@misssz...... Oooooi koffie. Hmmmmm ga gelijk bakkie zetten. Fijn dat je Gwen meer laat doen en je goed hebt geslapen. Dat doet een mens goed!
Haha Sabrina, je was mij alweer voor. Net ook even op haar hyves gekeken en zou het hier ook plaatsen als niemand mij voor was. Je bent ook zo'n snelle jelle
Nou dames heb dus nu in 4 weken tijd mijn tweede flinke blaasontsteking alles doet me zeer en verrek van de pijn mannetje is medi halen en kaatje eet en drink al veel vitamine c maar op de 1 of andere manier wil dat niet normaal krijg ik het er inderdaad ook mee weg maar nu helaas niet en morgne ook nog eens een bruiloft kijken we al anderhalf jaar naar uit maar zoals het nu gaat kan ik niet eens lopen, duik het bed in en neem me medi in en mannetje komt tussendoor de honden doen want bij iedere stap heb ik onwijs veel pijn, steken en volgens mij is me baarmoeder ook flink aan het samentrekken dus krijg alle pijn dubbelop mocht ik er dus eventjes niet zijn wees niet ongerust hou gewoon even bedrust.
@ Harmless, hier ook wel sociale controle. En idd als je niet op neemt paniek en blijven ze bellen, terwijl ik dan net effe boven ben ofzo... Maar da's dan naar mij toe en niet naar m'n vriend. Pff wordt je wel gek van als ze echt door blijven gaan..
Had ik toch even goed opgelet. Ben goed wakker vanochtend. Wist wel dat ik die tip had gegeven, maar wist niet meer wie ook had gekocht.
Ik ga nu mijn nieuwe schoudertas inpakken. Net nieuwe tas gekocht op de markt voor 8,00. Oude van mij was de rits kapot, ga hem gelijk gebruiken als ik zo weg ga. Een mooi zwarte.
@ MisssZ Nee, we zijn niet van plan hier lang te blijven wonen. Maar man had net eigen bedrijf, en toen kredietcrisis dat we die hypotheek wel konden vergeten. Bovendien duren huurhuizen hier een eeuwigheid en we moeten wel in deze buurt blijven. Nou ja, man is terug gegaan in loondienst, maar nu natuurlijk eerst een halfjaarscontract gekregen. Toch gaan we als hij zijn eerste goede loonstrookje heeft (eind deze maand), intentieverklaring halen bij zijn werkgever en kijken of we daar een goede hypotheek mee kunnen krijgen. Vk zei overigens dat als de kleine er is, dat we dan wel rustig aan kunnen doen met huis vinden. Nou ja, in ieder geval als iemand hier nog een tip heeft voor een betaalbaar huurhuis/koophuis in de buurt van Amsterdam/Almere, dan houd ik mij van harte aanbevolen!
@dancevalley een schoonmaak aanval hoort er ook bij lekker he dat alles schoon is. @rian ik kan ook niet meer wachten wil ook weten wat er binnenin zit. @mamasan moet vanmiddag naar de vk. lekker dat damian ook thuis is na de bevalling kan ie lekker knuffelen. @majkuh wat denk je ervan degene die geen buddy hebben te bevelen jouw als buddy te nemen ik word hier ook gek van!!!! @manootje wat dacht je van vannacht na 12en dan ben ik 37weken =D> ik heb straks een lekker lijstje voor de vk zal het eens op gaan schrijven anders zit ik daar eeeeeeeeee en weet ik niks meer. @misssz lult niet veel zowat een pagina vol klepper! aanschuiven vind ik nu ook lekker moet mezelf aanslingeren om eten te koken. @jomi als ik ook zo snel ben met bevallen!!! @ria32 *knuffel* net ff lekker een douche genomen! ga zo ff een lijstje maken voor mee te nemen na de vk want anders ben ik het weer kwijt. vorige keer zat ik daar eeeeemmmmmhhh wat was het ook alweer. ff bakkie doen biuj de buuf en dan hopen dat mannetje optijd thuis is vandaag.
Hi Ladies, Er is weer heel wat afgekletst ... heb het gelezen maar alweer grotendeels vergeten. Hier ben ik nog steeds verstopt, ik ben al 2 dagen niet naar de wc geweest. Net dacht ik even dat ik moest gaan en ik had het idee dat ik zo hard aan het persen was dat de kleine er elk moment uit kon floepen ... daarom durf ik niet echt door te zetten . Zou de kleine hier hinder van hebben, denken jullie? De Roosvicee ga ik zometeen even halen Missz, want gister was manlief erg laat thuis en had geen zin meer om naar de winkel te gaan. Zometeen krijg ik bezoek en ik ga gewoon vragen of ze me dan wil afzetten bij de winkel zodat ik dat even kan halen, gelukkig is het mijn zus maar dus die vind dat vast niet erg Verder heb ik wel redelijk geslapen alleen tijdens het opstaan vanochtend kreeg ik mijn rechterbeen het bed niet uit, dus ik doorduwen en ik voelde echt iets knappen in de buurt van mijn lies. Geen prettig gevoel moet ik zeggen haha! Webmiertje: Ik ben erg benieuwd wanneer jij je kleine kerel mag vasthouden! Fijn dat jullie ons op de hoogte houden meiden! Sabrina en Oem: En heeft het al wat doorgezet of is het alweer wat afgezwakt? Ik heb echt tot nu toe nergens last van alleen harde buiken die héél onregelmatig komen en verder niks. Marooz: Ik ben zo benieuwd wanneer zij naar huis mag zodat ze haar verhaal kan neerzetten over de bevalling, ben ik erg nieuwsgierig over . En natuurlijk misschien een foto! Sista: Hahaha, bitterlemon drinken?? Waar komt dit fabeltje vandaan, ik ken alleen die van de ananas Harmless: Ik heb in de eerste en de tweede trimester van mijn zwangerschap 2 verschillende gyn gehad. De eerste is nu mijn vaste geworden en die heeft me op 12 mei gezet. En de tweede dacht dat ik 8 mei uitgerekend zou zijn. Toen heeft mijn gyn gezegd we pakken gewoon de laatste datum, vandaar dat ik nu weer op 12 mei sta en niet meer zoals bij jouw op 8 mei
goedemiddag dames, Zoontje is vandaag naar opa en oma altijd donderdags en man naar werk dus ik heb het rijk alleen!! Al boodschappen gedaan, gestofzuigd, achter ramen gezeemd, babykamer in orde gemaakt en van mijn zoontje kleren gecontroleerd of er iets naar de babykamer kan. Goed bezig dus. Vanmiddg om een uur of drie naar de zaak en om 19.00 heb ik z yoga Ga direkt een klein dutje doen. Kleine is aan het spoken in mijn buik draait en tolt rond verder alles ok. Mamasan: op naar 1 mei nog 8 dagen te gaan succes!!!! Rian: ik ben ook nieuwsgierig Harmless: ga volgende week misschien ook zwemmen gewoon relaxed baantje trekken tussen de bejaarden heerlijk maar dan ga ik eerst bij mijn schoonzus een zwanger badpak scoren!! Webmiertje: zet hem op!!! Zogelukkig: benieuwd wat er aan de hand is zal allemaal wel loslopen denk ik!!! hoop ik!!!! Tinke: gewoon je eigen gevoel volgen hoor!!! als je thuis wilt blijven kan niemand je dwingen of het moet iets medisch zijn maar daar gaan we niet vanuit!! Sista: bitter lemon schijnt echt te helpen vind het zelf heerlijk drink het nu af en toe maar na volgende week staan er weer een paar in de koelkast. Maar vooral om dat i khet lekker vind!! Nou zal er vast een paar vergeten zijn maar ik ga lekker slapen Groetjes Colin
Ik heb alles gelezen hoor, maar mijn hoofd is echt een zeef... weet 't nu allemaal al niet meer en ik heb even geen zin om een 2e venster te openen. Sorry. @Kippie Over het links of rechts leggen. Ons ledikantje staat op de kinderkamer tegen de muur... maar dan wel zo dat als ik er naast sta, ik met mijn rechterhand het dichtst bij ben. Dus ik kan 't dan heel makkelijk pakken. De wieg in de woonkamer staat net andersom, dus dat wordt nog even wennen. Ons wiegje in de slaapkamer zit aan mijn kant van het bed vast, dus naast mijn rechterkant, maar dan wel met het hoofdje waar mijn hoofd zit, dus dat wordt ook nog even puzzelen hahahaha. Snap je het nog?? Zoals het ledikantje staat, is het voor mij het handigst qua pakken. Denk dat het gewenning is... Dat was het enige wat ik echt heb onthouden om op te reageren hahahahah Schoonzusje belde net dat het een uur later wordt, dus niet om 13.00 uur maar om 14.00 uur. Dus ik heb nog ff. Fijne middag
@zonstraal hier nog steeds voorweeen het zet niet door! misschien dat de vk vanmiddag ff wil kijken! @colin zo lekker druk bezig dus! slaap ze
Wiegje: Ook bij ons staat het wiegje aan mijn bedhelft. Rechterkant en rechts van mij met het hoofdeind/hemeltje bij mijn hoofd. Toon draaide net zo makkelijk zijn hoofd weg van mij als naar me toe. Maar als deze dat niet heeft zal ik hem gewoon met zijn voeten op het hoofdeind leggen. (Lekker simpel ik weet het )
Hoi Lieve meiden Ja waar zal ik beginnen, eigenlijk schaam ik me een beetje . Ik zei tegen jullie dat ik gisterenmiddag zou reageren en de lijst bijwerken en dat heb ik niet gedaan. Ik kon de energie niet opbrengen om hier achter de computer te gaan staan, (hebben hem op het dressoir staan). Heb samen met de meiden de middag op bed doorgebracht. Ze zeiden mama als je moe bent gaan wij wel mee naar jouw bed. Echt zo lief, voel me er wel schuldig over. Maar was blij dat ik kon gaan liggen. Maar goed ik baal dus, ik heb hier al 9 maanden vanaf het begin volop mee gekletst en super leuk gehad. En nu kan ik het even niet meer opbrengen om vaak hier te komen en te reageren. ik hoop dat jullie me niet vergeten en lekker bij het clubje kan blijven 'horen'. Komt miss overdreven over maar zo voel ik het gewoon. En echt aan iedereen petje af die nog zo goed op iedereen kan reageren met lange reacties. Zo einde zelfmedelijden. Ik las dat er nog steeds niks van zogelukkig bekend is, erg jammer zeg. Je krijgt er gewoon een naar gevoel over. ik ben dinsdag bij de vk geweest en een aangevgeven dat ik op ben, echt op. Ze heeft gezegd dat ze me dinsdag inwendig zal onderzoeken en me zou strippen als ik dat zou willen. Dat klonk goed in de oren, maar nu denk ik, ja strippen eigenlijk gaat het tegen de natuur in. Dus ik denk dat ik er toch maar vanaf zie en maar laat gebeuren wat er gebeurd. En tot overmaat van ramp heeft de poetser ook nog eens opgezegd. Nu had ze wel iemand anders en die zou vandaag komen maar nu heeft ze de scooter kapot dus er is niks gedaan, ook balen. Zo nu ga ik echt even de lijst bijwerken.