Goede middag meiden, @ Sabrina: Nee, het kan als het goed is geen kwaad voor de beeb van mijn zus. @ Kroepie: Ow wat ben ik blij dat je een nacht goed hebt kunnen slapen! @ Makjuh: Ik laat je niet in de steek hoor buddy, mijn meisje blijft echt nog wel een paar weken in mijn buik zitten. Jij moet eerder bevallen van mij! @ Cleo: Ik ben ook heel benieuwd wat je vriend van zijn dochters vindt, nu heeft hij ze natuurlijk al eventjes niet meer gezien. Spannend hoor! Mooie gewichten van je meisjes! @ MisssZ: Dat zijn ook mooie auto's die van jullie! Ik hou ook van mooie auto's. @ Harmless: Zwaai terug voor jou! @ MamaSan: Fijn dat ze je na 1 Mei willen inleiden, maar ik hoop toch dat het niet zo lang meer voor je hoeft te duren! We zijn vanmorgen nog even gezellig met zijn 3-en (nou ja 3 en een half hihi) in bad geweest. Daarna ben ik samen met Keano naar de stad gegaan, moest nog een kado hebben voor de buurvrouw (die vorige week bevallen is) en ik moest nog een muziek-beestje hebben voor bij de baby aan de wieg te hangen en die heb ik gelukkig ook gevonden. Verder nog nieuwe slippers voor mezelf aangeschaft, dus laat de zomer maar komen ik ben er klaar voor! Keano heeft nog een paar nieuwe auto's gehad dus die is ook weer tevreden. En voor mijn man nog een nieuw boek over auto's gekocht dus iedereen weer tevreden. Na de stad nog even om de koffie geweest bij mijn ouders, en daar een boterhammetje blijven eten. We zijn net terug, Keano is in de auto in slaap gevallen, dus die leg ik nu maar niet meer op bed...jammer daar gaat ook mijn middag-slaapje...*GAAP*. Ik stap straks nog even onder de douche, heb een beetje rugpijn...tja wat wil je een kind van 13 kilo optillen om in de auto te zetten... Fijne dag verder allemaal! Liefs, misspuma
Misspuma; balen joh dat je slaapje eraan gaat... Ik ga dan nu niet mijn bedje in omdat ik zo naar de fysio moet maar ik ben altijd zo blij met die middagslaapjes. Enne, Keano 13 kilo? Zal ik je is wat vertellen, mijn meisje (bijna 21 maanden) weegt al bijna 14 kilo zonder kleren, dus met kleren 14 hahaha. Jeetje, wat heb ik dan een groot kind, of jij een klein ventje??? Hihihi best grappig om te lezen. Ik ben foto's aan het plakken in het (ondertussen 5e) fotoalbum van Gwen. Ben ondertussen al in Oktober vorig jaar. Dit boek is ook alweer bijna vol. En dan moet ze nog 2 worden over 4 maanden hahahaha. Is toch wat. Ik ga gauw verder Toedels
Weer terug van de fysio. Lekker even een massage gehad voor mijn rug. 't Gaat goed!! Heb weinig tot geen last meer, dus over 14 dagen weer terug. Best wel lekker, heb zo'n hekel aan afspraken op het moment. Hebben jullie dat ook? Dat je eigenlijk niets meer vast wil afspreken?? Nu wachten op dochterlief en dan straks weer een heel riedeltje. Op zich niet erg... ze danst bijna in het centrum en dan kan ik mooi even naar de V&D. Daar hebben ze weer uitverkoop en we hebben echt een te schattig pyamaatje gezien! Kan ik even in het echt checken of ie leuk is De rest van de babywas is al helemaal klaar. Nog een paar witte rompers wassen en dan is alles schoon en klaar voor de komst! Nu nog eens even tijd vinden (dusssss... alsof ik het druk heb) om mijn ziekenhuistasje in te pakken hahahahah Wordt ook wel eens tijd. Mannetje is met een vriend van 'm de tuin aan het afgraven. Vrijdag komt het zand en het split en als het een beetje meezit, dan is het weekend de tuin klaar voor echt gebruik! Kunnen we dan lekker nog wat plantjes halen en dan is 't klaar. Lekker genieten deze zomer!! (Heb 12,5 jaar geen tuin gehad, dus ik ben zoooooo blij) Nou dames, ik ga jullie weer even verlaten. Tot vanaaf. Net PS Ik maak me ook ernstig zorgen om zogelukkig hoor... ben een beetje bang er geen roze wolk is
Jij zegt het, ik dacht het.... Ik betrap mezelf erop dat ik toch steeds even langs de laptop loop, even spieken of er al nieuws van haar is...
Vind 't wat lastig om uit te spreken, maar merk dat ik er steeds mee in mijn hoofd rondloop. Ik kan me niet voorstellen dat als alles goed is, dat het zo lang zou duren voor ze een berichtje achter zou laten... of ze moet een a-technische man hebben die het niet lukt om hier even te posten. Ik vind haar nl. niet het type om ons zo lang te laten wachten. Maar laten we hopen dat ik het zo mis heb als wat!
op bladzijde 819 heeft ze haar laatste berichtje gepost! Dat was zaterdag ochtend... Haar banner staat op 36 weken en 4 dagen... ik denk dat ze opgenomen is en daardoor niet online kan komen... Weet niet of de baby er al zal zijn maar denk dat dat de rede is van haar afwezigheid! en ja haar man... weet niet of die wel achter de laptop zou kruipen om ons iets te laten weten... Misschien hebben ze er door alles gewoon niet aan gedacht of zijn ze idd met hele andere dingen bezig die belangrijk nzijn... Laten we hopen zo snel mogelijk iets van haar te horen! Denk ook veel aan der
Hey meiden, Zoonlief is even lekker in de tuin, dus even een uitgebreide update. Jomi had al gemeld over het inleiden ,tnx meid! Vanochtend om half 9 eerst de groeiecho gehad en uk loopt nog steeds 3a4 weekjes voor. Vruchtwater is nog steeds erg veel, wat dus weeen kan veroorzaken. Daarna mochten we gelijk door voor de CTG en die was niet geweldig. Veel weeen, sommige hielden zelfs 2 min aan. Ook uk was te rustig en ik moest even op mijn linkerzij gaan liggen om te kijken of er vernadering in kwam, maar hij bleef erg rustig. Het is op de grens van wat mag, dus ik moet nu zelf goed in de gaten houden of ik hem voldoende voel. Daarna HET moment, de gyn. Ik was echt bloednerveus en kon bijna wel huilen van de spanning. Gelukkig zag ze zelf al dat ik het niet meer trek. Ook zij was niet echt tevreden over de CTG en aangezien uk groot is mag hij komen van haar. De enige maar zit hem in de ontsluiting, aangezien het nu al blijft hangen terwijl ik volop weeen heb is het nu te riskant om in te leiden. De kans dat het op een ks uitloopt is TE groot en vanwege mijn medische achtergrond wil ze dat voorkomen. Door mijn dystrofie heb ik een hele slechte wondgenezing en is een ks voor mij een flink risico. dus is ze gaan bellen voor volgende week, eerst de 29e, maar er was geen plek en de 30e is zondagsdienst, dus is het 1 mei geworden. Om 8 uur moet ik mij melden op de verloskamers en omdat ik al ontsluiting heb gaan ze gewoon meteen de vliezen breken. Dus uiterlijk volgende week vrijdag mogen we ons knulletje verwelkomen Gek idee hoor om al een datum te hebben. daarna even de stad ingeweest, want zoonlief wilde nieuwe croc's Ik heb meteen toch nog een paar zomeroutfitjes gekocht voor beeb, ik kon ze niet laten hangen Het park hebben we niet gered, want na nog geen uur waggelen in de stad zat ik er door. nou ik ga er ff een op bed leggen voor een uur, want hij is flink sjago en vervelend. Ik kom straks even bijlezen.
@Cleo, het bederft idd wel een beetje, maar kan het goed naast me neerleggen nu. Heb wel geleerd om aan mezelf te denken. (klinkt misschien een beetje hard, maar dat moet soms wel) Fijn dat de meiden het zo goed doen. Lekker genieten.! @Kroepie, ga zeker nu aan mezelf denken. Dank je, knuff terug. Wat een druk dagje heb je zeg. Word al moe als ik het zo lees. haha.. Succes vandaag.. @Misssz, wat ik al zei ze zijn het verplicht hoor. Als ze moeilijk doen moet je gewoon contact opnemen met het hoofdkantoor. Er echt niet bij laten zitten hoor. Vind het nl schandalig dat ze je daar zo behandelen. Kom idd maar bij ons de volgende x. Alleen hebben wij maar een heel klein filiaal. Jammer. @Dancevalley, goede beslissing. Lekker niks doen vandaag... @Sabrina, goed nieuws. Spannend. Ik duim voor je dat het goed gaat. @Jomi, dank je. Knuffel terug.! @Zonstraal, het was ook niet heel makkelijk, maar goed als ik niks deed gebeurde er helemaal niks. Hou de eer wel aan mezelf. Knuff terug. Om antwoord te geven op je vraag., het is heel normaal dat het moeizamer verloppt. Heb je al kiwi's en peren geprobeerd. De combinatie schijnt ook laxerend te werken. @Misspuma, een geslaagde shopdag zo te lezen. heerlijk al die nieuwe spulletjes. Wel jammer van je slaapje. @Mamasan, wat heerlijk dat je nu een datum hebt. Heb je toch wat om naar uit te kijken. Hou de laatste daagjes nog even vol meid. Dikke knuff van mij. Ik hoop ook dat we snel wat van zogelukkig horen. Denk er ook veel aan. Maak me toch wel zorgen hoor.
ik weet dat zogelukkig zei dat ze geen buddy hoefde want dat haar man ons wel op de hoogte zou houden... ik weet niet welke kant dat op uit te leggen... maar a-technisch lijkt hij me niet iig!
Ook ik kom regelmatig kijken om te zien of er al nieuws is van zogelukkig. Ik kan me goed herinneren dat zij honden heeft, die moeten dan toch ook uitgelaten worden en worden verzorgd? Ik neem aan dat als zogelukkig in het ziekenhuis ligt, haar man dit moet doen m.a.w. dan is hij thuis en zou hij de mogelijkheid hebben om een berichtje achter te laten ... oow wat erg dat ik zelfs een dagindeling ga zitten invullen. Ik hoop gewoon dat alles goed met haar is en dat ze haar voor voorzorg in het ziekenhuis houden. Kroepie: Ook ik ben iemand die nu even helemaal niet van afspraken houdt. Tips all: Bedankt voor jullie tips ... ik ga manlief zo even bellen om te vragen of hij Roosvicee Laxo voor me kan halen.
Was het toch nog bijna mijn verjaardagscadeau geworden. Maar ik ben blij dat ze nu doorpakken en je hebt geluk dat de kleine toch 3 à 4 weekjes voor ligt. Ben zo blij voor je. Jammer dat het park niet meer gelukt is, maar toch nog wel wat leuks kunnen kopen, je mag ook best wel even verwennen. Je hebt het niet makkelijk gehad en het wordt natuurlijk nog wel een lange week tot volgende week vrijdag. Maar ik blijf je wel in de gaten houden. Knuffel van je buddy JoMi
@Zonstraal: Bedankt voor je recept, heb de mail ontvangen en als het goed is heb je er ook al 1 terug. Ik hoop ook dat mijn tips je een beetje kunnen helpen, vooral om naar de wc te gaan. En die rugmassage is natuurlijk ook niet verkeerd lijkt mij. Knuffel van mij.
Laten we niet van het ergste uitgaan. Manlief heeft bij geboorte van de kleine genoeg te doen. En helaas krijgt een man maar max 2 dagen vrij. Als de kleine gehaald is dan is hij vast druk doende met alles afronden, kan me voorstellen dat er stiekem nog heel wat te doen is en de verzorging van zoglukkig zal voorop staan. Tuurlijk moeten die honden uit enzo maar kan me voorstellen dat je achter de comp. kruipen en voor je partner een bericht achterlaten een van de laatste dingen op je lijstje is. Mijn partner zou waarschijnlijk niet eens mijn toegangscode weten... Daarom heb ik een buddy Ohnee 2 Echt handig voor het geval dat =D>
Trouwens even een kleine uitleg, ik reageer niet altijd op berichtjes van mamasan en Daggie hier op het forum. Ik heb tussendoor ook contact met hun via sms en dan is het allemaal zo dubbel. Zij plaatsen zelf verder wel zoveel mogelijk hun eigen berichten, maar om dus ook nog mijn antwoorden 2x neer te zetten, vind ik een beetje onzin. Ik heb ze gisteren ook een sms gestuurd toen de kleine van Marooz was geboren, omdat ze niet de hele tijd op het forum kunnen zijn. Maar zo weten jullie wel dat ik goed op mijn buddy's pas. Ik maak mij ook steeds meer zorgen om Zogelukkig, ik had ook al gezien dat zij zaterdagochtend voor het laatst had gepost. Zogelukkig, wij denken aan je. Ik ga nu douchen en eten klaar maken. Ik moet namelijk rond half 7 naar zw. yoga en daar ga ik dus voor de laatste keer heen. Heb al 2 weken veel pijn en harde buiken gehad en vorige week trok ik het al bijna niet meer. Dus vandaar dit besluit en ik heb ook tm vandaag betaald. Volgende week woensdag kan ik al niet ivm mijn verjaardag. Mag vanaf nu wel per keer betalen, maar ik denk dat ik het alleen maar zwaarder ga vinden. Misschien kom ik zo nog even tussendoor anders lees ik na 9 uur nog wel even bij. Iedereen eet smakelijk en een fijne avond. Liefs JoMi
goedenmiddag! straks lekker een broodje gebakken ei gegeten en een stukje gewandeld(gewaggeld). we wilde kijken welk huis van de oppas moeder is en ziet er goed uit! net lekker op bed gelegen! alleen nu weer last van harde buiken en soms voorweeen en dan gaat het weer! het zet niet door! @zonstraal ik moet juist heel veel naar het toilet. @oemhudaifa nee ik wil*stampvoetend op de grond* @misspuma met zijn 3en in bad wat voor een bad heb je in hemelsnaam of ben je in de vijver beland??? @mamasan jee lijkt me idd vreemd een datum te hebben maar wel super mooi! lekker dat je dan niet meer hoeft door te lopen! @jomi veel plezier bij de yoga! voel me nog steeds heel raar vandaag en niet lekker! veel last nog van me rug hoop dat het morgen beter is. meiden ik ga jullie verlaten ff kijken wat we gaan eten en dan lekker weer niksen en vroeg na bed. fijne avond meiden en tot morgen
HAHA bedenk me ineens dat mamasan dan wellicht de eerste 'echte' mei-mama zal zijn. Er zijn er uiteraard al bevallen maar als zij 1 mei bevalt zit ze echt in mei. HIHI ja hersenkronkels. Ben helemaal stuk van het shoppen en dan ben ik de creme fraiche nog vergeten ook. GRRRRRRRRRRR zo maar weer manneke inladen en ff vlug scoren. Sufferd die ik ben. @Zonstraal: Ja zo moeilijk onthouden is dat niet op dezelfde dag als ik he Maar ik vind het wel vreemd dat ze je datum hebben bijgesteld voor die paar dagen. Pfff Nouja het is maar een 'pijldatum' natuurlijk. @Jomi: Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je 'reactie' gedrag. HIHI logisch toch?? En veel plezier vanavond voor de laatste keer! Oem & Sabrina: Geen ruzie maken hoor. (Enneh jullie kunnen ook gewoon samen bevallen )
ik ben het eens met harmless, manlief van zogelukkig zal het heel erg druk hebben! dus laten we van het positieve uitgaan! het is hier te bizar warm, ik wil naar het strand!!!! helaas niet echt in de buurt... dan maar naar de supermarkt, hmmmm, sooo not the same!
mamasan, 1 mei is een hele mooie datum!! (ben ik uitgerekend!) ik hoop dat je het vol gaat houden tot die tijd... je kunt op mijn banner mee aftellen, dus nog 9 dagen!
Haha, door jouw hersenkronkels bedenk ik mij nu dat ik dan waarschijnlijk weer de 1e keer buddy babynieuws mag neerzetten. Cleo had nog niet 1, dus ik was de 1e bij babynieuws Daggie en straks mag ik misschien ook de 1e zijn bij de 1e meibaby. Je zwangerschapshormoontjes werken dus nog wel, ben jij de laatste dagen ook al zo vergeetachtig. Heb ik ook erg veel last van. Zaterdag zou ik een boek mee nemen van de boerderij. Vraagt mijn vriend zondagavond voor het naar bed gaan, waar heb je dat boek neergelegd? Ik denken, zou het echt niet weten op dit moment hoor, laat maar even. Misschien komt het mij zo in gedachten. Niet dus, vraagt hij het op bed nog een keer. GRRRRR, ik weet het niet. Sorry hoor. Ik natuurlijk denken en denken. Wat blijkt, ik domme muts. Had hem gewoon laten liggen op de boerderij. Geen verontschuldiging nodig. Oke, maar ik voelde dat gewoon ff zo. Maar goed, dat jullie dat niet zo zien. Knuffel voor jou.