@Mamasan: eindelijk goed nieuws, 1 mei is niet zo ver meer, ik duim voor je! @MisssZ: schandalig dat ze jullie zo behandelen. Ik zou wel even stennis verkopen hoor
@Kroepie; Pfff word ook al moe als ik jou dag zo lees hahaha. Hier niet veel. Ik moet alleen om 4 uur naar de fysio en that's it.
@Evy; hahaha, ja ik weet het, ik kan ook heel goed stennis schoppen (ehm, weet niet of ik daar trots op moet zijn eigenlijk).Maar mijn puf ontbreekt een beetje. Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doen, is het zoveel extra werk dan om iets af te boeken ofzo? Ik klink nu trouwens wel als een zeur en dat is niet de bedoeling haha. Maar misschien dat ik morgen dan wel even langs ga met de bonnen. Is toch ongeveer 35 euro, scheelt wel.
Ik heb besloten vandaag eens helemaal niks te doen, heb ook echt nergens zin in. Nou ja misschien toch even naar de drogist voor gaviscon, moet ik eerst de moed vinden me te douchen en aankleden.. hhmmzzz
@jomi lekker dat je goed geslapen hebt! heerlijk is dat he! hoop dat de wandeling helpt! @kaatje k veel plezier bij aquafit! @misssz het is heel erg vervelend maar ach kan ook niet de hele zwangerschap niks hebben he! ik hoop alleen dat ik er niet te lang mee door hoef te lopen! terug met die rompers en je geld terug vragen! een ander filiaal maakt niet uit is allemaal 1 onderneming. hahaha ik ben dan zon kreng breng alles terug en dan opnieuw halen scheelt toch een hoop geld! @harmless hahaha ff testen wat jij denkt! @cleo zo de meiden doen het zeker goed! heerlijk hoor! idd heb het vaker gehoord over het slapen. @kroepie ja ik vind het ook spannend! we wachten het af moet morgen om half 5 heen! nou meiden ik ga er weer vandoor mannetje kan zo thuis komen en dan ff eten en wandelen! owja heb nieuws gekregen van gastouder bureau ze hebben dinsdag een gesprek dan belt ze mij hoe dat gegaan is en als het goed is gegaan hebben wij een gesprek met die mensen! dus ben benieuwd want het is nog geen 10 min lopen hier vandaan en dat is lekker want wil niet op de fiets als ze nog heel klein is. dus meiden duimen voor me dinsdag! nu ga ik echt kom vanavond nog wel ff langs denk ik.
Ik ga mij vandaag zeker lekker rustig houden, alleen vanavond voor de laatste keer naar yoga. Dat is voor mij niet meer te doen. Ik wens jou ook sterkte met alles hoor, is vervelend wat er allemaal gebeurd. Knuffel van mij.
Fijn dat alles zo goed was bij het CB, nu weet je ook dat het helemaal niet erg is als de meiden dus lekker bij elkaar slapen. Ach, elke keer aan de andere kant slapen is gelukkig niet zo moeilijk en nu weet je zeker dat je het goed doet toch? Je bent een supermoeder.
Majkuh: Ik heb ook soms het idee dat het gewoon niks is. Alle pijn is nu welkom, dan heb ik ook echt het idee het is aan het beginnen. Maar nu heb ik allerlei vage pijntjes waarvan ik zelf niet eens weet wat de functie daarvoor is ... ik heb wel het 'geluk' dat mijn gyn me niet over de 40 weken heen laat lopen. Dit omdat het kindje dan zodanig groot is dat de bevalling wel moeilijk kan gaan lopen. Ik word rond de 38ste week getoucheerd of ik al ontsluiting heb en dan gaat ze in samenspraak met ons kijken of ze me gaan inleiden of dat we wachten op the real deal. Harmless: Ja, ik dacht eerst dat ik 8 mei uitgerekend zou worden, maar mijn gyn heeft bij een groei-echo me 4 dagen naar voor geschoven dus ben ik nu officieel 12 mei uitgerekend. Het is je goed opgevallen moet ik zeggen Joki: Ik vind het nog knap van je dat jij de moeite hebt genomen om het contact weer wat te herstellen. Je zult het absoluut niet gemakkelijk hebben meid. Een hele dikke knuffel van me! All: Ik weet even niet meer wie het recept wilde voor die bonbons? Ik heb geprobeerd het te mailen via deze site maar je kunt geen bijlages toevoegen aan je email (het is een word-bestand). Dus als iemand het wil ... even email doorgeven aub Vraagje: Ben ik de enige die moeite heeft om naar het toilet te gaan? Normaal ging ik elke dag 1 of 2 keer keurig. Maar nu gaat het echt met moeite en kan dan ook wel zeggen dat ik het gevoel heb dat ik verstopt ben. Heeft iemand tips voor me (ik ontbijt met tarwe/vezels crackers drink best veel zuivel en ik eet alleen tarwe brood)?
@Zonstraal, veel drinken. Eventueel jus d'orange als je daar het zuur niet van krijgt. Kiwi (of 2) op je nuchtere maag wilt ook nog wel eens helpen. Of een glas lauw (bah bah) water op je nuchtere maag kan ook helpen. Het is wel redelijk normaal dat het poepen minder gaat. Ik heb op dit moment het tegenovergestelde moet nu 3 soms 4 keer per dag. Maar dat is sinds deze week daarvoor ging het ook niet helemaal super zeg maar. Fijn dat ze je niet zo lang door laten lopen. Ik heb het idee dat mijn verloskundige hier toch wel heel nuchter zijn haha. Ik moest zelf over een eventuele groeiecho hebben nadat ze me vertelde dat dit kindje (hoogstwaarschijnlijk, is toch een schatting op voelbasis) toch een stuk groter zal zijn dan Gwen. En dan nog moet ik het maar afwachten volgende week want dan zouden ze beslissen of het idd nodig is die groeiecho. Ik denk dat ik die thuisbevalling dan maar laat schieten, wil dan toch het zekere voor het onzekere en in het ziekenhuis bevallen
Ik had dat tijdens de zwangerschap niet, maar wel de eerste dagen na de ks, ook omdat ik niet durfde te drukken zeg maar ivm de wond, ze hebben me toen in het ziekenhuis al die roosvicee gegeven en of het daardoor kwam of dat het tussen mijn oren zat weet ik niet, maar het leek wel te helpen. Inmiddels is mijn hele lijf weer normaal aan het worden op flubberbuik en vloeien na, al is dat laatste al stukken minder, zeg maar net of je op het laatst van je menstruatie zit.
Zou me hier niet te snel druk in maken, m'n spreekt pas van obstipatie vanaf 14 dagen. Voor mij is het normaal om maar om de 3 à 4 dagen te kunnen gaan, ook nu tijdens mijn zwnagerschap. Bij mij helpt het om sinaasappelsap te drinken en Activia yoghurt te eten. @Majkuh: kan Roosvicee niet, ga eens kijken of ze dat hier in België hebben, lijkt me wel een handig natuurlijk middel.
Goedmiddag dames, Hier alles rustig, Ben wel heel moe lijkt wel of ik de hele dag kan slapen maar dat is niet handig met een mannetje van bijna 2. Ga toch nog maar een dutje doen tot binnenkort groetjes Colin
Pfff meiden meiden, jullie kletsen de oren van mijn hoofd af ahhahah Geen babynieuws iig. Mamasan wordt 1 mei ingeleid als er daarvoor niets is toch? Dat is nog hoeveel dagen uhm....9 a 10 dagen. Hmm, kan de baby nog even verder ontwikkelen : P. Zogelukkig: Geen twijfel over mogelijk dat er iets is. Die blijft nooit zo lang weg. Ik hoop maar dat het niets ernstigs is! Hier nog steeds zo prikkelbaar. Rommelt aan alle kanten, maar zet niet door. Huis is ook schoon : S, bah. Hahha. Baby ligt diep ingedaald, maar op een of andere manier duwt hij mijn ribben alsnog bijna in mijn keel hahhaha. En ik heb best een lange buik : 0. Ben benieuwd wat voor een reus eruit gaat komen. We zijn echt allemaal een beetje in de laatste fase en aan het rommelen lees ik. Ben benieuwd wie de volgende is! (ME ME ME ME ME ME hahhaha) Groetjes
zonstraal, je kunt ook van die zakjes kopen met vezelpoeder voor de extra vezels. Ik neem ze ook en ga 1 a 2 keer per dag, nou, dat is meer dan als ik niet zwanger ben!!! Aquafit was heerlijk!! En de jacuzzi en stoomkamer ook! Alleen de leraar is geloof ik niet al te blij met me. Het is geen zwangerschapsklas namelijk... Hij maakte de hele tijd opmerkingen dat ik maar eens flink op de bank moet gaan liggen! Hij denkt dat ik gek ben geloof ik... Maar ik vind het zo heerlijk ,je bent helemaal gewichtsloos. Er zitten ook bejaarden in de les, nou, dan kan ik het ook wel! Lopen doet me pijn, en gewoon zwemmen gaat niet ivm bekken, dus dit is echt ideaal. Ik weet niet of ik volgende week nog durf te gaan alleen.... Ik snap het op zich wel, hij voelt zich verantwoorlijk, en daarbij kost het hem extra aandacht voor mij. Nu ja, ik zie wel, misschien is het dan al niet meer aan de orde, haha! Maak me ook een beetje zorgen over zogelukkig... hopelijk is er niets ergs en zit ze gewoon ergens op haar roze wolk en is ons vergeten...
@Zonstraal: bedankt, ik heb je mail gekregen Ik hoop dat zogelukkig reeds bevallen is, maar dat ze de mogelijkheid nog niet hebben gehad om iets te laten weten. Allé, dat hoop ik hé.