@oem ja hoop ook dat het lekker doorzet ben er nu wel klaar mee! en dat terwijl ik de hele zwangerschap niks heb gemankeerd! maar het word nu echt zwaar. manlief zegt nu ook aan me te merken dat ik op raak! @tinke maar als ik het goed begrijp heb je dus een gezamelijke woonkamer? kan je niet bij je ouders of iets dergelijks terecht? wel vaag dat ze zo raar doen. zijn trouwens de kosten van kraamhotel voor jezelf of niet? @joki voel niet veel weeen ik denk dat het voorweeen zijn morgen moet ik daar komen voor controle en vraag ik het hoe of wat! mocht het erger worden vanavond en ik erger gaan twijfelen dan bel ik gelijk. welkom bij de nesteldrang club hahahah!!!!! waar zijn we allemaal????hier is manlief voetbal aan het kijken dus ik ga jullie de hele avond pesten!
Sabrina, bedankt voor het welkom bij de club.. haha.... Morgen wel even aangeven dan. Ben benieuwd wat ze ervan zegt. Ik moet morgen ook weer op controle. Ben benieuwd of ze eindelijk een x is ingedaald. Denk het nog steeds niet hoor. Mn mannetje is net thuis van het hardlopen. Staat nu te douchen. Zal straks ook wel voetbal gaan kijken. Hij heeft altijd de afstandsbediening en ik de pc..
@joki hahaha nou hier ben ik meestal degene met de afstandsbediening maar nu met voetbal hoef ik hem niet af te zetten dan heb ik oorlog! hij zegt net tegen me zit je nu alleen maar op het forum ik zo ja hoezo? zegt ie pffff dat je niet gek ervan word hahaha ikke niet
Hier weer even een update! Ben vanmiddag bij de vk geweest en mn bloeddruk was weer wat aan de hoge kant 135/85 en 135/90. Dit had ik mn vorige zwangerschap ook vanaf dezelfde periode voor de uitgerekende datum, dus ik maak me er niet zoveel zorgen over en de vk ook niet. Hij mag alleen niet nog veel meer stijgen. Ze schat een beeb van 8 pond, hmm vind ik toch wel flink. Nou ja.. we zien wel... Maandag moet ik weer terug. Baby was nu wel goed ingedaald trouwens. @Misssz: ik hoop op een betere nacht voor jou als afgelopen nacht, want dat klonk niet echt lekker. Ben je nog een beetje bijgekomen van je nachtje? Onze dochter heeft 1x tussen ons in geslapen, maar ik heb die nacht zelf bijna geen oog dicht gedaan.. erg is dat he. Ik herken veel in je verhaal over de grootte van de baby. Hoe groot/zwaar was Gwen? Toen ze vanmiddag zei dat ze toch echt n grote en lange baby verwachtte had ik ook zoiets van.. toch maar naar het ziekenhuis, terwijl ik toch echt thuis van plan was.. @Draadje: lekker aso is dat he als er geen briefje op zit. Je kan volgens mij proberen om de schade te verhalen via een waarborgfonds (naam onbekend, maar weten ze bij de politie wel). Weet alleen niet hoe dat in zn werk gaat en heb wel eens begrepen dat de rompslomp die je daarmee hebt giga is. @Harmless: misschien ben je wel naar dezelfde voorlichtingsavond geweest als één van de dames van mijn yoga.. die was er om reden van de avond gisteren niet bij. Wel een hoge opkomst trouwens (nou is de regio waar wij in wonen ook niet echt klein). @Majkuh: bedrijf klinkt echt super, leuke branche.. en een naam in die wereld vestigen lijkt me moeilijk, maar het klinkt positief! @Marloes: yeah! 38 weken op de teller!! @Joki: pff vervelende situatie. Ik denk dat iedereen wel wil dat het goed komt voor de bevalling. Ik vind het echt knap van je dat je je zussen hebt gebeld en ik hoop dat e.e.a. nu dan ook weer goedkomt en dat jij het een beetje los kan laten. Jij hebt je nu in ieder geval van je goede kant laten zien. Dat soort dingen vreet natuurlijk energie, dus je zult idd wel kapot geweest zijn. @mamasan: voor jou is het nu af te zien, maar hopelijk zet het voor 1 mei door. @Cleo: nee... het zal echt niet altijd meevallen, wel fijn dat je kan terugvallen op je familie. @Kroepie: ja, die nachtmerries zijn echt niet leuk. Ik weet dat ze erbij horen (had ze tijdens mn vorige zwangerschap ook), maar ik word er zo naar wakker van, soms opgefokt, soms bang en soms verdrietig.. Terwijl ik nu wil dromen over zoete baby's hahahaha. @Jomi: veel plezier bij de yoga.. en idd als het niet meer te doen is, gewoon mee stoppen. Weet je trouwens al wat meer over de wespen(bestrijding)? wat zei jullie advocaat? @Zonstraal: hier ook niet echt geweldig hoor qua toiletgang.. neem wel dagelijks activa, heb wel het idee dat dat wat helpt.. Ik pb je mijn emailadres nog even voor het recept. @Oem & Colin: lekker rustig aan blijven doen meiden.. @Kaatje: lekker toch die aquafit.. zolang jij je er goed bij voelt moet het kunnen toch. Ik ben gisteren niet meer gaan zwemmen. Dochterlief wil (als er een beetje tijd over is) dan de hele tijd van de kant springen en daarmee heb ik al meerdere trappen in mn buik gehad gedurende de zwangerschap. Merkte de vorige keer dat ik dat echt niet meer fijn vond. Hiernaast vond ik het haar telkens op de kant tillen erg zwaar. We proberen het na de bevalling (en na het herstel) wel weer op te pakken, want ze vindt het wel helemaal te gek. @Misspuma: dat dat pas met jullie 3-tjes in bad. Ik zat zondag alleen met mn dochter in bad en zat al bijna klem (of ben ik zo'n walrus.. voelt wel zo, haha). @Zogelukkig: ook ik maak me zorgen om haar. Het is toch echt al lang geleden dat we van haar gehoord hebben.. hoop zo op goed & snel nieuws. @Sabrina: vervelend dat het zo rommelt en dat je daar echt last van hebt, wanneer moet je weer naar de vk? Men zegt dat als je twijfelt of het weeën zijn, dat dit dan geen echte weeën zijn. Voorweeën kunnen ook erg pijnlijk zijn heb ik begrepen. Nou ja.. als ze dan maar wat doen he.. Sterkte meis.. @Tinke: wat een rotsituatie zeg. Gaat dat lukken die trapleuningen, want ik kan me voorstellen dat je echt thuis wil kramen. Na je bevalling kan je echt wel lopen hoor. De eerste dagen is het niet goed om vaak trap op en trap af te lopen ivm baarmoederverzakkingen, maar een keertje moet wel kunnen hoor. @Webmiertje: YEAH! Gefeliciteerd & heeeeeeeeeeeel veel succes.. ik heb je hyves niet, maar lees het wel als er hier een berichtje wordt geplaatst.
@Sabrina, ik word eerder gek van voetbal dan van het forum. Die man van mij heeft ook wel eens van die opmerkingen hoor. haha.. @Kippie, het vreet idd energie. Ik zet het nu van me af. Ze kunnen mij niks kwalijk nemen iig. Ik zei ook dat het beter was om in het ziekenhuis te bevallen omdat ik een grote baby verwacht. Dat vond ze de grootste onzin. Het gewicht van mijn baby is nog wel iets hoger geschat dan die van jou. Ruim 9 pond. Kon prima thuis zei ze. Ga het gewoon thuis proberen. Fijn dat ie nu wel goed is ingedaald. Wel rustig aan doen nu ivm de hoger wordende bloeddruk.
Fijn dat de controle bij de vk verder goed was en de beeb nu goed is ingedaald. Jammer dat je bloeddruk nu wat aan de hoge kant is. Ik kan je wel een advies geven, neem op tijd je rust, dus als het lukt 's middags ook even een uurtje plat. Probeer ook zoveel mogelijk spanning te vermijden. Probeer zo weinig mogelijk zout te gebruiken met eten koken. Als het echt te flauw is kun je er altijd nog iets op doen. Ik kruid het eten op dit moment ook niet. Neem zo weinig mogelijk kant en klaar maaltijden en chinees bv. Daar zit ook veel zout in. Als je voelt dat je je ergens druk om maakt of spanning voelt opkomen, probeer dan zoveel mogelijk rustig in en uit te ademen. Dat helpt mij tegenwoordig redelijk goed, mijn bloeddruk is nu met medicijnen al 2 weken rond de 135/95, dus voor mijn doen acceptabel. Ben benieuwd wat het morgen is met de controle. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Yoga was wel leuk, wel vreemd idee dat het de laatste keer was. Hihi, die wespen ja. Vergeet helemaal dat wij daar ook nog mee bezig waren. Ik had het natuurlijk afgelopen dagen ook druk met mijn 2 buddy's. Omdat het het beleid van de woningstichting is kunnen wij er niks tegen beginnen en zullen wij het met z'n allen zelf moeten bekostigen. Het is gewoon zo krom, maar wat doe je eraan? Nu willen onze naaste buren, wij zitten er dus tussenin eerst eventjes afwachten. Maar ik heb wel gezegd, zodra ik er last van krijg en niet meer rustig buiten kan zitten gaan wij er wat aan doen met z'n allen. Ik wil geen risico's lopen met mijn allergie. Dat vonden ze goed. Dus is nu even aankijken. Lief dat je er naar vraagt.
Zo hier ben ik ook Waren effe bij de achterburen op kraamvisite! @Sabrina, buddy : Jeetje wat vervelend dat het bij jou ook begonnen is... Denk idd aan gerommel/voorweeen want 9 van de 10 herkennen de echte weeen echt meteen. Maar als je het niet vertrouwd of als het erger wordt meteen bellen he ! Vooral nu je de nacht in gaat... hopelijk slaap je vannacht wel goed!!! @kippie: Fijn dat het bij de vk goed was allemaal... Fijn dat de kleine ingedaald is ook! @mamasan : oooeee spannend 1 mei... Ben benieuwd hoor.... Wel fijn dat je dat nu weet ! @tinke: ppff vind dat echt raar dat ze dat zo zeggen over het kraamhotel ! Moet toch zeker zelf weten waar jij je kraamtijd wil hebben! Belachelijk!!! @webmiertje: oohh spannend joh! ppfff ben de rest alweer kwijt... En 2 keer openen doet hij vandaag nie... Ja laptop is een beetje van slag denk ik Hier verders alles goed! Beetje last van de rug maar gelukkig geen gerommel nu! Hopelijk vannacht ook niet en kan ik lekker slapen!
Mijn mannetje is nog steeds aan het werk en die kijkt nooit naar voetbal. Nu heb ik de tv wel op voetbal staan, maar dan om te luisteren. Nu komt dat denk ik ook wel omdat ik natuurlijk banden met Heerenveen heb en die nu aan het voetballen is. Morgen heb ik nog wel een druk dagje voor de boeg. Om 9.45 moet ik eerst naar de huisarts om mijn B12-injectie te halen. Dan ga ik om 12.00 broodje eten op de boerderij. Dit omdat mijn schoonmoeder 's ochtends onze Outlander gebruikt voor boodschappen doen en ik om 12.45 de Outlander mee neem. Ik moet om 13.45 weer voor controle naar de gynaecoloog in zkh Heerenveen. Omdat het nogal een half uur rijden is en ook half uur terug neem ik de Outlander mee ipv mijn Peugeot 106. Outlander is lekker hoog, dus zit voor mij op de langere ritten comfortabeler. Dan mis ik dus begin van de middag mijn rust uurtje ook. Dus morgenochtend voordat ik weg ga zal ik nog wel even hier te vinden zijn. Maar weet dus niet hoe laat ik terug ben. En als ik te moe ben ga ik eerst misschien even slapen. Dus meiden, ik wens jullie alvast welterusten en tot morgen. Liefs JoMi
@kaatje k jij blij dat het daar niet is! @kippie75 morgen moet ik weer naar de vk! ik ga vragen of ze kan kijken of misschien dat ze meer weet! heel erg irritant want ik weet niet wat ik moet verwachten. @joki ach mannen sporen niet!!!!:S @marloes22 hoop ook dat het goed gaat vannacht nou we zien wel
hoi hoi dames! ik laat ook weer even van me horen Goeie dag gehad vandaag, weer een kindershow geboekt, en 2 offertes de deur uit! met meisje de stad in geweest cadeautjes kopen voor haar beste vriendinnetje (sinds kort HET vriendinnetje van mijn 'nep'zoon hihi) Nog een heel gaaf dekbed gekocht, bij de Zeeman nota bene. Is zo lastig want wij slapen allebei onder een eigen lits jumeaux, en dat is de grootste soort x2, en kost vaak E50,- enw as nu maar e20,- per stuk kwijt! Toch lekker voor na de bevalling. Weet je waar ik alleen zo moe van word, ik kan bijna niets meer eten, ik zit zoooooo vol. Ik heb vanmorgen een soepkopje gepofte rijstkorrels gehad (smacks) om 12 uur 3 boterhammen en om 5 uur een bordje cornflakes, ik knal nu nog uit elkaar, het zakt gewoon niet, echt vre-se-lijk. Elke avond is et zo ongemakkelijk, maar ik eet al zo weinig, moet ik dan ook maar geen avondeten eten?? Oh ja KAATJEK ik heb frambozenbladthee gekocht, YAGH, niet lekker, maar schijnt ook voor na de bevalling goed te zijn voor het laten krimpen van je baarmoeder en gezien ik geen BV ga geven vind ik dat en de claulophyllum wel prettig
Meiden ik ga slapen, heb veel last van mn rug. Heb natuurlijk veel te veel gedaan. Eigen schuld. Sabrina, ik hoop dat je goed kan slapen vanacht. Tot morgen..!!
@majkuh hallo waag het niet om nog meer eten te laten staan. hier ook snel vol en eet dus nu steeds kleine beetjes. dat is nog eens leuk shoppen voor een dekbed ik had laatst 1 bij de aldi voor 15 euro! @joki ik hoop ook dat ik goed slaap vannacht! slaap lekker meid
Hier ook nog even present. Net terug van yoga... nu redelijk uitgeput na de drukte van vanmiddag pfffff. Heb steken in mijn 'doos', dat indalen is niet fijn zeg! Kan ik me helemaal niet herinneren van de 1e keer, maar heb ik toen vast ook gehad. Webmiertje... GOED NIEUWS!!! @de rest Sorry, ik ben 't al weer kwijt Had echt veel pagina's bij te lezen na vanmiddag... Ik hoop dat iedereen goed slaapt en morgen lekker fris weer op kan! Dikke knuf voor jullie allemaal!! liefs
meiden ik ga jullie verlaten! ik hoop dat ik kan slapen want het is helaas nog niet gestopt en we rommelen nog gewoon door! er zit nog geen regelmaat in en de pijn is laag. we wachten het af wat de nacht ons brengt. tot morgen meiden slaap lekker
hey kletsmajoren, Ik kom morgen even reageren. Heb net even snel gelezen al is dat best lastig zeg maar met zulke lappen tekst. Tot morgen en slaap lekker allemaal!!! Kusss
@MAROOOOZ GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE MEES, LEUKE NAAM HOOR!!!!!! @dames, bedankt voor de complimentjes over mijn buik (...ben inmiddels 25 kg aangekomen en af en toe voelt het even dik...) maar bij de vk was minder...beeb is niet meer ingedaald..vaag zeg..zijn hoofd is terug gefloept boven me bekken...nu krijg ik maandag echo..en dan gaan ze kijken waar het aan kan liggen..zou kunnen dat me bekken te nauw zijn, of de placenta er voor ligt..(wat ik zelf niet vermoed) dus mocht er iets zijn dan krijg ik een geplande keizersnede...ik baal er behoorlijk van...!
Hier dus ook voetbal (what's new) @Joki: zijn ook meer mijn eigen gedachten hoor, heb het niet met de vk besproken. Jouw vk heeft daar dus volledig vertrouwen in.. nou ja.. we hebben nog ff om te beslissen.. @Jomi: thanks voor de tips, ik ga er op letten, want ik wil natuurlijk niet dat mn bloeddruk nog hoger wordt. Die rust probeer ik inderdaad te nemen en verder ook op zout ed te letten. Ben benieuwd hoe het met jouw bloeddruk is morgen. Succes he. @Majkuh: werk klinkt goed, dat eten klinkt minder. Probeer wel te blijven eten.. dan blijf je ook op kracht. @Manny: huh... beeb niet meer ingedaald.. nee wat balen zeg. Nou afwachten maar wat de afspraak maandag oplevert. Meiden.. ik ga douchen en duik dan lekker mn bedje in. Ik heb vanmiddag lang geslapen, ben dus niet echt moe, maar ga nog wel ff lekker tv kijken op bed. Hier beneden staat er voetbal op en heb ik niet echt zin om mee te kijken... Voor iedereen een goede nacht en tot morgen!
ja ik baal zelf ook behoorlijk had hier niet echt aan gedacht.... hij is wel erg actief dus wie weet ...daalt ie weer in.. ik ga naar bed..weltrusten meisjes