NIEUWS VAN WEBMIERTJE! Hallo allemaal, Miranda zal vandaag worden ingeleid en houd mij op de hoogte zodat iedereen hier kan lezen hoe het gaat. Ze zijn al begonnen met een veter inbrengen zodat de baarmoedermond rijp wordt. Wanneer er meer nieuws is komt dat hier uiteraard vandaag te staan! DIT STOND OP DER HYVES!
Ik heb sinds een paar dagen een licht gevoel in mijn hoofd...zijn er meer die dit hebben...? Liefs, misspuma
@TINKE jee dat is wel een gedoe zeg! ze hebben niks te willen ze moet maar gewoon komen. als alleen de trap naar boven is en dan in jullie huis zeg maar terecht komen mogen ze volgends mij niet eens weigeren. @MISSPUMA PFFF ja helaas zijn de krampen weer terug. vanmiddag maar aangeven bij de vk. helaas kan misschien me man niet mee vanmiddag dus schoonmoeder maar ff vragen. @KIPPIE75 wat ik heb is de klamboe in het midden van het bed(zie foto in me album) en wat ik weet moet je de kleine eerst op links leggen en dan op rechts dus afwisselend. je moet doen wat jouw het lekkerst lijkt.
KIPPIE, HIJ LIGT NAAR LINKS MET HET HOOFD, EN IK BEN RECHTS... NOOIT OVER NAGEDACHT EIGENLIJK, KWAM GEWOON ZO UIT... oeps, capslock aan... Webmiertje succes!!!! Ik heb hier een kleine appeldief... uit alle appels een hapje, handig!!!! manny, mijne is ook een aantal keer in- en uitgedaald, maar zit nu goed.... het komt vast goed, dat kan tot het laatste moment! MissPuma, licht gevoel, een beetje zweverig bedoel je? dat herken ik wel, dat je er niet helemaal meer bij bent met je hoofd. alles gaat langs me heen... Tinke goed dat je voor thuis kramen gaat! En die leuning ben je zelf ws ook wel blij mee straks, het is op een gewone trap al best eng met zo'n kleintje!
Goedemorgen meiden. Ik heb heerlijk geslapen en wel tot half 7..!!!! Ben helemaal blij. Voor sommige is dit waarschijnlijk ook erg vroeg, maar voor mij is het uitslapen.! Hopelijk zet deze trend zich door en is het verhaal van 5 uur wakker worden voorbij. We zullen zien. Vandaag weer lekker veel te doen. Zo meteen eerst een koffie afspraak, dan ff naar prenatal en vanmiddag naar de fysio en vk. Vanavond de laatste x gym. Morgen weer een rust dag.! @Kippie, niet te druk om maken hoor. Ik zou ff met je vk overleggen. Succes met je keuze. @Manny, wat balen zeg dat het niet meer ingedaald is.Ben benieuwd maandag. @Manootje, wat leuk dat je je oude vk weer terug hebt. @Draadje, wat een rot middag. Hopelijk voel je je weer wat beter. @Kroepie, wat vervelend dat je zo slecht slaapt na de yoga. Ik sliep er altijd heerlijk op. @Sabrina, je bent er weer lekker vroeg bij met je bakkie koffie. Ik moet er niet aan denken.! Fijn dat je redelijk geslapen hebt. @Jomi, fijne dag vandaag en succes bij de gyn. @Ria, klinkt erg vervelend. Doe maat lekker rustig aan. Hoop dat het geen blaasonsteking is. @Kippie, fijn dat je een goed nacht hebt gehad. Wat naar zeg die hoofdpijn. Klinkt niet lekker samen met die hoge bloeddruk. Wel goed op jezelf passen hoor. @Tinke, goed zo. Kom voor jezelf op. Het is JOUW kraamtijd.!! @Misspuma, spannend zeg vanmiddag de uitslag. Succes straks. Ik heb ook een beetje een raar gevoel in mn hoofd. Beetje zweverig. @Kippie, ik leg de baby met het hoofdje aan de linkerkant. Het is gewoon een kwestie van wennen denk ik hoe je de baby in zn bedje legt.
ria, ik heb mijn blaasontsteking net weg weten te krijen met cranberry sap & pillen, en extra vit C. beter voor je dan antibiotica!
Oké ik ben blij te weten dat er meerdere hier zijn met een zweverig gevoel in hun hoofd...alles gaat inderdaad ook langs me heen. Ik hoor soms niet eens dat er iemand wat tegen me zij. Ga zo rond een uur of 10 naar mijn buurvrouw, die heeft een zoontje en die is 4 maanden jonger dan Keano dus kunnen ze lekker samen in de tuin ravotten. Liefs, misspuma
Misspuma, raar is dat hè, dat er van alles langs je heen gaat. Ik heb dat steeds meer. Ben er ook duizelig en een beetje misselijk bij. Heb jij dat ook.?
@kaatje k mmm verplicht appeltaart bakken @joki heerlijk als ik beneden kom eerste wat aangaat is de senseo! @misspuma hier gaat ook alles langs me heen. vraag ik heb steeds krampen in me been wat kan dit zijn houdt ff aan en dan verdwijnt het weer.
Goedemorgen, Ik ben weer bijgelezen. Heb me niet aan mijn woord gehouden gisteren, kreeg in de middag ineens een schoonmaakaanval. Daar ben ik vandaag weer erg blij om. Geloof dat het weer vandaag beter wordt dan gisteren. Zometeen even relaxed boodschapjes doen en dan van de zon genieten. Vanmiddag krijg ik een intake gesprek van het gastouder bureau, dus ben benieuwd. @webmiertje: SUCCES VANDAAG. @Tinke: lekker doen wat jezelf wil hoor! Je hebt in principe al zo weinig in de hand, dus hetgene waar jezelf nog wat aan kan doen. Nou ja je begrijpt wel wat ik wil zeggen. @Kaatje: Bu ik er zo over nadenk zou ik eerst het ledikantje links in de kamer zetten, dus zou ik haar met links uit bed moeten halen, maar gevoeklsmatig heb ik het bedje toen rechts neer gezet. Goede keus onbewust haha want ben rechtshandig. Duizeligheid kan komen door een te lage bloeddruk! Nou verder weet ik t even niet meer. Ga me maar eens even aankleden.
Had ik van de week ook, kan dat je bloeddruk dan wat hoger is dan normaal. Dat was bij mij het geval in ieder geval. Volgende dag was het weer over, maar al je het niet vertrouwd even laten opmeten bij verloskundige of huisarts.
Oh maar bij mij was het niet "langs me heen gaan". Meer wazig zien, sterretjes zien, beetje duizelig.
Nou heb ik gelijk aan mijn MELDPLICHT voldaan!!!! Hier alles nog ok. Gisteren gordijntjes babykamer afgemaakt. Alles is nu dus af! Beeb kan komen. Oh nee bed moet nog omhoog, en moet nog steeds vluchttas inpakken. Naja zal deze week wel afkomen. Heb wel het idee dat beeb nog verder is gezakt. Mijn buik bovenaan is platter. De bult begint lager dus. Was al iets gezakt, maar nu nog verder. En ik ben zoooooooo nieuwsgierig naar de beeb. Of het een jongen of een meisje is. Hoe de bevalling zal verlopen en alles. De kraamweek en hoe het ons leven zal veranderen. Wat men van de naam vind en of alles gezond is. Op wie het lijkt (al heb ik nog steeds het idee dat alle babys op elkaar lijken) Nou, groetjes en succes iedereen weer vandaag!
Mogguh meiden, 2webmiertje, spannend, veel succes vandaag! @tinke, raar hoor van die kraamzorg,als je een telefonische intake had gehad, hadden ze gewoon gekomen. Ik zou in ieder geval ook niet naar een kraamhotel gaan, ze snappen toch wel dat je lekker thuis wil zijn met je beeb. @jomi, veel plezier en succes vandaag. @misspuma, hier nog iemand hoor waar alles langsheen gaat. @draadje ,oei hoge bloeddruk,veel sterkte en doe lekker rustig aan. @kippie, hier slaapt uk straks met zijn bolletje naar rechts, maar heb er niet bij nagedacht. @sabrina, ook al aan de rommel? als je twijfelt gewoon je vk bellen hoor. Hmm de rest alweer kwijt vrees ik. Hier weer een waardeloze nacht gehad, pijn in mijn liezen en een druk in mijn doos, het voelt nu zwaar gekneusd aan hubbie is vadaag vrij, dus straks brengen we Damian naar de psz en dan gaan we grote boodschappen halen voor na de bevalling. heeft hij na de bevalling ook nergens naar te kijken. De inleiding is trouwens wel heel goed gepland, damian heeft dan 2 weken vakantie en kan hij wennen voor hij weer naar de psz moet. Nou ik al eens gaan douchen, zit nog steeds in pyama
*****************************meldplicht************************************ Een wat brakke zwangere meld zich..... Gisteren was een nogal volle dag. Bij de HA was het zo/zo. Toon heeft een waterwrat, vandaar dat die puist nog na al die maanden niet weg is. Maakte me niet zo'n zorgen maar ben blij dat ik weet wat het is. Echter mijn onophoudelijke ooronstekingen is onderdeel van mijn astma. Doordat ik mijn reguliere medicijnen niet mag nemen blijven mijn longen redelijk schoon door de alt. maar de hele sinussenboel dus niet. Waardoor ik infecties blijf krijgen. Het beste is het 'gewoon' uitzitten elke keer weer. Dat is toch veiliger dan medicijnen. Maarja nu weer herstellende dus in kraamweek waarschijnlijk niets aan de hand. Trouwlui is ook weer in de controlé status geduikeld. (Pikant detail zitten nu in spanje) Gisteren had ik een volle dag en was dus niet thuis. Ze belden thuis dus ik nam niet op (was er immers niet). Vervolgens man gestalkt op zijn mobiel. Hij was gisteren zakelijk bezet. Wilde uiteraard de telefoon niet uitzetten vanwege mijn bollo status en zag elke keer dat ik of het z-huis het niet was dus duwde de telefoon elke keer weg. Op een gegeven moment excuseerde hij zich aan die mensen en legde onze situatie uit want die lui waren natuurlijk vrij over de pee dat hij zijn tel niet uitzette. (Gelukkig begrepen ze dat daarna wel) Toen hij ff ging pauzeren zat zijn voicemail VOL! Huilende paniekerige ouders.... (Deja-vu..... 2 jaar geleden TIJDENS de bevalling zelfde situatie gehad ). Man heeft ze teruggebeld en ff gezegd dat er niets aan de hand was. Maarja 's avonds belde ze gewoon weer hoor...... :crazy: Niets geleerd dus. Gisteren flink geshopt voor een din haar dochter 3de verjaardag. Zulke leuke dingen. HAHA super. Dromerig: Ik ook vandaag heb jullie posten gelezen maarhmmm gatenkaas of volle harde schijf geloof ik. @Webmiertje: Suc6 we volgens je hyves. Spannend. @KaatjeK: HAHA soms lijken onze boeven op elkaar. Onze fruitschaal heeft ook zo'n afwijking. @Kippie: Uit de buurt/regio van de hoeksche waard?? @Tinke: Wat een ellende met je kraamzorg. Kan me voorstellen dat je het liefste gewoon thuis wil zijn! Hoop dat je een passende oplossing vind. @Rian: Goed zo meldplicht voldaan. Andere meldplicht dames... Kom op Gisteren gaan bollo zwemmen. Heb wat foto's zal kijken of ik ze kan oploaden. Maar eerst **GAAP** nog ff tanken *****************************einde meldplicht************************************
***********MELDPLICHT********** hier ben ik, zwanger en wel, druk, druk, druk! laat gan slapen (was gezellig met hubbie hihi) en om 6 uur wakker, maar voel me redelijk. Nog steeds niets van zogelukkig?? Word er ondertussen erg ONgelukkig van, als ze niet is bevallen BEVEEL: ik haar mijn buddy te worden! Met nu gaan, doei doei!!
@ Draadje, och meid wat rot dat je je zo beroerd voelt. Hoop idd ook voor je dat de kleine snel komt en je bent over de 37 dus mag ook komen! @ Kroepie, haha ja ik ken die droom! Ik heb hem ook vaak gehad dat ik gewoon een week vergeten was de kleine eten te geven.. Niet gedroomd van lekkende boobies maar wel een huilend kind, vind je 't gek haha. @ Sabrina, hoop het ook voor je meid, alleen morgen pas he met 37 weken Mag je lekker thuis bevallen.. Pijn in je been?? Zouden wel ww kunnen zijn.... @ Jomi, veel succes bijd e gyn vandaag, lekker druk dagje! @ Ria/buddy, he geen gekke dingen he, ik mag eerst hihi Rot dat je zón last heb, hoop dat 't allemaal mee valt meid! @ Kippie, oh dat is fijn dat ze binnen zijn. Veel plezier bij je vriendin @ Tinke, hoop dat 't allemaal goed komt meid, je moet je toch fijn voelen bij waar je bent enzo! @ Misspuma, he toch niet onze zon gepikt he? Hier is ie namelijk weer weg Wel lekker ind e tuin, mss komt ie hier zo nog terug En dat lichte gevoel even in de gaten houden, heb het heel erg tijdens de verhuizing gehad, leek elke keer alsof ik flauw ging vallen. Bloeddruk was toen goed, ze adviseerde me om elke 2 uur wat te eten @ Kaatje en nog mooi weer bij jullie? Hihi een appeldief.. Marissa is allergisch voor fruit (fructoseallergie) en eet het dus nooit.. Als ik dan hoor/lees dat kids lekker fruit eten denken ik altijd, yeah goed zo! Maar ja overal een hapje van... @ Joki, veel plezier vandaag en fijn zeg dat je een beetje 'uitgeslapen' heb @ Dancevalley, heerlijk zo'n schoonmaakwoede Geniet ze vandaag! @ Webmiertje, ohhh spannend!! @ Rian, ja kan me goed voorstellen hoe nieuwdgierig je bent, hier ook!! Komt ook wel echt dichtbij he.. @ Mamasan, ja da's wel fijn idd als je alles in huis heb. En marissa heeft hier ook vakantie, heerlijk! Nou of ik moet 2 wk overtijd gaan.... Maar als ze gewoon op tijd komt zitten we goed @ Harmless, waarom belde zijn ouders dan? Alleen om te checken? Ook vervelend idd zeker als je man op zijn werk is.. Lekker hoor zwemmen, heb er ook zin in, maar geen idee wat ik voor 1 keertje aan moet... Dames met duizeligheid enzo, kan idd een lage bloeddruk zijn. Evt kun je floradix gebruiken en elke 2 uur wat eten. Marissa is met schoolreis dus heb de hele dag voor mezelf. Ga lekker wat in huis doen en verder zien we het wel, hoop dat de zon hier nog terug komt! Kleintje is lekker druk vandaag, auw arme ribben.. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden, Even een poging om bij te komen. Zal met tussenposes zijn want die kleine meid is aan het rond rennen. @Kroepie; En heb je het pyamatje nog mee genomen? Balen dat je zo onrustig slaapt, misschien teveel ontspanning bij de yoga dat je daarna helemaal opgeladen bent? En wat een lekker vooruitzicht dat de tuin bijna klaar is. Ik zou ook niet zonder willen hoor. Hahaha nodig me maar uit volgende keer in je droom ben ik toch nog een droomvrouw Weltrusten nog eventjes @Zogelukkig; Ook ik denk dat ze in het ziekenhuis ligt (met of zonder beeb) en dat ze er op dit moment helemaal geen behoefte of gedachte naar hebben om het hier te melden. Al ben ik het met de meeste eens dat ik ondertussen ook wel zou willen weten of alles wel goed is. Ik ga gewoon van het positieve uit. @Mamasan; echt zo fijn dat 1 mei nu vast staat. De eerste echte mei mama dan. Heerlijk gevoel voor je denk ik dat het nu niet meer super lang duurd (al is een week pijn ook niet alles denk ik) @Joki; Thanx voor de info. Ik ga denk ik idd even bij ze langs vandaag of morgen. Misschien anders vanavond even, is koopavond. Is toch handiger om zoiets te doen als je je kleine niet bij je hebt zeg maar. Die energie herken ik wel een beetje, al komt die bij mij met vlagen haha. Op dit moment kan ik ook de hele wereld aan en ga na dit bericht ook even heerlijk over de markt struinen en boodschappen halen. @Zonstraal; En heb je je roosvicee al binnen? Kun je gewoon in de supermarkt halen. Staat meestal bij de diksappen (baby/kinderafdeling) @Harmless; Hahaha je lijkt mij wel, ik kan ook standaard terug omdat ik weer is iets vergeten ben... Pfff nu vanmorgen hadden we geen boter. Normaal heb ik alles op orde, snap er geen drol van @Remmar; Jeetje, jij bent al echt bijna uitgerekend... Het gaat zo hard allemaal. @Oem; Hoe is je nacht gegaan? Nog erg last van de (voor)weeën? @Tinke; Wat vervelend zeg voor je dat je misschien naar een kraamhotel moet. Is het de bedoeling dat jullie daar nog lang blijven wonen trouwens? Want ik zou helemaal gek worden om alleen al een douche te delen met andere mensen... En die trap klinkt idd wel een beetje eng, maar ik vind een keukentrapje al eng hahaha. Succes, ik hoop dat ze die oplossing voldoende vinden om je thuis te laten kramen. @Webmiertje; You go girl!!! Heerlijk, vandaag of morgen is je beebje er dan eindelijk!!! @Kippie; Mijn bloeddruk is regelmatig 135/85. Is dat zo hoog dan? Bij mij zegt ze altijd dat het netjes is. Ik heb een heerlijke nacht gehad vannacht. Ben weer helemaal bij getankt. Gwen heeft helemaal door geslapen. Gwen woog 4050 gram en was 53 cm bij haar geboorte. Lekker gewichtje, en de vlos denkt dat dit jongetje toch echt wel een stuk groter is dan dat zij was. Maar ja, wat is een stuk??? Maar ik blijf er wel bij dat als de vlos het allemaal vertrouwd ik volledig op haar vertrouw. En we wonen dicht bij het ziekenhuis. Maar als het een ziekenhuis bevalling word vind ik dat ook niet erg, vorige keer was me ook goed bevallen En Gwen die kan echt niet slapen tussen ons in, die wilt dan alleen maar babbelen en knuffelen en spelen haha. Dus nee, is idd geen succes zoiets, meestal leggen we haar na een uurtje weer in haar eigen bedje. Veel plezier met je vriendinnetje Ik slaap aan de linkerkant van het bed dus de wieg staat ook aan de linker kant van het bed. Ik ben rechtshandig. Ik zou niet weten hoe dat andersom zou zijn hahha, nooit over nagedacht eerlijk gezegd. @Jomi; Ik heb iets gemist denk ik. Wespen? Wij hadden ze ook bij onze vorige woning (was toen huur). En ook wij hebben dat toen zelf moeten betalen om ze weg te laten halen. Woningbouw is erg leuk hoor maar ze betalen nooit iets. Alles staat altijd in die kleine lettertjes. Onderhoud ketel kan er nog net van af zeg maar Succes met je wespennest. Hier is het ook alweer bal, ze zijn al flink aan het zoeken hier in de straat waar ze het beste naar binnen kunnen. We hebben nu 3 jaar op een rij een wespennest gehad. 1e keer in die huurwoning. Het 1e jaar dat we hier woonde bij ons slaapkamerraam... vorig jaar in de schuur. En nu zie ik ze weer zoeken. Heb zo'n hekel aan die beesten. Succes met je drukke schema vandaag!!! @Makjuh; Laatst was er ook zo'n aanbieding bij de Kruitvat. Heb toen ook een dekbed voor 19 euro mee kunnen nemen. Is idd altijd erg prijzig. *pauze, 2e bak koffie even pakken* @Manny; Rot dat de kleine weer eruit is gefloept. Hopelijk daalt hij nog wel in, en anders heb ook jij straks een datum. Tot nu toe zijn er alleen nog maar vaste data geweest hahaha. Komop met die spontaantjes @Sista; hahaha 2 liter bitterlemon. Gadverdamme. Jammer dat het niet heeft geholpen. @Manootje; Leuk dat je weer bij je oude vlos zit. @Draadje; Hoe is het nu met je? @Kaatje; oef zo vroeg al wakker weer. Ben dan toch wel blij dat Gwen de 8 uur regel meestal wel aanhoud. Vanochtend was het half 9. Is het mooi weer bij jullie? Hier niet, kan niet altijd feest zijn zeg maar. @Sabrina; ech nie, lul nooit veel... @Ria; balen dat je zo last hebt van je buik. Ben benieuwd of het blaasontsteking is. @Misspuma; Hier altijd al een kindje wat met haar gewicht naar de bovenlijn toe ging. Nu gaat ze heel gestaag naar de middenlijn. Ik denk dat ik ook wel op de minimaal 8 boeken zit met 2,5 hahahah. Dit moeten we ook bij ons volgende kindje doen he *oef..* Succes met de uitslag, spannend. En over die woedeaanvallen/driftbuien. Hier net zo. Gwen laat zich vallen op de grond en gilt en slaat op de grond. Soms omdat ik iets verbied en soms omdat ze met iets bezig is wat niet lukt of gewoon helemaal uit het niets. Ik negeer het of ik ga haar na een tijdje troosten als ze er echt in blijft hangen. Boos worden heeft hier in ieder geval geen zin want dan blijft ze er helemaal in hangen. Het hoord wel bij de leeftijd, het ene kindje heeft iets meer temperament dan de ander. Ik weet wel dat het energie vreet bij die kleintjes (en ook bij deze mama trouwens...). Wanneer doet Keano dit dan? Ook als hij een nee hoort of als hij iets doet wat niet lukt? Of ook gewoon omdat hij er zin in heeft zeg maar. Succes. Dat lichte gevoel in mijn hoofd heb ik ook maar dit heeft te maken met een enorme lompe actie van me. Heb namelijk eergister volgas mijn hoofd gestoten en sindsdien licht in mijn hoofd en enorme koppijn met misselijkheid... Lekker dan. Komt vast wel weer goed. Maar misschien is je hb wel heel laag bij jou? Anders even je vlos of huisarts even bellen. Of vanmiddag vragen, kan natuurlijk ook. Zo en nu EGO Heerlijke nacht gehad, Gwen is geen een keer wakker geworden en vanmorgen werd ik om half 9 wakker. Heerlijk. Gsiteren bij de fysio ook alles goed, ik heb niet meer zo heel erg last van mijn bekken, ik laat Gwen veel zelf doen en ik probeer het tillen zoveel mogelijk te laten. Gisterenavond heerlijk bij mijn schoonmonsters gegeten, lekker hoor dat aanschuiven. Voor de rest wel heel erg pijn in mijn hoofd maar dan had ik mijn hoofd maar niet moeten stoten. Moet gewoon nog erg wennen aan het nieuwe kamertje van Gwen zeg maar hahaha Ga nu even snel boodschappen halen, mijn moeder is weer koortsig (sinds ze leukemie heeft gehad is haar weerstans heel erg slecht) dus ik moet voor haar ook even het een en ander halen. Tot vanmiddag, Ciao xxx
walrus spoelt aan @Manootje: Ze belde inderdaad alleen om te checken. Was vorige keer ook. Ik had toevallig eergisteren tegen manlief gezegd. Goh ze beginnen laat dit keer. HAHA volgende dag is het alweer raak...