Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @zonstraal dat is het koppie geloof ik wat je voelt! is net of er een mes in je ... zit of niet?
    ik heb het ook en is zeer irritant!

2. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Sabrina: Haha, je was me net voor zag ik toen ik mijn bericht postte! Wie weet vandaag ... ooh dat zou toch zo mooi zijn hii!

3. ZonStraal

Die steken wat jij beschrijft zijn ook erg herkenbaar idd. Die heb ik aan zowel linker- als rechterkant af en toe. Het zou best het koppie kunnen zijn idd. Pff, ik moet maar geduld leren opbrengen :p

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @zonstraal hahaha ja idd geduld! die van mij mag nog heel even blijven zitten hoor ben er wel klaar voor en wil graag maar w8 nog maar ff tot vrijdag dan ben ik 37 weken

5. Stelletje ongeduldige meiden!!!!

6. ZonStraal

Oke, dan voor deze keer haha ... vrijdag mag ze komen :p

Ik had trouwens voor je gekeken naar die link bij geschiedenis en ik kon 'm niet meer vinden (had gegoogled en had tich pagina's openstaan). Maar ik bewaar meestal alles wat ik print en ik had de foto's en recept opgeslagen in een Word document.

Deze kan ik je wel opsturen als je wilt? Maar ik weet niet of het via deze site kan :(

7. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @zonstraal oke is goed onder me oplaatje staat een vlinder van msn dat is me mail adres daarnaar toe kan je emailen!

@kroepie ja duss!!!!!!!!!!!!1

8. ZonStraal

Goedemorgen Kroepie! Hoe heb jij vandaag geslapen?
    Trouwens een erg mooie naam heeft je dochter, ik zag hem een paar pagina's terug verschijnen :D

9. ZonStraal

Hij is verzonden! :D

10. Ik heb heeeeeeeeeeerlijk geslapen!!!
    *maakt rondedansje door de kamer*

Ik wil ook wel het recept voor de bonbons!

11. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ik heb hem!

12. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    whahahaha als ik dit me man laat lezen zegt is goed doe dat maar!!!! hij is gek op chocolade

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
  14. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    DAMES MET MELDPLICHT WAAR BLIJVEN JULLIE!!!!

sorry verveel me!!! en heb auwie in me rug!!!

15. Als ik dit zo lees, dan gaan er de komende dagen iets van 4 of 5 dames bevallen :confused:

16. Je moet niet zo zeuren!
    Die dames komen vanzelf...

Balen van je rug!

17. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    jawel heb zin om te pesten!!!

18. ZonStraal

Dat is mooi dat je goed hebt geslapen, ben blij voor je!

Ik heb 'm je opgestuurd het recept.

Sabrina: Ziet er lekker uit he, ik ga ze vanmiddag denk ik proberen te maken. :D

19. ZonStraal

Dames ik kom straks even terug, ik ga even wat opruimen hier en dan even wat te drinken zetten. Toedeloe!

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Whhaha, sabrina, jij bent nog ongeduldiger dan ik sjemig zeg! ;)

Zonstraal, jullie hadden tegelijk gepost, ik had die bak koffie van haar al zien staan *proest*
    Als die krampen als ongikrampjes voelen zouden dat wel eens lichte voorww kunnen zijn. Als je googled op : hoe begon de bevalling (ofzoiets) dan lees je veel dat het met ongikrampjes begint, maar goed, kan ook nog 4 weken duren, kijk naar Marooz!

kroepie, *maaike-maakt-vreugde-dansje-met-je-mee* fijn dat je goed geslapen hebt!

Misspuma, buddy, don't leave me hoor, nog even laten zitten dat kind van je, anders heb ik niemand meer *kijkt-met-hele-zielige-puppy-ogen* En ja, ben echt wel toe aan bevallen, maar goed, ik vind het echt best zwaar met 4 kinderen door de week, thuis werken, manlief ook vele thuis, dus veel mensen om me heen (lees; die rotzooi maken ;)) Ik ben toe aan bevallen en verwend worden ! ;) (en ben mijn eigen rothumeur meer dan zat, vind mezelf zo niet aardig meer......)

Ik ga zo douchen en dan opruimen, manlief heeft een kindershow (zooooo gaaf,w e hebben een plan en het werkt!! Vrijdag kindershow gehad, gisteren en vandaag, het gaat eindelijk lopen!!)

Lief gaat dus niet morgen al weg, maar zaterdag pas, baal er wel van, want morgen was beter uitgekomen. Mijn beste vriendin krijgt het al spaansbenauwd haha, we hebben haar bij de bevalling gevraagd en zij is mijn back-up als Peter er niet is en ze vind het best eng, dus is heel bang dat Peter niet op tijd is hihi.

Deel Deze Pagina