ik had al mijn nachten zo ongeveer geregeld dat ik niet alleen zou zijn, loopt dus ook weer in de sope.....zucht....zijn beroep is zo onregelmatig, ben eraan gewend, maar vind het soms zoooo irritant!!
Meiden.. ik kom net terug van de yoga en zie dat er zoveel geschreven is vandaag.. ik heb even geen puf om alles bij te lezen en overal op te reageren. Ik heb wel vluchtig gelezen, maar zag geen hele spannende ontwikkelingen. Las wel over de namen.. wordt nu nog nieuwsgieriger naar al jullie namen. Hier geen hele aparte namen, komen wel wat vaker voor, hier op het forum (bij het namentopic) zie ik ze allebei wel eens voorbij komen. Maar ja.. deze namen vinden wij al jaren mooi, dus dat zijn ze gewoon voor ons. Het zijn trouwens allebei geen top 10 namen. Verder lekker dagje gehad, vanmorgen bij vriendinnetje op de koffie geweest, daarna even uitgerust en vanmiddag met dochter wat boodschapjes gedaan op ons gemakje.. Heb gewoon vandaag geen tijd gehad om te forummen. Morgen is dochterlief weer naar de creche en dan heb ik weer meer tijd. Wat heerlijk he voor Marooz dat ze bevallen is.. wie zal de volgende zijn?? In ons zwangerschapsyoga clubje is er eentje al bevallen.. met 37 weken.. ik ben in principe de volgende op de lijst, maar ja.. aan lijstjes houden beebjes zich niet !
Sim is een aprilmama officieel, ben benieuwd wanneer die bevalt, maar ja, je kan zomaar overtijd lopen dus het zegt idd niet echt veel ....... Ik bied me wel aan om de volgende te zijn hihi
Goedenavond allemaal, Hier even een kort berichtje. Sinds ik vanmiddag terug ben van boodschappen doen ben ik al niet helemaal lekker. Het rommelt hier heel erg, veel harde buiken waarvan soms pijnlijke. Ongi-krampjes en ook ben ik al de hele dag aan de diarree. Dus de darmen zijn ook lekker van slag. Ben ook ontzettend moe, dus ik ga zo douchen en probeer wat te slapen. Ik heb verder wel alles gelezen hoor, dus probeer wel op de hoogte van alles te blijven. Welterusten allemaal en tot morgen. Liefs JoMi