@ Daggie, fijn dat je toch even hier kon komen, ook mooi kl*te dus dat het bij jou zo beroerd ging met de ks, ik heb wel eens gehoord dat er vrouwen zijn die alles voelen, maar ja, dat is altijd via via via dat je dat hoort. Hopelijk is de pijn al weggetrokken of hebben ze je inmiddels al iets gegeven wat wel helpt. @ Webmiertje, heerlijk lijkt me dat om weer eens te BBQen, lang geleden en helaas kan ik het hier niet (heb zelf geen tuin helaas...) enne, succes voor straks. @ Zonstraal, dat is dan weer de minder leuke kant van zwanger zijn hahaha, gelukkig is het mooi weer dus kan de frisse wind er ook doorheen waaien om de andere winden mee te nemen hahaha (sorry, ben een ietsiepietsie melig hier). Hopelijk komt de beeb snel en ben je van die klachten af. @ Ingedaalde babies, geen flauw idee hoe dat aanvoelt, maar zo te horen heb ik daar geluk mee gehad. @Kroepie, leuke naam heeft je dochter, ben benieuwd naar de naam van de beeb. Het zou me hier niks verbazen als de meiden hun namen straks ook wat verbasterd worden zolang ze ze zelf nog niet goed uit kunnen spreken, maar dat is niet erg, zelfs dan zijn het leuke namen hihi. @ Hier thuis, Chiara was vannacht erg onrustig net als afgelopen nacht, hoop niet dat dat de nieuwe trend gaat worden hier, zo van ik ga maar lekker onrustig zijn want dan mag ik bij mama in bed. Verder gisteravond lekker lang telefoontje vanuit Spanje gehad, ze zijn daar druk bezig met de voorbereidingen voor als wij komen, we logeren dan bij C zijn ouders die een kwartiertje rijden van Jerez wonen, wel jammer maar het is geen doen om de meiden mee te nemen naar C zijn appartement. Nog anderhalve week en dan is het zover, ik ben benieuwd wat hij van de meisjes vindt, ze groeien nu zo snel en zien er alweer heel anders uit dan toen hij weg is gegaan en dan zijn familie, die komen allemaal, scheelt wel dat ik door mijn werk gemakkelijk met vreemde mensen om kan gaan. Verder gaan we ons hier zo klaarmaken voor het CB, allereerste keer, ik ben benieuwd hoeveel de dames precies gegroeid zijn en of ze nu wel de lengte gaan meten...ik kom later weer.
meldplicht? jaja, ben ik al! het is toch nog vroeg? en hier een uur eerder! daggie, leuk van je te horen! balen dat de KS zo'n pijn deed, was je wel goed verdoofd? Geweldig he, zo'n klein mannetje vasthouden! Ik heb er weer zo'n zin in! En flinke jongen ook! kroepie, goed geslapen: joepie!!!!!!! Maaike, ik bied me ook aan hoor om aan de beurt te zijn! We zullen zien! Als je te eenzaam en buddyloos wordt wil ik je buddy wel zijn hoor! Ik heb er geen, hoeft voor mij ook niet, ik beloof dat ik jullie niet zo in spanning zal laten zitten als zogelukkig! MissPuma, het zegt me niets die 2 bloedvaten, maar komt vast goed als ik het zo hoor! Toch vervelend de stress.. Zonstraal, je weet de naam nog niet? Nog maar een paar weekjes, hopelijk komen jullie eruit! Ha, die winderigheid = bekend, ik denk druk op de darmen.. Die krampen heb ik al een maand dus het zegt niets overwanneer!! Sabrina, ik kwam laatst langs Oosterblokker, moest nog aan je denken, want ik had er ook nog nooit van gehoord! Ik had een huwelijk in Enkhuizen en reed terug naar mijn ouders in Bloemendaal! En toen zag ik dat bord staan en dacht : he! Daar is het dus, daar woont Sabrina... Echt spannend, Cleo, met de meiden naar spanje! ZIjn familie zal het wel geweldig vinden! Hoe zal het gaan met de communicatie? Spreekt zijn familie wat engels of jij wat spaans? Zal ook wel lekker weer zijn daar? Hier ook trouwens, ik ben weer zooooooo vrolijk met mijn zonnetje!!
*************************************meldplicht********************************************** En zwanger waggel ik door.... Gisteren naar een bv voorlichtingsavond geweest van de kraamhulp. (Ik dacht je weet maar nooit en vond vorig keer de hulp slecht/minimaal. Had niet voor niets zelf lk ingeschakeld.) Heb er een beetje met krommen tenen gezeten Zaal zat BOMvol (zeker 60 man) en 1 dame had haar moeder meegenomen, die het hoogste woord voerde ...... Hoe komt het dat mijn dochter niet groeide totdat ik er een fles in duwde..... HALLO das toch niet de strekking van zo'n avond en HOE kun je dat achterhalen na zo'n 20 jaar.... Sorry maar ergerde me dood aan dat mens. Super leuk al die buiken alleen soms dacht ik zooooooooooooooo wat een slachtschip en die was dan 31 aug. uitgerekend. HAHA en zij natuurlijk schrikken (vooral evt. partners) dat ik op 'springen' sta. @Kroepie: Super dat je goed geslapen hebt! Ik vond deze zw-schap echt langzaam gaan. Alleen ff vanaf 32 weken tot 36 weken. (Maar meer omdat ik me toen pas realiseerde dat ik al bijna klaar moest zijn en geen tijd zag....) Verder pffffff langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam. Maar op zich ook wel heel fijn, lekker genieten ervan. Hij mag dus echt nog ff blijven zitten Alhoewel ik gisteren bij het zien van al die beebs dacht achgossie wat leuk. zwijmel..... Babykamer is klaar! Vandaag vk, ha en rommel ruimen. Hopelijk *************************************einde meldplicht**********************************************
Maroozje en man, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Mees tygo, helemaal geweldig, Wat heb je het zwaar gehad zeg, maar nu is hij er toch. Ik hooop dat je nu van een hoop klachten af bent meid. Lieve meiden, hier is het weer aan het rommelen geslagen, daarom ben ik er ook niet zo vaak. Ik ga nu op kraamvisite bij mijn dinnetje en kom vamiddag echt even bijlezen en natuurlijk de lijst bijwerken. Liefs
@marooz: Eindelijk, en welverdiend. Proficiat marooz en man, met jullie zoontje Mees Tygo !! naam: wij hebben geen typisch belgische naam gekozen. Mijn vriend en ik lezen allebei enorm graag en er is verhalenreeks van een Amerikaanse schrijver waarin we de naam voor ons meisje gevonden hebben. Tot nog toe hebben wij deze naam nog nooit gehoord. Op de namenlijsten voor België en Nederland komt hij ook niet voor. buddy: mijn buddy Sab85 zien we hier niet meer bij de mei 2009 mama's, heeft er nog iemand iets van haar gehoord? @mamasan: ik duim voor je vandaag @kroepie: leuk dat je zo lekker geslapen hebt. @Daggie: hé, wat leuk om van je te horen. Goed dat alles goed gaat met jullie zoontje. Wel een beetje beangstigend dat je zoveel pijn had van de ks. Nu zal het rustig aan elke dag een beetje bewegen worden en dan lekker thuis genieten van jullie gezinnetje. EGO: Ik voel me vandaag ENORM. Pfff, ik kom bij alsof het niets is nu, of het komt door het vocht dat ik begin op te houden. Moet eerlijk zeggen dat ik me er iets minder vrolijk bij voel, ach ... het zal wel overgaan
pfff kom net onder de douche vandaan! heb zon last van me rug en harde buiken! het is wat afgezakt maar voor hoelang???? heb echt een kl*te dag vandaag hoofdpijn last van me rug en buik voel me blegh!!! als het voor tekenen zijn heb ik zoiets van kom kom kommaar!!! zijn dit trouwens allemaal tekenen of niet? alles is klaar alles is in huis! en ben er klaar voor heb het echt gewoon helemaal gehad!!! @kaatje k en dan kom je niet eens een bakkie doen!!!! @evy77 nee heb niks meer van haar vernomen! nou ik ga maar op de bank hangen heb geen zin en puf om vandaag wat te doen! kom af en toe voorbij om te kijken of er nieuws is!
Jaja meldplicht hiero!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En nog steeds zwanger hoor..... Was gister bij huisarts geweest en bloeddruk was hoger dan normaal, moest dus vandaag even terugkomen en weer meten. Was weer ok. Had al hele scenario`s in mijn hoofd dat ik "hoopte" dat het nog steeds iets hoger was, ik dacht misschien dat ze er dan een begin aan maken...... Niet dus. Weet ook wel dat het niet goed is voor jezelf en de baby, maar dat beginnen stond me wel aan! Dan nog maar even doorsukkelen. Nou dames groetjes. (en ik ga nog steeds voor 29 april, maar mag nu ook wel komen hoor, misschien ben ik dan de eerste van die lijst die goed gedacht heeft)
Hier weer eentje met meldingsplicht!! Lekker geslapen vannacht, eindelijk eens een keer zonder nachtmerrie. De poetsvrouw is nu ons huisje aan het schoonmaken en ik zit heerlijk met n bakkie achter de pc (en voel me een verwend nest). Moet om 12.15 uur bij de vk zijn, maar zal wel allemaal ok zijn, want ik voel me prima! @Sim: spannend joh dat gerommel. Kom gewoon langs als het lukt! @Harmless: dat heb je altijd met dat soort avonden, dan zijn het altijd dezelfde mensen die vragen blijven stellen. Zou me ook echt doodergeren aan zo iemand. Ik kan me zo voorstellen dat ze helemaal haar eigen idee had en daar ook niet van af te brengen was, met totaal lak aan wetenschappelijk onderzoek en de tijd. Ach ja.. laat lekker! @Cleo: succes op het cb. Ik vind trouwens dat je super positief klinkt terwijl het echt niet altijd mee zal vallen met 2 beebjes alleen thuis en een vriend die in Spanje zit. Chapeau voor jou hoor. Hoop echt dat jullie een fijne tijd samen tegemoet gaan en wat jullie ook beslissen (in Spanje wonen/Nederland, samen of voorlopig nog apart) dat jullie happy worden. @Majkuh: wat leuk die kindershow.. vertel er eens wat meer over.. is dat voor feestjes bedoeld? @Zonstraal: weet niet of je dat recept ook kan pb-en,maar anders wil ik je mijn emailadres wel pb-en. Ik zou het recept ook graag hebben. @Kroepie: eindelijk! Heerlijk, voel je je ook wat beter? @Joki/buddy: alles ok? alles rustig?? @Webmiertje: denk aan je meid. Ben benieuwd wat voor nieuws ze voor je hebben. @Mamasan: bij jou ben ik ook benieuwd hoe het gaat lopen. Valt niet mee als je weer zo'n slechte nacht hebt gehad. @Sabrina & Kaatje: goedemorgen ladies! @aankomen: hier van 68 naar 86 (vanmorgen, dus 18 kilo bijgekomen, hmmmmm mag nu wel ophouden). Ik ga er nu ff vandoor.. even wat boodschapjes doen.. kom na mn verloskundige bezoekje weer terug.
hey dames, Hier echt een budnacht gehad... Gwendolyn is niet zo in haar hum de laatste dag *lees enorme driftkikker* en afgelopen nacht is ze wel 5 keer wakker geweest en heeft ze lopen gillen. Ze werd eerst om half 11 wakker, toen waren wij nog wakker dus een aai over de bol en weer slapen. Toen om 1 uur. Toen lag ik net te slapen, en ze bleef maar door gillen. Zooo hard. Dus uiteindelijk erheen en haar geknuffeld en weer op bed gelegd. Om kwart voor 2 begon ze weer, toen helemaal aan het gillen. Mijn vriend heeft haar toen maar uit bed getild en bij ons neergelegd. Tot ze weer rustig was en toen weer op bed gelegd. Nu het gillen genegeerd, al kan je dan nog niet slapen. Ondertussen was ik al mijn draai verloren hahaha. Om kwart voor 3 begon ze weer maar nu kort gelukkig en om kwart voor 4 weer... Pffff, gelukkig werd ze wel om 9 uur pas wakker. Dus heb nog even bij kunnen tanken. Heb ook giga pijn in mijn hoofd, heb gisteren volgas mijn hoofd tegen een punt aan gestoten. Echt gisteren toen ik mijn bed uitstapte om naar Gwen te kijken werd ik spontaan misselijk van de pijn. Nu doet het nog goed zeer maar ben gelukkig niet misselijk meer. Blegh, ben al met al dus lekker sjaggie. Gelukkig Kroepie, heb jij wel lekker geslapen. Heerlijk meid, je hebt het verdiend. Cool Misspuma, Seat Leon is echt wel een leuke auto. Ook een snelle die van jullie. Die mini trok gewoon van de weg als je het gas intrapte, auto is relatief licht voor het aantal pk's. Echt te leuk hahha. Mijn vriend rijdt in een Alfa 2.0 en ik in een Renault Espace 2.0. Allebei heerlijke auto's. Volgend jaar gaat mijn vriend of in een Ford Mondeo rijden of in een Opel Insignia. Allebei lekker groot en enorm luxe. Ik ben gek op mooie auto's hahahaha. Maar met Gwen erbij doe ik wel voorzichtig hoor, al vindt ze het machtig mooi als we door de bocht heen "vliegen" (gaat meer om het geluidje dat ik dan maak ) @Daggie; Gadver, dat klinkt ook niet echt heel erg lekker dat je alles gevoeld hebt. Maar je hebt nu je mannetje. Fijn dat hij nog lekker rustig is. Gwen is ook altijd een hele rustige baby geweest, sliep van voeding tot voeding. Heerlijk. @Zonstraal; Klinkt als het koppie, net wat Sabrien zegt. @Sabrina; Hier ook even een lekkere bak koffie, heerlijk. En 13 graden. Hou jij je mond is effe ik wil geen 13 graden, en als ik zo naar buiten kijk zie ik alleen maar zon dus hopelijk is het daar en niet hier @Makjuh; haha, zo had ik een vriendinnetje de op het laatst elke nacht droomde dat ze spontaan was bevallen en in haar bed haar baby moest zoeken. Die werd ook elke morgen wakker met oef, hij is er nog steeds @Mamasan, succes vandaag!!! @all; ik ga even mijn koffie rustig op de bank opdrinken. Mijn darmen zijn een beetje van slag dus even rustig relaxen kan geen kwaad dan elke keer een kereltje die onder mijn ribben zit als ik zit. Die van mij is nog niet ingedaald hoor, ik zit dan ook propvol. Liefs
@Kippie; Heerlijk toch dat je zo lekker kan zitten en de hulp je huisje doet. Ik had gewild dat ik er nu 1 had. Ik moet zeggen dat elke dag stofzuigen, stoffen etc me wel op breekt. Ik wil ook een verwend nest zijn
Goedemorgen, ook ik meld me voor vandaag! Ben gelukkig na een mindere nacht vanmorgen om 6 uur weer in slaap gevallen tot 9.30, had het wel even nodig... Gisteren echt balen, manlief wou de auto pakken die om de hoek geparkeerd stond, heeft er iemand tegen de passagierskant van onze auto aangezeten grrr. Natuurlijk geen briefje en en de buurt heeft ook niets gezien helaas. Dus nu hebben we krassen en een deukje, eens kijken of we er nog wat van kunnen maken. Mamasan en webmiertje succes vandaag bij de gyn! Meiden tot later!
@kippie: Dat ze vragen stelde ok maar het ging niet eens om haar maar wel vragen waarom zij dit en waarom zij dat etc etc. Na 20 jaar valt daar natuurlijk niets zinnigs over te zeggen. Zou net zoiets zijn als ik had in 1985 en 3 voor wiskunde en in 1986 een 8 hoe kan dat....... Nou ga maar gokken Dat vond ik eigenlijk ook wel zielig voor haar dochter. Volgens mij neemt ze haar moeder nooit meer ergens mee naar toe. Wat me overigens ook opvoel dat er veel dames waren die 'moesten' van partnerlief.... hmmmm ook niet echt een geweldige insteek toch? Je staat er zelf achter of niet zo simpel ligt het m.i. Maarja. Er waren ook echt mensen die er voor wilde gaan en serieus oplette @Zonstraal: Tja kan wat ligt voorwerk zijn maar weet het ook niet zo klinkt niet echt serieus. Klopt jouw banner wel? Jij was toch ook de 8ste uitgerekend. Je staat op 37,1 dat moet dan toch 37,5 zijn?? @Ria: Ik gok dan dat jij de volgende bent Kom op meid je kunt het.... @Mamasan: Suc6 vandaag. Laat je het nog even weten? @Misssz: Wat vervelend zo'n nacht. @Evy: Inderdaad al lang niet gezien. Zijn al die dames over naar april in wishfull thinking?? Of is ze echt al bevallen. @Sista: Hoe is het meid??? @Sim: Hoop dat het voor je een beetje doorzet. Maar vrees een beetje dat het nog even duurt. @MissPuma, Jomi, Joki, Sabrina, Oem: Zwaai Hoe is het met Dancevalley??? Potje is vol dus ik ga.